Ява 634. На холодную набирает обороты
-
- ньюб
- Повідомлень: 12
- З нами з: 06 вересня 2017, 18:48
- Мотоцикл: jawa 634 6в
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Ява 634. На холодную набирает обороты
Ява 634. На холодную заводится и не набирает обороты, как только даешь газу у-у-у-у. При прогреве все идеально работает. На холодную вообще не набирает обороты, при добавлении газа глохнет.
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 07:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 2 рази
- Контактна інформація:
Re: Ява 634. На холодную набирает обороты
"Біднить" значить на холодну, підніми дозуючу голку.
Jedem das Seine!
- Андрейка 634-5-1980
- уважаемый
- Повідомлень: 583
- З нами з: 19 лютого 2012, 20:23
- Мотоцикл: Jawa-634|1980г,Иж П|1966г
- Звідки: Глухов
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Ява 634. На холодную набирает обороты
После запуска наклони мот на левую сторону, рукоятку газа выкрути немного - что изменится? Если после некоторого времени прорывает - значит аццкий перелив.
-
- ньюб
- Повідомлень: 12
- З нами з: 06 вересня 2017, 18:48
- Мотоцикл: jawa 634 6в
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Ява 634. На холодную набирает обороты
Когда даешь газу сразу глохнет.Андрейка 634-5-1980 писав: 08 липня 2018, 06:38 После запуска наклони мот на левую сторону, рукоятку газа выкрути немного - что изменится? Если после некоторого времени прорывает - значит аццкий перелив.
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2423
- З нами з: 01 березня 2012, 20:23
- Мотоцикл: ыыы
- Звідки: ыыы
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Ява 634. На холодную набирает обороты
Карбюратор настраивается на горячую. То как он работает во время прогрева дело десятое, главное что бы стабильно заводился и не глох во время прогрева.
- Andriy21
- уважаемый
- Повідомлень: 540
- З нами з: 15 січня 2010, 20:04
- Мотоцикл: Jawa 559-04 64г.в. - "Чекушка"
- Звідки: Киев-Нежин (Черниговская обл.)
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Ява 634. На холодную набирает обороты
После запуска движка на холодную нажми на утопитель поплавка на 3-5 секунд. Если после этого реакция на газ непрогретого движка будет нормальной (перестанет давиться) - все ок. Просто на холодную немного бедновата смесь. И бензин должен быть качественный и свежий 

-
- мелко рокер
- Повідомлень: 25
- З нами з: 23 квітня 2019, 09:09
- Мотоцикл: 634-7
- Звідки: Київ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Ява 634. На холодную набирает обороты
Задам своє питання сюди щоб не робити окремих тем.
Мот ява 634-7, карбюратор від 638 )через резинову проставку і точений перехідник). Налаштування карба: гвинт подачі палива викручений на 0.5 оберта, стабільні холості )не високі), голка на середньому пазі з 3-х. Масла лив 200 гр. на 5 літрів 92. Стоїть нова поршньова 2-го ремонту. В коробці ТАД 17 від Агрінол.
На початку експлуатації, до пробігу в 100 км, права свічка була коричнуватого кольору, ліва в чорній сажі )не мокра). Потім обидві стали в сажі, закопчуються і мот не заводиться, ставлю свіжі і як новий. Почав лити масла 150 гр на 5 літрів результат той же.
Зараз пробіг десь вже 500 км і вчора пропали холості що на холодному що на гарячому. Голку поставив у самий верхній паз.
Питання таке: чи потрібно на протязі обкатки змінювати регулювання карбюратора в залежності від пробігу?
Мот ява 634-7, карбюратор від 638 )через резинову проставку і точений перехідник). Налаштування карба: гвинт подачі палива викручений на 0.5 оберта, стабільні холості )не високі), голка на середньому пазі з 3-х. Масла лив 200 гр. на 5 літрів 92. Стоїть нова поршньова 2-го ремонту. В коробці ТАД 17 від Агрінол.
На початку експлуатації, до пробігу в 100 км, права свічка була коричнуватого кольору, ліва в чорній сажі )не мокра). Потім обидві стали в сажі, закопчуються і мот не заводиться, ставлю свіжі і як новий. Почав лити масла 150 гр на 5 літрів результат той же.
Зараз пробіг десь вже 500 км і вчора пропали холості що на холодному що на гарячому. Голку поставив у самий верхній паз.
Питання таке: чи потрібно на протязі обкатки змінювати регулювання карбюратора в залежності від пробігу?
- Vitaha_N
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1612
- З нами з: 05 січня 2011, 21:05
- Мотоцикл: Jawa, Suzuki
- Звідки: Кривой Рог
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Ява 634. На холодную набирает обороты
0,5 оборота это как по мне слишком богатая смесь, даже для обкатки. Заводское значение - 1,5 оборота. Хотя я всегда крутил "на слух", по тому как падают обороты после перегазовки: если сразу "затыкается" то смесь слишком богатая, если обороты долго не падают то бедная
-
- рокер
- Повідомлень: 453
- З нами з: 10 липня 2016, 22:49
- Мотоцикл: Ява634
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Ява 634. На холодную набирает обороты
Тоже на неделе закончил капиталку 634ки. Нулевые котлы, поршни новочехи, кольца старочехи. БСЗ - 2.8. Только карб от неё же. Винт качества откручен на 1об. Иголка стояла на самой нижней, со старой настройки когда с шестым ремонтом ездил, и было хорошо. А вот сейчас она вдруг давиться начала при откручивании. Переставил иглу на вторую сверху(из четырёх), и ожила мгновенно, аж вырывает. Заводится на холодную - утопил на 2сек, качнул 3 раза, ещё утопил на 1 сек, включил и от 1 до 3х киков запускается. Холостые держит отменно, сразу по холодному минуту неуверенно, потом стабильно на 1000 оборотах. И это при том, что у меня заслонка в карбе с чудовищной выработкой. Ну это естественно, что нигде ничего не сосёт, ни по прокладкам, ни по сальникам, ни по перегородке с картерами. Вот такие характеристики по свежей капиталке. Мож пригодится для ориентировке. А, и бенз в баке целый год простоял, прокисший уже. Вот только геныч от 638, иногда непонятно контролькой мигает на низких оборотах. Ну то так было и раньше, и так и осталось. И не знаю почему. На холостых на 1000об, не мигает, тухнет, а при движении, на первой-второй, если те же низкие обороты начинает мигать. надо будет выяснить. успехов.Bitva писав: 23 липня 2019, 14:47 Задам своє питання сюди щоб не робити окремих тем.
Мот ява 634-7, карбюратор від 638 )через резинову проставку і точений перехідник). Налаштування карба: гвинт подачі палива викручений на 0.5 оберта, стабільні холості )не високі), голка на середньому пазі з 3-х. Масла лив 200 гр. на 5 літрів 92. Стоїть нова поршньова 2-го ремонту. В коробці ТАД 17 від Агрінол.
На початку експлуатації, до пробігу в 100 км, права свічка була коричнуватого кольору, ліва в чорній сажі )не мокра). Потім обидві стали в сажі, закопчуються і мот не заводиться, ставлю свіжі і як новий. Почав лити масла 150 гр на 5 літрів результат той же.
Зараз пробіг десь вже 500 км і вчора пропали холості що на холодному що на гарячому. Голку поставив у самий верхній паз.
Питання таке: чи потрібно на протязі обкатки змінювати регулювання карбюратора в залежності від пробігу?
П/С масла лью 130гр на 5л.
- kozyr
- человек швейцарский нож
- Повідомлень: 838
- З нами з: 06 серпня 2016, 17:58
- Мотоцикл: Jawa старушечка
- Звідки: Київська обл. с.м.т.. Коцюбинського.
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Ява 634. На холодную набирает обороты
Привіт. По перше ти дохрена льєш масла! Тому в тебе свічки в нагарі. Якщо в тебе на цилиндрах є хунінговка, то спробуй масло МС-20 ~ 25мл. на 1литр. 95 бенза ( я раніше 92 більше довіряв, але одного разу вимушено перейшов 95. Бля двигун не впізнав! А масло МС-20 то шо книжка пише, за 30 років ні разу не підводило.)
Перевір чи однакове запалення на цилиндрах! Якщо звичайне, то 3мм, а якщо з випередженням, то 0,1мм. до ВМТ. Проїдь кілометрів 10 а потім регулюй карб. Болтом якості заганяй на самі велики оберти, а другим понижуй оберти двигуна. Коли установиш ~1000об стабільної роботи двигуна то болт якості крутани на 90градусів за часовою стрілкою і якщо оберти трохи впадають то підійми трохи дросель.
Проїдь ~30км і провір свічки. Вони повинні бути трохи темніші за пепельнмий!
Перевір чи однакове запалення на цилиндрах! Якщо звичайне, то 3мм, а якщо з випередженням, то 0,1мм. до ВМТ. Проїдь кілометрів 10 а потім регулюй карб. Болтом якості заганяй на самі велики оберти, а другим понижуй оберти двигуна. Коли установиш ~1000об стабільної роботи двигуна то болт якості крутани на 90градусів за часовою стрілкою і якщо оберти трохи впадають то підійми трохи дросель.
Проїдь ~30км і провір свічки. Вони повинні бути трохи темніші за пепельнмий!
Востаннє редагувалось 23 липня 2019, 19:20 користувачем kozyr, всього редагувалось 2 разів.
Треба поводитись з людьми так, як ти хочеш, щоб люди поводились з тобою!!!
097 435 89 96; Вайбер 093 578 98 17.


097 435 89 96; Вайбер 093 578 98 17.
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4205
- З нами з: 15 вересня 2009, 17:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Ява 634. На холодную набирает обороты
масло м10г2к,для обкатки саме воно. все інше лише після обкатки. я розвожу 1л масла на 25л бензину (кв на втулках) ,сміливо можна 1х40 . майже не вбиваєме. все інше вже писали.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
-
- мелко рокер
- Повідомлень: 25
- З нами з: 23 квітня 2019, 09:09
- Мотоцикл: 634-7
- Звідки: Київ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Ява 634. На холодную набирает обороты
Забув сказати що у мене стоїть CDI запалення. Виставляв на середнє, 3 мм.
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4205
- З нами з: 15 вересня 2009, 17:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Ява 634. На холодную набирает обороты
cdi то нормально.та й на колір свічок не впливає.
катушки які? рідні то гут а якщо двовиводна,то обережніш із випередженням. бо на совековському 0,5мм випередження,з 2 виводною катушкою.
можеш встановити раніше аж до 3.5,+на високих обертах і у швидкості. - грітеметьця і менше 80км не комфортно робити двигуну.
в мене карб рідний,болт відкручений на 0.5 оберта. свічі коричневі темні.
катушки які? рідні то гут а якщо двовиводна,то обережніш із випередженням. бо на совековському 0,5мм випередження,з 2 виводною катушкою.
можеш встановити раніше аж до 3.5,+на високих обертах і у швидкості. - грітеметьця і менше 80км не комфортно робити двигуну.
в мене карб рідний,болт відкручений на 0.5 оберта. свічі коричневі темні.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
- kozyr
- человек швейцарский нож
- Повідомлень: 838
- З нами з: 06 серпня 2016, 17:58
- Мотоцикл: Jawa старушечка
- Звідки: Київська обл. с.м.т.. Коцюбинського.
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Ява 634. На холодную набирает обороты
Саня ты людину не путай! У нього карб як і у мене 12в. а двигун 6в.
Да, іще нюанс, карб настроюй на центральній! Бо на боковій робота буде нестабільна!
Да, іще нюанс, карб настроюй на центральній! Бо на боковій робота буде нестабільна!
Треба поводитись з людьми так, як ти хочеш, щоб люди поводились з тобою!!!
097 435 89 96; Вайбер 093 578 98 17.


097 435 89 96; Вайбер 093 578 98 17.
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4205
- З нами з: 15 вересня 2009, 17:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Ява 634. На холодную набирает обороты
я ж писав що карб умене рідний а не з 638ї. повинен здогадатися що настройка не для нього. карб я налаштовую на добре прогрітому двигуні. правда не на центральній а просто тримаючі рівно. у мене теж CDI стоїть. цікава штука. хоча можна завести і від акб.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
- kozyr
- человек швейцарский нож
- Повідомлень: 838
- З нами з: 06 серпня 2016, 17:58
- Мотоцикл: Jawa старушечка
- Звідки: Київська обл. с.м.т.. Коцюбинського.
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Ява 634. На холодную набирает обороты
Саня, які 3.5мм.
(чи ты хочеш щоб як мінімум юбки на поршнях зазвеніли, а максимум прихватило двигун!
) у людини двигун необкатаний!
3.0мм. до ВМТ!
При обкатці зі швидкістю максимум з гори ~ 85км/год. приблизно 2000км ну а далі на скільки нервів хватить.






3.0мм. до ВМТ!




Треба поводитись з людьми так, як ти хочеш, щоб люди поводились з тобою!!!
097 435 89 96; Вайбер 093 578 98 17.


097 435 89 96; Вайбер 093 578 98 17.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 13:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Ява 634. На холодную набирает обороты
Так, потрібно. Це цілком природньо, спочатку треба трохи багатшу суміш, згодом можна збіднити.Питання таке: чи потрібно на протязі обкатки змінювати регулювання карбюратора в залежності від пробігу?
Масла більше 30мл на 1л бензину лити нема сенсу!
У тебе було перше значення було 40мл на 1л - то забагато.
Добра олива маститиме двигун і при співвідношенні 20мл на 1л, а коли погана то лий хоч скільки завгодно тіки курітиме зайве але мастити повноцінно не буде.
25мл на 1л саме оптимальне співвідношення.
Також враховуй якість бензину чим гірший тим оливи треба лити більше.
Перевір також повітряний фільтр, бо дуже часто трапляється до мене приходять яви ще з рідними фільтруючими елементами які ніхто за час експлуатації на міняв, забиті пилюкою, з мишачими гніздами всередині і таке інше.
Може бути неадекватний момент запалення для яви 634 повинно бути у межах від 2,8мм до 3,2мм до ВМТ.
Котушки запалення також треба брати відповідні до того СДІ, що встановлене. Знаю що з СДІ відмінно працюють котушки з японоскутерів типу як на хондах діо, але це добре виходить на ІЖ Планетах, а на двухциліндрових мотах треба встановлювати додатковий датчик та другу котушку. Як воно реалізовано у твоєму випадку?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
-
- мелко рокер
- Повідомлень: 25
- З нами з: 23 квітня 2019, 09:09
- Мотоцикл: 634-7
- Звідки: Київ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Ява 634. На холодную набирает обороты
CDI купляв уже готовий, в ньому 2 котушки які підключені послідовно від одного датчика.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 13:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Ява 634. На холодную набирает обороты
І ти впевнений, що нема затримки при іскроутворенні з таким набором?CDI купляв уже готовий, в ньому 2 котушки які підключені послідовно від одного датчика
Також непогано б перевірити карбюратор, може він не тримає рівень палива та переливає? Де брав карб? Чехія чи новоробний китай? Коли китай то важко отримати від нього нормальну роботу.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
-
- мелко рокер
- Повідомлень: 25
- З нами з: 23 квітня 2019, 09:09
- Мотоцикл: 634-7
- Звідки: Київ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Ява 634. На холодную набирает обороты
Карб старий, чехія. Міняв в ньому заслонку та іглу, заслонка китайська дзвенить при викручування ручки газу. Про CDI нічого не скажу бо не розбираюсь.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 13:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Ява 634. На холодную набирает обороты
Зазерни у нього, якщо отвір розпилювача розбитий тобто овальний то буде перелив та погана робота + неможливысть відрегулювати холостий хід.старий, чехія
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів