250 кубів, 4Т, 24 коні, 20 нютонів-метрів, 21/18 колеса, 4 клапани, водяне охолодження, хід передньої підвіски 28 см, стартер, кік стартер, 120 кг, ставиться на облік в МРЕО.
Накатав за перший день 55 км. Сьогодні на одометрі вже 180. Так і хочеться на ньому закозлити, але більше 5000 об. давати не можна зараз.
Високий зараза, але файний) Трохи опустив траверси і тим занизив мот на 2-2.5 см. Для мого росту то суттєво.
Катаюся там де і завжди (переважно по місту), але тепер додав ще й Голосіївськй ліс (Київ). Обкатаю і можна буде відкручувати на повну, бо 5000 об. трохи мало.
Після дорожника - ЗНАЧНО більша вібрація, бо одностволка і рядник 4-х циліндровий то є сильна різниця. Але звук вихлопа мені дуже подобається.
А вібрація то таке, нічо страшного.
Стою на світлофорах як балярина, але це не напряжно. Набагато гірше коли рушаєш або починаєш розвертатися, мот вже починає нахилятися, а щеплення ти ще не пустив. Тоді почанаєш падати і треба втримати і мот і частину себе і ногу, яка давить на мот... Люди напевно дивно дивляться, але я на то не зважаю.
Крос - він сука жосткий! Він напевно розрахований на стрибки. Ендуро значно м,ягкіше. Мені так здається. ФЗХ мав досить жосткі задні аморти, але в нього сідушка була м,ягша ніж на кросі. В загальному якшо їхати асфальтом, то крос мені здається жосткішим. Але на ньому можна ями не обминати. Навіть якшо попав в яму, хоч і тобі жостко, але ти знаєш шо мотоциклу нічого поганого не станеться, і серце не починає краятися. Підвіску ніколи не пробиває як пробивало задню вилку на ФЗХ, навіть якшо пропустив якусь велику яму.
Помітив шо я починаю хуліганити - тротуари, бордюри...
Почав вивчати ліс біля якого я живу вже 7-й рік. Знайшов спеціальні саморобні трампліни (чи то для мотів, чи то для вєліків..), випадково заїхав на якусь базу, потім довелось тікати з неї від двох собак)))) і ше й слідкувати шоб на тахометрі обороти не перевищували обкаточні. Бачив кінних поліцейських. Добре шо мене не чіпали)) Якби не GPS в телефоні, то й досі бродив би Голосіївським лісом.
Китає є китай.
В перший день в перших 15 км перестав заряджатися акум, приборка світилася, але цифр не було, поворотів-стопів нема, дальнього/ближнього теж. Тільки заводився (і то накатом, бо стартер не крутив, а кіком мені важко). Вилічилось піджиманням контактів в штекері. Але перед цим знімався пластик. Це в перший день. В другий день відкрутився болт який тримає банку глушника. Доїхав в гараж - зняв ще більше пластику, закрутив болт, поставив пластик назад.
День третій. Не працюють поворти ззаду. Пропадає/з,Являєтся контакт десь в районі рульової колонки. Не смертельно звичайно, але не приємно. Подивився в загальному- причини ще не знайшов. Проводка на гарантії, тому через пару днів поїду в магазин/сервіс - хай справляють







На фото ендурік-китай-125. Називається Eriskay Mangust 125 https://moto.kiev.ua/trid/sold/1307790521810





Приборка. Швидкість, тахометр двохфифровий (показує сотні оборотів, іншими словами "х100"), загальний одометр, добовий одометр, годинник, милі/кілометри. Ще можна налаштовувати кількість магнітів, 2Т або 4Т і довжину колеса. Пробував, але як залізти в то меню - фіг його знає. Потреби нема, швидкість ніби добре показує.


Фара відбивається в щитку, трохи сліпить вночі. Казали шо фару треба міняти, якщо я хочу шоб вона світила, а не світилася.
