Уменшение веса коленвала
- SRS-2
- мож че и выростит
- Повідомлень: 134
- З нами з: 11 січня 2012, 18:07
- Мотоцикл: jawa-350
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Уменшение веса коленвала
Недавно на одном из сайтов при выборе двгателя прочитал об переделке двигателя путем умешения веса коленвала. Владелиц двигателя утверждает, что этот привело к увеличению оборотов до 10000 об/мин, а обычно максимально 8000 об/мин. Если кто то делал такой тюнинг раскажите об результатах и сколько конкретно нужно сточить мм для максимального баланса.
-
- ньюб
- Повідомлень: 14
- З нами з: 12 листопада 2011, 19:13
- Мотоцикл: Jawa 634-638
- Звідки: Корсунь - Шeвчeнковськый
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Уменшение веса коленвала
eсли у тeбя eсть дeньги нa новый колeнвaл,стaчуй. ничeго нe выйдeт! eто рaботaeт нa мт и то тaм стaчуицa мaховык! нa явe колeнвaл лопaeт. дeлaй лутшe бсз. и отполируй до блeскa поршня, кaмeры сгорaния и окнa впускa, пaтрубок. и eщe много всeго можнa сдeлaть!
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 13:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 426 разів
- Подякували: 282 рази
- Контактна інформація:
Re: Уменшение веса коленвала
Для цього є Google, а якщо впадло шукати, то тут дивись!SRS-2 писав:...сколько конкретно нужно сточить мм для максимального баланса.
TA600 youtube Сайт
- Skomoroh
- Йолккорокер
- Повідомлень: 3456
- З нами з: 25 травня 2009, 13:59
- Мотоцикл: XL600Lm, GSF1200S
- Звідки: Минск
- Дякував (ла): 80 разів
- Подякували: 80 разів
- Контактна інформація:
Re: Уменшение веса коленвала
Переделка как таковая имеет смысл, т.к. родная масса маховика ("блины" работают как маховик на оппозите, смысл тот же) рассчитана на троганье с коляской, но тебе придется заполнять чем-то образовавшуюся полость, т.к. объем коленвальной камеры повлияет на поведение движка больше, чем небольшая корректировка веса колена.SRS-2 писав:Недавно на одном из сайтов при выборе двгателя прочитал об переделке двигателя путем умешения веса коленвала. Владелиц двигателя утверждает, что этот привело к увеличению оборотов до 10000 об/мин, а обычно максимально 8000 об/мин. Если кто то делал такой тюнинг раскажите об результатах и сколько конкретно нужно сточить мм для максимального баланса.
Чем меньше вес колена и меньше полость коленвала - тем резче и отзывчивей движок. Мощность как таковую эта переделка особо не увеличивает, только уменьшает инерцию. Точнее - прирост мощности будет только в "плюсовом" диапазоне оборотов, но упадет тяга на низах.
ИМХО смысл мал, установка внятного карба и-или игра с окнами будет более интересна. Плюс требуется внятный доступ к станкам и материалам. и понимания много.
А коленвалы-то хорошие- большая редкость. В отличие от цилиндров и карбов.
Мотоциклизд, распиздяй и йолкобайкер.
Хожу, причиняю добро там и тут (с)
Хожу, причиняю добро там и тут (с)
- semmm
- мелко рокер
- Повідомлень: 22
- З нами з: 18 грудня 2011, 10:50
- Мотоцикл: иж ю-5
- Звідки: Нововолинськ Волинська обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Уменшение веса коленвала
Смысла в этой переделке мало, по крайней мере на яве, работа трудоемкая. Нужно снимать метал с блинов, а образовавшуюся пустоту закрыть жестю, потом балансировка... Хотя на юпе облеченный маховик дал эффект: двигатель стал резвее, а холостые обороты неустойчивые.( Так что думай...
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 13:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 426 разів
- Подякували: 282 рази
- Контактна інформація:
Re: Уменшение веса коленвала
Ви мене зараз заплюєте і закидаєте камінцями, але я все-таки скажу свою думку.
Явовський 2-циліндровий мотор це якесь технічне недорозуміння! Чого тільки варта центральна опора колінвалу, ні в кого більше такого не бачив.
Спочатку чехи приліпили до 250-чної коробки, яка і так слабенька (де ви ще бачили вилочки з листового заліза, навіть в "Мінска" ковані), 2 циліндри. Потім почали збільшувати потужність не змінюючи нічого в коробці, звідси постійні проблеми з нею.
Моторний цеп: за 70 років можна було замінити на шестерні!
Сальник пускового вала: ...нема слів.
З'єднання корзини щеплення з первинним валом КПП: не можна було щось інше придумати, щоб ті шліци в корзині не розбивало? Чого в "Мінска" такої проблеми нема?
Поршневі кільця: знову "Мінск", не знаю випадків, щоб в ньому кільця провернулись, а в Яві це "сплош і рядом".
Яву 250-ку вважаю вершиною після якої фірма покотилась донизу. Всі 2-х циліндрові моделі це штамповка і ширпотреб.
А ви ще хочете щось полегшувати, щось форсувати. Ви нормальні?
Явовський 2-циліндровий мотор це якесь технічне недорозуміння! Чого тільки варта центральна опора колінвалу, ні в кого більше такого не бачив.
Спочатку чехи приліпили до 250-чної коробки, яка і так слабенька (де ви ще бачили вилочки з листового заліза, навіть в "Мінска" ковані), 2 циліндри. Потім почали збільшувати потужність не змінюючи нічого в коробці, звідси постійні проблеми з нею.
Моторний цеп: за 70 років можна було замінити на шестерні!
Сальник пускового вала: ...нема слів.
З'єднання корзини щеплення з первинним валом КПП: не можна було щось інше придумати, щоб ті шліци в корзині не розбивало? Чого в "Мінска" такої проблеми нема?
Поршневі кільця: знову "Мінск", не знаю випадків, щоб в ньому кільця провернулись, а в Яві це "сплош і рядом".
Яву 250-ку вважаю вершиною після якої фірма покотилась донизу. Всі 2-х циліндрові моделі це штамповка і ширпотреб.
А ви ще хочете щось полегшувати, щось форсувати. Ви нормальні?
TA600 youtube Сайт
- Vitaha_N
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1612
- З нами з: 05 січня 2011, 23:05
- Мотоцикл: Jawa, Suzuki
- Звідки: Кривой Рог
- Дякував (ла): 35 разів
- Подякували: 90 разів
- Контактна інформація:
Re: Уменшение веса коленвала
liach писав:Яву 250-ку вважаю вершиною після якої фірма покотилась донизу
Ты уже сам то определись где вершина то былаliach писав:а насправді 638.5 - це вершина, після якої Ява покотилась донизу.
- Вованыч
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1789
- З нами з: 10 липня 2009, 19:21
- Мотоцикл: JAWA 350/638 and AUTHOR SOLUTION and AUTHOR IMPULSE
- Звідки: Odessa
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: Уменшение веса коленвала
Ну насчет коробки тут наверное как кому повезет,за больше чем 12 лет эксплуатации Яв не было проблем с вилками в коробке не 1-разу,насчет цепи на корзине-согласен слабое звено,кольца тоже никогда не провертывались,мне кажется самое слабое звено на Яве это поршневая,коленвал c очень маленьким ресурсом при больших нагрузках а вина всему 2Т-конструкция поэтому согласен с Славиком-не тот мотор чтобы выжимать с него все соки
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4199
- З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 406 разів
- Подякували: 205 разів
- Контактна інформація:
Re: Уменшение веса коленвала
вес маховика кв должэн быть достаточным.больше х.раскрутиш,а раскрутиф х.остановиш. меньше =надо зверские обороты шоб компенсировать нехватку веса и тягловую коробку шоб на бугорках не здыхал. если забыли:вес маховика который вращяетца вокруг своей оси и так уменьшаетца. если двиг тресёт=сбалансируйте кв,и зажигание отладте. вилки на яву видал разные:чюгунные,штампованые,кованые,точеные.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 13:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 426 разів
- Подякували: 282 рази
- Контактна інформація:
Re: Уменшение веса коленвала
Ковані почали ставити на останні моделі з 1989 року, здається. А всі інші, то мабуть новодєл. Але це все одно нічого не змінило, до 30 тисяч мало хто доїжджав.Aleks1978 писав:...вилки на яву видал разные:чюгунные,штампованые,кованые,точеные.
Ось одна така вилка, її аж скрутило!
Для порівняння поклав аналогічну деталь з "Мінска", різниця очевидна! Хто не в курсі, "Мінск" має лише 10, 12 кінських сил, залежно від моделі.
А це мої жертви. Хто мені скаже, нащо я їх колекціоную?
Ще одна типова поломка.
Висновок: не займайтесь їрундою!
Якщо сверблять руки, то краще робити це на інших мотоциклах, на тому ж "Мінску", наприклад, там хоть запас є!
А Яву залиште в спокої!
Приклад: кросовий ММВЗ-3.221.
Востаннє редагувалось 30 січня 2012, 13:19 користувачем Лях, всього редагувалось 1 раз.
TA600 youtube Сайт
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 13:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 426 разів
- Подякували: 282 рази
- Контактна інформація:
Re: Уменшение веса коленвала
Вже оприділився (як переспав ніч): кращий мотор - 250/559, краща екіпажна частина - 350/638.5., це з того, що доступно нам.Vitaha_N писав:liach писав:Яву 250-ку вважаю вершиною після якої фірма покотилась донизуТы уже сам то определись где вершина то былаliach писав:а насправді 638.5 - це вершина, після якої Ява покотилась донизу.
TA600 youtube Сайт
- JUK
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1653
- З нами з: 13 березня 2011, 11:45
- Мотоцикл: JAWA 638
- Дякував (ла): 66 разів
- Подякували: 159 разів
- Контактна інформація:
Re: Уменшение веса коленвала
Славко , може конструкцiя Мiнська краще тому що його розробили подлi фашисти з фiрми ДКВ в середенi тридцятих рокiв ? На мою думку це був самий надiйний мот в срср . (DKW RT - 125) Доречi його передрав не тiльки наш совок , а i США - H.D Hummer . Мало того , дак це був i самий перший мотоцикл фiрми ямаха YA- 1 . А на рахунок ЯВИ я з тобою згоден - двигун 250 ки мабуть такi самий надiйнiший i простiший з совкових ЯВ .
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 13:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 426 разів
- Подякували: 282 рази
- Контактна інформація:
Re: Уменшение веса коленвала
Може хто не в курсі, але Ява-250 теж має певний зв'язок з DKW, тут можна прочитати: 1, 2, 3.
А MZ, так той взагалі прямий нащадок DKW.
Так от, світ тісний...
А MZ, так той взагалі прямий нащадок DKW.
Так от, світ тісний...
TA600 youtube Сайт
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1218
- З нами з: 04 лютого 2010, 13:09
- Мотоцикл: -----------
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 11 разів
- Контактна інформація:
Re: Уменшение веса коленвала
liach, на фото четко видно, все вилки сломаны или из-за недостатка масла в коробке, или из-за неправильной регулировки коробки, или ее отсутствии, просто собрал как было и все.
Я видел могое, знаю как вилка сгорела в моем моторе 360 (там коробка с 634 была) - за маслом неуследил, а так ее сломать было нереально.
Коробка на 634 считаю самая надежная, кстати если взять старые Чезеты - 450, 455й модели, у них коробка точно такая, только миниатюрнее. Зачем и кто сделал ее на шлицах как в старушках - это загадка.
Я видел могое, знаю как вилка сгорела в моем моторе 360 (там коробка с 634 была) - за маслом неуследил, а так ее сломать было нереально.
Коробка на 634 считаю самая надежная, кстати если взять старые Чезеты - 450, 455й модели, у них коробка точно такая, только миниатюрнее. Зачем и кто сделал ее на шлицах как в старушках - это загадка.
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 13:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 426 разів
- Подякували: 282 рази
- Контактна інформація:
Re: Уменшение веса коленвала
Ну да, 14 раз забув масло залити! І 14 раз коробку неправильно відрегулював, при чому, на різних мотоциклах, 2 з яких ніхто ніколи не розбирав!UBAH писав:liach, на фото четко видно, все вилки сломаны или из-за недостатка масла в коробке, или из-за неправильной регулировки коробки, или ее отсутствии, просто собрал как было и все.
А нічо, шо вони посиніли? Просто згоріли.
Згоден з тобою, але для кубатури 250сс. і потужності 12 к.с.Коробка на 634 считаю самая надежная,
На всі свої 250-ки відразу клав 634-ті коробки і ніколи проблем не було.
TA600 youtube Сайт
- Vitaha_N
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1612
- З нами з: 05 січня 2011, 23:05
- Мотоцикл: Jawa, Suzuki
- Звідки: Кривой Рог
- Дякував (ла): 35 разів
- Подякували: 90 разів
- Контактна інформація:
Re: Уменшение веса коленвала
Насчет супер-ненадежности коробки передач 634-638 тоже могу поспорить. С 1986 года, когда был куплен мотоцикл и до сего дня я менял только поршни с кольцами и коленвал, все остальные детали двигателя еще родные
Яву с облегченным коленвалом видел в реале лет 10 назад, кроме этого там были расширены фазы газораспределения, увеличена степень сжатия, установлены два карбюратора и фик знает что еще, о чем владелец умолчал. Крутился двиг очень весело, тысяч до 10 с совершенно несвойственным Явскому двигателю "визгом", сколько там было лошадиных сил естественно не знает никто. Но ехал мот впечатляюще, гоняться с ним в стоке было бесполезно... К сожалению впоследствии мотоцикл был продан и его дальнейшая судьба мне не известна...
Яву с облегченным коленвалом видел в реале лет 10 назад, кроме этого там были расширены фазы газораспределения, увеличена степень сжатия, установлены два карбюратора и фик знает что еще, о чем владелец умолчал. Крутился двиг очень весело, тысяч до 10 с совершенно несвойственным Явскому двигателю "визгом", сколько там было лошадиных сил естественно не знает никто. Но ехал мот впечатляюще, гоняться с ним в стоке было бесполезно... К сожалению впоследствии мотоцикл был продан и его дальнейшая судьба мне не известна...
- JUK
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1653
- З нами з: 13 березня 2011, 11:45
- Мотоцикл: JAWA 638
- Дякував (ла): 66 разів
- Подякували: 159 разів
- Контактна інформація:
Re: Уменшение веса коленвала
Когда то распечатывал из журнала несколько страниц о потомках DKW 125 , в интернете такой статьи не нашол , по этому отсканировал . Я понимаю , тема о явовском моторе , но может кому пригодится в целях повышения знаний , тем более что действительно 250 ка имеет отношение к немцам . Если чего то не то можете пост удалять .
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 13:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 426 разів
- Подякували: 282 рази
- Контактна інформація:
Re: Уменшение веса коленвала
Цей момент мені особливо сподобався:
А ви форсіруйтє нефорсіруємоє!
TA600 youtube Сайт
- Vitaha_N
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1612
- З нами з: 05 січня 2011, 23:05
- Мотоцикл: Jawa, Suzuki
- Звідки: Кривой Рог
- Дякував (ла): 35 разів
- Подякували: 90 разів
- Контактна інформація:
Re: Уменшение веса коленвала
Твое мнение понятно... К сожалению то что я видел своими глазами и трогал своими руками доказывает обратное.liach писав:А ви форсіруйтє нефорсіруємоє!
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 13:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 426 разів
- Подякували: 282 рази
- Контактна інформація:
Re: Уменшение веса коленвала
А смисл?
Ти думаєш топікстартер зможе повторити те, що ти бачив?
Я думаю ні, раз він такі питання задає.
Ти думаєш топікстартер зможе повторити те, що ти бачив?
Я думаю ні, раз він такі питання задає.
TA600 youtube Сайт
- Vitaha_N
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1612
- З нами з: 05 січня 2011, 23:05
- Мотоцикл: Jawa, Suzuki
- Звідки: Кривой Рог
- Дякував (ла): 35 разів
- Подякували: 90 разів
- Контактна інформація:
Re: Уменшение веса коленвала
Смысл в философском споре "возможно или не возможно" Однозначно возможно. Другой вопрос "а надо ли оно"? Мне, например не надо....
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2373
- З нами з: 21 травня 2011, 12:06
- Мотоцикл: Honda
- Звідки: Украина
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
Re: Уменшение веса коленвала
Друзі,навіщо воно взаглі потрібно?
Лише лишні клопоти і гроші.
Хай залишається таким яким воно зроблено до нас.
Лише лишні клопоти і гроші.
Хай залишається таким яким воно зроблено до нас.
- Fazer
- БРУТАЛ
- Повідомлень: 767
- З нами з: 04 січня 2012, 23:37
- Мотоцикл: FireBlade_919 + Husqvarna_
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 15 разів
- Подякували: 6 разів
- Контактна інформація:
Re: Уменшение веса коленвала
лично я поддерживаюсь той мысли, что форсировать двигателя совков как минимум тупо. это ж не 1980г., где ява самый мотоцикл на все ссср. двигателя япошек настолько безупречны и различные, что можно подобрать каждому на свой вкус. единственный минус - стоимость иномарок. хотя качественная форсировка хлама обойдется тоже не дешего
Пара минут из жизни мотоциклиста бывает интереснее, чем вся жизнь многих людей
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів