
Мета цього топіку поділитись досвідом, отримати ,в свою чергу, поради. З яви я не роблю культ, просто намагаюсь зробити з неї мотоцикл для більш-менш комфортної їзди.
Вперше я зрозумів, що ява не мотоцикл, коли зібравсь на 200 км від дому. Якщо з нехваткою потужності ще можна змиритись, то з ходовою-холодцем аж ніяк. Суміш навантаженої яви і розбитих доріг вбивча. А гальма...

Зі вступом закінчив, тепер пацієнт. За сезон нормальної фотки не зробив, хай буде отаке.

Тепер по пунктам, що зроблено на мій погляд корисного:
1. Обладнання 12В з 638 у фрезерованому картері.

Відео фрезеровки. За станком майже тверезий майстер.
2. Безконтактне запалювання на оптиці. В генератор останній раз лазив 2 роки тому, коли ставив;
3. Електрообладнання з ВАЗа-релюшки, комутатор. На диво працюють, і не доставляють проблем;
4. Конічні підшипники за мотивами Славіка Gesera. Просто, надійно і без глобальних переробок;

5. Відреставрована вилка 638. Здавалося що це вже металолом, але бараняча впертість зробила свою справу;
6. Задні гальма двухкулачкові поставив заради експерименту. Хід педалі менший, колесо легше блокується. Толку з цього небагато, просто було цікаво;
7. Замок запалювання з 360.
8. Карб 638, вітровик, бібіка 360, кофри то вже справа смаку. Захтілось, от і все.
Тепер плани на зиму. Ще не закінчив, але вже є деякий результат по імплантації маятника 472.6.
Для порівняння:


Вісь маятника, за порадою токаря, було вирішено точити зі штоку аммортизатора. Донором став якийсь іноземний передньоприводний автомобіль. Плюси заготовки очевидні: цементована поверхня+полірований хром.

Втулки з берилієвої бронзи, та трубка-"распорка".



Пробна інсталяція показала, що потрібно обрізати підкрилок. До того ж я переніс верхнє кріплення амортів вперед, що впливає на довжину аммортизатора. Тепер його довжина має становити 290 мм (в стокі 315), отже знаходжусь тепер в пошуку вирішення цього питання.
Поки все. Далі буде...