




Привіт,бачиш тут кожному свое,головне ,щоб техніка в ідеалі була , а мені все життя подобалися ява 638-0-00, або 638-5-00, може стереотип з дитинства.bike777 писав:если 634 то только 634.01,если 638,то только люкс. остальное както не то.вот 634.01 я б тоже взял,но тяжело счас найти апарат с которым стоит поработать.
Да з чорним блоком ,то приколbike777 писав:прикольно-"чорний блок". а штамп ОТК це ти також відновлював?
Привіт, дякую ,за оцінку мого підходу до роботи, а з двигуном ,іронію оцінив . Ще декілька фото , реле зарядки ,до відновлення :Алексей 1993 писав:з штампом це круто а двигун звенить то це до грошей при такому підході до чималих
Надіюсь ,такого не станеться,я всю начинку з середини виймав. Ще фото ,корпус повітряного фільтру відполірував, до того був вбитий життям ,з глибокими царапинами :assistant писав:Тут принцип больше таков что лучше рабочее но некрасивое, а если еще и красивое то ваше бомба, я когдато рр отпидорил поцинковал и потом выкинул нах.. столько гемора, а оно отказало за 2 минуты после запуска
Нет конечно, это только со мной может такое случится, ну прет вот по жизни и все. А вобще подход нормальный, все должно быть как в аптеке четкоСлавык писав:Надіюсь ,такого не станеться,я всю начинку з середини виймав. Ще фото ,корпус повітряного фільтру відполірував, до того був вбитий життям ,з глибокими царапинами :[ Изображение ][ Изображение ].assistant писав:Тут принцип больше таков что лучше рабочее но некрасивое, а если еще и красивое то ваше бомба, я когдато рр отпидорил поцинковал и потом выкинул нах.. столько гемора, а оно отказало за 2 минуты после запуска
Привіт, я полірував по старінке, починав з 320 № ,щоб вивести глибокі царапини, на суху , а далі починаючи з 400№ , 600, 800, 1000, 1500, 2000, 2500, під водою, і в залежності від того,під холодною ,чи під теплою, водою поліруеш, можна добитися різного результату.Особливий акцент ,ставив починаючи з 1000№, в самому кінці коли поліруеш 2500№ , треба старатись добитись такого відчуття ніби шкурка по льоді рухаеться,після цього ,можна переходити до головного етапу полірування це .....зубна паста , фінішна поліровка пастою зубною, пасту можна вибирати в залежності від грубості абразиву ,мілкіший чи грубший , так би мовити дешевший замінник дорогих поліролей. Мені в цій справі подобаеться паста фірми блендамед. Ще фото заднього стопа , полірованого за тоюж митодою :kolchak писав:Ще фото ,корпус повітряного фільтру відполірував, до того був вбитий життям ,з глибокими царапинами
Чем и как полировал?
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів