Сторінка 5 з 8

Re: Необычные вопросы по КПП

Додано: 10 травня 2018, 11:36
Roller
просто дістався двигун у жахливому стані,там і виламані вуха,і відколоті бобишки нижні ,кріплення напівавтомату ,колотий з боків мабуть сокирою картер, різьби зірвані на пів-глибини ще до мене ,та ще встановлений однорядний 205-й підшипник на 4-у передачу з пакетом шайб :uzhos: Усих жахів не перелікувати просто :lol: . Аргоном заплавлено було що можливо,різьби дорізав у глибину,... думаю трохи з усиллям затяжки гвинтів перебрав .

А тепер по-темі. Напівавтоматом передумав прихвачувати цей глухий підшипник ,а просто залудив його торець ,знайшов товстий мідний дріт,загнув "Г"-образно , припаяв звичайним паяльником та з першої спроби його витягнув ! :super: . Три випавші голки і стали причиною вілізшого підшипника пром.валу. Потім усе набрав,та обережно встановив на місце . Так що це реально можливо демонтаж та монтаж без повторної розбірки картеру ( якщо посадка не дуже туга ,у чому немає сумнівів якщо двигун далеко вже не новий ) !

Re: Необычные вопросы по КПП

Додано: 22 листопада 2018, 15:37
Edmonton
Знову засніжило і як завжди знову попрошу поради. Прикупив недавно моторчик з чезета той що 472.6 12 v. Так ніби нічого двигунець буде бігати. Але знявши ліву кришку і побадавши там на зажатість вилок, кулісу люфти і т. п. Не подобається люфт проміжного валіка, десь більше міліметра. От неохота потрошити справно працюючий механізм. За ніби не суттєвої проблеми. Чи можна якось зафіксувати втулку в правому картері якимись клеями, фіксаторами зробивши необхідних 02-04мм.?

Re: Необычные вопросы по КПП

Додано: 22 листопада 2018, 15:47
Slavik
Edmonton Ездил на этом моторе или продавец пообещал, что он рабочий? Если ездил перед покупкой, то не мешай мотору работать.

Re: Необычные вопросы по КПП

Додано: 22 листопада 2018, 17:08
Edmonton
Цей мотор ще не катав. Треба прибарахлитсь 12 v. Електрикою. При покупці продавець нічого не обіцяв. Все крутилось включалось. Я не" силен" в питаннях кпп просто думав зробити як книжка пише. Підбити трошки втулку в картері і чимось заліпити від зміщення. Але чи воно того варте і чи не розрегулюється ще більше коробка. Х. З.

Re: Необычные вопросы по КПП

Додано: 22 листопада 2018, 17:35
Slavik
Проверь КПП на предмет зажимания вилочек. Мотор езженный, по любому зазоры как по книге уже не выставиш. Я бы попробовал его так как он есть. Он то снят с мотыка, а не после капиталки, где могли ошибиться при сборке. Он выработал зазоры "под себя" так сказать.

П.С. Я первый мотор собрал (638) и вилки сгорели через 200км, старался делать по книге, но валы, шестерни, картера, то уже езженые и там тяжело поймать 0,4. Забил, собрал по старому дедовскому способу. Есть шат вилки, работать будет, нету сгорит. И катался пока не поменял. Человек до сих пор не жаловался, прошло больше полутора лет. ;)

П.П.С. USS Где то потерялся, поинтересуйся у него, он гуру моторов. Отпишись в личку.

Re: Необычные вопросы по КПП

Додано: 22 листопада 2018, 18:24
Edmonton
"Зазори под себя "вже колись проходив- первичный гупав на 0.5см.але їхало. А під кінець сезону почала 3-тя курвитись. Ну то таке може і цей проїхати 30тис.а може і за 300 км. Здохне. Небуду себе накручувати все буде ОК. Їдемо як є.

Re: Необычные вопросы по КПП

Додано: 22 листопада 2018, 18:28
Slavik
Edmonton писав: 22 листопада 2018, 18:24 все буде ОК. Ї
Полюбому.
У нас по другому не бывает. :100:

Re: Необычные вопросы по КПП

Додано: 23 листопада 2018, 18:39
USS
"Зазори под себя "вже колись проходив- первичный гупав на 0.5см.але їхало. А під кінець сезону почала 3-тя курвитись. Ну то таке може і цей проїхати 30тис.а може і за 300 км. Здохне. Небуду себе накручувати все буде ОК. Їдемо як є.
Не маючи екстрасенсорних здібностей неможливо вгадати скільки воно там проїде. Треба розібрати і подивитися. Ніколи ще мені не траплявся куплений у "чотких пацанів", а також у "досвідчених дідів" двигун, щоб був гарантовано справний.
Нещодавно привозили, щоб розібрати, цікавого двигуна з чези, напевне ще з перших випусків, на картері набито саме 634та серія з стяжним гвинтом картера та втулкою з різьбою у нижній провушені заднього кріплення двигуна до рами і цікавий момент у картерах вставлені штифти під посадку циліндрів на манер старушачих.
Хто знає що за двигун -відпишіться. З усих чугунних циліндрів, що на момент розборки знаходилися у межах досяжності під штифти не знайшов жодного.

Re: Необычные вопросы по КПП

Додано: 23 листопада 2018, 20:20
Edmonton
USS чудово вас розумію. При кожному виїзді буде "всяка хрень из под тишка" підкрадатись ( а які там вилки шо з кулісою). Іт. П. Але і розбирати наразі глобальної потреби немає. Нарахунок циліндрів під штифти - такі стояли на моєму рідному 633-му моторі . 79р.в.і такі бачив на 6 v чезеті. Ще пара таких десь валяється теж знаю що стояли на 6 v. Чижику.

Re: Необычные вопросы по КПП

Додано: 24 листопада 2018, 06:38
Dr_Hammer
USS писав: 23 листопада 2018, 18:39Нещодавно привозили, щоб розібрати, цікавого двигуна з чези, напевне ще з перших випусків, на картері набито саме 634та серія з стяжним гвинтом картера та втулкою з різьбою у нижній провушені заднього кріплення двигуна до рами і цікавий момент у картерах вставлені штифти під посадку циліндрів на манер старушачих.
Хто знає що за двигун -відпишіться. З усих чугунних циліндрів, що на момент розборки знаходилися у межах досяжності під штифти не знайшов жодного.
В мене такий мотор був, знятий з ЧЗ-472.3, тільки шось не можу згадати чи стяжний болт ЦО був, чи ні...

Re: Необычные вопросы по КПП

Додано: 24 листопада 2018, 17:04
USS
Господарі того двигуна, по їхніх балачках, збираються його відновити, може зроблю фотки у процесь робіт.

Re: Необычные вопросы по КПП

Додано: 20 грудня 2018, 01:54
Slavik
Как думаете, получится заменить одну шестерню, что бы не разбирать левую сторону(сцепу, кулису и т.д.). Тупо располовинить(снять правый картер) заменить шестерню и сколоть.

Re: Необычные вопросы по КПП

Додано: 20 грудня 2018, 03:28
USS
Як два пальці... Тільки треба зважати на причини негідності тії шестерні. Їх бажано усунути.

Re: Необычные вопросы по КПП

Додано: 20 грудня 2018, 11:15
assistant
Все крім куліси і первинного валу можна

Re: Необычные вопросы по КПП

Додано: 20 грудня 2018, 11:21
Slavik
USS писав: 20 грудня 2018, 03:28 Тільки треба зважати на причини негідності тії шестерні.
При сборке ставил заведомо плохую шестерню. Другой не было. Теперь нашол новенькую. Мотык ездит, только третяя шелестит.

Re: Необычные вопросы по КПП

Додано: 20 грудня 2018, 20:13
MAXDZ
3я воет на всех 638х

Re: Необычные вопросы по КПП

Додано: 20 грудня 2018, 20:36
Slavik
MAXDZ писав: 20 грудня 2018, 20:13 3я воет на всех 638х
Ну у меня 360я, ну и как бы шелест не мешает. Там у нутри стоит 19ти зубая заместо 20ти зубой. :uzhos:

Re: Необычные вопросы по КПП

Додано: 25 грудня 2018, 23:32
Slavik
Ещё один вопросец. При включении первой(на месте) слышен маленький скрежет-толчок. Если перетягиваю ПА скрежета при трогании нет, но тогда буксует сцепа. Смотрел несколько видео и у всех Старух такой трабл. Это ихняя болезнь или у меня руки не оттуда торчат?

П.С. Регулировал 1000раз, так и не добился идеала.

Re: Необычные вопросы по КПП

Додано: 26 грудня 2018, 04:53
Vvv
Да это , вроде , нормально , и не только у старух :)

Re: Необычные вопросы по КПП

Додано: 26 грудня 2018, 09:31
USS
Ещё один вопросец.
Що за оливу заливаєш у кпп?

Re: Необычные вопросы по КПП

Додано: 26 грудня 2018, 12:13
Slavik
USS писав: 26 грудня 2018, 09:31
Ещё один вопросец.
Що за оливу заливаєш у кпп?
Лил 10W40, ТАД-17 и МС-20 ничего не меняется.
Vvv писав: 26 грудня 2018, 04:53 Да это , вроде , нормально , и не только у старух :)
Успокоил, значит так и останется щёлкать. :)

Re: Необычные вопросы по КПП

Додано: 26 грудня 2018, 12:45
Vvv
triZet писав: 26 грудня 2018, 12:13
USS писав: 26 грудня 2018, 09:31
Ещё один вопросец.
Що за оливу заливаєш у кпп?
Лил 10W40, ТАД-17 и МС-20 ничего не меняется.
Vvv писав: 26 грудня 2018, 04:53 Да это , вроде , нормально , и не только у старух :)
Успокоил, значит так и останется щёлкать. :)
У самого ява 638 , однажды , заинтересовал такой же вопрос , обратился к знакомому , который занимается , профессиональным ремонтов мотоциклов ява , в точности , ответ уже и не вспомню , запомнилась только , часть , что по сравнению с автомобильной кпп , кпп мотоцикла , не имеет синхронизаторов , вот по этому , такое случается , вообщем как то так , ну и опять таки повторюсь , были ещё доводы , которых я , к сожалению уже не вспомню :)

Re: Необычные вопросы по КПП

Додано: 26 грудня 2018, 16:26
kozyr
Всем привет! :P На моей памяти сцепление на старушках роботало нормально только на двух моторах. Одна ява была у отца 65г., а вторую купил лет 20 назад без доков у алкаша с петропавловской борщяговки 63г(ява простояла в курятнике более 20 лет). В этих моторах диски были оригинальные, пробковые! После замены дисков появлялась одна и таже проблема! Сцепление или ведет или буксует! :oops: С годами заметил, что на 634 эта проблема в 90% отсутствует, а передачи включяются более чётко и звук включения преятней для уха! ;) Цены на оригинальные пробковые диски просто пипец! Пробовал делать сам. Ну после третей попытки понял не моё. При очередной капиталке в старуховские картера в тулил эмовские внутренности! И проблема сцепления и не только изчезла! :dedushka:

Re: Необычные вопросы по КПП

Додано: 26 грудня 2018, 16:49
Slavik
Что такое "эмовские внутренности"?

Re: Необычные вопросы по КПП

Додано: 26 грудня 2018, 16:59
Aleks1978
triZet писав: 26 грудня 2018, 16:49 Что такое "эмовские внутренности"?
це в льоніному районі так 634 модель яви називають