одноканальная БСЗ
- Romantikos
- уважаемый
- Повідомлень: 617
- З нами з: 01 серпня 2009, 21:50
- Мотоцикл: Jawa 360
- Звідки: Киевская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
одноканальная БСЗ
як у кого робить БСЗ з одним датчиком на оборотах більше 4000тисяч???в кого стоїть двохканальна і чому поставили???
- tyshkan333
- рокер
- Повідомлень: 347
- З нами з: 29 травня 2009, 17:46
- Мотоцикл: ява-350 634
- Звідки: Херсон
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: одноканальная БСЗ
у меня все отлично работает. Попробуй просто зарядить аккумулятор,если у тебя перебои.
машина возит тело,а мотоцикл душу.
- Romantikos
- уважаемый
- Повідомлень: 617
- З нами з: 01 серпня 2009, 21:50
- Мотоцикл: Jawa 360
- Звідки: Киевская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: одноканальная БСЗ
на таких оборотах напряжение ужэ от генератора....
а хто має двухканальну?чому її поставили?
а хто має двухканальну?чому її поставили?
- tyshkan333
- рокер
- Повідомлень: 347
- З нами з: 29 травня 2009, 17:46
- Мотоцикл: ява-350 634
- Звідки: Херсон
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: одноканальная БСЗ
слышал про двухканальную с ДХ. Хочу поставить. У меня сейчас одноканальная. Кто имеет сведения по установке?
машина возит тело,а мотоцикл душу.
- Vlad
- Старая гвардия
- Повідомлень: 952
- З нами з: 26 травня 2009, 14:59
- Мотоцикл: Yamaha XT660R
- Звідки: Черкассы
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: одноканальная БСЗ
Давайте расставим точки над і.. одноканальная БСЗ ставиться чтоб меньше лазить в зажигание (чем проще - тем надежней) Вы хотите (не пойму зачем) усложнить систему и добавить ещё один ДХ и коммутатор (+35Вт нагрузки на генератор) При этом имеете кучу проводов, отсутствие свободного места под сидухой, увеличеную нагрузку на генератор и кучу гемора с настройкой всей этой трахомудии!
- Romantikos
- уважаемый
- Повідомлень: 617
- З нами з: 01 серпня 2009, 21:50
- Мотоцикл: Jawa 360
- Звідки: Киевская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: одноканальная БСЗ
можливо ти прав що немає сенсу,краще фуоз поставить....мені якраз роблять схемку цюVlad писав:Давайте расставим точки над і.. одноканальная БСЗ ставиться чтоб меньше лазить в зажигание (чем проще - тем надежней) Вы хотите (не пойму зачем) усложнить систему и добавить ещё один ДХ и коммутатор (+35Вт нагрузки на генератор) При этом имеете кучу проводов, отсутствие свободного места под сидухой, увеличеную нагрузку на генератор и кучу гемора с настройкой всей этой трахомудии!


- Dimler
- рокер
- Повідомлень: 382
- З нами з: 26 травня 2009, 10:11
- Мотоцикл: Cezet 472,6=>Honda CB400SF
- Звідки: Конотоп
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: одноканальная БСЗ
согласен с Владом, лишний геморой и ничего более.
Фуоз... считаю тоже не настолько нужным девайсом, стоял у меня фуоз, разницы после обычного БСЗ незаметил, разве что только понты и сомовнушения что с фуозом мот стал лутше работать
Фуоз... считаю тоже не настолько нужным девайсом, стоял у меня фуоз, разницы после обычного БСЗ незаметил, разве что только понты и сомовнушения что с фуозом мот стал лутше работать

- tyshkan333
- рокер
- Повідомлень: 347
- З нами з: 29 травня 2009, 17:46
- Мотоцикл: ява-350 634
- Звідки: Херсон
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: одноканальная БСЗ
сейчас вы все поймете и будут раставлены все точки над "и". Читайте слова мудрого человека:
Перечитав "ветку" повністю і внятно ще раз і спробую роз'яснити декілька питань навколо яких було найбільше баталій і обгрунтованої відповіді так і не побачив і плюс по роботі самих ДХ і Оптодатчиків (ОД)трохи розкажу.
1. Тут говорили що підпалити робочу суміш в НМТ неможливо тому що вона не стиснена (як при ВМТ), навіть наводили приклад із поганою компресією (при якій моцик не заводиться).
Відповідь:
Стискають робочу суміш для того щоб попередньо підняти її температуру (градусів так до 180-250 якщо мені не зраджує моя пам'ять) при цьому її легше підпалити і плюс стиснена і підпалена іскрою суміш дає "Вибух" у камері згоряння (не путайте із детонацією (!)) завдяки чому вивільняється велика кількість теплової енергії яка завдяки КШМ (кривошипошатунному механізму) частково перетворюється у механічну і.т.д. Відразу навожу аргумент: моц із поганою поршневою заводять переважно з букса і на 2 - 1 трибі під час цього темпиратура від такого різкого стискання значно вища, що полегшує запуск, але всі згідні з тим якщо вже цей моц завівся то він навіть працює і трохи навіть їде, особливо коли його прогріти (!). Про слово прогрітий (!) читайте у моєму пості вище.
Тепер припустимо що у вас контактне запалення із схемою "одна пара контактів із одночасною подачею іскри в два котла", такою іскрою підпалити суміш у НМТ мало ймовірно але я не кажу що неможливо, адже напруга тут тільки якихось 20-25 кіловольт (20000-25000 Вольт), а в системі БСЗ із ДХ або ОД напруга на контактах свічки 45-50 кіловольт(!) хто пробував дріт на розрив на "масу" довжина іскри сягає 40-60 мм(!) (Дубасить так - шо коні ригають ), так вот від такої іскри сіміш підпалюється на раз! Навіть не нагріта (не стиснена) Тому і рекомендують ставити зазор на електродах свічки 0,7-0,8 для більшого ККД під час підпалу (хоча я завжди ставлю 1 мм. )
Любі мої друзі, підпалюючи суміш два рази (перший в НМТ і другий в ВМТ) ви як мінімум втрачаєте ККД свого двигуна тому що коли доходить діло до стискання і підпалу то "взриватись" там вже практично нІкому, і подруге не дай Бог десь на дальняку на якійсь зашитій заправці залиєте в бак якогось шмурдяку який складається наполовину із газоліну і метилового спирту скручує колінвали як два пальці об битон, причому вже через якихось 50 км. пробігу. Жаль не зберіг фотки в знак доказу, але обіцяю, якщо знайду то виложу всю статтю.
Виходячи із вище сказаного зробимо маленький висновок:
Для повного результату треба ставити два ДХ або ОД, по одному на кожен котел. Тоді ККД від цого більший ніж від контактів і тим більше ніж від одного ДХ або ОД на два котли. І як бонус не болить голова коли ненароком заправитись неякісним пальним.
P.S. Також з метою економії фінансів комутатори можна зібрати самому по вище виложеній товаришем velja схемі. Вона нічим не відрізняється від того що ви купуєте в магазині за винятком маленьких дрібниць: тіпа відключення струму від катушки запалення коли моц стоїть незаведений із включеним запаленням. Єдине що потрібно використовувати імпортні комплектуючі, так надійніше і дешевше.
2. Йшла мова про те що аккумулятор довго не витримає двовиводну катушку і взагалі всю схему в цілому при роботі на холостих оборотах і т. д.
Відповідь:
Витримає навіть дві двохвиводних катушки, тому що споживання енергії системою БСЗ із ДХ або ОД майже в два з половиною рази меньше ніж класичною контактною системою запалення. Це обумовлене використанням в БСЗ низькоомної катушки запалення, яка меньше споживає енергії. З метою економії у вашому випадку можна ставити дві катушки від любої техніки де використовується БСЗ (моцики "Мінск", всі китайці і т. д., автомобілі - останні випуски "Волга" УАЗ ГАЗ ПАЗ і навіть ЗіЛ ну і т.д)
3. Всі говорять про БСЗ із ДХ або ОД і навіть не розуміють чим же всетаки вона краща від класичної контактної системи і чому від використання БСЗ підвищується ККД двигуна.
Відповідь:
Те що в БСЗ потужніша іскра і меньший ток споживання це вже я говорив, але є один дуже великий плюс якого ніколи не буде в контактній системі запалення. Уявіть собі картину коли ви розкручуєте свій двигун до оборотів 4-5 тис. об/хв на якому встановлена контактна система запалення. Що при цьому відбувається із контактами? Правильно! Вони починають тупо зависати у повітрі тому що їх підбиває як не один то другий кулачок і сили зворотньої пружини контактів не вистачає для того чоб вони чітко відслідковували контур кулачків і змикались у потрібни момент, і навіть якщо вони всежтаки зімкнуться то катушка запалення отримає дуже малий заряд і іскру вона дасть, м'яко висловлюючись, ніяку. Це явище незивається "Підвисання контактів" за рахунок чого на таких оборотах в десяти робочих тактах замість десяти добротних іскр ми маємо тільки 6-7 маленьких іскорок (3 такта в глушак порожні, інші 7 - так собі, аби рахувалось, виплюнуло і догоріло в коліні ).
Цих всіх недоліків якраз позбавлені ДХ і ОД. Вони чітко комутують потужну іскру навіть на 8 тис. об/хв. (а імпортні навіть до 19 тис. об/хв). Отримуємо надійний підпал робочої суміші у всьому діапазоні роботи двигуна за рахунок чого підвищується його ККД і як наслідок ми отримуємо значну економію палива.
4. Чому я так ділю самі датчики ДХ (датчик Холла) і ОД (опто - датчик).
Відповідь:
Товариш Yrec, помоєму, (доречі земляк нас розділяє всього навсього 70 км. ), оговорився про вплив магнітного поля від генератора на ДХ, але його так ніхто і не підтримав толком. Діло в тому любі мої двотактничи, що ця проблема для вас найголовніша, магнітне поле там дай Бог кожному, від якого наш ДХ починає дуже нагло глючити і пропускати такти, меньше ніж контакти, але всежтаки пропускати, аж поки магнітопровід в ньому не намагнітиться і він не вийде із ладу взагалі. В якихось цей процес проходить бистріше, в якихось помаліше, але кінцевий результат один - Гітлєр капут і всьо . Так от для того і придуманий наш ОД (опто - датчик), якому магнітне поле, м'яко висловлюючись, "глубоко в прорубь", якість і потужність іскри від ОД та сама що від ДХ. Головне зробити його надійним, як я вже казав, із імпортних компонентів.
Ось такий екскурс по "ветке". Бажаю вам успіхів, будуть питання я з радістю вам на них відповім. І ще попрошу не обзивайте один одного, це як мінімум невиховано, вчіться слухати, відповідати, і відстоювати свої думки з гідністю.
З п. Горбачов
Оригинал здесь: http://www.motodrive.com.ua/forum/index ... 5200&st=60
Перечитав "ветку" повністю і внятно ще раз і спробую роз'яснити декілька питань навколо яких було найбільше баталій і обгрунтованої відповіді так і не побачив і плюс по роботі самих ДХ і Оптодатчиків (ОД)трохи розкажу.
1. Тут говорили що підпалити робочу суміш в НМТ неможливо тому що вона не стиснена (як при ВМТ), навіть наводили приклад із поганою компресією (при якій моцик не заводиться).
Відповідь:
Стискають робочу суміш для того щоб попередньо підняти її температуру (градусів так до 180-250 якщо мені не зраджує моя пам'ять) при цьому її легше підпалити і плюс стиснена і підпалена іскрою суміш дає "Вибух" у камері згоряння (не путайте із детонацією (!)) завдяки чому вивільняється велика кількість теплової енергії яка завдяки КШМ (кривошипошатунному механізму) частково перетворюється у механічну і.т.д. Відразу навожу аргумент: моц із поганою поршневою заводять переважно з букса і на 2 - 1 трибі під час цього темпиратура від такого різкого стискання значно вища, що полегшує запуск, але всі згідні з тим якщо вже цей моц завівся то він навіть працює і трохи навіть їде, особливо коли його прогріти (!). Про слово прогрітий (!) читайте у моєму пості вище.
Тепер припустимо що у вас контактне запалення із схемою "одна пара контактів із одночасною подачею іскри в два котла", такою іскрою підпалити суміш у НМТ мало ймовірно але я не кажу що неможливо, адже напруга тут тільки якихось 20-25 кіловольт (20000-25000 Вольт), а в системі БСЗ із ДХ або ОД напруга на контактах свічки 45-50 кіловольт(!) хто пробував дріт на розрив на "масу" довжина іскри сягає 40-60 мм(!) (Дубасить так - шо коні ригають ), так вот від такої іскри сіміш підпалюється на раз! Навіть не нагріта (не стиснена) Тому і рекомендують ставити зазор на електродах свічки 0,7-0,8 для більшого ККД під час підпалу (хоча я завжди ставлю 1 мм. )
Любі мої друзі, підпалюючи суміш два рази (перший в НМТ і другий в ВМТ) ви як мінімум втрачаєте ККД свого двигуна тому що коли доходить діло до стискання і підпалу то "взриватись" там вже практично нІкому, і подруге не дай Бог десь на дальняку на якійсь зашитій заправці залиєте в бак якогось шмурдяку який складається наполовину із газоліну і метилового спирту скручує колінвали як два пальці об битон, причому вже через якихось 50 км. пробігу. Жаль не зберіг фотки в знак доказу, але обіцяю, якщо знайду то виложу всю статтю.
Виходячи із вище сказаного зробимо маленький висновок:
Для повного результату треба ставити два ДХ або ОД, по одному на кожен котел. Тоді ККД від цого більший ніж від контактів і тим більше ніж від одного ДХ або ОД на два котли. І як бонус не болить голова коли ненароком заправитись неякісним пальним.
P.S. Також з метою економії фінансів комутатори можна зібрати самому по вище виложеній товаришем velja схемі. Вона нічим не відрізняється від того що ви купуєте в магазині за винятком маленьких дрібниць: тіпа відключення струму від катушки запалення коли моц стоїть незаведений із включеним запаленням. Єдине що потрібно використовувати імпортні комплектуючі, так надійніше і дешевше.
2. Йшла мова про те що аккумулятор довго не витримає двовиводну катушку і взагалі всю схему в цілому при роботі на холостих оборотах і т. д.
Відповідь:
Витримає навіть дві двохвиводних катушки, тому що споживання енергії системою БСЗ із ДХ або ОД майже в два з половиною рази меньше ніж класичною контактною системою запалення. Це обумовлене використанням в БСЗ низькоомної катушки запалення, яка меньше споживає енергії. З метою економії у вашому випадку можна ставити дві катушки від любої техніки де використовується БСЗ (моцики "Мінск", всі китайці і т. д., автомобілі - останні випуски "Волга" УАЗ ГАЗ ПАЗ і навіть ЗіЛ ну і т.д)
3. Всі говорять про БСЗ із ДХ або ОД і навіть не розуміють чим же всетаки вона краща від класичної контактної системи і чому від використання БСЗ підвищується ККД двигуна.
Відповідь:
Те що в БСЗ потужніша іскра і меньший ток споживання це вже я говорив, але є один дуже великий плюс якого ніколи не буде в контактній системі запалення. Уявіть собі картину коли ви розкручуєте свій двигун до оборотів 4-5 тис. об/хв на якому встановлена контактна система запалення. Що при цьому відбувається із контактами? Правильно! Вони починають тупо зависати у повітрі тому що їх підбиває як не один то другий кулачок і сили зворотньої пружини контактів не вистачає для того чоб вони чітко відслідковували контур кулачків і змикались у потрібни момент, і навіть якщо вони всежтаки зімкнуться то катушка запалення отримає дуже малий заряд і іскру вона дасть, м'яко висловлюючись, ніяку. Це явище незивається "Підвисання контактів" за рахунок чого на таких оборотах в десяти робочих тактах замість десяти добротних іскр ми маємо тільки 6-7 маленьких іскорок (3 такта в глушак порожні, інші 7 - так собі, аби рахувалось, виплюнуло і догоріло в коліні ).
Цих всіх недоліків якраз позбавлені ДХ і ОД. Вони чітко комутують потужну іскру навіть на 8 тис. об/хв. (а імпортні навіть до 19 тис. об/хв). Отримуємо надійний підпал робочої суміші у всьому діапазоні роботи двигуна за рахунок чого підвищується його ККД і як наслідок ми отримуємо значну економію палива.
4. Чому я так ділю самі датчики ДХ (датчик Холла) і ОД (опто - датчик).
Відповідь:
Товариш Yrec, помоєму, (доречі земляк нас розділяє всього навсього 70 км. ), оговорився про вплив магнітного поля від генератора на ДХ, але його так ніхто і не підтримав толком. Діло в тому любі мої двотактничи, що ця проблема для вас найголовніша, магнітне поле там дай Бог кожному, від якого наш ДХ починає дуже нагло глючити і пропускати такти, меньше ніж контакти, але всежтаки пропускати, аж поки магнітопровід в ньому не намагнітиться і він не вийде із ладу взагалі. В якихось цей процес проходить бистріше, в якихось помаліше, але кінцевий результат один - Гітлєр капут і всьо . Так от для того і придуманий наш ОД (опто - датчик), якому магнітне поле, м'яко висловлюючись, "глубоко в прорубь", якість і потужність іскри від ОД та сама що від ДХ. Головне зробити його надійним, як я вже казав, із імпортних компонентів.
Ось такий екскурс по "ветке". Бажаю вам успіхів, будуть питання я з радістю вам на них відповім. І ще попрошу не обзивайте один одного, це як мінімум невиховано, вчіться слухати, відповідати, і відстоювати свої думки з гідністю.
З п. Горбачов
Оригинал здесь: http://www.motodrive.com.ua/forum/index ... 5200&st=60
машина возит тело,а мотоцикл душу.
- Romantikos
- уважаемый
- Повідомлень: 617
- З нами з: 01 серпня 2009, 21:50
- Мотоцикл: Jawa 360
- Звідки: Киевская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: одноканальная БСЗ
tyshkan333,а що скажеш на рахунок ФУОЗ?
момент опереженія запалення багато в чому впливає на ресурс всього двигуна,на його потужність на всьому діапазоні обертів і на розхід топлива.Під час зміни оборотів,потрібно щоб змінувався і кут опереженія,від 1000об.до 5000і більшє він змінюється з 1.5мм до 4 і більшє.Штатні 3 міліметри не дають потрібного ефекту мотору і на деяких обертах дають пізнє запалення суміші.На малих обертах збільшена нагрузка на колінчастий вал.
момент опереженія запалення багато в чому впливає на ресурс всього двигуна,на його потужність на всьому діапазоні обертів і на розхід топлива.Під час зміни оборотів,потрібно щоб змінувався і кут опереженія,від 1000об.до 5000і більшє він змінюється з 1.5мм до 4 і більшє.Штатні 3 міліметри не дають потрібного ефекту мотору і на деяких обертах дають пізнє запалення суміші.На малих обертах збільшена нагрузка на колінчастий вал.
- tyshkan333
- рокер
- Повідомлень: 347
- З нами з: 29 травня 2009, 17:46
- Мотоцикл: ява-350 634
- Звідки: Херсон
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: одноканальная БСЗ
Не знаю,Romantikos,я как-то привык к ДХ,а та разница в ККД двигателя,что дает ФУОЗ будет не существенна и оно того не стоит,чтоб менять абсолютно всю схему зажигания.
машина возит тело,а мотоцикл душу.
- Romantikos
- уважаемый
- Повідомлень: 617
- З нами з: 01 серпня 2009, 21:50
- Мотоцикл: Jawa 360
- Звідки: Киевская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: одноканальная БСЗ
а менять особо ничего не нада:ставиш схемку между ДХ и комутатором)Ставляя вместо штатных 3 мм 3.3мм,я ощутил разницу дажэ на 3000об.,режче двигатель и легче набирал обороты,но на холостом ходу была детонация.
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 08:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: одноканальная БСЗ
tyshkan333, а ФУОЗ какой был? Сарумановский или октан-корректор?
Сарумановский - отличная и стоящая вещь. Зачем говорить о прибавке в мощности/динамике, если там душу радует стабильность и равномерность работы двигателя?
Сарумановский - отличная и стоящая вещь. Зачем говорить о прибавке в мощности/динамике, если там душу радует стабильность и равномерность работы двигателя?
Слава Україні!
- Romantikos
- уважаемый
- Повідомлень: 617
- З нами з: 01 серпня 2009, 21:50
- Мотоцикл: Jawa 360
- Звідки: Киевская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: одноканальная БСЗ
Стабильность и равномерность работы двигателя єто и есть основнойсмисл фуоз)Geser писав:tyshkan333, а ФУОЗ какой был? Сарумановский или октан-корректор?
Сарумановский - отличная и стоящая вещь. Зачем говорить о прибавке в мощности/динамике, если там душу радует стабильность и равномерность работы двигателя?
-
- мелко рокер
- Повідомлень: 45
- З нами з: 20 листопада 2009, 20:25
- Мотоцикл: CZ 472.5(6)
- Звідки: Poltava region
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: одноканальная БСЗ
Чесно гря не понял нах 2 Холла?? Вот http://www.jawaold.su/main.php?sec=__ga ... o-ignition один датчик 2 канала!!Холл на генераторе не катит, описано выше почему, оптика лучше!!!ИМХО Одноканальная мне не нравится, ибо есть случаю поджыга несжатой ТВС!!Хтя эт кому как повезет...
У нас нет имен, у нас только ники...нам не нужны лица, есть аватары...неважно какие мы на самом деле, главное, что ты написал в информации... У нас нет реальности, мы живем в виртуальности...
- Romantikos
- уважаемый
- Повідомлень: 617
- З нами з: 01 серпня 2009, 21:50
- Мотоцикл: Jawa 360
- Звідки: Киевская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: одноканальная БСЗ
если был поджиг смеси в НМТ точке,то была б потеря мощности.А потери мощности я не чуствую с одноканальной.ИМХО.
-
- мелко рокер
- Повідомлень: 45
- З нами з: 20 листопада 2009, 20:25
- Мотоцикл: CZ 472.5(6)
- Звідки: Poltava region
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: одноканальная БСЗ
Дак я ж не грю что это обязательно, просто бывает о так что поджыг в нмт. кому как повезет..
У нас нет имен, у нас только ники...нам не нужны лица, есть аватары...неважно какие мы на самом деле, главное, что ты написал в информации... У нас нет реальности, мы живем в виртуальности...
- Medved
- рокер
- Повідомлень: 254
- З нами з: 25 травня 2009, 11:57
- Мотоцикл: jawa638
- Звідки: Kiev
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: одноканальная БСЗ
на 640 с завода шла одноканальная схема. И работает. (см. тему про зажигание VAPE)
Вещи не такие, как кажутся на первый взгляд. Мы никогда не узнаем всего.
Каждый сам решает во что ему верить: в добро или зло.
Каждый сам решает во что ему верить: в добро или зло.
-
- мелко рокер
- Повідомлень: 45
- З нами з: 20 листопада 2009, 20:25
- Мотоцикл: CZ 472.5(6)
- Звідки: Poltava region
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: одноканальная БСЗ
Было дело ,но сейчас вроде двухканалка с завода !!!Но есть отзывы о воспламенении несжатой твс.Я отдал предпочтение БСЗ Кулхацкера (см. ссилку выше).
У нас нет имен, у нас только ники...нам не нужны лица, есть аватары...неважно какие мы на самом деле, главное, что ты написал в информации... У нас нет реальности, мы живем в виртуальности...
-
- мелко рокер
- Повідомлень: 45
- З нами з: 20 листопада 2009, 20:25
- Мотоцикл: CZ 472.5(6)
- Звідки: Poltava region
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: одноканальная БСЗ
Согласен , но проще не всегда лучше!!!
У нас нет имен, у нас только ники...нам не нужны лица, есть аватары...неважно какие мы на самом деле, главное, что ты написал в информации... У нас нет реальности, мы живем в виртуальности...
- Romantikos
- уважаемый
- Повідомлень: 617
- З нами з: 01 серпня 2009, 21:50
- Мотоцикл: Jawa 360
- Звідки: Киевская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: одноканальная БСЗ
40 лет назад для всех было проще ездить с контактами и с генераторами постоянного токаCarbon13 писав:ИМХИЩЕ : чем проще система тем она надежней.

- Carbon13
- Старая гвардия
- Повідомлень: 741
- З нами з: 28 травня 2009, 19:11
- Мотоцикл: JAWA
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: одноканальная БСЗ
Поверь, когда я научился правильно выставлять контактное то я задумался а нах..на мне было то бесконтактное. 

- Romantikos
- уважаемый
- Повідомлень: 617
- З нами з: 01 серпня 2009, 21:50
- Мотоцикл: Jawa 360
- Звідки: Киевская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: одноканальная БСЗ
а нах периодически его выставлять когда можно раз выставить и все?
так жэ само можна научится покупать контакты,которые через время нада менять

так жэ само можна научится покупать контакты,которые через время нада менять

- nikolas
- рокер
- Повідомлень: 298
- З нами з: 18 вересня 2009, 18:58
- Мотоцикл: Jawa 350/634
- Звідки: Мелитополь
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: одноканальная БСЗ
Да ладно,не так уж и часто их нужно менять.Romantikos писав:а нах периодически его выставлять когда можно раз выставить и все?![]()
так жэ само можна научится покупать контакты,которые через время нада менять
Что такое Совецкая жужжалка для задницы????? _Это то что не жужжит и в жопу не лезет...
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів