Про мотоцикл, що буде здатний пересуватися українськими дорогами я мріяв давно. Але все ніяк не міг визначитися з моделлю і класом. На початку вимогами були: достатня потужність для мандрівок з пасажиром і багажем, відсутність пластику і енергоємні підвіски для повноцінного використання поза дорогами загального користування, тож зупинився дуал-спорт 650-ках. Завдяки нашим форумчанам вдалося протестувати Kawasaki KLR650 і Suzuki DR650, та все ж мене більше цікавила Honda XR650L.
Проте, вкотре проаналізувавши свої потреби, я зрозумів що відносно далеких подорожей, для яких власне і призначені вищезгадані мотоцикли, в моїх планах не має, тож варто розглянути щось меньше і легше. Тут на сцену виходить Suzuki DR-Z400. На цьому мотоциклі теж мав змогу проїхатись, та оцінити його переваги - вагу, потужність і величезні простори для вдосконалення і адаптування під власні потреби. Навіть знайшов екземпляр з мінімальним пробігом і не за всі гроші світу, щоправда аж у Тернополі. Але не склалося - продавець спочатку не зміг повернутися в Україну до дати оглядин, а потім взагалі передумав продавати. Подивився ще один варіант у Полтавській області, але не влаштувала ціна враховуючи стан.
Поки шукав задовільні варіанти трохи змінились обставини і я був змушений знизити планку до 250-ок. Чесно кажучи засмутився, бо дризина видавалася ідеальним варіантом, а 250-ки чахлими і нецікавими. Проте, вчергове переглядаючи пропозиції на ринку, натрапив на Kawasaki KLX300R - досить рідкісну і непопулярну у нас модель. Цікава тим, що на свої 106 кг сухої маси вона має потужність в 33 к.с., що за співвідношенням потужність/вага наближає її до чотирьохсоток. Проте така вага досягається завдяки відсутності електростартера та мінімалістичній електросистемі без АКБ – тож кік-онлі... Але після яви, кіком мене не налякаєш)) Оскільки мотоцикл не популярний, обирати було ні з чого, тож після кількох тижнів спілкування з власником і збору інформації вирушаю у Чернівецьку область на оглядини.
Змучений кількома місяцями вибору, їдучи за мотоциклом так далеко, я розумів, що повернусь з порожніми руками тільки якщо там буде реально шмат лайна)) Оглядини пройшли досить швидко: на холодну мотоцикл завівся добре; поки прогрівався роздивився і обсмикав все куди тільки дотягнувся - мотоцикл використовувався за призначення, але загалом стан досить бадьорий. Далі кілька кіл по гаражам, кілька хвилин на роздуми, невеликий торг і остаточна згода на придбання з мого боку.

В містечку свій сервісний центр МВС, тож для переоформлення їхати далеко не довелося. Але, як виявилося на місці, відсутні мотоциклетні номери, навіть місцеві, не кажучи вже про київські. Довелося оформлювати договір купівлі-продажу.
Їхати на незнайомому мотоциклі майже 550 км до дому не хотів, тому відправив Новою Поштой, а вільний час до вечірнього потяга витратив на прогулянку чудовим містом Чернівці.
За кілька днів мотоцикл прибув до Києва в такому вигляді:


Ще через кілька днів, на свій день народження завершив всі формальності і остаточно став власником))

Трохи про сам мотоцикл:
Kawasaki KLX300R випускався з 1996 по 2007 рік. За великим рахунком це KLX250R просто зі збільшеним робочим об'ємом. Тож майже все підходить від 250-ки. Літера R у назві говорить про відсутність електростартера і повноцінного "електропакету". Тому минулим власником самостійно було встановлено все необхідне для дорожнього використання, а "умовна" ендуро фара була замінена на лінзу від якогось авто.
У планах провести повне ТО мотоцикла, замінити зношену гуму, додати трохи захисту важливих вузлів і пізнавати новий світ ендуро!