634-й конструктор

В данном разделе публикуем фото своих мотоциклов
Аватар користувача
Карандаш
ArcherRSE
Повідомлень: 364
З нами з: 26 січня 2012, 08:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
Звідки: Завалля
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

634-й конструктор

Повідомлення Карандаш »

Довго не наважувався писати про свого поки, що не бойового коня, але начитавшись про правильні яви на форумі, вирішив розбавити атмосферу чимось неправильним :sotona:
Отже, шановне панство, вмощуємось зручніше і готуєм гнилі помідори.

А для початку з чого все почалось...Було це здається в році 2001, як в мене запитали, чи не хочу я собі МОПЕД...Вагався я довго, секунд десять, і десь через тиждень приштовхав червону РИГА-22(чого вона сама не поїхала вже і не памятаю), трохи її перебрали з татом(точніше він сам, а я тільки ходив поряд). Покатався я на такому чуді до кінця сезону і розпочав 2002 мотосезон. Тут до мене прийшла думка, що я росту а мопедка ні :mla1:
Наступним кроком був МИНСК, який ледве доїхав 10км додому. Макака була нереально крута: зелений побитий бак який закривався пробкою з дерева :lol: , чудова сидуха (паралон примотаний скотчем до рами) і незрівнянний дзвін мотора...Екземпляр не дуже, але з бюджетом в 200грн кращого не було, та й вчитись на чомусь треба. Мінск був доведений до ладу (мені так здається) перефарбований, перебрав двигун і без проблем відкатав майже 2 сезона. Кінець осені 2003, мінск з гордістю відкатав сезон і став на спячку в гараж. Десь в цей момент папа шукав б/у запчастини з якоїсь совкової техніки, і впринципі знайшов і запчастини і ЯВУ. Так як і в історії з мопедкою, мені запропонували пересісти на яву, тільки треба було знайти клієнта на мінск. І він таки знайшовся, початок січня 2004 я відвіз мінск новому господарю, і через кілька днів мені привезли яву :chapaev:
Що сказати про стан яви на той момент? Звичайна ява 634-7. Простояла вона років 15-20 в гаражі під якимось мотлохом, трохи поржавіла, трохи після падіння на праву сторону в результаті відбита права кришка, погнуте переднє крило, погнутий руль та праве кріплення фари, на одометрі трохи більше 19 тисяч. Довго з нею я не церемонився - одразу все розібрав, так як до сезону не так вже й довго залишилось :D
Що ж було зроблено до початку 2004 сезону. Перекрасилось ВСЕ, на вилку переточені втулки, промито і залито нове мастило (двигун, вилка та амортизатори), замінені підшипники, в двигун не лазив. Чому ж ява не правильна? Все просто: рама червона, бак і бардачки темно сині, крила сірі, доварені амортизатори і задерті труби, а на що можна було очікувати від мене в 15 років :D
Сезон відкатав на ура - підкачував колеса і заливав бензин.
Сезон 2005: я отримую права і закінчую школу, здавалося б треба залишити техніку в спокої і готуватись до вступу в універ, але ж ні я переводю яву на 12в. До 12в генератора папа пропонує поставити дві фари, спочатку не хотів але коли приміряв - сподобалось. До речі фари (як фари? протитуманки) МАДЕ ІН ЧЕХОСЛОВАКІЯ.
Ось так виглядала моя ява весною 2006, вибачайте за якість кращої нема :D
Далі буде ще гірше - не перемикайте канал
Вкладення
2006.jpg
Вірю в закони динаміки
Віталя
Старая гвардия
Повідомлень: 2373
З нами з: 21 травня 2011, 09:06
Мотоцикл: Honda
Звідки: Украина
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: 634-й конструктор

Повідомлення Віталя »

Розповідь сподобалась....
кришка бензобака з дерева :sotona:
Давай ще фото... :chapaev:
Аватар користувача
kiselandrew
АВАТАР ААНГ
Повідомлень: 2860
З нами з: 25 травня 2009, 14:11
Мотоцикл: none
Звідки: Novgorod-Siverskiy, UA
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: 634-й конструктор

Повідомлення kiselandrew »

Ждем с попкорном)
https://www.strava.com/athletes/20928928
Аватар користувача
Карандаш
ArcherRSE
Повідомлень: 364
З нами з: 26 січня 2012, 08:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
Звідки: Завалля
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: 634-й конструктор

Повідомлення Карандаш »

Фоток тих часів майже нема, в основному мотоцикл чи якась його частина потрапляли в кадр випадково, але щось обовязково знайду, і продовжу історію важкого життя яви :balalaika:
Вірю в закони динаміки
Аватар користувача
Вованыч
Старая гвардия
Повідомлень: 1788
З нами з: 10 липня 2009, 16:21
Мотоцикл: JAWA 350/638 and AUTHOR SOLUTION and AUTHOR IMPULSE
Звідки: Odessa
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: 634-й конструктор

Повідомлення Вованыч »

Оо наши в городе :super: с какого р-на будешь ?
Рассказываешь про Яву клева :super:
Аватар користувача
Карандаш
ArcherRSE
Повідомлень: 364
З нами з: 26 січня 2012, 08:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
Звідки: Завалля
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: 634-й конструктор

Повідомлення Карандаш »

пл. Деревянко
Шкода, що ява не в місті герої. Так кожні вихідні катаюсь додому і приводжу в бойовий стан
Вірю в закони динаміки
Аватар користувача
Вованыч
Старая гвардия
Повідомлень: 1788
З нами з: 10 липня 2009, 16:21
Мотоцикл: JAWA 350/638 and AUTHOR SOLUTION and AUTHOR IMPULSE
Звідки: Odessa
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: 634-й конструктор

Повідомлення Вованыч »

Ясно,я чуть дальше обитаю на углу Архитекторской
Аватар користувача
Карандаш
ArcherRSE
Повідомлень: 364
З нами з: 26 січня 2012, 08:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
Звідки: Завалля
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: 634-й конструктор

Повідомлення Карандаш »

Оке їдем далі

Знайшов ще одну фотку "вид спереди"
Фото зроблене також весною 2006 (дата яка написана на фото не правильна :? )
Вкладення
DSC00219.jpg
Вірю в закони динаміки
Аватар користувача
Карандаш
ArcherRSE
Повідомлень: 364
З нами з: 26 січня 2012, 08:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
Звідки: Завалля
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: 634-й конструктор

Повідомлення Карандаш »

Більше старих фоток мабудь і не буде. В зовнішньому вигляді все одно майже нічого не мінялось.
Літо 2006, я закінчив 1 курс. Купив я вилку з 638 - зовні вилка була жахлива, але працювала :super: .
Було вирішено знімати товстенний шар фарби (точніше фарб, якими красили ту вилку) і полірувати. Тиждень страждань і затягана чорна вилка стала дзеркальною новою вилкою :scout: Само собою нові гофри і сальники, щоб все по фен шую.
І тут мені здалося, що НЕОБХІДНО замінити поршні :banghead: . Були куплені незрозумілого походження поршні, кільця, пальці та голки ВГШ і тут почались прихвати :mla1: . Особливої уваги на це я не звернув, і продовжив "притерати" поршні (хоча треба було викинути їх і поставити старі).
По мірі того як поршні притерались, шумів в моторі ставало все більше, взагалі то я вже був зрозумів яку дурницю вчинив, але було пізно і вирішив їздити до останнього :chapaev: .
Повернемось до моїх не тру фар. Світили гарно, правда були проблеми з зарядкою, і доводилось кожного тижня заряджати батарейку. Але то не страшно так як я випадково розбив одну фару (не падав - просто розбив).
Як результат 2008 сезон катав без фар. І от в кінці літа 2008 настало те "останнє" про яке писав раніше...Розлетівся підшипник НГШ. В результаті з поршня і головки витягував останки сепаратора, подертий циліндр (правда в самому низу) а шатуну просто опа... :cry:
Яву похоронено...Хвилина мовчання!
Вірю в закони динаміки
Аватар користувача
Вованыч
Старая гвардия
Повідомлень: 1788
З нами з: 10 липня 2009, 16:21
Мотоцикл: JAWA 350/638 and AUTHOR SOLUTION and AUTHOR IMPULSE
Звідки: Odessa
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: 634-й конструктор

Повідомлення Вованыч »

А дальше ? :D
Аватар користувача
Карандаш
ArcherRSE
Повідомлень: 364
З нами з: 26 січня 2012, 08:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
Звідки: Завалля
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: 634-й конструктор

Повідомлення Карандаш »

Дальше? Далі ще один рік навчання, ГОСи і останнє вільне літо, яке я вирішив провести дома :beer1:
Щоб не спитись в перший же місяць літа, остання стипендія була потрачена на нові шатуни (на форумі читав тему про шатуни, по ходу в мене індія), сальники, підшипники і втулки в коробку. Вилочки вирішив залишити оригінал, щоб не вийшло як з поршнями, тим більше вони ще в достойному стані :super: ну і грошей більше не було :D
Перепресували і відцентрували колінвал, в картерах всі канали змазки підшипників почищені, все відшліфовано і підігнано, щоб не було ніяких косяків.
Вбив кілька тижнів і потихенько відполірував картера і кришки :banghead:
Прийшов час збирати двигун...кілька разів збирав картера без коліна - регулював коробку (здається все правильно зробив, а там побачим :smoke: )
Зібрав двигун, залив масло, покрутив за все що можна, щоб масло попало на всі деталі.
Бюджет давно себе вичерпав, тож блискучий двигун став на одну полицю, циліндри в солідолі на іншу, а я знов поїхав на навчання...
Вірю в закони динаміки
Аватар користувача
Никòла
los Relajados
Повідомлень: 3188
З нами з: 07 серпня 2009, 10:19
Мотоцикл: 350-638-1-03
Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: 634-й конструктор

Повідомлення Никòла »

karandash,- гарно розповідаєш! :super:
ГОСи як склав? Хто по професії будеш? :sotona:
Та й вже фото, яка вона зараз давай! :)
Аватар користувача
Лях
Майстер
Повідомлень: 3989
З нами з: 26 січня 2010, 11:22
Мотоцикл: Honda Transalp 600V
Звідки: Хмельницька обл.
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: 634-й конструктор

Повідомлення Лях »

Цікаво! :super:
TA600 youtube Сайт
Аватар користувача
Карандаш
ArcherRSE
Повідомлень: 364
З нами з: 26 січня 2012, 08:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
Звідки: Завалля
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: 634-й конструктор

Повідомлення Карандаш »

Никола писав: ГОСи як склав? Хто по професії будеш? :sotona:
Та й вже фото, яка вона зараз давай! :)
ГОСи не погано, навіть диплом отримав в якому написано, що спеціаліст в галузі автомобілів та автомобільного господарства.
А працюю спеціалістом з обслуговування кузовного сервісу на сто
Не довго залишилось розповідати...
Що ж далі? 5 курс, диплон, пошуки роботи - про яву забув на 2 роки :sorry:

Отже в середині того літа було поставлено мету, якщо не виїхати, то хоча б запустити двигун :chapaev:
Поміряв цилінди котрий з них більший і поїхав підбирати поршні (2 чугунних циліндра в рюкзаку не хотілось везти)
В результаті 4 ремонт, поршні маде ін поланд :? (кращого не знайшов, а може погано шукав)
2 тижні відпустки пролетіли як день, але старт був даний, і навіть спробував виїхати.
Був замічений один косяк - кулачки своє віджили і виставити запалення нереально :banghead2: що порадите з цим робити? жартую :sotona:

Ну що ж завтра будуть фотки того що є на сьогоднішній день і плани на майбутнє.
Вірю в закони динаміки
Аватар користувача
Карандаш
ArcherRSE
Повідомлень: 364
З нами з: 26 січня 2012, 08:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
Звідки: Завалля
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: 634-й конструктор

Повідомлення Карандаш »

Ну і на останок кілька дрібниць :smoke:
Вкладення
31032012070.jpg
31032012071.jpg
До.jpg
В процесі.jpg
Результат.jpg
Вірю в закони динаміки
Аватар користувача
Карандаш
ArcherRSE
Повідомлень: 364
З нами з: 26 січня 2012, 08:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
Звідки: Завалля
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: 634-й конструктор

Повідомлення Карандаш »

Ось нарешті пост, після якого буду вислуховувати критику :gazenvagen:

Зимою почав думати, що ж зробити з явою до нового сезону...Як раніше вже писав, що зовні майже нічого не мінялось. Перше, ставити БСЗ+ФУОЗ. Далі оприділитись з карбюратором 634 чи з 638 (щось ніяк не виходить подружити мою яву з останнім). Ще далі залишити фари, тільки знайти скло потрібного діаметра. І останнє (залізло мені в голову як якась манія) - приліпити пенал :uzhos: знаю і розумію що колхоз, але жодного разу не бачив, щоб його чіпляли нормально, в основному кріпленням були "жуйки і скотч". Отже такий собі виклик самому собі

Що є на сьогодні:
Вкладення
21042012089.jpg
21042012088.jpg
21042012085.jpg
21042012091.jpg
22042012092.jpg
Вірю в закони динаміки
Віталя
Старая гвардия
Повідомлень: 2373
З нами з: 21 травня 2011, 09:06
Мотоцикл: Honda
Звідки: Украина
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: 634-й конструктор

Повідомлення Віталя »

Не правельно приварив
Аватар користувача
Карандаш
ArcherRSE
Повідомлень: 364
З нами з: 26 січня 2012, 08:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
Звідки: Завалля
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: 634-й конструктор

Повідомлення Карандаш »

Віталя писав:Не правельно приварив
Я знаю, але так мені здалось надійніше
Вірю в закони динаміки
Аватар користувача
Vitaha_N
Старая гвардия
Повідомлень: 1612
З нами з: 05 січня 2011, 21:05
Мотоцикл: Jawa, Suzuki
Звідки: Кривой Рог
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: 634-й конструктор

Повідомлення Vitaha_N »

karandash писав:І останнє (залізло мені в голову як якась манія) - приліпити пенал :uzhos: знаю і розумію що колхоз, але жодного разу не бачив, щоб його чіпляли нормально, в основному кріпленням були "жуйки і скотч".
C родным 634м баком и сиденьем действительно не припомню удачных вариантов, будет интересно посмотреть на твою реализацию ;)
Аватар користувача
Карандаш
ArcherRSE
Повідомлень: 364
З нами з: 26 січня 2012, 08:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
Звідки: Завалля
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: 634-й конструктор

Повідомлення Карандаш »

Щось давно нічого не писав, можливо хтось подумав, що я знов забив на яву...знайте, це не так :)
Отже були довгі вихідні на 1 травня (нажаль весь час не вийшло приділити яві - були справи :beer1: )
Ще до вихідних був найдений трохи поношений правий явовський пульт (до цього був ИЖовський). Так як і лівий був не в найкращому стані, вони потрапили до мене на роботу де були трохи підшпакльовані, перетерті, загрунтовані і покрашені.
Вихідні почались з проводки, ну впринципі так і пройшли :D
Кульмінацією вихідних стали абсолютно нова проводка, запущений двигун, перевірка зарядки та інших приборів звязаних з електрикою.
Повільно але впевненно просуваюсь до відкриття сезону.
"Мир. Дружба. Жвачка"
Вірю в закони динаміки
Аватар користувача
Карандаш
ArcherRSE
Повідомлень: 364
З нами з: 26 січня 2012, 08:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
Звідки: Завалля
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: 634-й конструктор

Повідомлення Карандаш »

Ось воно...
Вчора приблизно о 21:17 я не витримав, виставив запалення, натягнув цеп і залишив сліди яви на вулиці :chapaev:
Фоток нема, так як вже темніло і якість фото була б "Ге" та й напів фабрикат фоткати не хочеться...
Залишилось вбити кілька годин і відрегулювати все починаючи від карба і закінчуючи тиском в колесах.
На наступні вихідні (якщо вийде поїхати додому) постараюсь виправити всі косяки, що виникли при зборці, помию, відполірую :scout: та надам пару фото з першого бойового виїзду.

П.С.Ну і почну дуже захоплюючий процес обкатки :D ...
Вірю в закони динаміки
Аватар користувача
Карандаш
ArcherRSE
Повідомлень: 364
З нами з: 26 січня 2012, 08:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
Звідки: Завалля
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: 634-й конструктор

Повідомлення Карандаш »

Не пройшло і 100 років, як я нарешті виїхав :chapaev:
За 14 відпустки пройшов близько 150км обкатки... :banghead: як би не зірватись і пройти обкатку нормально, але ж так хочеться надавити :D
Із втрат за відпустку: перестав робити ФУОЗ, і після того, як поміняв моторний цеп, віджалась корзина (по ходу стопорна шайба не сіла на своє місце, але вже все виправив :scout: )
Якось провтикав нафоткати свої переробки :sorry: але є одна фотка з телефону
Зображення
Це перший виїзд. З того часу дещо помінялось: трохи опустив труби, поставив нормальні передні підніжки і зняв наклейки (це мене щось того року клемануло і я забомбив стікерами ще не робочу яву)
Вірю в закони динаміки
lectoroff
ex-analogg
Повідомлень: 520
З нами з: 03 квітня 2012, 19:56
Мотоцикл: « ⒿⓐⓌⓐ ❻❸❽ » ₁₉₈₇
Звідки: Днепропетровская обл.
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: 634-й конструктор

Повідомлення lectoroff »

Да, наклейки явно лишние. А почему рама красная? С чего фары стоят (корпус), оптика ВАЗ 2106?
Давай больше фоток! :super:
ʁɔvʎнdǝвǝdǝu dиw - ɐwʎ ɔ vǝmоɔ dиw
Аватар користувача
Карандаш
ArcherRSE
Повідомлень: 364
З нами з: 26 січня 2012, 08:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
Звідки: Завалля
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: 634-й конструктор

Повідомлення Карандаш »

блін, залив ноут - сиджу без інтернету, навіть не можу відпости на питання.
Хоча є телефон і опера міні)
analogg писав:Да, наклейки явно лишние
це в мене напливами, інколи роблю необдумані речі, а потім пів години з феном знімаю всі ці наклейки
А почему рама красная?
я вже і не пам'ятаю, по ходу щоб хоч трохи відповідало тех паспорту
С чего фары стоят (корпус), оптика ВАЗ 2106?
корпус з якихось противотуманок, які приїхали з чехії, точніше нічого сказати не можу.
Оптика з 2106, але по кругу обрізав робив на 2см менше в діаметрі, підходящого скла на просторах автобазарів не знайшов.
Давай больше фоток! :super:
на вихідні збираюсь додому - нафоткаю з усіх сторін!
Вірю в закони динаміки
Аватар користувача
lelik
Старая гвардия
Повідомлень: 1263
З нами з: 16 лютого 2012, 12:11
Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: 634-й конструктор

Повідомлення lelik »

О, колени, я так понял, те что я отправлял :smoke2: норм выглядят :super: проблемных мест практически незаметно
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
Відповісти

Повернутись до “Моя красавица”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів