
DR650RSE
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 08:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
А дальше (точніше раніше) на просторах інтернета попався мені проект від німецької контори Hessler Rallye Team


Раллійна морда не сильно сподобалась, а от задок прям зайшов) Але різати свій хвіст не було бажання, тому ідею відкинув. Але випадково на просторах ОЛХ попався таки хвіст, в Одесі, за 100грн, в двох кварталах від мене
Відмив, розмітив, обрізав і прямо на роботі пофарбував( з кольором не вгадав, але по дрібниці). Потім стало ясно, що стандартний стоп не впишеться в концепцію і був замовлений DRC EDGE2
Ну і тренд цього сезону - мопедний номер.
Довго не міг попасти до дрина, карантини і тд...Але таки добрався
Два дні з болгаркою, сваркою і матюками дали результат










А ще на стоп поставив контролер, тепер він отак прикольно моргає


Раллійна морда не сильно сподобалась, а от задок прям зайшов) Але різати свій хвіст не було бажання, тому ідею відкинув. Але випадково на просторах ОЛХ попався таки хвіст, в Одесі, за 100грн, в двох кварталах від мене

Відмив, розмітив, обрізав і прямо на роботі пофарбував( з кольором не вгадав, але по дрібниці). Потім стало ясно, що стандартний стоп не впишеться в концепцію і був замовлений DRC EDGE2
Ну і тренд цього сезону - мопедний номер.
Довго не міг попасти до дрина, карантини і тд...Але таки добрався
Два дні з болгаркою, сваркою і матюками дали результат










А ще на стоп поставив контролер, тепер він отак прикольно моргає
Вірю в закони динаміки
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 08:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Ти на 80% з води складаєшся, але ж жабри не збираєшся відрощувати, тому і тут все нормально будеKWAKA писав: 15 квітня 2020, 11:09 Ну от, Дрин тепер на 1% ЖигульЩо далі? ланцюг ГРМ з Ниви і поршень з УАЗа?

Вірю в закони динаміки
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 07:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
А че пластик боковой не обрезал ? Мне прям очень понравилось как выглядит сбоку.
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 08:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
По тій же причині, що хвіст не хотів різати: хочу зашити оригінальні деталі, хоч вони і побиті.
Боковими теж скоріше всього обріжуться, але чекаю відкриття кордонів і приїзду друга з Польщі. А може в Україні щось попадеться...
Боковими теж скоріше всього обріжуться, але чекаю відкриття кордонів і приїзду друга з Польщі. А може в Україні щось попадеться...
Вірю в закони динаміки
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 07:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Обязательно режь. Мот с виду стал легче на килограмм 20! =)
Похожий стильно у тенеры 660
Похожий стильно у тенеры 660
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 07:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
С чего это вдруг?Dermengy писав: 15 квітня 2020, 13:55Где-то на дороге тебя уже ждет мусорна стоп поставив контролер![]()
С таким стопом катался пару лет и не только по Украине.
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 08:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 821
- З нами з: 18 серпня 2019, 08:46
- Мотоцикл: Днепр, Jawa 634, ИЖ-П
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Попадался.С таким стопом катался пару лет и не
Будет ехать патруль позади с видеофиксацией, влепит протокол за использование спец сигнала - красный проблесковый маячок, могут и на штрафплощадку забрать, если денег не хватит. И попробуй докажи, что это новомодный стопсигнал. Против видео в суде не попрешьС чего это вдруг?
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 08:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Імітація АВS, або поганий контакт)
А якщо по суті, то можливо і можна до цього приколупатися, але я бачив стільки машин і мотоциклів з подібною штукою, що вже десь точно всплила б тема про штрафплощадку. А поки буду їздити і боятися.
Вірю в закони динаміки
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 07:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Скажу даже больше есть моты которые с завода с таким миганием.
Да и как приебатся? Скажут моргает стоп? Просто фейспалм)) Ответ - Да я так торможу, с разной интенсивностью ))
Та даже спереди есть сторобоскоп на бмв и ктм.
Да и как приебатся? Скажут моргает стоп? Просто фейспалм)) Ответ - Да я так торможу, с разной интенсивностью ))
Та даже спереди есть сторобоскоп на бмв и ктм.
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 08:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
І так продовжу розказувати про знущання над дрином.
Ще на початку літа я псіханув і купив бу вихлоп FMF з коліном від хз чого. Одразу загорівся поставити його до "Кокосу", але потім прикинув що треба робити все гарно і якісно. Розібрав повністю банку відмив/відчухав/перепакував. Замовив трубки і перехідники, щоб зварити нормальне коліно.






Весь процес затянувся аж на півтора місяці, але досить порадував. По звуку трохи голосніше ніж було з самопальним вихлопом, але звук набагато приємніший і соковитіший. В дорозі поки не напрягає, але завжди можна докупити кіллер.
Але і цього мені було мало, тому згадав слова Aviora
І коли мене заставили попрацювати в суботу, сталося таке






Трохи нових наклейок і тепер мопед виглядає так


P.S. Для адептів стокового вигляду мотоциклів скажу, що всі стандартні деталі лежать в теплому сухому гаражі і стають на своє місце за кілька годин. А боковини, які я порізав, буду дивитись на польському аллегро в кращому стані ніж в мене, ціни на них досить смішні
Ще на початку літа я псіханув і купив бу вихлоп FMF з коліном від хз чого. Одразу загорівся поставити його до "Кокосу", але потім прикинув що треба робити все гарно і якісно. Розібрав повністю банку відмив/відчухав/перепакував. Замовив трубки і перехідники, щоб зварити нормальне коліно.






Весь процес затянувся аж на півтора місяці, але досить порадував. По звуку трохи голосніше ніж було з самопальним вихлопом, але звук набагато приємніший і соковитіший. В дорозі поки не напрягає, але завжди можна докупити кіллер.
Але і цього мені було мало, тому згадав слова Aviora
Спочатку було шкода їх різати, типу оригінальна фарба, наклейки і тд, а коли ще раз подивився і оцінив їх стан, стало зрозуміло що зберігати там вже нічого...Обязательно режь. Мот с виду стал легче на килограмм 20! =)
І коли мене заставили попрацювати в суботу, сталося таке






Трохи нових наклейок і тепер мопед виглядає так


P.S. Для адептів стокового вигляду мотоциклів скажу, що всі стандартні деталі лежать в теплому сухому гаражі і стають на своє місце за кілька годин. А боковини, які я порізав, буду дивитись на польському аллегро в кращому стані ніж в мене, ціни на них досить смішні

Вірю в закони динаміки
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 08:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Думав над цим, але все таки ця форма більше сподобалась, та і який сенс коліно ховати?
Вірю в закони динаміки
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 07:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Вот это дрын! =) Мне нравится )
Если бы это был кавасаки то в обще огонь =)))
Если бы это был кавасаки то в обще огонь =)))
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 08:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
- Frink
- Человек с Зонтиком
- Повідомлень: 483
- З нами з: 17 червня 2013, 09:13
- Мотоцикл: Yamaha TDM 900
- Звідки: п.г.т. Ворзель, Киевская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
- Chezara
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1039
- З нами з: 15 серпня 2012, 04:42
- Мотоцикл: CZ 472.6=>Honda TA650
- Звідки: Бровары
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
От чесне слово, спочатку, коли в мене зіваки на роботі запитували що за мот, навіть витрачав декілька секунд щоб згадати і не помилитися: "сузука чи ямаха". Бо реально було поф. Я просто кайфував від їзди, і зараз кайфую не менше.
а боян чи акордеон, імхо. нехай буде хоч STIHL.


а боян чи акордеон, імхо. нехай буде хоч STIHL.


Життя стає цікавішим, якщо частіше відривали ср@ку від дивану.
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 08:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
І так, нарешті є що написати про важке життя дрина.
Діло було після річної рокеровки і пробіг за сезон легенько перевалив за 6к. Саме час зробити маленьке ТО: заміна масла/фільтра, перевірка клапанів і моє улюблене підтяжка цепу балансирів. Так як для цієї процедури треба знімати ліву кришку, то вирішив почати якраз з цього. Процедура не складна і звична.
Після цього поліз до клапанів...значить виставляю поршень в ВМТ і розумію що з коліном крутиться стартер
Ну що ж, знову знімаю кришку і дивлюсь до обгонки, мої страхи підверджуються - заклинила. Далі був секс на 2 дня зі зняттям ротора і от я добрався до обгонки, а там боль...






Далі моніторинг аллегро і олх на рахунок запчастин. Добре що є друг у Варшаві, який замовив собі обгонку і відправив потім в Україну. Що саме цікаве обгонка однакова на старих дринах до 96 року і на нових після 96, а також на Фрівіндах. Тому до мене приїхав комплект від свіжого Фрівінда.
Раз сезон прийшов до несподіваного кінця, вирішив глянути до сцепи, було відчуття що треба. Короч корзина почала бовтатись на заклепках, не смертельно, але неприємно. Знову аллегро і олх, всі продавці як один відписують що мотоцикл не новий і всі корзини мають люфт який мене так турбує, тому цей варіант відпав. Потім написав офіціалам...нова корзина 300уй
теж відкидаємо варіант.
Трохи поюзавши англомовні форуми знайшовся досить простий вихід, заклепки висвердлюються і корзина збирається на болти з фіксатором.
Втрачати нічого, зима довга) Тому взявся)






Процедура досить проста, але розтягнув я це все на півтора місяці.
От на ці вихідні зірки зійшлись, запчастини приїхали і я таки добрався до мотоцикла
Все швидко склав вже навіть без мануала) Запустив Дрина і тут халепа, при вижимі сцепи якийсь неприємний шум
Розбираю знову, із кримінального тільки кілька болтів які ледь виднілись з внутрішньої сторони корзини. Спилюю все швидко, і знову складаю...Запуск...І звук знову є
Вирішив залишити все на ранок. Само собою що ніч я не спав і думав про цей шум. Прийшов до висновку що крім дисків там більше нічому шуміти. Короч знову запуск, вижимаю сцепу - шумить, вмикаю передачу - не шумить, вмикаю нейтраль - шумить)))) Вирішив проїхатись по вулиці і розбудити сосідів вихлопом FMF щоб не проспали вибори. Шум значно зменшився, тому я вирішив зробити невеличкий виїзд під девізом "або щось відпаде, або заживе". Девіз справжнього дриновода


Все зажило, лєгєндарний дрин знову в строю!




Діло було після річної рокеровки і пробіг за сезон легенько перевалив за 6к. Саме час зробити маленьке ТО: заміна масла/фільтра, перевірка клапанів і моє улюблене підтяжка цепу балансирів. Так як для цієї процедури треба знімати ліву кришку, то вирішив почати якраз з цього. Процедура не складна і звична.
Після цього поліз до клапанів...значить виставляю поршень в ВМТ і розумію що з коліном крутиться стартер







Далі моніторинг аллегро і олх на рахунок запчастин. Добре що є друг у Варшаві, який замовив собі обгонку і відправив потім в Україну. Що саме цікаве обгонка однакова на старих дринах до 96 року і на нових після 96, а також на Фрівіндах. Тому до мене приїхав комплект від свіжого Фрівінда.
Раз сезон прийшов до несподіваного кінця, вирішив глянути до сцепи, було відчуття що треба. Короч корзина почала бовтатись на заклепках, не смертельно, але неприємно. Знову аллегро і олх, всі продавці як один відписують що мотоцикл не новий і всі корзини мають люфт який мене так турбує, тому цей варіант відпав. Потім написав офіціалам...нова корзина 300уй

Трохи поюзавши англомовні форуми знайшовся досить простий вихід, заклепки висвердлюються і корзина збирається на болти з фіксатором.
Втрачати нічого, зима довга) Тому взявся)






Процедура досить проста, але розтягнув я це все на півтора місяці.
От на ці вихідні зірки зійшлись, запчастини приїхали і я таки добрався до мотоцикла

Все швидко склав вже навіть без мануала) Запустив Дрина і тут халепа, при вижимі сцепи якийсь неприємний шум


Вирішив залишити все на ранок. Само собою що ніч я не спав і думав про цей шум. Прийшов до висновку що крім дисків там більше нічому шуміти. Короч знову запуск, вижимаю сцепу - шумить, вмикаю передачу - не шумить, вмикаю нейтраль - шумить)))) Вирішив проїхатись по вулиці і розбудити сосідів вихлопом FMF щоб не проспали вибори. Шум значно зменшився, тому я вирішив зробити невеличкий виїзд під девізом "або щось відпаде, або заживе". Девіз справжнього дриновода


Все зажило, лєгєндарний дрин знову в строю!




Вірю в закони динаміки
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів