JAWA 350 638 5 00 werewolf
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
Двигун майже зібраний
Є цікава куласа разом з датчиком нейтралі від 354ї. Може комусь потрібно?
Є цікава куласа разом з датчиком нейтралі від 354ї. Може комусь потрібно?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
-
- рокер
- Повідомлень: 318
- З нами з: 14 травня 2020, 11:26
- Мотоцикл: Jawa 634 , Jawa 634 вишневка
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 44 рази
- Подякували: 26 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
Замітив тексонову прокладку під циліндри.У неї є якесь преймущество над паранитовой?
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
Під циліндрами в любої прокладки пріємущєство перед паронітовою! Пароніт добрий теплоізолятор і там йому не місце, бо має бути як найкраща тепловіддача від циліндрів на картер.
Jedem das Seine!
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
У пароніту, широко доступного, нашого виробництва, є одна властивість, що ніяк не сприяє нормальній його роботі під циліндрами, а саме, він має текучість, під тиском його вичавлює з-під циліндрів і у підсумку встановивши прокладку 1мм товщиною після певного часу експлуатації розбираємо і товщина його складає у кращому випадку 0,5мм, а у деяких "тонких" місцях і геть зомсім вичавлений і починається між циліндрами відпотівання масла та налипання туди бруду. У цьому випадку навідь будь який простий картон краще для прокладки ніж пароніт.Замітив тексонову прокладку під циліндри.У неї є якесь преймущество над паранитовой
- За це повідомлення автора USS подякував:
- motorocker
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
Простий картон тоже дає відпотівання масла, там має бути пресшпан, а саме краще прокладка з мякого алюмінію, тільки не завжди прилягаючі поверхні циліндрів дають таку можливість)
В старій літературі писали, що пресшпан можна замінити картоном, промоченим оліфою.
В старій літературі писали, що пресшпан можна замінити картоном, промоченим оліфою.
Jedem das Seine!
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4199
- З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 406 разів
- Подякували: 205 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
я вже давно на прокладки картон ставлю. їздить. не тече якщо все вчасно підтягувати.
- За це повідомлення автора Aleks1978 подякував:
- motorocker
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
-
- рокер
- Повідомлень: 453
- З нами з: 11 липня 2016, 01:49
- Мотоцикл: Ява634
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 154 рази
- Подякували: 89 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
Я на работе потырил все старые папки, они по структуре как прешпан, очень тонкие, плотные и твёрдые, на прокладки милое дело. Для надёжности их пропитываю самодельным праймером - клей полиуретановый дисмакол разбавляю ацетоном до жидкой консистенции и пропитываю их. И под крышку картера их ставлю на герметик, и под цилиндры смазав графиткой. Результат отличный. Под головками паронит 0,5 тоже отлично.
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4199
- З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 406 разів
- Подякували: 205 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
а я картон просто змазую мастилом. все норм.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
Довгобуд П5 зрушив з місця. Затримка була з вилкою, а вірніше з відновленням лівого пера, бо папєрєднікі валили не заливаючи у ньго ніякої оливи і хром та стакан трохи підморилися.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
Це треба поцікавитися у конструкторів кріплення того крила, які не врахували, що вісь колеса винесена вперед, а кріплення зробили повністю симетричним відносно пера. Навідь художник, який малював зображення для мануалу , як справжній художник, що повинен бути правдивим, помітив таку особливісь та відобразив її на малюнку.А що не так з переднім крилом? Наче не по колесу йде.
Можна буде побавитися з шайбами, підкласти під задню частину кріплення, щоб трохи припідняти перед, але то вже по бажанню власника.
- За це повідомлення автора USS подякували (всього 2):
- route 66 • Александр77
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
Дякую. Ще цікавить відстань між болтами кріплення супорта.Мерял рулеткой, точность условно приблизительная.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
От тільки-но зберешся зібрати двигуна, а воно он як:
А народ хвилюється, вже і пора б його скласти докупи, та наслідки папєрєдніх користувачів портребують часу для їх усунення. Незрозуміло, як вони зібрали з такою опорою, що неспівпадають отвори з вкладишем?
А народ хвилюється, вже і пора б його скласти докупи, та наслідки папєрєдніх користувачів портребують часу для їх усунення. Незрозуміло, як вони зібрали з такою опорою, що неспівпадають отвори з вкладишем?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- РЕпа
- Фанат
- Повідомлень: 3374
- З нами з: 31 серпня 2011, 20:48
- Мотоцикл: клюшка Фишер краги Рибок, ЦЦМочки коньки,Ёфа шлем с решеткой Ифси,Истон налокотнички.
- Звідки: Восток-непокорный!
- Дякував (ла): 117 разів
- Подякували: 427 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
И не малого.
http://s019.radikal.ru/i626/1510/bc/48f5b9f2b649.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
Дірки для мащення прогриз, хоч щось продиматиметься у підшипники.
Вилізло пару неприємних косинців з поршневою ТММР. Перше те, що діаметр посадки гільзи у картер менший ніж на рідних циліндрах. Картер має 66,1мм, рідні гільзи=66мм, а ТММР має приблизно 55мм, до тогож правий від лівого відрізняється на кілька десяток. Але це не саме гірше працювати воно повинно і так.
Інша проблема куди веселіша. Скрутив поршневу для проби без прокладок і неставив поршневі кільця, щоб перевірити чи будуть нормально ходити поршні у циліндрах, а впускний колектор виявляється окрім як на дві шпильки інакше не сідає .
Крім того, що отвори під шпильки пороблені зовсім не перпендикулярно до площини прилягання колектора та ще й не у тих місцях де потрібно.
Поршні ж у циліндрах ходять вільно , без перекосів. Розібратися з колектором та можна запускати.
Вилізло пару неприємних косинців з поршневою ТММР. Перше те, що діаметр посадки гільзи у картер менший ніж на рідних циліндрах. Картер має 66,1мм, рідні гільзи=66мм, а ТММР має приблизно 55мм, до тогож правий від лівого відрізняється на кілька десяток. Але це не саме гірше працювати воно повинно і так.
Інша проблема куди веселіша. Скрутив поршневу для проби без прокладок і неставив поршневі кільця, щоб перевірити чи будуть нормально ходити поршні у циліндрах, а впускний колектор виявляється окрім як на дві шпильки інакше не сідає .
Крім того, що отвори під шпильки пороблені зовсім не перпендикулярно до площини прилягання колектора та ще й не у тих місцях де потрібно.
Поршні ж у циліндрах ходять вільно , без перекосів. Розібратися з колектором та можна запускати.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
Надійно було б в циліндрах отвори позаглушувати різьбовими "гужонами" з дюралі, намертво, а потім виставивши колектор, пересверлити отвори, нарізати різьбу. Бо роздирати отвори в колекторі імхо трохи не тойво))
Jedem das Seine!
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
З таким розкладом, то треба було ще перевірити перпендикулярність отвору під поршень до посадочної площини.
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1406
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 370 разів
- Контактна інформація:
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
Прикручував поршневу, для проби, без колець. Все, на диво крутиться без перекосів, легко.З таким розкладом, то треба було ще перевірити перпендикулярність отвору під поршень до посадочної площини.
Інакше складати двигун з тією поршневою не було б сенсу.
Як на мою думку, краще проточити на шостий ремонт рідні циліндри ніж мати такий клопіт, бо якби власник двигуна не мав можливості, задякую, заварити колектор, аргонщик за щось там йому дуже вдячний, то ціна тієї сварки була б захмарна. Вражає що ті довбані виробники циліндрів не можуть до кінця по нормальному зробити деталь, щось та й виявиться криве.
Тріфонов, той що у Латвії, встановлював таку поршневу та нахваляв, як красиво все зроблено та оброблено, можливо у його випадку все зійшлося та отвори для колекторних шпильок були просвердлені там де потрібно...
Та взагалі то там біль-менш все зійшлося, у межах розумного. На чехословацьких поршневих бувало дещо підправляв, або перевертаю колектор, як краще сходиться так і прикручую.в середині колектора отвори не пічищаєш?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів