634 проблема
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1413
- З нами з: 25 липня 2014, 06:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
634 проблема
двигун 634 після ремонту заводиться з повністю відкритим дроселем, та повністю піднятою голкою, але при цьому не набирає обертів, а тримає десь на 1500 - 2000. Враження таке що десь занадто багато повітря, в когось таке бувало? а то моск скоро репне (прокладки сальники нові)
- kozyr
- человек швейцарский нож
- Повідомлень: 838
- З нами з: 06 серпня 2016, 17:58
- Мотоцикл: Jawa старушечка
- Звідки: Київська обл. с.м.т.. Коцюбинського.
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: 634 проблема
Привіт. 1 заведи і попробуй швидко закрити всас на фільтрі. Якщо не заглоне одразу, то шукай підсос повітря.
2 якщо заглохне одразу, то перевір щераз запалення, а потім в карбі (на заведеному двигуні) закрути гвинт якості до упору. Двигун повинен зупинитись, або хоча б скинути оберти. Якщо ні став інший карб.
2 якщо заглохне одразу, то перевір щераз запалення, а потім в карбі (на заведеному двигуні) закрути гвинт якості до упору. Двигун повинен зупинитись, або хоча б скинути оберти. Якщо ні став інший карб.
Треба поводитись з людьми так, як ти хочеш, щоб люди поводились з тобою!!!
097 435 89 96; Вайбер 093 578 98 17.


097 435 89 96; Вайбер 093 578 98 17.
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1413
- З нами з: 25 липня 2014, 06:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: 634 проблема
Привіт, завожу на закритому карбі (стоїть від старушки така заслонка) заливаю паливом його по горло аж тече, регулючі гвинти закручені геть, і ось поки тримаю ручку газу на всю доки він і тримає приблизно 1500 обертів, запалення стоїть CDI випередження ганяв від 1 до 3,2 мм нічого не допомоглоkozyr писав: 07 вересня 2019, 04:06 Привіт. 1 заведи і попробуй швидко закрити всас на фільтрі. Якщо не заглоне одразу, то шукай підсос повітря.
2 якщо заглохне одразу, то перевір щераз запалення, а потім в карбі (на заведеному двигуні) закрути гвинт якості до упору. Двигун повинен зупинитись, або хоча б скинути оберти. Якщо ні став інший карб.
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4205
- З нами з: 15 вересня 2009, 17:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: 634 проблема
сді =3.5мм! карб цілий,справний? в мене таке було при убитому карбі. перевір на герметичність двигун,головки перезатягни,сальники.
катушка на запаленні яка? на 2 вивіндуспробуй 0.5мм випередження. зі скутерними трохи раніш ніж по книжці.
в мене 3.5 а таке відчуття що 2.5. 100 набирає повільно. коли на кулачках ставив 34-35 то 100 аж бігом набирало і їхала нормально.
катушка на запаленні яка? на 2 вивіндуспробуй 0.5мм випередження. зі скутерними трохи раніш ніж по книжці.
в мене 3.5 а таке відчуття що 2.5. 100 набирає повільно. коли на кулачках ставив 34-35 то 100 аж бігом набирало і їхала нормально.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1413
- З нами з: 25 липня 2014, 06:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: 634 проблема
карб справний ставив на 250 ку завелась з пів тику котушки 2 стоять скутерних, спробую ще збільшити випередження, сальники нові, двигун на герметі (мож гермет гавно?)Aleks1978 писав: 07 вересня 2019, 05:42 сді =3.5мм! карб цілий,справний? в мене таке було при убитому карбі. перевір на герметичність двигун,головки перезатягни,сальники.
катушка на запаленні яка? на 2 вивіндуспробуй 0.5мм випередження. зі скутерними трохи раніш ніж по книжці.
в мене 3.5 а таке відчуття що 2.5. 100 набирає повільно. коли на кулачках ставив 34-35 то 100 аж бігом набирало і їхала нормально.
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4205
- З нами з: 15 вересня 2009, 17:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: 634 проблема
може й герм гівно і десь таки підсасує. але я 20 років дешевим користуюся і нормально. а ціліндри взагалі сидять на картонках з пачки прального порошку змащені маслом. та й їздити на погано закручених головках цілий сезон доводилось. і нічого. в мене періодично то коліна відкрутятьця то головки
цирк або шамана треба 


095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1413
- З нами з: 25 липня 2014, 06:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: 634 проблема
міняв випередження від 1 до 5 - заводиться, але коли газ на всю і працює так ніби на холостих - кидаєш ручку глохне. Зняв голови - вони в чорному маслі (немов перероб перепалений) зняв горшки поршні також в маслі...бля обоє, може все таки сальники гавно? але чому обоє поршні мокрі? да коли вона заводиться то димить добряче, колоть двигло?
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4205
- З нами з: 15 вересня 2009, 17:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: 634 проблема
??????????????????????????????7!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
підшипники на кв нормальні???? мабуть сальники заміни. якщо двигун не тече на стиках то не варто його колоти.
хоча в твоєму випадку я б таки його розколов. про всяк випадок,може дійсно герметик пропустив. хоча картери прилягати повинні на стільки щільно шо......
я в минулому році взагалі картер на фарбу садив богерметика не було під рукою.
підшипники на кв нормальні???? мабуть сальники заміни. якщо двигун не тече на стиках то не варто його колоти.
хоча в твоєму випадку я б таки його розколов. про всяк випадок,може дійсно герметик пропустив. хоча картери прилягати повинні на стільки щільно шо......
я в минулому році взагалі картер на фарбу садив богерметика не було під рукою.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
-
- мелко рокер
- Повідомлень: 25
- З нами з: 23 квітня 2019, 09:09
- Мотоцикл: 634-7
- Звідки: Київ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: 634 проблема
Перевірьте котушки тестером, у мене одна робила через раз. на тестері показували супротив в 0,6 ом.Александр77 писав: 07 вересня 2019, 14:57 міняв випередження від 1 до 5 - заводиться, але коли газ на всю і працює так ніби на холостих - кидаєш ручку глохне. Зняв голови - вони в чорному маслі (немов перероб перепалений) зняв горшки поршні також в маслі...бля обоє, може все таки сальники гавно? але чому обоє поршні мокрі? да коли вона заводиться то димить добряче, колоть двигло?
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 13:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: 634 проблема
Спробуй встановити стокове запалення, (з тієї 250 хоч би, завідомо справне). Все у маслі - значить маститься, але не факт,що всі цикли запалюється. Варіант підсоса масла з кпп може бути, але на оберти вплив буде мізерний ( вчора був такий випадок з китайською бензопилою, розкручені гвинти половинок картера. Масло бігло і назовні і також потрапляло у камеру кшм, диму давало багато, але стартувала та тримало високі оберти відносно нормально) Завжди шукай причину у тому,що встановлено нове, не випробуване або щось змінено у конструкції агрегату. Комутатори які, також скутерні?запалення стоїть CDI
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4205
- З нами з: 15 вересня 2009, 17:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: 634 проблема
https://sovek.com.ua/new/katushka-zazhiganija-135-3705m https://sovek.com.ua/new/wp-content/upl ... 24x837.jpg
спробуй катушки таким замінити а також пройдися по схемі підключення.
спробуй катушки таким замінити а також пройдися по схемі підключення.
Востаннє редагувалось 07 вересня 2019, 18:39 користувачем Aleks1978, всього редагувалось 1 раз.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4205
- З нами з: 15 вересня 2009, 17:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: 634 проблема
відстань між датчіком і міткою 03-05мм.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1413
- З нами з: 25 липня 2014, 06:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1413
- З нами з: 25 липня 2014, 06:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: 634 проблема
в мене 3 фази, комутатор скутерний ( що до схеми) стокове запалення встановити не можу, з огляду на на повну його відсутність, крім того це кастом (змінена проводка розтошування акумулятора та реле і таке інше і постановка його туди майже не можлива, ну скажемо так затруднена,USS писав: 07 вересня 2019, 18:14Спробуй встановити стокове запалення, (з тієї 250 хоч би, завідомо справне). Все у маслі - значить маститься, але не факт,що всі цикли запалюється. Варіант підсоса масла з кпп може бути, але на оберти вплив буде мізерний ( вчора був такий випадок з китайською бензопилою, розкручені гвинти половинок картера. Масло бігло і назовні і також потрапляло у камеру кшм, диму давало багато, але стартувала та тримало високі оберти відносно нормально) Завжди шукай причину у тому,що встановлено нове, не випробуване або щось змінено у конструкції агрегату. Комутатори які, також скутерні?запалення стоїть CDI
Востаннє редагувалось 07 вересня 2019, 21:32 користувачем Александр77, всього редагувалось 1 раз.
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1413
- З нами з: 25 липня 2014, 06:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: 634 проблема
опір між чим і чим ? вони нові іскру дають, де Ви міряєте між витками? чи з витка на масу?Bitva писав: 07 вересня 2019, 16:59Перевірьте котушки тестером, у мене одна робила через раз. на тестері показували супротив в 0,6 ом.Александр77 писав: 07 вересня 2019, 14:57 міняв випередження від 1 до 5 - заводиться, але коли газ на всю і працює так ніби на холостих - кидаєш ручку глохне. Зняв голови - вони в чорному маслі (немов перероб перепалений) зняв горшки поршні також в маслі...бля обоє, може все таки сальники гавно? але чому обоє поршні мокрі? да коли вона заводиться то димить добряче, колоть двигло?
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1413
- З нами з: 25 липня 2014, 06:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 13:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: 634 проблема
По ідеї, у тебе повинна бути інструкція до того сді з параметрами момента встановлення запалення. Наприклад у чех вапе, на даний час, малюють встановлення моменту іскри на вході, раніше було трохи пізніше, за 2мм після входу. (Переглянь Трифонова, у нього є огляд з нюансами). Що ж там у твоєму випадку невідомо. Сді сам комплектував чи купив вже готове?а як Ви вимірюєте випередження? на виході мітки чи вході ?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4205
- З нами з: 15 вересня 2009, 17:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: 634 проблема
ставлю по середині датчіка. хтось по середині мітки. хтоось перед міткою по ходу руху.Александр77 писав: 07 вересня 2019, 21:35а як Ви вимірюєте випередження? на виході мітки чи вході ?
ось тобі щє варіант
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4205
- З нами з: 15 вересня 2009, 17:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: 634 проблема
в тому то й справа cdi зі скутера і cdi вапе,це різні речі. вапе призначений для заміни попередніх моделей генератора на явах і там є заводська інструкція. а скутерне це дешевий аналог вапе призначений для іншої техніки в якій все налаштоване так щоб не виставляти запалення самому=прикрутив і все готово.USS писав: 08 вересня 2019, 01:09По ідеї, у тебе повинна бути інструкція до того сді з параметрами момента встановлення запалення. Наприклад у чех вапе, на даний час, малюють встановлення моменту іскри на вході, раніше було трохи пізніше, за 2мм після входу. (Переглянь Трифонова, у нього є огляд з нюансами). Що ж там у твоєму випадку невідомо. Сді сам комплектував чи купив вже готове?а як Ви вимірюєте випередження? на виході мітки чи вході ?
я думаю що інструкція від вапе підійде і до свого китайського родича.







095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4205
- З нами з: 15 вересня 2009, 17:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: 634 проблема
https://www.youtube.com/watch?v=fUZyUrdVhv0
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1413
- З нами з: 25 липня 2014, 06:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: 634 проблема
Всім хто відгукнувся - велечезне дякую, проблема вирішилась, тему можна закривати. А причина була...(Боже, як соромно) в тупій бля неуважності. Вже коли двигун лежав на операційному столі, і я познімав поршні щоб розпорати половинити його, якось випадково погляд навівся на літеру на денці поршня, тут то для мене і стало все зрозумілим. Все зібрав, двигун завівся з трьох тиків, не витримав прохватив по вулиці, наче нічого різкий. Ось така була халепа.
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4205
- З нами з: 15 вересня 2009, 17:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: 634 проблема
ось бачіш. розкол движка допоміг 

095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1413
- З нами з: 25 липня 2014, 06:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: 634 проблема
ну слава Богу то до роскола не дійшло, а як би не помітив причину, отоб здивувався коли б після зборки все запрацювало
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 13:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: 634 проблема
Можна було б викрутити свічки та побачити маркування на поршнях їх якраз набивають у тому місці що видно у свічний отвір. Та хто ж знав...як би не помітив причину

_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- kozyr
- человек швейцарский нож
- Повідомлень: 838
- З нами з: 06 серпня 2016, 17:58
- Мотоцикл: Jawa старушечка
- Звідки: Київська обл. с.м.т.. Коцюбинського.
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: 634 проблема
Привіт.
Я вибачаюсь, але що з поршнями було не так?
Хочу зрозуміти на майбутнє.


Хочу зрозуміти на майбутнє.

Треба поводитись з людьми так, як ти хочеш, щоб люди поводились з тобою!!!
097 435 89 96; Вайбер 093 578 98 17.


097 435 89 96; Вайбер 093 578 98 17.
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів