
Экип
- assistant
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1480
- З нами з: 10 грудня 2011, 07:09
- Мотоцикл: Jawa 634-8-15, Jawa360, Honda Gold Wing 1200
- Звідки: Leszno Polska
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Экип
Ага, замка не хватает амбарного чтобы пристегивать, а при ходьбе чтобы яйца отбивал 

Не кропотливый тяжкий труд, а мыслей ход определяет Ваш доход
+380960819191
+380930819191
+48884668779
+380960819191
+380930819191
+48884668779
-
- рокер
- Повідомлень: 465
- З нами з: 01 червня 2009, 08:20
- Мотоцикл: CZ 472.3. 1977 г. вып., мокики "Карпати"-2, Sagitta Resistente ZN50QT, Zongshen GY 200.
- Звідки: Тамбов
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Экип
А вот это мысль! Благо замок уже есть (как раз амбарный)! Только не к дереву а к стальной ограде- самое оно (маловата по моему для дерева по длине цепурка).archer писав:Помоему пристегивать мот к дереву в самый раз
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2423
- З нами з: 01 березня 2012, 20:23
- Мотоцикл: ыыы
- Звідки: ыыы
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Экип
В прошлом году thor панцирь доломал одно из креплений, да и он без защиты плечей.
Альпинестарс, designed in Italy, made in china, надеюсь хоть боты для Кайроли в Италии шьют...
И локти тоже Альпинестаровские.
В жару однозначно только панцирь, в черепахе можно зажариться, а тут хоть вентиляция есть.
Можно еще альпинестаровскую защиту шеи докупить, крепления есть.


Альпинестарс, designed in Italy, made in china, надеюсь хоть боты для Кайроли в Италии шьют...
И локти тоже Альпинестаровские.
В жару однозначно только панцирь, в черепахе можно зажариться, а тут хоть вентиляция есть.
Можно еще альпинестаровскую защиту шеи докупить, крепления есть.


- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 07:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Экип
Думаю Spidi будет в самый раз.
Мягкий тип защиты для асфальта в самый раз, сетка, компактность.

Мягкий тип защиты для асфальта в самый раз, сетка, компактность.

Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 07:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Экип
Fox Titan вполне не плох, а с учетом того что я его взял за адекватные деньги то в обще супер) ..
Но он больше для ендуро чем для города.
На асфалте нужна защита, на скользячку и гашение удара.
Если скользячку фокс выдержит нормально, то вот гашение удара не есть его +.
Но он больше для ендуро чем для города.
На асфалте нужна защита, на скользячку и гашение удара.
Если скользячку фокс выдержит нормально, то вот гашение удара не есть его +.
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 08:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Экип
Похвалюсь ще тут)
Обновив собі шапку, Вашій увазі представляється Caberg XTrace






Чогось конкретного поки сказати неможу, проїхав близько 50км.
Що сподобалося:
Легший на 200г в порівнянні з попереднім, краща аеродинаміка (що в купі з меншою вагою дає просто шикарні відчуття)
Вентиляція реально працює, відкрив клапан і голова аж замерзла
тест проходив в +15
Матеріали і якість зборки на висоті
Присутній додатковий темний візор


І без козирка він не виглядає як інородне тіло, ось які варіанти експлуатації пропонує виробник

Про мінуси вже в наступному сезоні...
P.S. Порівнював зі своїм стареньким LS2 MX433
P.P.S. На Shoei i Arai зажав грошей
Обновив собі шапку, Вашій увазі представляється Caberg XTrace






Чогось конкретного поки сказати неможу, проїхав близько 50км.
Що сподобалося:
Легший на 200г в порівнянні з попереднім, краща аеродинаміка (що в купі з меншою вагою дає просто шикарні відчуття)
Вентиляція реально працює, відкрив клапан і голова аж замерзла

Матеріали і якість зборки на висоті
Присутній додатковий темний візор


І без козирка він не виглядає як інородне тіло, ось які варіанти експлуатації пропонує виробник

Про мінуси вже в наступному сезоні...
P.S. Порівнював зі своїм стареньким LS2 MX433
P.P.S. На Shoei i Arai зажав грошей

Вірю в закони динаміки
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 08:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Экип
Літня термобілизна - діліться досвідом.
У мене є старий комплект Glissade із поліестеру. Брав на зиму, але і влітку набагато комфортніше, ніж на голе тіло. Тепер придивляюся, чим обновити.
У мене є старий комплект Glissade із поліестеру. Брав на зиму, але і влітку набагато комфортніше, ніж на голе тіло. Тепер придивляюся, чим обновити.
Слава Україні!
- L.E.G.E.N.D.
- уважаемый
- Повідомлень: 674
- З нами з: 18 лютого 2019, 19:47
- Мотоцикл: Motoleader ML250 Travels
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів