



Все так само робивСлавык писав:Доброго вечора , самих фото конкретно розвальцьованого хром ободка не ма , але скажу одне ,що нічого складного там не ма ,і інструмент там не хитрий , викрутка або щось таке, я використовував викрутку , але нюанс ,потрібно щоб краї викрутки чучут сруглені були , тоді не робляться гострі канти ,і коли завальцьовуєш назад акуратніше виходить . Стелиш на тверду поверхню рушник (грудий) ,кладеш тахометр або спідометр ,стіклом в низ на рушник ,з верху сильно ,але акуратно лівою рукою натискаєш , а правою акуратно не спіша відвертаєш край хром ободка . Фішка в тому , що сильно відгинати не треба і по всій довжині тоже а десь на половину радіуса ,(самі побачите ), і має знятися , хром ободок з склом і чорною бляшкою яка іде в середині .Завальцьовується так само , тільки тепер не відгинаєш , а чимось тяжчим ,наприклпд малим молоточком (не стукаєш ), а прикладаєш і прижимаєш. Має получитись усе не погано , і акуратно без усяких коцок , і виглядати як до розбірки.
Да,самое главное не торопиться! У меня тоже перестарания были,до сих пор ободков жалко!ja350wa писав:Видимо я перестарался...
Привіт VOVAN, да , кліпса то цікаво , колись шукав відповідь на то , чому в вусі жабки такий отвір великий , і десь догадувався . А потім нарив інформації , ну і не зміг ,щоб тої кліпси там не було . Сьогодні іду встановлювати.VOVAN писав:Ну маньячеза кліпсу взагалі мало хто знає що вона там повинна бути
Трос стоп сигнала точно с правой стороны не под траверсой, сразу от ручки и под бак.Ще питання , як правильно в районі рульової колонки , має заходити трос переднього стоп сигналу , з ліва на право , чи з правої сторони ?. І ще спереді троси мають іти ід верхню траверсу , чи під низ верхьої траверси.?
О за це дуже вдячний ,тепер душа на місці,в мене на рамі до покраски були сліди з лівої сторони від троса ,але самого троса не було ,тепер усе ясно .Avior писав:да брал с пробегом 9к. До меня никто ниче с ней не делал.
Хотя я не прав, начал смотреть фото сделано в день покупки и там трос заведен над траверсой и с левой стороны. Наверно когда жабка порвалась то я не замарачивался как оно должно быть с завода)
[ Изображение ]
Привіт bike777, так ти правий але частково , болти оригінальні SL 5.8, але для кріплення руля з заводу використовувалися LI 5.8, я це знаю , просто в мене їх не ма , і ніде не можу їх знайти ,у доброму стані , щоб голови були не збиті , саме ті які стояли . Тому я не зовсім в цьому питанні відійшов від оригіналу. З приводу того чи слабкі , хто зна сталь раніше була хороша , не те що зараз .bike777 писав:славік,а це що оригінальні болтики на кріпленні приборів були 5.8? слабенькі,я беру завжди 8.8.
Привіт РЕпа, так дійсно , хому у доброму стані , силікон мягкий і прозорий , на раму теж є , чекають своєї Черги , одіну коли троси до мотора підключати буду . Певний час шукав їх , в мене їх взагалі не було , тільки біля бобін, потім підвернулись ,яй купив . Хомути не відємний атрибут ява .РЕпа писав:Порадовали хомуты проводки,оригинальные на руле!На раме тоже есть?
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів