DR650RSE
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 08:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Насправді так. В планах пофіксити ще деякі дрібниці, гарно пофоткати і дрин йде на продаж. Але мотоциклізм на цьому не завершиться.
Вірю в закони динаміки
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 08:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Хочу 690 ктм або 701 хаску)
Але дозволити собі зможу максимум dr-z400, ну або wr250. Темна сторона ендуро прогресує.
Але дозволити собі зможу максимум dr-z400, ну або wr250. Темна сторона ендуро прогресує.
Вірю в закони динаміки
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
- Frink
- Человек с Зонтиком
- Повідомлень: 483
- З нами з: 17 червня 2013, 09:13
- Мотоцикл: Yamaha TDM 900
- Звідки: п.г.т. Ворзель, Киевская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
є ще я, 4й.
Але я як спостерігач ))))
Але я як спостерігач ))))
Жовто-блакитні наші прапори
Ми непереможні, шаблі догори...
Ми непереможні, шаблі догори...
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 08:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
А я ціну поставлю як Фрінк за СТ, і попаду на всі змагання)KWAKA писав: 27 жовтня 2020, 09:12 Слабак! Ми що втрьох залишаємось в лізі тяжів? А як же змагання, слава, визнання?
Вірю в закони динаміки
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 07:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
ты не в счет) Асфальтным с нами не по пути))
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 08:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Середина літа, умовно середина сезону а значить пора подвєсті ітогі.
Сезон вікрився ще 23 січня


Але тільки 11 квітня мопедка переїхала в Одесу. Одразу ж Avior підігнав мені компанію для покатух з WR клубу, тому їздити стало трохи цікавіше.




Навіть покупав дрина в морі) (якість не дуже, але вже як кинули)
Після подібних водних процедур рекомендую все ретельно вимивати, на наступний день Дрин виглядав як КаТеМе був весь оранжевий від іржі)))
Але це все була тільки підготовка до подорожі яка планувалась вже досить давно: Олешківські піски і Кінбурська коса.
Минулого року вже була спроба підкорити цей напрямок з Frink, але з деяких причин ми зазнали невдачі
Але тут зібралась компанія де слова "я не хочу" "я не можу" "я хочу додому до мами" не проходять)))














По приїзду в Одесу вирішив проїхати один локальний трек, який давно назрівав в моїй голові - по кругу катнути Куяльницький лиман. Поїздка на 2 години, але солоність води натякає на те щоб не їздити сюди ніколи) Фото одразу на виїзді, лапка заднього гальма на наступний день просто не нажималась, цеп кілька годин відмивав...


Але є і приємний момент
P.S. Далі буде
Сезон вікрився ще 23 січня


Але тільки 11 квітня мопедка переїхала в Одесу. Одразу ж Avior підігнав мені компанію для покатух з WR клубу, тому їздити стало трохи цікавіше.




Навіть покупав дрина в морі) (якість не дуже, але вже як кинули)
Після подібних водних процедур рекомендую все ретельно вимивати, на наступний день Дрин виглядав як КаТеМе був весь оранжевий від іржі)))
Але це все була тільки підготовка до подорожі яка планувалась вже досить давно: Олешківські піски і Кінбурська коса.
Минулого року вже була спроба підкорити цей напрямок з Frink, але з деяких причин ми зазнали невдачі

Але тут зібралась компанія де слова "я не хочу" "я не можу" "я хочу додому до мами" не проходять)))














По приїзду в Одесу вирішив проїхати один локальний трек, який давно назрівав в моїй голові - по кругу катнути Куяльницький лиман. Поїздка на 2 години, але солоність води натякає на те щоб не їздити сюди ніколи) Фото одразу на виїзді, лапка заднього гальма на наступний день просто не нажималась, цеп кілька годин відмивав...


Але є і приємний момент
P.S. Далі буде
Вірю в закони динаміки
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 08:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Нам пощастило з погодою і було не дуже жарко. Хоча думаю критичного перегріву не було б.
В плані швидкості цікаве питання, якщо їхати до 40км/год, то це знущання над собою
треба їхати якомога швидше і в максимальній відтяжці назад, інколи навіть 70-80 розганявся.
В плані швидкості цікаве питання, якщо їхати до 40км/год, то це знущання над собою

Вірю в закони динаміки
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 08:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Продовжимо...
Послухавши новий двигун Арчера і прикинувши що дрин підїдає навіть 20w50, було вирішено ставити сезон на паузу і розбирати двигун.
Чомусь думав що зняти і розібрати двигун це максимум на один вечір, в результаті все затянулось на кілька вихідних... Я просто не був готовий, що гайки балансвалів які затягуються моментом 40Нм доведеться відкручувати пневмогайковертом, попередньо прогріваючи це все газовою горілкою
В результаті все було прогнозовано: ЦПГ в допуску але вже на грані, хону в циліндрі не залишилось, невеликий люфт на коліні, цеп балансвалів і ГРМ на грані, лівий підшипник коліна з люфтом.
Замінено: коліно в ідеалі зі штатів, кований поршень Wiseco (+1 мм), всі підшипники SKF, свіженькі цепки з двигуна Арчера, профілактика голови і ще купа всяких приємних дрібниць.
















На данний момент мопедка зібрана і обкатана. Пробіг за сезон, враховуючи вимушену паузу, близько 4000км. Залишилось виділити час щоб поміняти масло і перевірити клапана.
Трохи переживав що обкатку довго проходити, але якщо вибрати правильну стратегію то це справа одних вихідних


Послухавши новий двигун Арчера і прикинувши що дрин підїдає навіть 20w50, було вирішено ставити сезон на паузу і розбирати двигун.
Чомусь думав що зняти і розібрати двигун це максимум на один вечір, в результаті все затянулось на кілька вихідних... Я просто не був готовий, що гайки балансвалів які затягуються моментом 40Нм доведеться відкручувати пневмогайковертом, попередньо прогріваючи це все газовою горілкою

В результаті все було прогнозовано: ЦПГ в допуску але вже на грані, хону в циліндрі не залишилось, невеликий люфт на коліні, цеп балансвалів і ГРМ на грані, лівий підшипник коліна з люфтом.
Замінено: коліно в ідеалі зі штатів, кований поршень Wiseco (+1 мм), всі підшипники SKF, свіженькі цепки з двигуна Арчера, профілактика голови і ще купа всяких приємних дрібниць.
















На данний момент мопедка зібрана і обкатана. Пробіг за сезон, враховуючи вимушену паузу, близько 4000км. Залишилось виділити час щоб поміняти масло і перевірити клапана.
Трохи переживав що обкатку довго проходити, але якщо вибрати правильну стратегію то це справа одних вихідних



Вірю в закони динаміки
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 821
- З нами з: 18 серпня 2019, 08:46
- Мотоцикл: Днепр, Jawa 634, ИЖ-П
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE

Я сегодня в мрэо на киевском шоссе под будкой охранника разглядывал этот ДРын.
Только сейчас узнал по наклейкам на маятнике и пластике
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 07:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Подтверждаю мотор шепчет, что не есть нормально для легендарного дрына)) только обгонка стартера палит корни )))
Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 07:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
На нем же есть наклейка ROKER ON ROAD, как так то ?))Dermengy писав:
Я сегодня в мрэо на киевском шоссе под будкой охранника разглядывал этот ДРын.
Только сейчас узнал по наклейкам на маятнике и пластике
Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 07:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE

Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 08:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
А дрин стоїть не тою стороною, видно тільки стікер з рокеровки, але він синій і зливається з пластиком
Вірю в закони динаміки
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 821
- З нами з: 18 серпня 2019, 08:46
- Мотоцикл: Днепр, Jawa 634, ИЖ-П
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Карандаш, прошу пардон за наглость, имею просьбу просить про прокатнуться на ДРыне.
Горючку заправлю
Горючку заправлю
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів