Як казали в одному серіалі : " зима близько" тому було вирішено нарешті зайнятися моїм "колясовичом". Аппарат 87 року купувався мною в одному з магазинів Киева. Це колясочний варіант - тому при розпаковці з`ясувавши, що відсутня 1 дуга з заду, та відсутність обох з переду це не просто прой..б, а так і повинно бути (бо нах вони при колясці) було вирішено а чому б і коляску не взяти. В комплекті йшла Велорекс 700. Служив коник вірою і правдою (чогось так кажуть?) але наразі в каїні трапився пиз...ь епіческих масштабів, з паливом зовсім туго (запрвлялись газовим конденсатом) мастило теж якісь помиї, тому двигунцеві довелося не легко. Ще були поїздки в славне місто Жданов (на море) з завантаженою каністрами з пальним, коляскою, що в свою чергу не добавляло здоровья ходовій. Потім з`явився автомобіль і коник на довгі роки став, під попоною, в гаражі. Та мабуть настав його час - на днях був розібраний до болта - тапер виглядає так:

видно проблеми з корозією (вірніше з фарбуванням)

Розпочалася "боротьба" з маятником, він поки що не люфтить але я зною що то не надовго, потрібна ревізія, а в планах заміна його на алюмінієвий з ЧЗ.
Тому починаю клянчити : Люди добрі, допоможіть хто чим може (не без коштовно звісно) може в кого завалялось

Кришка тормозного барабана з вухом під реактивну тягу (ЧЗ), гайка що кріпить задню зірку(ЧЗ),прохідна втулка маятника(ЧЗ).
А крім того буду вдячний за координати провіреного майстра який оцинкує різну "мілочовку"