Було таке, що о 10 вечора притягував з заклиненим колінвалом, а о 7 вже на роботі за 100 км, і 60 тисяч без ремонту, тільки диски 1 раз; наче і добре.Але ж сам вважаю, що чоловік який займається професійно має зробити краще ніж той хто раз в десять років пхає руки в свій двигун.
Розбирав зубилами та молотком, загепував докупи? Якщо ні, то ти не вписуєшся у образ масового "користувача", який у сіннику з компанією та випивкою колупаютє двигуна з великим бажанням погасати. У результаті- на перше травня зтулили, проїхали 330м, згоріла кпп, розідрали, стулили, виїхали на дев'яте- згоріла кпп вже через 230м. Зате добре провели час та вижлуктали не одну пляшку. Після такого ремонтувати той двигун нема навідь бажання, бо там таких проблем, що залишається тіки викинути його на лом. Головне у тому, що вони не усвідомлюють наслідків своїх дій. Нема навідь думки, а може я щось роблю не правильно коли воно знову ламається? А ще гірше, так, буває і гірше, коли починають робити якісь дії, на їхню думку високотехнологічні і вірні, що прзводять до повного знищення тих нещасних деталей. Щоб розповідати про всі жахи та приколи при відновленні таких зомбаків треба створювати окрему тему.