Ну так это талант! Её маеassistant писав: ↑02 травня 2019, 12:33Було таке, що о 10 вечора притягував з заклиненим колінвалом, а о 7 вже на роботі за 100 км, і 60 тисяч без ремонту, тільки диски 1 раз; наче і добре.Але ж сам вважаю, що чоловік який займається професійно має зробити краще ніж той хто раз в десять років пхає руки в свій двигун.USS писав: ↑02 травня 2019, 01:37Найхеровіше те, що таке рішення, не займатися не свєю справою, приймається "користувачами" коли вже все роздовбане та зломане і більше немає варіантів крім перекласти відновлення розісраного двигуна чи мота вцілому на когось іншого, бо власний дурний ентузіазм закінчився, а взяти почитати хоч книжку по ремонту чи інструкцію до мотика вважається ганебним заняттям, що не гідне для "чотких пацанів".Каждый , должен , заниматся своим делом , тогда , может быть , таких картеров будет поменьше
Проблема с 3 и 4 передачей.
- Vvv
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1596
- З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
- Мотоцикл: А́льфа 110
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 49 разів
- Подякували: 127 разів
- Контактна інформація:
Re: Проблема с 3 и 4 передачей.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: Проблема с 3 и 4 передачей.
Розбирав зубилами та молотком, загепував докупи? Якщо ні, то ти не вписуєшся у образ масового "користувача", який у сіннику з компанією та випивкою колупаютє двигуна з великим бажанням погасати. У результаті- на перше травня зтулили, проїхали 330м, згоріла кпп, розідрали, стулили, виїхали на дев'яте- згоріла кпп вже через 230м. Зате добре провели час та вижлуктали не одну пляшку. Після такого ремонтувати той двигун нема навідь бажання, бо там таких проблем, що залишається тіки викинути його на лом. Головне у тому, що вони не усвідомлюють наслідків своїх дій. Нема навідь думки, а може я щось роблю не правильно коли воно знову ламається? А ще гірше, так, буває і гірше, коли починають робити якісь дії, на їхню думку високотехнологічні і вірні, що прзводять до повного знищення тих нещасних деталей. Щоб розповідати про всі жахи та приколи при відновленні таких зомбаків треба створювати окрему тему.Було таке, що о 10 вечора притягував з заклиненим колінвалом, а о 7 вже на роботі за 100 км, і 60 тисяч без ремонту, тільки диски 1 раз; наче і добре.Але ж сам вважаю, що чоловік який займається професійно має зробити краще ніж той хто раз в десять років пхає руки в свій двигун.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- assistant
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1480
- З нами з: 10 грудня 2011, 09:09
- Мотоцикл: Jawa 634-8-15, Jawa360, Honda Gold Wing 1200
- Звідки: Leszno Polska
- Дякував (ла): 37 разів
- Подякували: 99 разів
- Контактна інформація:
Re: Проблема с 3 и 4 передачей.
5 років не користуюсь ним і маю спокій. Ніхто не приносить колін кривих, поршнів китайських.... І не питає чому двигун трясе, чому затирає. А головне не бачу уритих картерів з двигунів розібраних сокирою. Гоу ту сервіс, там нехай гарантію в 10 тисяч на гівно дадуть, якщо ще візметься хтось. Не ті часи і пластилінові цацки мейд ін дядя вася сліпий з темного підвалу, роблять вибір в ішу сторону.
USS 230м то зовсім мало, бачив результат подібного випадку там з півкілометра драйву було (половина зубів коробки на дні картера, розірваний ціпок, виламані стійки півавтомату і штук 15 пустих пляшок в гаражі)
Не кропотливый тяжкий труд, а мыслей ход определяет Ваш доход
+380960819191
+380930819191
+48884668779
+380960819191
+380930819191
+48884668779
- Vvv
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1596
- З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
- Мотоцикл: А́льфа 110
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 49 разів
- Подякували: 127 разів
- Контактна інформація:
Re: Проблема с 3 и 4 передачей.
Оно ща такое не только с мотоцикламиassistant писав: ↑03 травня 2019, 05:565 років не користуюсь ним і маю спокій. Ніхто не приносить колін кривих, поршнів китайських.... І не питає чому двигун трясе, чому затирає. А головне не бачу уритих картерів з двигунів розібраних сокирою. Гоу ту сервіс, там нехай гарантію в 10 тисяч на гівно дадуть, якщо ще візметься хтось. Не ті часи і пластилінові цацки мейд ін дядя вася сліпий з темного підвалу, роблять вибір в ішу сторону.
USS 230м то зовсім мало, бачив результат подібного випадку там з півкілометра драйву було (половина зубів коробки на дні картера, розірваний ціпок, виламані стійки півавтомату і штук 15 пустих пляшок в гаражі)
-
- ньюб
- Повідомлень: 11
- З нами з: 29 квітня 2019, 22:52
- Мотоцикл: Jawa 638
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Проблема с 3 и 4 передачей.
А какие запчасти нужны для замены вилочки? А то в сервисе говорят что 50$ запчасти и 500грн работа
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2423
- З нами з: 01 березня 2012, 22:23
- Мотоцикл: ыыы
- Звідки: ыыы
- Дякував (ла): 10 разів
- Подякували: 239 разів
- Контактна інформація:
Re: Проблема с 3 и 4 передачей.
в сервисе этом гуманные люди работают, за 500 грн ковыряться бы не стал кому-то.
кроме вилочек возможно еще что-то например шток или кулиса х.з что при вскрытии вылезло...
кроме вилочек возможно еще что-то например шток или кулиса х.з что при вскрытии вылезло...
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: Проблема с 3 и 4 передачей.
Насамперед потрібно розібрати мотір і бути готовим до того, що при "вскритії" буде виявлено ще інші несправності,крім вилочки, на ніч не буду описувати, що буває у таких випадках, бо погано з переляку спатимеш. Віддефектувати повністю все начиння, підшипники, вали та шестерні кпп, заодно подивитися на стан поршневої та колінвалу, звернути увагу на стан картера. Потім їхати на барабашку та купляти запцаки.А какие запчасти нужны для замены вилочки? А то в сервисе говорят что 50$ запчасти и 500грн работа
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
-
- ньюб
- Повідомлень: 11
- З нами з: 29 квітня 2019, 22:52
- Мотоцикл: Jawa 638
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
- Vvv
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1596
- З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
- Мотоцикл: А́льфа 110
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 49 разів
- Подякували: 127 разів
- Контактна інформація:
Re: Проблема с 3 и 4 передачей.
Поверти , покрути , подумай , может можно как то подпилить , если нет , попробуй у друзей , знакомых , поспрашивать , может найдётся приличное б/у , ява ведь, раньше была , почти в каждом дворе
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: Проблема с 3 и 4 передачей.
Двигуна, шо розібрали? Сам розбирав чи комусь віддав? Що всередині виявили, тільки вилочка?Ребята, вилочка китайская по высоте не подходит, что делать?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
-
- ньюб
- Повідомлень: 11
- З нами з: 29 квітня 2019, 22:52
- Мотоцикл: Jawa 638
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Проблема с 3 и 4 передачей.
Сам разобрал, только вилочка, да и всё оказалось намного проще чем думал, уже ездит))
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: Проблема с 3 и 4 передачей.
Закладемося на скільки вистачить? Хто який пробіг замовить?Сам разобрал, только вилочка, да и всё оказалось намного проще чем думал, уже ездит))
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
-
- ньюб
- Повідомлень: 11
- З нами з: 29 квітня 2019, 22:52
- Мотоцикл: Jawa 638
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Проблема с 3 и 4 передачей.
Как я понял, то причиной было то что шток практически не люфтил и его руками почти невозможно было повернуть
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: Проблема с 3 и 4 передачей.
Якшо вилка таки "згоріла", то це 100%-но неправильне регулювання зачеплення кулачків шестерень, причиною тому є купа факторів, описувати їх тошно, але ти хоча б:
- після заміни вилки дивився як кулачки шестерень зачіплюються при включеній передачі, чи не зажимають вилку?
- шток перевіряв чи він рівний, ну там по склу покатати і всьо такоє?
Те що він зажатий - на швидкість не впливає.
- після заміни вилки дивився як кулачки шестерень зачіплюються при включеній передачі, чи не зажимають вилку?
- шток перевіряв чи він рівний, ну там по склу покатати і всьо такоє?
Те що він зажатий - на швидкість не впливає.
Jedem das Seine!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: Проблема с 3 и 4 передачей.
Ну і оскільки в яви на третій підарачі вилка не горить, там навіть навпаки, недовключення з заводу), то згоріла вона в тебе на 4-тій, а це наводіт на мисль, шо при зборці хтось скористався, а може і не скористався, однією доволі неграмотною статтею по капремонту двигуна яви 638, там сказано шось тіпа:
"нє обращайтє вніманія на люфт пєрвічного вала, прі установкє корзіни, люфт пропадет сам собой..."
Пропала б та стаття сама собой.
"нє обращайтє вніманія на люфт пєрвічного вала, прі установкє корзіни, люфт пропадет сам собой..."
Пропала б та стаття сама собой.
Jedem das Seine!
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів