Був час, підправив код статті, тепер повинно бути видно фото.
Чим зайнятись холодними осінніми днями ... ФАРБУВАТИ!!! )))
Хочу показати один з прикладів фарбування бензобаку від мотоцикла ЧЗ 350.
Бензобак до мене потрапив на перефарбування, володар мотоцикла вже віддавав бак ранійше на піскоструйну обробку та порошкове фарбування, але там виникли ньюанси на покритті які зіпсували всю роботу, власник бака вирішив його перефарбувати автофарбою. І так поїхали, яким я його отримав і які були недоліки.
З далеку все було "нічого"


З близька






Далі був процесс "розпилювання" всього того "бутерброда" до голого металу, але тільки там де краска та шпатлівка відійшла від металу.






Етап первинного шпатлювання полієфірною шпатлівкою зі скловолокном.


Ну і далі понеслась... "чухати" і шпатлювати, шпатлювати і "чухати"







Нанесення епоксидного грунту для "ізоляції" різних за структурою та властивостями попередніх матеріалів від наступних шарів лакофарбових матеріалів.

Далі прийдеться трошки проскочити у часі, не було змоги робити фото робіт по матуванню епоксидного грунту, нанесенню адгезіонного грунту. Одразу будуть фото з фарбування.
Нанесення базового покриття.



Нанесення лака.



Ну от здавалось і все пофарбовано, але це ЧЗ, треба ще що? Вірно, наклейки! мазафакаїхпобрав.
Після висихання увесь бак заматовується і починається творчий процес. З приводу наклейок, їх замовляв власник, тому нормальні вони чи ні, правельні / неправельні, це вже не до мене




Тепер залишився лише технічний момент, покрити знов усе лаком.





Після сушки, бак був віддан власнику. Ось такі цікаві моменти трапляються в сірій буденності.
Любіть те що робите, робите те що любите. Бо життя того варте!
Кому буде цікаво, ласкаво прошу на мою сторінку у БЛОГПОСТ, тут можна подивитись фото у більшій якості

https://foto-moi-raboty.blogspot.com/p/ ... ge_27.html