Уменшение веса коленвала

Hager
мож че и выростит
Повідомлень: 52
З нами з: 11 березня 2012, 21:21
Мотоцикл: Jawa 350/638
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: Уменшение веса коленвала

Повідомлення Hager »

Форсировка двигателя - это только куча гемора на свою голову + затраты.
Но есть несколько моментов которые даже нужно делать:
1. Нормальный карб и регулировка системы подачи смеси.
2. Переделка под ФУОЗ
3. Выхлопная система
4. Качественно собран мотор + детали и подготовка.
5. Выхлопная система
6. Бензин и масло.

После таких не хитрых манипуляций у вас в руках маленькая ракета))))) :chapaev: :chapaev: :chapaev:
Аватар користувача
Лях
Майстер
Повідомлень: 3989
З нами з: 26 січня 2010, 13:22
Мотоцикл: Honda Transalp 600V
Звідки: Хмельницька обл.
Дякував (ла): 426 разів
Подякували: 282 рази
Контактна інформація:

Re: Уменшение веса коленвала

Повідомлення Лях »

Hager писав:3. Выхлопная система

5. Выхлопная система
Це ти про ліву і праву труби?...
TA600 youtube Сайт
Аватар користувача
Лях
Майстер
Повідомлень: 3989
З нами з: 26 січня 2010, 13:22
Мотоцикл: Honda Transalp 600V
Звідки: Хмельницька обл.
Дякував (ла): 426 разів
Подякували: 282 рази
Контактна інформація:

Re: Уменшение веса коленвала

Повідомлення Лях »

Hager писав:1. Нормальный карб...

...+ детали...
Нормальні карби і деталі були 20 років тому, що є зараз знають всі!
TA600 youtube Сайт
Віталя
Старая гвардия
Повідомлень: 2373
З нами з: 21 травня 2011, 12:06
Мотоцикл: Honda
Звідки: Украина
Дякував (ла): 0
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Re: Уменшение веса коленвала

Повідомлення Віталя »

liach писав: Нормальні карби і деталі були 20 років тому, що є зараз знають всі!
:100: :beer1:
Аватар користувача
kiselandrew
АВАТАР ААНГ
Повідомлень: 2860
З нами з: 25 травня 2009, 17:11
Мотоцикл: none
Звідки: Novgorod-Siverskiy, UA
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 28 разів
Контактна інформація:

Re: Уменшение веса коленвала

Повідомлення kiselandrew »

liach, може микуні?
А про глушники ти мене розвеселив))
https://www.strava.com/athletes/20928928
Аватар користувача
Лях
Майстер
Повідомлень: 3989
З нами з: 26 січня 2010, 13:22
Мотоцикл: Honda Transalp 600V
Звідки: Хмельницька обл.
Дякував (ла): 426 разів
Подякували: 282 рази
Контактна інформація:

Re: Уменшение веса коленвала

Повідомлення Лях »

Так, Мікуні. :super:
TA600 youtube Сайт
Аватар користувача
Andriy21
уважаемый
Повідомлень: 540
З нами з: 15 січня 2010, 22:04
Мотоцикл: Jawa 559-04 64г.в. - "Чекушка"
Звідки: Киев-Нежин (Черниговская обл.)
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 84 рази
Контактна інформація:

Re: Уменшение веса коленвала

Повідомлення Andriy21 »

liach писав:кращий мотор - 250/559
Як власник п’яти 559х моторів маю зауважити, що не такий він уже й гарний. Чи це тілько в моїх двигунів минулі власники були до*** :banghead: , але у двох із трьох розібраних посадочні місця під корінні підшипники колінвалу розбиті (в одному взагалі розгромлені :uzhos: ), підшипники легко засовуються від руки в холодний картер. Ще гарна особливість моторів до 66го чи 67го року - колінвал з лівої сторони на одному підпипнику замість двох (раціоналізація, блін), тому в них проблема посадочних під корінні є дуже болючою. Варіант боротьби - перехід на 205ті підшипники замість 305х із запресовкою втулок в картер, але чи надовго вистачить підшипників легкої серії при таких навантаженнях :?:
До речі, про навантаження і колінвал. В старухи 360ки на 1 циліндр умовно припадає 9 кінських сил, у 559ки ж потужність 14 сил. Але при цьому нижні головки шатунів повністю ідентичні (у 559 палець НГШ трохи довший). Про який ресурс колінвала можна говорити, коли навантаження на нього збільшилися в 1,5 рази. Тому і колінвал в 559 не є таким вже й довгожителем. Добре, що на 559 хоч палець ВГШ поставили 18мм (до речі, у ЧЗ 175 теж 18мм).
Про КПП - окрема історія. Особисто я не розумію, чим треба було думати, роблячи 2 і 3 передачі на шліцах із заходом 5мм. Після покупки своєї Чекушки я їхав у МРЕО на 4й передачі (перехрестя теж проїжджав на 4й). Взагалі, цікаво було нормально рушати на 1й, потім підтикати 2гу, розганяючись на ній ривками, пропускати 3тю і з 20км\год додохкати на 4й. Так, мотор був убитий, хоча вибиванням 3ї передачі нікого зі старуховодів не здивуєш.
Ще можна почортихатися на моторний ланцюг в 559ці, який навіть новим дуже провисає (конструктивний прорахунок). І на 559 не можна поставити дворядний, як на 360ку від 634.

Проте у 559ки є й багато плюсів: 1) тяга, 2) відносна надійність - буде їздити, поки буквально не розвалиться на запчастини, 3) невибагливість до регулювання - головне, щоб був прикручений хоч якись карб та проскакувала іскра, 4) доволі непогана ремонтопридатність, 5) низький розхід пального - але ж і коників всього-то 14, 6) непогано витримує високі оберти, як для одноциліндрового, 7) складно перегріти, і т.д. і т.п.

Особисто я вибрав 559 в першу чергу із-за тяги до чогось незвичайного, рідкісного, потім стояло питання надійності, наступною причиною була гарна тяга на низах і відносно низький розхід пального.
Аватар користувача
Лях
Майстер
Повідомлень: 3989
З нами з: 26 січня 2010, 13:22
Мотоцикл: Honda Transalp 600V
Звідки: Хмельницька обл.
Дякував (ла): 426 разів
Подякували: 282 рази
Контактна інформація:

Re: Уменшение веса коленвала

Повідомлення Лях »

Андрій, твоїм мотоциклам вже по 50 :dedushka: років, і ти ще щось від них хочеш?!!

А коробку викинути треба було зразу і класти 634-ту.
TA600 youtube Сайт
Аватар користувача
Andriy21
уважаемый
Повідомлень: 540
З нами з: 15 січня 2010, 22:04
Мотоцикл: Jawa 559-04 64г.в. - "Чекушка"
Звідки: Киев-Нежин (Черниговская обл.)
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 84 рази
Контактна інформація:

Re: Уменшение веса коленвала

Повідомлення Andriy21 »

Славіку, не закопуй їх раніше, ніж настане їх час. Одній чекушці 48, іншій 42, а 354ці вже 52 ;)
Скажу по секрету, що КПП у мене стоїть новенька "із тих часів", старушача. 634х деталей не маю взагалі. А так непогано було б поставити нову 634-ту КПП зі старушачою кулісою.
Аватар користувача
Frost
рокер
Повідомлень: 250
З нами з: 14 серпня 2009, 12:12
Мотоцикл: JAWA 350/360, 350/634
Звідки: Украина, Киев
Дякував (ла): 0
Подякували: 2 рази
Контактна інформація:

Re: Уменшение веса коленвала

Повідомлення Frost »

Andriy21 писав: А так непогано було б поставити нову 634-ту КПП зі старушачою кулісою.
у меня на старушке (360-ке) сейчас так сделано! Замечаний никаких. Первая вверх, как у оригинала))) А родкую старуховскую коробку выкинул в свое время еще мой отец.
Да и я не ангел! Давно не те крылья! Но кто Бог, когда глотаю пыль я?
Аватар користувача
Лях
Майстер
Повідомлень: 3989
З нами з: 26 січня 2010, 13:22
Мотоцикл: Honda Transalp 600V
Звідки: Хмельницька обл.
Дякував (ла): 426 разів
Подякували: 282 рази
Контактна інформація:

Re: Уменшение веса коленвала

Повідомлення Лях »

Згадав, я ще дворядний підшипник від 638-ї встановив на вторинний вал КПП.
І кулісу теж, бо їздити доводилось на різних мотоциклах і траплялось, що замість 4-ї вмикав 2-гу, привичка... :niasilil:
TA600 youtube Сайт
Аватар користувача
Andriy21
уважаемый
Повідомлень: 540
З нами з: 15 січня 2010, 22:04
Мотоцикл: Jawa 559-04 64г.в. - "Чекушка"
Звідки: Киев-Нежин (Черниговская обл.)
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 84 рази
Контактна інформація:

Re: Уменшение веса коленвала

Повідомлення Andriy21 »

Ну значить при збиранні наступного мотора варто звернути увагу на 634ту КПП, хоча у знайомого на 634 3тя передача виє ну дуже сильно.
Славіку, а яка ширина дворядного 205го підшипника від 638?
Аватар користувача
Лях
Майстер
Повідомлень: 3989
З нами з: 26 січня 2010, 13:22
Мотоцикл: Honda Transalp 600V
Звідки: Хмельницька обл.
Дякував (ла): 426 разів
Подякували: 282 рази
Контактна інформація:

Re: Уменшение веса коленвала

Повідомлення Лях »

20,6 мм., але так просто він там не буде, я проточував нову канавку для штопорного кільця ближче до краю. Сальник при цьому буде виступати, як в 638-ій. Зате ведучі зірки можна буде використовувати від 634-х і 638-х.
TA600 youtube Сайт
Відповісти

Повернутись до “Цилиндро-поршневая группа”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів