Сторінка 2 з 7

Re: Моя 638 001

Додано: 19 грудня 2019, 07:50
Aleks1978
300+грн коштує нова вісь маятника з усім гамузом. нафіг цей город? знайди доооовгий болт на 12-14 мм засунь його у вісь маятника інший кінець через шайбу упри в трубку надіту поверх осі витягай вісь. зірвеш із місця,далі піде як по маслу

Re: Моя 638 001

Додано: 19 грудня 2019, 08:26
Александр77
Aleks1978 писав: 19 грудня 2019, 07:50 300+грн коштує нова вісь маятника з усім гамузом. нафіг цей город? знайди доооовгий болт на 12-14 мм засунь його у вісь маятника інший кінець через шайбу упри в трубку надіту поверх осі витягай вісь. зірвеш із місця,далі піде як по маслу
не повіриш другий день так і роблю (не лізе зараза)зато повзе різьба на болтах (каленого не знайшов)

Re: Моя 638 001

Додано: 19 грудня 2019, 08:30
Александр77
Dr_Hammer писав: 19 грудня 2019, 04:08
triZet писав: 18 грудня 2019, 20:02Раньше с завода это было всё разборное...
Та знаю-знаю, не треба пояснювати ;)
Александр77 писав: 18 грудня 2019, 22:30а хотелось бы 20 но как сие просверлить ? я хз (мож проще трубу из нержи?)
Якшо вісь на 20 мм робити і всю требуху маятника залишати, то просто завтулити отвори провушин рами, а також між тими провушинами і маятником виточити проставочні кільця (маятник ЧЗ вужчий) і все, це простіший шлях.
А так треба шток аморта на 22 мм, випресувати рідні втулки маятника і точити нові, ті ж проставочні кільця, ну і просверлити шток, нарізати різьби.

пс: штоки амортів сверляться чудово, вони не гартовані (ну наприклад мені ше не попадались з якоюсь злою термообробкою), просто покриті хромом.
так точно я і хочу зробити, завтулити раму, а от просверлити...хіба що з двох боків ?

Re: Моя 638 001

Додано: 19 грудня 2019, 08:32
Geser
А з чого тоді привід гальм?

Re: Моя 638 001

Додано: 19 грудня 2019, 08:54
Dr_Hammer
Александр77 писав: 19 грудня 2019, 08:30 так точно я і хочу зробити, завтулити раму, а от просверлити...хіба що з двох боків ?
Якщо нема сверла довгого, то з двох боків, дуже зручно це робити в токарному чи ти дрелькою зібрався?)))
Доречі в даному випадку, краще навіть з двох боків, бо на такій довжині (237 мм намінуточку), довге сверло може повести в сторону і на виході вийде ексцентрик.

Правда при штокові 20 мм, стінка залишиться 3 мм якшо сверлити на 14 мм, але якшо з двох сторін, то важко соосно попасти і тормозна вісь не влізе, прийдеться отвір робити мінімум 14.5-14.7 мм, тоді стінка ще тонша, хоча як не гартоване то...

Re: Моя 638 001

Додано: 19 грудня 2019, 09:06
Geser
І втулки гальмівної вісі в прольоті

Re: Моя 638 001

Додано: 19 грудня 2019, 10:08
Александр77
Dr_Hammer писав: 19 грудня 2019, 08:54
Александр77 писав: 19 грудня 2019, 08:30 так точно я і хочу зробити, завтулити раму, а от просверлити...хіба що з двох боків ?
Якщо нема сверла довгого, то з двох боків, дуже зручно це робити в токарному чи ти дрелькою зібрався?)))
Доречі в даному випадку, краще навіть з двох боків, бо на такій довжині (237 мм намінуточку), довге сверло може повести в сторону і на виході вийде ексцентрик.

Правда при штокові 20 мм, стінка залишиться 3 мм якшо сверлити на 14 мм, але якшо з двох сторін, то важко соосно попасти і тормозна вісь не влізе, прийдеться отвір робити мінімум 14.5-14.7 мм, тоді стінка ще тонша, хоча як не гартоване то...
отож і я про те, все більше схиляюсь до валу із нержавіючої труби (або тормозну схему від ЧЗ, всеодно раму фарбувати)

Re: Моя 638 001

Додано: 19 грудня 2019, 10:09
Александр77
Geser писав: 19 грудня 2019, 09:06 І втулки гальмівної вісі в прольоті
відповідно

Re: Моя 638 001

Додано: 19 грудня 2019, 10:47
Dr_Hammer
Тоді нафіг вісь робити, від Чеза поставити.

Re: Моя 638 001

Додано: 19 грудня 2019, 11:43
Александр77
Dr_Hammer писав: 19 грудня 2019, 10:47 Тоді нафіг вісь робити, від Чеза поставити.
а взяти де?

Re: Моя 638 001

Додано: 19 грудня 2019, 12:34
Dr_Hammer
Александр77 писав: 19 грудня 2019, 11:43
Dr_Hammer писав: 19 грудня 2019, 10:47 Тоді нафіг вісь робити, від Чеза поставити.
а взяти де?
Можу найти, в знайомого було, але там прийдеться в зборі з втулками, гайкою і "качелями" купувати.

Re: Моя 638 001

Додано: 19 грудня 2019, 12:44
Александр77
Dr_Hammer писав: 19 грудня 2019, 12:34
Александр77 писав: 19 грудня 2019, 11:43
Dr_Hammer писав: 19 грудня 2019, 10:47 Тоді нафіг вісь робити, від Чеза поставити.
а взяти де?
Можу найти, в знайомого було, але там прийдеться в зборі з втулками, гайкою і "качелями" купувати.
все нове? (шо мається на увазі - качелі?)

Re: Моя 638 001

Додано: 19 грудня 2019, 14:23
Dr_Hammer
Не нове, просто в доброму стані.
А "качелі" - то кріплення двигуна ЧЗ в задній частині, через нього проходить вісь маятника.

Re: Моя 638 001

Додано: 19 грудня 2019, 14:38
Александр77
якщо не важко запитай ціну

Re: Моя 638 001

Додано: 19 грудня 2019, 14:41
Aleks1978
от халепа! ножовкою його,ножовкою!

Re: Моя 638 001

Додано: 19 грудня 2019, 15:13
Dr_Hammer
Aleks1978 писав: 19 грудня 2019, 14:41ножовкою його,ножовкою!
Доречі на одній 634-ій мені вдалося "пропихнути" ножовочне полотно між маятником і рамою, перепиляв з одного боку, потім з другого, маятник то зняв (штамповані чашки по боках трохи покоцались), але ту внутрянку прийшлось висверлювати, бо так заржавіло шо навіть не видно де втулка, а де тіло самого маятника)))

Re: Моя 638 001

Додано: 19 грудня 2019, 15:59
Aleks1978
я на своїй 634 так маятник і знімав. ножовкою :)

Re: Моя 638 001

Додано: 19 грудня 2019, 21:37
C_ Joker
На ЧЗ родная ось на 20, плюс втулка распорная, она же часть подшипника скольжения, 20х24х40, ну и в ухе маятника бронзовая втулка. Отверстие в ухе маятника 25,6. Шток передней стойки от Дачиа Логан 20 мм, вот только не помню, хватает ли его длины!
Если заморочиться с установкой на Яву, то можно развернуть уши маятника до 27, втулки распорные сделать из штока 41-го Москвича, ну а в уши маятника капролон( но не знаю, не малова то ли толщины будет), либо опять же бронзу( втулки ВГШ от газели то же 25 мм!).

Re: Моя 638 001

Додано: 20 грудня 2019, 10:09
route 66
Господа, а ради чего все эти танцы с бубном?

Re: Моя 638 001

Додано: 20 грудня 2019, 15:47
Dr_Hammer
route 66 писав: 20 грудня 2019, 10:09Господа, а ради чего все эти танцы с бубном?
Діма, хоча б ради того, що по жосткості рідний штампований маятник, в порівнянні з ЧЗ - гамно.
Звичайно, якшо водій дрищ - 40 кг з кепкою, то він не відчує різниці, в мене наприклад "робоча вага" - 90-100 кг, і з пасажиром ява просто виляла кормою, відчуття таке як з напів спущеним колесом їдеш, з литим маятником такого нема, взагалі "стоїть" на дорозі досить чотко.

Re: Моя 638 001

Додано: 20 грудня 2019, 18:40
Aleks1978
а я то все думаю чого це мене на грунті наче по льоду водить :) просто маятник моїх 120кг не витримує :) а якщо маму кудись везу то....навіть по псвальту страшно.хоча вей,ви бачіли що то за асвальт :( з дівками легше,більше 60кг не катаю :) а поставити меншу ось то не проблема. в мене на 21мм стоїть (рідну обтачували до норм стану поверхні)

Re: Моя 638 001

Додано: 20 грудня 2019, 18:47
Александр77
Aleks1978 писав: 19 грудня 2019, 15:59 я на своїй 634 так маятник і знімав. ножовкою :)
так, ніяких ножовок і кувалдів з жінками болгарина, стараємосьвитягнути все ціле
по вазі - моїх 86 + жіночка захоче проїхати (бо це ж не одиночка) а вона вже також не дєвочка так що будем міняти, а по друге той маятник просто красивий :dedushka:

Re: Моя 638 001

Додано: 20 грудня 2019, 18:55
Александр77
C_ Joker писав: 19 грудня 2019, 21:37 На ЧЗ родная ось на 20, плюс втулка распорная, она же часть подшипника скольжения, 20х24х40, ну и в ухе маятника бронзовая втулка. Отверстие в ухе маятника 25,6. Шток передней стойки от Дачиа Логан 20 мм, вот только не помню, хватает ли его длины!
Если заморочиться с установкой на Яву, то можно развернуть уши маятника до 27, втулки распорные сделать из штока 41-го Москвича, ну а в уши маятника капролон( но не знаю, не малова то ли толщины будет), либо опять же бронзу( втулки ВГШ от газели то же 25 мм!).
не, ничего не хочу разворачивать и сверлить (люблю чтобы были пути для отхода) скорей всего втулки в раму и новый вал в маятник под старые гайки (явовские)

Re: Моя 638 001

Додано: 21 грудня 2019, 09:55
route 66
Александр77 писав: 20 грудня 2019, 18:47 а по друге той маятник просто красивий :dedushka:
Ой, я якось теж вирішив собі придбати такий маятник, бо красивий і мода на них пішла.
Сусід каже бери знімай сам, завтра раму закинеш.
Вже третій рік чезета збираю по частинам... Хай йому...)))

Re: Моя 638 001

Додано: 27 грудня 2019, 17:27
Александр77
Cьгодня закінчилась затяжна позиційна війна з маятником (в мою користь). Не скажу, що без втрат, тріснула гайка (рідна), та спочатку було використано довгий болт в якості зьомника, який в свою чергу коцнув перший виток різьби (не дуже страшно, працює після напильника). Витягнув вал з допомогою великих шайб, та рідних гайок + плюс постійно поливав ВД40 з обох сторін по різьбі, залишав навантажену, потім постукував через дерев`яну наставку. Час та натхнення я мав тому не пройшло й тижня як вона надворі.
Зображення
думаю зробити по такій схемі, (зберігаються всі рідні деталі, та сам принцип роботи, як мені здається), критика (здорова) вітається (можливо щось не добачив)
Зображення
вибачте за кривеньке креслення, але принцип я вважаю зрозумілий