Де знайшов? Він же новий дорогущий
KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
- Beowulf
- мож че и выростит
- Повідомлень: 59
- З нами з: 03 липня 2019, 14:40
- Мотоцикл: Yamaha xt600e
- Звідки: Конотоп, сумская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Как тебе митас е-07? Это ж он виднее на полке в гараже?
По асфальту гудит сильно? Как в песке и по пересеченке себя ведет? Стирается бысто?
У меня спереди Сахара-3 старенькая и сзади хайденау к60. Держак хороший по песку и грунту, по асфальту перед гудит сильно (правда чего отнего ещё ждать). к60 что-то быстро уходит примерно за 3000 ушла почти половина((
По асфальту гудит сильно? Как в песке и по пересеченке себя ведет? Стирается бысто?
У меня спереди Сахара-3 старенькая и сзади хайденау к60. Держак хороший по песку и грунту, по асфальту перед гудит сильно (правда чего отнего ещё ждать). к60 что-то быстро уходит примерно за 3000 ушла почти половина((
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Звичайна універсальна гума. Нічого по факту не можу сказати, бо мені її подарували б\ушною. Одного разу передок підсковзнувся на мокрому асфальті, тому до неї відношусь насторожено.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Тяжкий шлях самурая-покращувача. За сприятливих умов обзавівся амортом, що мав стояти на сіро-чорному клр-і, але не склалось.
Перше з чого почав, це виготовлення сервісного ключа для розборки і штуцера для прокачування.

Після розборки аморта видалив дистанційну вставку, що зменшувала хід аморта (він стояв на KTM 640 DUKE). Також замінив масло з 2,5W на 5W, бо ктм все-таки легший за клр.

Порівняння двох амортів дає такий висновок: так як хід штока на обох амортах однаковий, то хід підвіски як був 200 мм так і залишився. Але міжцентрова відстань більша на 1 см, що дає більшу висоту по сидінню і відповідно кліренс на 4 см.

Аморт встановлено з бубном і матюками. На хвіст мотоцикла прикрутив планку з фанери для замірів. І от що я отримав:
Також за сприятливих умов було придбано алюмінієвий маятник з KLR650B, який легший від рідного стального на 2,5 кг.

Але на цьому епопея із задком не закінчується. Ланцюг дістає до "рюкзака" аморта. Так шо треба знов все розібрати, на токарному вкоротити рюкзак, і зібрати назад.

Перше з чого почав, це виготовлення сервісного ключа для розборки і штуцера для прокачування.

Після розборки аморта видалив дистанційну вставку, що зменшувала хід аморта (він стояв на KTM 640 DUKE). Також замінив масло з 2,5W на 5W, бо ктм все-таки легший за клр.

Порівняння двох амортів дає такий висновок: так як хід штока на обох амортах однаковий, то хід підвіски як був 200 мм так і залишився. Але міжцентрова відстань більша на 1 см, що дає більшу висоту по сидінню і відповідно кліренс на 4 см.

Аморт встановлено з бубном і матюками. На хвіст мотоцикла прикрутив планку з фанери для замірів. І от що я отримав:
- максимальна висота задньої частини мотоцикла OEM/WP - 101см/105см;
- просідання мотоцикла під своєю вагою OEM/WP - 97см/98,5см;
- просідання мотоцикла під моєю вагою OEM/WP - 93см/93см.
Також за сприятливих умов було придбано алюмінієвий маятник з KLR650B, який легший від рідного стального на 2,5 кг.

Але на цьому епопея із задком не закінчується. Ланцюг дістає до "рюкзака" аморта. Так шо треба знов все розібрати, на токарному вкоротити рюкзак, і зібрати назад.



- Beowulf
- мож че и выростит
- Повідомлень: 59
- З нами з: 03 липня 2019, 14:40
- Мотоцикл: Yamaha xt600e
- Звідки: Конотоп, сумская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Как аморт работает с более густым маслом? Чувствуются ли регулировки?
П.С. Сказание об WP оммортизаторе напомнило мне, что на балконе лежит Showa от XR600r и ждет установки в ХТ
П.С. Сказание об WP оммортизаторе напомнило мне, что на балконе лежит Showa от XR600r и ждет установки в ХТ

- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Ще не їздив, не вистачило часу. Різниця в мастилі і регулюваннях відчулася зразу, коли аморт був в лещатах, і я ганяв його туди-сюди.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
За допомогою металолому, двух поворотних коліс з барахолки зробив візок, щоб катати мотоцикла по гаражу. Сам він тимчасово не може.


Також поїхав у подорож (частково правда).

Правий пульт на кермі вклинив. Думав розберу, відремонтую, но нє тут то било.




Також поїхав у подорож (частково правда).

Правий пульт на кермі вклинив. Думав розберу, відремонтую, но нє тут то било.


- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Поки їдуть запчастини, вирішив зайнятись задніми гальмами. На KLR650C вони не дуже ефективні з ряду причин. Найперша, і мабуть найголовніша причина - це величезний холостий хід педалі. Він становить приблизно 1.5-2 см. Давайте розбиратись.
Розібрав вузол, взяв радянського штангена-колумбіка, і ось що отримав: вал лапки - 13.9, отвір в рамі 14,1 плюс виробітка.
В запасах знайшов болта з нижнього кріплення амортизатора, який майже ідеально підійшов. Різьба на 14, а тіло на 15. Віддав токарю, щоб зробив 14.3 і канавку для змазки.

Потім за допомогою регульованої розгортки 13.5-15 збільшив отвір в рамі, щоб болт заходив з мінімальним зазором.

Болгаркою спиляв шляпку вала в лапки і вибив його молотком. Вварив ручною зваркою нового вала/болта.


Пофарбував, зібрав - кайф. Холостого ходу майже нема, а гайкою вибрав продольний люфт (по заводу лапка трималась на шплінту). Наступним кроком буде встановлення армованої магістралі, і питання буде закрито.
Поки зварка була під рукою, то видалив обойми рульових підшипників.

Так, метод доволі варварський. Але іншого шляху нема - виробник не передбачив ніяких виборок куди можна вперти зубило. Все, курва, заподліцо.
Розібрав вузол, взяв радянського штангена-колумбіка, і ось що отримав: вал лапки - 13.9, отвір в рамі 14,1 плюс виробітка.
В запасах знайшов болта з нижнього кріплення амортизатора, який майже ідеально підійшов. Різьба на 14, а тіло на 15. Віддав токарю, щоб зробив 14.3 і канавку для змазки.

Потім за допомогою регульованої розгортки 13.5-15 збільшив отвір в рамі, щоб болт заходив з мінімальним зазором.

Болгаркою спиляв шляпку вала в лапки і вибив його молотком. Вварив ручною зваркою нового вала/болта.


Пофарбував, зібрав - кайф. Холостого ходу майже нема, а гайкою вибрав продольний люфт (по заводу лапка трималась на шплінту). Наступним кроком буде встановлення армованої магістралі, і питання буде закрито.
Поки зварка була під рукою, то видалив обойми рульових підшипників.

Так, метод доволі варварський. Але іншого шляху нема - виробник не передбачив ніяких виборок куди можна вперти зубило. Все, курва, заподліцо.
- Chezara
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1039
- З нами з: 15 серпня 2012, 04:42
- Мотоцикл: CZ 472.6=>Honda TA650
- Звідки: Бровары
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Я б порадив би вилку з дрз, думаю варта увагиAvior писав: 18 листопада 2019, 11:51 Так что будешь ставить в замен родной вилки?
Какие планы? Делись с обществом )))
Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
Життя стає цікавішим, якщо частіше відривали ср@ку від дивану.
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 07:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"[emoji2398]
Та ну. Лучше от КТМ 950-990
Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- Chezara
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1039
- З нами з: 15 серпня 2012, 04:42
- Мотоцикл: CZ 472.6=>Honda TA650
- Звідки: Бровары
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Або від трансальпа
Життя стає цікавішим, якщо частіше відривали ср@ку від дивану.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C.
Поставлю два дубових патика діаметром 49 мм.Avior писав: 18 листопада 2019, 11:51 Так что будешь ставить в замен родной вилки?
Какие планы? Делись с обществом )))
Я схожий на олігарха? Вилка коштує як пів КЛР.
Сорян, але це шило на мило. Єдина відмінність - це можливість прикрутити третю траверсу на кріплення крила.
- Chezara
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1039
- З нами з: 15 серпня 2012, 04:42
- Мотоцикл: CZ 472.6=>Honda TA650
- Звідки: Бровары
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C.
Стопе, як одна відмінність? А другий ДВОХПОРШНЄВИЙ суппор?Антипионер писав: 18 листопада 2019, 12:36 Єдина відмінність - це можливість прикрутити третю траверсу на кріплення крила.
Життя стає цікавішим, якщо частіше відривали ср@ку від дивану.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
А нашо він? Ще додати пару кілограмів? Одного диску 300 мм вистачить з головою.
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 07:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
С парой дисков вилку не так будет крутитьАнтипионер писав: 18 листопада 2019, 13:58 А нашо він? Ще додати пару кілограмів? Одного диску 300 мм вистачить з головою.
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- Chezara
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1039
- З нами з: 15 серпня 2012, 04:42
- Мотоцикл: CZ 472.6=>Honda TA650
- Звідки: Бровары
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Оо. Вскриваються картішкиАнтипионер писав: 18 листопада 2019, 13:58 А нашо він? Ще додати пару кілограмів? Одного диску 300 мм вистачить з головою.
Життя стає цікавішим, якщо частіше відривали ср@ку від дивану.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Продовжую нескінченний процес з покращеннями. Була середина лютого і деталі передньої підвіски досі не прийшли. Тому зайнявся "кузовом".
Рідні поворотники вже давно зломав, а також зломав парочку ІЖовських, тому прийняте було кардинальне рішення замінити всі 4 лопухи на щось компактніше, сучасніше і світлодіодніше.
Вид до.

Вид після.

Придбав комплект поворотників DRC MOTO LED 601 Led Flasher.
Окрім того замінив мотоциклетний номерний знак на мопедний.
Дехто спостережливий помітить, що на другому фото зник глушник, і це не просто так. За сприятливих умов було придбано справжню, штатівську банку Supertrapp в розмірності 4 дюйми.

Заводські сайлентблоки, на яких висів штатний важкелезний глушак, а потім саморобний прямоток, зносилися вщент.

Замість них в раму запресував втулки з поліаміду.

І виготовив новий кронштейн з сайлентблоком.


Рідні поворотники вже давно зломав, а також зломав парочку ІЖовських, тому прийняте було кардинальне рішення замінити всі 4 лопухи на щось компактніше, сучасніше і світлодіодніше.
Вид до.

Вид після.

Придбав комплект поворотників DRC MOTO LED 601 Led Flasher.
Окрім того замінив мотоциклетний номерний знак на мопедний.
Дехто спостережливий помітить, що на другому фото зник глушник, і це не просто так. За сприятливих умов було придбано справжню, штатівську банку Supertrapp в розмірності 4 дюйми.

Заводські сайлентблоки, на яких висів штатний важкелезний глушак, а потім саморобний прямоток, зносилися вщент.

Замість них в раму запресував втулки з поліаміду.

І виготовив новий кронштейн з сайлентблоком.


- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1413
- З нами з: 25 липня 2014, 06:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
KWAKA писав: 13 квітня 2020, 08:18 Продовжую нескінченний процес з покращеннями. Була середина лютого і деталі передньої підвіски досі не прийшли. Тому зайнявся "кузовом".
Рідні поворотники вже давно зломав, а також зломав парочку ІЖовських, тому прийняте було кардинальне рішення замінити всі 4 лопухи на щось компактніше, сучасніше і світлодіодніше.
Придбав комплект поворотників DRC MOTO LED 601 Led Flasher.
Окрім того замінив мотоциклетний номерний знак на мопедний.








що віддав за повороти?
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1413
- З нами з: 25 липня 2014, 06:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 08:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Халепа з цьою естетикою, то х.й короткий, то сорочка довга. Поставлю меншого стопа, то хвіст буде завеликий. Поки залишу як є.
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів