
респект

Привіт oleguzenko, маю можливість оцинковувати в заводських умовах. З цинком можу допомогти .oleguzenko писав:день добрый! А цинкование вы делаете сами или отдаете? можно узнать технологию?
Це точно підмічено.Маньячара
Мені теж цікавоАнтипионер писав:Славік, а якщо деталі попередно відполірувати, буде кращий зовнішній вигляд?
Склади будь-ласка ціну на 1 кг деталей. Можна в приват.
:
Нарешті до ніка руки дойшли , а то душа не на місті була. Сьогодні полірнув обод і шприхи заднього колеса , став подивився вроді магазин. Правда фото завтра будуть , цей процес трошки часу затягує.-Vit- писав:Млін, чуваки, Ви просто смалите тут один з-поза одного. Ну не можна ж так.
Славік бачу і нік свій полірнув вже)
По часу дійсно трошки віднімає , але краса потребує жертв . Чекаю з задоволенням в гості ,буду радий познайомитись особистоliach писав:Блін, хлопці, ви знущаєтесь, чи що?!! То Рєпа сидить всьо полірує, тепер Славік! Мені аж соромно зробилось за свого "горбоконика", тепер спати не зможу, буду думати де час знайти для роботи над ним!
Даа, тьоска, даєш ти жару! [ Изображение ][ Изображение ][ Изображение ]
Коли закінчиш роботу, то чекай гостей, я припрусь обов'язково, мушу це побачити вживу і потиснути тобі руку!
Привіт Vit, трошки не зрозумів , що таке (корпус сигнальних лампм з написом Ява), ,приборка чи що ?, повороти і стоп , щоб не затерти написи треба дуже акуратно ,(звичайно ,якщо вони не вбиті з початку "написи "), наприклад береш 1000№, номер і треш . Всюди по поверхності (стопа чи поворотів ) ,терти шкуркою не потрібно , а лише місця де є царапини , такі дрібні номери ,нождачного паперу багато матеріалу не заберуть ,і різниці видно не буде . Одже треш , виводиш царапини , доходиш до 2500№, тоді береш махровий рушник і ним на суху зверху трошки проходишся уже повсій площині повороту чи стопа (знімаєш залишки пороху від нождачки ). Тоді наносиш на деталь ,трошки пасти зубної ( я використовую блендамет ,в середині синя ), паста не зашкодить , тому не бійся переборщити . Далі кладеш поворот на підлогу з ковром ,склом в верх , надіваєш махровицй рушник на палець ,і круговими рухами пальця,поліруєш усю поверхню . Слідкуючи під час цього щоб не затерти надписи які виступають . Довго терти не прийдеться ,результат появиться досить швидко . Але ти його зразу не побачиш ,тут треба відчути процес і побачити коли вже досить . Тоді береш ,знов той сатий рушник (Тільки тепер чистою стороною,без пасти ),і насухо натираєш ,тут зразу все стане ясно ,через декілька хвилин натирання , поверхня має заблистіти ,краще нової ,і бути ідеальна ,з збереженням усіх написів ,які виступають. . Головне добре стерти усі залишки пасти , щоб до рук не чіпалось .-Vit- писав:Перечитав тему. Є питання по поліровці пластмас. Чорні деталі, як корпус повітрофільтра... і т.д зрозуміло майже, за виключенням деталей як то корпус сигнальних ламп з написом JAWA і таке інше...
А що не зовсым зрозуміло от скло стоп сигналу, поворотники, як і з чого починати поліровку?
По ідеї якщо починати з шкурок(хоч з 1000) - вони будуть в першу чергу знімати виступаючі написи, а в тебе там все вродь в ідеалі.
Колись бачив як автофонарі заполірували полірувальною машинкою і звичайною полірувальною пастою для лакофарбових покриттів - доволі блистіло, думав з пластиком тільки так..
На жаль не ма , треба подзвонити до першого власника , може знайде. Не погано б було мати.РЕпа писав:Славiк а такой документ у тебя есть?
Присоединяюсь!Den писав:Куда ещё новее то. Шикарная будет явка, мегареспект.
мабуть буде масова втрата свідомості )))РЕпа писав:Присоединяюсь!Den писав:Куда ещё новее то. Шикарная будет явка, мегареспект.![]()
Когда колесики станут на место,нарядится облицовка,установится сигнал и сидение...Это может привести, ДО ВТРАТИ СВIДОМОСТI!!
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів