Доброго вечора/дня
Підвернулась вдача - запропонували мені Яву 350 634 1978р., здається це 634-8 (поправте, якщо це не так).
Вмене було багато всілякої техніки, окрім Яви... Навіть катався всього 1 раз, пасажиром, але дуже сподобалось тоді.
Продавець просить за неї 3000 грн.
Детальніше, з слів продавця - була куплена за 1500грн в розібраному вигляді, він її склав, поміняв поршневу - чехословацька точена на 2гий ремонт (з його слів - витратив більше тисячі на чехословацькі поршні, кільця та циліндри),поставив всі підшипники КВ нові (з його слів - 140грн/шт)

був інстальований 12 вольтовий генератор, та БСЗ. На мотоциклі оригінальний хром зберігся досить достойно ( та все ж , потрібно все чистить і полірувать). Фарба на мотоциклі - просто жахлива, вся розцарапана, облущилась і різнокольорова з балончика

( доведеться піскоструїть, шпатлювать, грунтувать, фарбувать, лакувать). На рамі теж є кілька значних подряпин які вже покрились ржавчиною( не фатально, та все ж, доведеться все чистить та наново фарбувать). Як і на любому мотоциклі, що їздить весь час по грунтовках, в деяких місцях рами налипло багато бруду, під правою кришкою, де стоїть напівавтомат, теж дуже брудно. Обломана ручка зчеплення, та колхозно зварена назад. Троси гальм, зчеплення ходять якось тугувато і не надто бажають лізти назад в кожух

. Сідло також в жахливому стані (Доведеться перероблювать та перешивать)

Задній лівий амортизатор був обломаний, та зварений назад, робить-ходить нормально, та все ж, небезпечно (доведеться мінять). Запустився двигун в +4 за цельсієм та після простоя в кілька тижнів досить гідно - відкрив краник, трошки поклацав кнопку утоплювача поплавка, 3 кіка з вимкненим запаленням, увімкнув і з 2 чи 3го кіка зхопив ( з слів продавця - мало бензину дуже в бензобаці, розряджений аккумулятор). Загалом мотоцикл працює досить тихо, глушники виконують свою робту на 5+, фірмовий звук Ява просто пестить слух

Та з двигуна лунає не надто гучний і не надокучливий шорох/шелест/постукування (з слів знайомого явіста - каже, що це так і треба, що у всіх Яв так... Я ж ХЗ, раніше мав справу або з 1 котлом 2т, або з скутерами або з 4тактниками). Власник розповідав, що двигун після капіталки пройшов всього в районі 1000км, попередньо пройшовши холодну обкатку. Також є всі документи окрім страхування (Відсутність страхування - в селі це не рідкість

)
Загалом мої враження двоякі, роботи - непочатий край

, але щось в ній є, принаймні ціна мені здалась досить демократичною...
Вирішив звернутись по допомогу до досвідчених Явістів, що пройшли на них "і Крим і Рим"

Порадьте, будь ласка, чи варто ставать власникм цеї 634ки.
