Необычные вопросы по КПП
- Roller
- мож че и выростит
- Повідомлень: 88
- З нами з: 26 вересня 2011, 13:53
- Мотоцикл: JAWA 638-0 , Riga-16
- Звідки: Січеславська обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: Необычные вопросы по КПП
просто дістався двигун у жахливому стані,там і виламані вуха,і відколоті бобишки нижні ,кріплення напівавтомату ,колотий з боків мабуть сокирою картер, різьби зірвані на пів-глибини ще до мене ,та ще встановлений однорядний 205-й підшипник на 4-у передачу з пакетом шайб Усих жахів не перелікувати просто . Аргоном заплавлено було що можливо,різьби дорізав у глибину,... думаю трохи з усиллям затяжки гвинтів перебрав .
А тепер по-темі. Напівавтоматом передумав прихвачувати цей глухий підшипник ,а просто залудив його торець ,знайшов товстий мідний дріт,загнув "Г"-образно , припаяв звичайним паяльником та з першої спроби його витягнув ! . Три випавші голки і стали причиною вілізшого підшипника пром.валу. Потім усе набрав,та обережно встановив на місце . Так що це реально можливо демонтаж та монтаж без повторної розбірки картеру ( якщо посадка не дуже туга ,у чому немає сумнівів якщо двигун далеко вже не новий ) !
А тепер по-темі. Напівавтоматом передумав прихвачувати цей глухий підшипник ,а просто залудив його торець ,знайшов товстий мідний дріт,загнув "Г"-образно , припаяв звичайним паяльником та з першої спроби його витягнув ! . Три випавші голки і стали причиною вілізшого підшипника пром.валу. Потім усе набрав,та обережно встановив на місце . Так що це реально можливо демонтаж та монтаж без повторної розбірки картеру ( якщо посадка не дуже туга ,у чому немає сумнівів якщо двигун далеко вже не новий ) !
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 80
- З нами з: 10 лютого 2016, 16:20
- Мотоцикл: JAWA 638-заколхоженная вишня
- Звідки: Івано-Франківськ
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 5 разів
- Контактна інформація:
Re: Необычные вопросы по КПП
Знову засніжило і як завжди знову попрошу поради. Прикупив недавно моторчик з чезета той що 472.6 12 v. Так ніби нічого двигунець буде бігати. Але знявши ліву кришку і побадавши там на зажатість вилок, кулісу люфти і т. п. Не подобається люфт проміжного валіка, десь більше міліметра. От неохота потрошити справно працюючий механізм. За ніби не суттєвої проблеми. Чи можна якось зафіксувати втулку в правому картері якимись клеями, фіксаторами зробивши необхідних 02-04мм.?
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Необычные вопросы по КПП
Edmonton Ездил на этом моторе или продавец пообещал, что он рабочий? Если ездил перед покупкой, то не мешай мотору работать.
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 80
- З нами з: 10 лютого 2016, 16:20
- Мотоцикл: JAWA 638-заколхоженная вишня
- Звідки: Івано-Франківськ
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 5 разів
- Контактна інформація:
Re: Необычные вопросы по КПП
Цей мотор ще не катав. Треба прибарахлитсь 12 v. Електрикою. При покупці продавець нічого не обіцяв. Все крутилось включалось. Я не" силен" в питаннях кпп просто думав зробити як книжка пише. Підбити трошки втулку в картері і чимось заліпити від зміщення. Але чи воно того варте і чи не розрегулюється ще більше коробка. Х. З.
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Необычные вопросы по КПП
Проверь КПП на предмет зажимания вилочек. Мотор езженный, по любому зазоры как по книге уже не выставиш. Я бы попробовал его так как он есть. Он то снят с мотыка, а не после капиталки, где могли ошибиться при сборке. Он выработал зазоры "под себя" так сказать.
П.С. Я первый мотор собрал (638) и вилки сгорели через 200км, старался делать по книге, но валы, шестерни, картера, то уже езженые и там тяжело поймать 0,4. Забил, собрал по старому дедовскому способу. Есть шат вилки, работать будет, нету сгорит. И катался пока не поменял. Человек до сих пор не жаловался, прошло больше полутора лет.
П.П.С. USS Где то потерялся, поинтересуйся у него, он гуру моторов. Отпишись в личку.
П.С. Я первый мотор собрал (638) и вилки сгорели через 200км, старался делать по книге, но валы, шестерни, картера, то уже езженые и там тяжело поймать 0,4. Забил, собрал по старому дедовскому способу. Есть шат вилки, работать будет, нету сгорит. И катался пока не поменял. Человек до сих пор не жаловался, прошло больше полутора лет.
П.П.С. USS Где то потерялся, поинтересуйся у него, он гуру моторов. Отпишись в личку.
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 80
- З нами з: 10 лютого 2016, 16:20
- Мотоцикл: JAWA 638-заколхоженная вишня
- Звідки: Івано-Франківськ
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 5 разів
- Контактна інформація:
Re: Необычные вопросы по КПП
"Зазори под себя "вже колись проходив- первичный гупав на 0.5см.але їхало. А під кінець сезону почала 3-тя курвитись. Ну то таке може і цей проїхати 30тис.а може і за 300 км. Здохне. Небуду себе накручувати все буде ОК. Їдемо як є.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: Необычные вопросы по КПП
Не маючи екстрасенсорних здібностей неможливо вгадати скільки воно там проїде. Треба розібрати і подивитися. Ніколи ще мені не траплявся куплений у "чотких пацанів", а також у "досвідчених дідів" двигун, щоб був гарантовано справний."Зазори под себя "вже колись проходив- первичный гупав на 0.5см.але їхало. А під кінець сезону почала 3-тя курвитись. Ну то таке може і цей проїхати 30тис.а може і за 300 км. Здохне. Небуду себе накручувати все буде ОК. Їдемо як є.
Нещодавно привозили, щоб розібрати, цікавого двигуна з чези, напевне ще з перших випусків, на картері набито саме 634та серія з стяжним гвинтом картера та втулкою з різьбою у нижній провушені заднього кріплення двигуна до рами і цікавий момент у картерах вставлені штифти під посадку циліндрів на манер старушачих.
Хто знає що за двигун -відпишіться. З усих чугунних циліндрів, що на момент розборки знаходилися у межах досяжності під штифти не знайшов жодного.
Востаннє редагувалось 23 листопада 2018, 23:02 користувачем USS, всього редагувалось 1 раз.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 80
- З нами з: 10 лютого 2016, 16:20
- Мотоцикл: JAWA 638-заколхоженная вишня
- Звідки: Івано-Франківськ
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 5 разів
- Контактна інформація:
Re: Необычные вопросы по КПП
USS чудово вас розумію. При кожному виїзді буде "всяка хрень из под тишка" підкрадатись ( а які там вилки шо з кулісою). Іт. П. Але і розбирати наразі глобальної потреби немає. Нарахунок циліндрів під штифти - такі стояли на моєму рідному 633-му моторі . 79р.в.і такі бачив на 6 v чезеті. Ще пара таких десь валяється теж знаю що стояли на 6 v. Чижику.
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: Необычные вопросы по КПП
В мене такий мотор був, знятий з ЧЗ-472.3, тільки шось не можу згадати чи стяжний болт ЦО був, чи ні...USS писав: ↑23 листопада 2018, 18:39Нещодавно привозили, щоб розібрати, цікавого двигуна з чези, напевне ще з перших випусків, на картері набито саме 634та серія з стяжним гвинтом картера та втулкою з різьбою у нижній провушені заднього кріплення двигуна до рами і цікавий момент у картерах вставлені штифти під посадку циліндрів на манер старушачих.
Хто знає що за двигун -відпишіться. З усих чугунних циліндрів, що на момент розборки знаходилися у межах досяжності під штифти не знайшов жодного.
Jedem das Seine!
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: Необычные вопросы по КПП
Господарі того двигуна, по їхніх балачках, збираються його відновити, може зроблю фотки у процесь робіт.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Необычные вопросы по КПП
Как думаете, получится заменить одну шестерню, что бы не разбирать левую сторону(сцепу, кулису и т.д.). Тупо располовинить(снять правый картер) заменить шестерню и сколоть.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: Необычные вопросы по КПП
Як два пальці... Тільки треба зважати на причини негідності тії шестерні. Їх бажано усунути.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- assistant
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1480
- З нами з: 10 грудня 2011, 09:09
- Мотоцикл: Jawa 634-8-15, Jawa360, Honda Gold Wing 1200
- Звідки: Leszno Polska
- Дякував (ла): 37 разів
- Подякували: 99 разів
- Контактна інформація:
Re: Необычные вопросы по КПП
Все крім куліси і первинного валу можна
Не кропотливый тяжкий труд, а мыслей ход определяет Ваш доход
+380960819191
+380930819191
+48884668779
+380960819191
+380930819191
+48884668779
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Необычные вопросы по КПП
При сборке ставил заведомо плохую шестерню. Другой не было. Теперь нашол новенькую. Мотык ездит, только третяя шелестит.
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Необычные вопросы по КПП
Ну у меня 360я, ну и как бы шелест не мешает. Там у нутри стоит 19ти зубая заместо 20ти зубой.
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Необычные вопросы по КПП
Ещё один вопросец. При включении первой(на месте) слышен маленький скрежет-толчок. Если перетягиваю ПА скрежета при трогании нет, но тогда буксует сцепа. Смотрел несколько видео и у всех Старух такой трабл. Это ихняя болезнь или у меня руки не оттуда торчат?
П.С. Регулировал 1000раз, так и не добился идеала.
П.С. Регулировал 1000раз, так и не добился идеала.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: Необычные вопросы по КПП
Що за оливу заливаєш у кпп?Ещё один вопросец.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Необычные вопросы по КПП
Лил 10W40, ТАД-17 и МС-20 ничего не меняется.
Успокоил, значит так и останется щёлкать.
- Vvv
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1596
- З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
- Мотоцикл: А́льфа 110
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 49 разів
- Подякували: 127 разів
- Контактна інформація:
Re: Необычные вопросы по КПП
У самого ява 638 , однажды , заинтересовал такой же вопрос , обратился к знакомому , который занимается , профессиональным ремонтов мотоциклов ява , в точности , ответ уже и не вспомню , запомнилась только , часть , что по сравнению с автомобильной кпп , кпп мотоцикла , не имеет синхронизаторов , вот по этому , такое случается , вообщем как то так , ну и опять таки повторюсь , были ещё доводы , которых я , к сожалению уже не вспомню
- kozyr
- человек швейцарский нож
- Повідомлень: 823
- З нами з: 06 серпня 2016, 20:58
- Мотоцикл: Jawa старушечка
- Звідки: Київська обл. с.м.т.. Коцюбинського.
- Дякував (ла): 431 раз
- Подякували: 154 рази
- Контактна інформація:
Re: Необычные вопросы по КПП
Всем привет! На моей памяти сцепление на старушках роботало нормально только на двух моторах. Одна ява была у отца 65г., а вторую купил лет 20 назад без доков у алкаша с петропавловской борщяговки 63г(ява простояла в курятнике более 20 лет). В этих моторах диски были оригинальные, пробковые! После замены дисков появлялась одна и таже проблема! Сцепление или ведет или буксует! С годами заметил, что на 634 эта проблема в 90% отсутствует, а передачи включяются более чётко и звук включения преятней для уха! Цены на оригинальные пробковые диски просто пипец! Пробовал делать сам. Ну после третей попытки понял не моё. При очередной капиталке в старуховские картера в тулил эмовские внутренности! И проблема сцепления и не только изчезла!
Треба поводитись з людьми так, як ти хочеш, щоб люди поводились з тобою!!!
097 435 89 96; Вайбер 093 578 98 17.
097 435 89 96; Вайбер 093 578 98 17.
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4198
- З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 405 разів
- Подякували: 205 разів
- Контактна інформація:
Re: Необычные вопросы по КПП
це в льоніному районі так 634 модель яви називають
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів