Вічно молода ЯВА 638-0-01.
- Андрей 96
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1276
- З нами з: 07 грудня 2011, 11:25
- Мотоцикл: JAWA 350 640 2010г.в. JAWA 350 634-5-1979г.в. Восход 2 1975г.в.
- Звідки: Россия Московская Обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Славик всё
фото приборки очень кстати! я если честно вблизи и в живую её ни разу и не видел.
Себе хочу восьмерошный видон сделать,круг.фару,банки.Давай фоток побольше, интерисуют все "мелочи" 
- -Vit-
- уважаемый
- Повідомлень: 656
- З нами з: 12 червня 2012, 10:42
- Мотоцикл: JAWA 638-0-00, CBF1000
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
А немає фото як самі прилади розбирав? Який інструмент використовував?
- Андрей 96
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1276
- З нами з: 07 грудня 2011, 11:25
- Мотоцикл: JAWA 350 640 2010г.в. JAWA 350 634-5-1979г.в. Восход 2 1975г.в.
- Звідки: Россия Московская Обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
- ja350wa
- рокер
- Повідомлень: 356
- З нами з: 24 січня 2013, 13:26
- Мотоцикл: JAWA 638, Honda TA650 01'
- Звідки: Мостыще, Макаровский р-н
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Да, интересует развальцовка-завальцовка самих "банок". Очень интересно, так как себе когда-то в юности испоганил
хромированные ободки 
Сколько байкера не пои, он всё равно в гараж смотрит.
- vladuna
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1135
- З нами з: 10 лютого 2011, 18:51
- Мотоцикл: Jawa 350 638, ИЖ 56, Рига 26
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
У меня были тоже изначально испорчены ободки,но поставил алюминиевые и отполировал их,теперь все отлично смотрится!
Нужно знать предмет, о котором говоришь, в точности и подробности, выяснив себе вполне его положительные и отрицательные свойства... А. Ф. Кони.
-
Славік
- Маньячара
- Повідомлень: 417
- З нами з: 11 серпня 2011, 19:59
- Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
- Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Доброго вечора , самих фото конкретно розвальцьованого хром ободка не ма , але скажу одне ,що нічого складного там не ма ,і інструмент там не хитрий , викрутка або щось таке, я використовував викрутку , але нюанс ,потрібно щоб краї викрутки чучут сруглені були , тоді не робляться гострі канти ,і коли завальцьовуєш назад акуратніше виходить . Стелиш на тверду поверхню рушник (грудий) ,кладеш тахометр або спідометр ,стіклом в низ на рушник ,з верху сильно ,але акуратно лівою рукою натискаєш , а правою акуратно не спіша відвертаєш край хром ободка . Фішка в тому , що сильно відгинати не треба і по всій довжині тоже а десь на половину радіуса ,(самі побачите ), і має знятися , хром ободок з склом і чорною бляшкою яка іде в середині .Завальцьовується так само , тільки тепер не відгинаєш , а чимось тяжчим ,наприклпд малим молоточком (не стукаєш ), а прикладаєш і прижимаєш. Має получитись усе не погано , і акуратно без усяких коцок , і виглядати як до розбірки.
- Саня 45
- рокер
- Повідомлень: 246
- З нами з: 27 липня 2012, 16:16
- Мотоцикл: JAWA 638
- Звідки: Чернигов
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Все так само робивСлавык писав:Доброго вечора , самих фото конкретно розвальцьованого хром ободка не ма , але скажу одне ,що нічого складного там не ма ,і інструмент там не хитрий , викрутка або щось таке, я використовував викрутку , але нюанс ,потрібно щоб краї викрутки чучут сруглені були , тоді не робляться гострі канти ,і коли завальцьовуєш назад акуратніше виходить . Стелиш на тверду поверхню рушник (грудий) ,кладеш тахометр або спідометр ,стіклом в низ на рушник ,з верху сильно ,але акуратно лівою рукою натискаєш , а правою акуратно не спіша відвертаєш край хром ободка . Фішка в тому , що сильно відгинати не треба і по всій довжині тоже а десь на половину радіуса ,(самі побачите ), і має знятися , хром ободок з склом і чорною бляшкою яка іде в середині .Завальцьовується так само , тільки тепер не відгинаєш , а чимось тяжчим ,наприклпд малим молоточком (не стукаєш ), а прикладаєш і прижимаєш. Має получитись усе не погано , і акуратно без усяких коцок , і виглядати як до розбірки.
- ja350wa
- рокер
- Повідомлень: 356
- З нами з: 24 січня 2013, 13:26
- Мотоцикл: JAWA 638, Honda TA650 01'
- Звідки: Мостыще, Макаровский р-н
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Видимо я перестарался... 
Сколько байкера не пои, он всё равно в гараж смотрит.
- РЕпа
- Фанат
- Повідомлень: 3372
- З нами з: 31 серпня 2011, 17:48
- Мотоцикл: клюшка Фишер краги Рибок, ЦЦМочки коньки,Ёфа шлем с решеткой Ифси,Истон налокотнички.
- Звідки: Восток-непокорный!
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Да,самое главное не торопиться! У меня тоже перестарания были,до сих пор ободков жалко!ja350wa писав:Видимо я перестарался...
http://s019.radikal.ru/i626/1510/bc/48f5b9f2b649.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
-
Славік
- Маньячара
- Повідомлень: 417
- З нами з: 11 серпня 2011, 19:59
- Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
- Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Доброго вечора , вчора купив ще одну гаєчку оригінальну ,для золотніка камери , ще потрібно відчистити і дати на нікелювання , також купив кліпсу таку як була оригінальна , для кріплення жапки стопсигналу до аккумуляторного ящика .


-
Славік
- Маньячара
- Повідомлень: 417
- З нами з: 11 серпня 2011, 19:59
- Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
- Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Привіт VOVAN, да , кліпса то цікаво , колись шукав відповідь на то , чому в вусі жабки такий отвір великий , і десь догадувався . А потім нарив інформації , ну і не зміг ,щоб тої кліпси там не було . Сьогодні іду встановлювати.VOVAN писав:Ну маньячеза кліпсу взагалі мало хто знає що вона там повинна бути
-
Славік
- Маньячара
- Повідомлень: 417
- З нами з: 11 серпня 2011, 19:59
- Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
- Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Доброго вечора ,трошка сьогодні зібрав детальок до купи , а саме поставив руль з пультами , і приборну панель , а також вісь тормозної лапки , вирізав фетрики з войлоку , такі самі як були оригінальні . Прикріпив оригінальним способом ,жабку стоп сигналу . Також підготував передне колисо до монтажу ,колесо ще особливо не марафетив . Поставив оригінальну проводку , провів дроти як було з заводу .
підготував пульти , всі вузли в середині розбирав і змащував ,корпус оцинковувався , всі маленькі гаєчки оцинковані .
, підсвітка приборів на оригінальних лампочках.
, всі блоки електрики на свому місці , і правильними болтиками прикручені по мануалу .
, прикріпив і підключив одну бабіну , для другої шукаю хомут .
, прикріпив жапку ,стоп сигналу і тормозну тягу.
, тяга тросіка тормозу.
, і головне встановив акуратно прибори. В житті виглядає дуже абалденно.
, відполірував платформу приборів і корпус замка .
, трошка полірнув руль, і поставив оригінальні хомутики силіконові.

,колесо , скат барум , майже новий.

Ще питання , як правильно в районі рульової колонки , має заходити трос переднього стоп сигналу , з ліва на право , чи з правої сторони ?. І ще спереді троси мають іти ід верхню траверсу , чи під низ верхьої траверси.?
підготував пульти , всі вузли в середині розбирав і змащував ,корпус оцинковувався , всі маленькі гаєчки оцинковані .
, підсвітка приборів на оригінальних лампочках.
, всі блоки електрики на свому місці , і правильними болтиками прикручені по мануалу .
, прикріпив і підключив одну бабіну , для другої шукаю хомут .
, прикріпив жапку ,стоп сигналу і тормозну тягу.
, тяга тросіка тормозу.
, і головне встановив акуратно прибори. В житті виглядає дуже абалденно.
, відполірував платформу приборів і корпус замка .
, трошка полірнув руль, і поставив оригінальні хомутики силіконові.
,колесо , скат барум , майже новий.
Ще питання , як правильно в районі рульової колонки , має заходити трос переднього стоп сигналу , з ліва на право , чи з правої сторони ?. І ще спереді троси мають іти ід верхню траверсу , чи під низ верхьої траверси.?
- Віталік
- мож че и выростит
- Повідомлень: 124
- З нами з: 13 березня 2012, 18:47
- Мотоцикл: Jawa 350 638
- Звідки: м.Тернопіль
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
ану колись Славік!ти напевне колись на заводі JAWA працював
такого точного відновлення яви я ше не бачив

такого точного відновлення яви я ше не бачив
- VOVAN
- MOTOFUN
- Повідомлень: 216
- З нами з: 15 лютого 2011, 15:29
- Мотоцикл: jawa 638_5 + 638
- Звідки: Украина Кировоградськый район смт.Голованивськ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Привіт!! як має заходити трос переднього стоп сигналу взагалі в ручку вижиму зробиш фото, в мене дві яви і вжодній нема його 

- Паша
- ньюб
- Повідомлень: 19
- З нами з: 21 червня 2012, 11:07
- Мотоцикл: jawa 638-5-00
- Звідки: г. Харьков
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Примерно вот так (фото не мои, но смысл такой):
Автора темы, извини, что влез.
Автора темы, извини, что влез.
Главное ребята, сердцем (перцем) не стареть!
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 07:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Трос стоп сигнала точно с правой стороны не под траверсой, сразу от ручки и под бак.Ще питання , як правильно в районі рульової колонки , має заходити трос переднього стоп сигналу , з ліва на право , чи з правої сторони ?. І ще спереді троси мають іти ід верхню траверсу , чи під низ верхьої траверси.?
Здесь не много видно.

Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
-
Славік
- Маньячара
- Повідомлень: 417
- З нами з: 11 серпня 2011, 19:59
- Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
- Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Привіт хлопці ,щойно розібрався з паролями . Тут я трошки в загадці з тросом стоп сигналу , Паша , дякую за фото , але це я знаю , мене іменно цікавить чи з ліва на право заходить трос ,чи з права . Avior привіт,ти вроді свою яву брав з малим пробігом, це вона нафото , так зразу було , так в принципі трос легко ходить і нічому не мішає , але бачив фото нових ява ,і там трос заходить з ліва на право під траверсу .
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 07:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
да брал с пробегом 9к. До меня никто ниче с ней не делал.
Хотя я не прав, начал смотреть фото сделано в день покупки и там трос заведен над траверсой и с левой стороны. Наверно когда жабка порвалась то я не замарачивался как оно должно быть с завода)

Хотя я не прав, начал смотреть фото сделано в день покупки и там трос заведен над траверсой и с левой стороны. Наверно когда жабка порвалась то я не замарачивался как оно должно быть с завода)

Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
-
Славік
- Маньячара
- Повідомлень: 417
- З нами з: 11 серпня 2011, 19:59
- Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
- Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
О за це дуже вдячний ,тепер душа на місці,в мене на рамі до покраски були сліди з лівої сторони від троса ,але самого троса не було ,тепер усе ясно .Avior писав:да брал с пробегом 9к. До меня никто ниче с ней не делал.
Хотя я не прав, начал смотреть фото сделано в день покупки и там трос заведен над траверсой и с левой стороны. Наверно когда жабка порвалась то я не замарачивался как оно должно быть с завода)
[ Изображение ]
-
bike777
- рокер
- Повідомлень: 441
- З нами з: 30 січня 2011, 20:56
- Мотоцикл: yamaha fzs1000,jawa 638,634
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
славік,а це що оригінальні болтики на кріпленні приборів були 5.8? слабенькі,я беру завжди 8.8.
-
Славік
- Маньячара
- Повідомлень: 417
- З нами з: 11 серпня 2011, 19:59
- Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
- Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Привіт bike777, так ти правий але частково , болти оригінальні SL 5.8, але для кріплення руля з заводу використовувалися LI 5.8, я це знаю , просто в мене їх не ма , і ніде не можу їх знайти ,у доброму стані , щоб голови були не збиті , саме ті які стояли . Тому я не зовсім в цьому питанні відійшов від оригіналу. З приводу того чи слабкі , хто зна сталь раніше була хороша , не те що зараз .bike777 писав:славік,а це що оригінальні болтики на кріпленні приборів були 5.8? слабенькі,я беру завжди 8.8.
- РЕпа
- Фанат
- Повідомлень: 3372
- З нами з: 31 серпня 2011, 17:48
- Мотоцикл: клюшка Фишер краги Рибок, ЦЦМочки коньки,Ёфа шлем с решеткой Ифси,Истон налокотнички.
- Звідки: Восток-непокорный!
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Порадовали хомуты проводки,оригинальные на руле!
На раме тоже есть? 
http://s019.radikal.ru/i626/1510/bc/48f5b9f2b649.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
-
Славік
- Маньячара
- Повідомлень: 417
- З нами з: 11 серпня 2011, 19:59
- Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
- Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Привіт РЕпа, так дійсно , хому у доброму стані , силікон мягкий і прозорий , на раму теж є , чекають своєї Черги , одіну коли троси до мотора підключати буду . Певний час шукав їх , в мене їх взагалі не було , тільки біля бобін, потім підвернулись ,яй купив . Хомути не відємний атрибут ява .РЕпа писав:Порадовали хомуты проводки,оригинальные на руле!На раме тоже есть?
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів





