Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
-
- тюнингрокер
- Повідомлень: 1480
- З нами з: 21 серпня 2012, 15:27
- Мотоцикл: иж-ю3 стрит
- Звідки: киев.обл
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Вообщем сепараторы проточил тела хватает, собрал колевалы, и отцентрировал
Зимой соберу двигло запасное с этим коленвалом
По Яве проще есть замена на сепаратор нтн, на юп нет такого размера
Зимой соберу двигло запасное с этим коленвалом
По Яве проще есть замена на сепаратор нтн, на юп нет такого размера
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 53
- З нами з: 14 червня 2016, 10:30
- Мотоцикл: cezet 472
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
хлопці, підкажіть, центральна цапфа колінвалу 360 яви має такі ж розміри, як і цапфа колінвалу 634 -ї ?
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 53
- З нами з: 14 червня 2016, 10:30
- Мотоцикл: cezet 472
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
шатуни правляться тільки після розпресовки колінвалу, і після правки їх геометрія перевіряється на повірочній плиті, це не такий простий процес насправді, а більше скажу, практично правка з виведенням у заводські допуски по соосності ВГШ і НГШ не можлива, будуть недопустимі перекоси.USS писав: 02 вересня 2017, 22:38 Зніми кільця, порівняй шатуни, спробуй, як поршні будуть ходити у циліндрі без колець (воно буде видно під який бік притискатиме поршень).
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 13:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
шатуни правляться тільки після розпресовки колінвалу, і після правки їх геометрія перевіряється на повірочній плиті, це не такий простий процес насправді, а більше скажу, практично правка з виведенням у заводські допуски по соосності ВГШ і НГШ не можлива, будуть недопустимі перекоси.



_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 53
- З нами з: 14 червня 2016, 10:30
- Мотоцикл: cezet 472
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
по розмірам центрального пальця ніхто інформації не надав поки що..USS писав: 11 квітня 2019, 20:54шатуни правляться тільки після розпресовки колінвалу, і після правки їх геометрія перевіряється на повірочній плиті, це не такий простий процес насправді, а більше скажу, практично правка з виведенням у заводські допуски по соосності ВГШ і НГШ не можлива, будуть недопустимі перекоси.Татишо! І шо?
Усьо пропало?
Про центральний палець колінвалу з'ясував?
- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1229
- З нами з: 14 серпня 2012, 06:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Раджу трохи змінити тон, не всі одинаково технічно підковані. Для вас елементарні питання, для когось складніUSS писав: 11 квітня 2019, 20:54 Татишо! І шо?Усьо пропало?
Про центральний палець колінвалу з'ясував?
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 53
- З нами з: 14 червня 2016, 10:30
- Мотоцикл: cezet 472
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
шатун ніколи не гне в одній площині, завжди буде "винт", дивно що в темі це питання не висвітлювалось..
а є в темі приклади правки шатуна безпосередньо на колінвалу? і як контролюється при цьому геометрія?
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 13:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Раджу трохи змінити тон, не всі одинаково технічно підковані. Для вас елементарні питання, для когось складні

_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 53
- З нами з: 14 червня 2016, 10:30
- Мотоцикл: cezet 472
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
хлопці, моє питання за центральний палець колінвалу 360-ї і 634-ї актуальне, буду вдячний за інформацію.
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 07:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 2 рази
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Місце посадки 306-го підшипника таке саме (30 мм в плюсі десь 5 мікрон), а потоншення, які заходять в маховики, різні, в 634 - 25,45 мм, а в старух менше, точно не памятаю, ніби 25 мм і пару соток в плюсі.Dmitry писав: 11 квітня 2019, 15:13підкажіть, центральна цапфа колінвалу 360 яви має такі ж розміри, як і цапфа колінвалу 634 -ї ?
ПС: але зустрічав колінвали 472-их ЧЗ з таким же пальцем як на старухах (видно запаси старушачих запів розпихали по 634-их моторах)
Jedem das Seine!
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 53
- З нами з: 14 червня 2016, 10:30
- Мотоцикл: cezet 472
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
мене якраз цікавить питання по колінвалу 472 чезет, чи стане від 360-ї на нього палець.. можливості проміряти посадочні розміри в щьоках зараз немає, тож мабуть доведеться все таки не гадати на кавовій гущі, а реально проміряти і тоді замовляти центральний палець.Dr_Hammer писав: 12 квітня 2019, 16:17Місце посадки 306-го підшипника таке саме (30 мм в плюсі десь 5 мікрон), а потоншення, які заходять в маховики, різні, в 634 - 25,45 мм, а в старух менше, точно не памятаю, ніби 25 мм і пару соток в плюсі.Dmitry писав: 11 квітня 2019, 15:13підкажіть, центральна цапфа колінвалу 360 яви має такі ж розміри, як і цапфа колінвалу 634 -ї ?
ПС: але зустрічав колінвали 472-их ЧЗ з таким же пальцем як на старухах (видно запаси старушачих запів розпихали по 634-их моторах)
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 07:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 2 рази
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Поки не розбереш вал, нічого точно не знатимеш, бо на ранніх ЧЗ і 634 попадаються і такі "гібриди" як я описував вище.Dmitry писав: 13 квітня 2019, 13:48мене якраз цікавить питання по колінвалу 472 чезет, чи стане від 360-ї на нього палець.. можливості проміряти посадочні розміри в щьоках зараз немає, тож мабуть доведеться все таки не гадати на кавовій гущі, а реально проміряти і тоді замовляти центральний палець.
Jedem das Seine!
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 53
- З нами з: 14 червня 2016, 10:30
- Мотоцикл: cezet 472
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
зрозумів, дякую.Dr_Hammer писав: 13 квітня 2019, 18:37Поки не розбереш вал, нічого точно не знатимеш, бо на ранніх ЧЗ і 634 попадаються і такі "гібриди" як я описував вище.Dmitry писав: 13 квітня 2019, 13:48мене якраз цікавить питання по колінвалу 472 чезет, чи стане від 360-ї на нього палець.. можливості проміряти посадочні розміри в щьоках зараз немає, тож мабуть доведеться все таки не гадати на кавовій гущі, а реально проміряти і тоді замовляти центральний палець.
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 08:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Стикався вже хтось?
https://www.olx.ua/uk/obyavlenie/remkom ... FQVyB.html
https://www.olx.ua/uk/obyavlenie/remkom ... FQVyB.html
Слава Україні!
- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1229
- З нами з: 14 серпня 2012, 06:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Це ж поки не поїздиш на тих ремкомплектах, не провіриш якість. Але треба якось придбати, є дві пари оригінальних шатунів, хай буде про запас
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 08:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Чо, деякі надфілем визначають якість.
Слава Україні!
-
- рокер
- Повідомлень: 453
- З нами з: 10 липня 2016, 22:49
- Мотоцикл: Ява634
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Надфилем конечно можно. Учитывая твёрдость надфиля в среднем около 60ти единиц по шкале Роквелла, и когда им пробуешь слегка теронуть, то и становится понятно - скользит, значит свыше 60ти, слегка трёт, значит чуть ниже, что тоже хорошо. Тут подводный камень в другом. Закалить то в стекло определённую сталь можно без проблем. Главное правильно провести всю процедуру термообработки - снять потом после закалки внутренние напряжения и т.д. Иначе будет потом деталь вроде и твёрдая, но как хрусталь, при некотором усилии лопнет и все дела. Особенно этому подвержены стали марки ШХ, подшипники из которых делают, которые подкаливаются даже на воздухе. Их термообрабатывать опыт нужен, не все даже термисты их хорошо калят. Потому, когда мне говорят - сделано из хорошей стали, из ШХ, я начинаю напрягаться из-за другой стороны медали...
- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1229
- З нами з: 14 серпня 2012, 06:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 13:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Пальці у плюсі добре для вже перепресовувавшогося вала де посадка пальців прослаблена. По ціні дешево, швидше за все китайський набір. Якщо навідь не виправдає сподівань на добру якість хоч не багато втратиш.Ну так все одно треба купувати
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
-
- los Relajados
- Повідомлень: 649
- З нами з: 04 травня 2010, 17:09
- Мотоцикл: CZ 472.6
- Звідки: Каменское(Днепродзержинск), Днепропетровская обл.
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
А не много ли 7.5 соток в плюс? Хотя смотря сколько раз было пресовано колено...
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 13:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Половину з тих валів, що мені потрапляли до рук, було неодноразово "пресовано" невідомо у яких умовах і невідомо скільки раз. Відправлю вал на ремонт, звоне майстер- вже стоять пальці 5 сотк у плюс, все нормальний ремкомплект не грає, шукається донор щоб хоч блини були цілі і так майже кожен третій вал, особливо з 634х.А не много ли 7.5 соток в плюс? Хотя смотря сколько раз было пресовано колено...
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 821
- З нами з: 18 серпня 2019, 08:46
- Мотоцикл: Днепр, Jawa 634, ИЖ-П
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Немного оффтоп, но в общем про ресурс мотора при указанных запчастях и извнстной манере эксплуатации
https://youtu.be/hqr0nO16t88
https://youtu.be/hqr0nO16t88
-
- рокер
- Повідомлень: 453
- З нами з: 10 липня 2016, 22:49
- Мотоцикл: Ява634
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Он же мотается в основном по дальнякам. В городском режиме было бы похуже состояние конечно, в сельско-ежедневном ещё хуже из-за дорог или их отсутствии скорее.Dermengy писав: 13 січня 2020, 07:31 Немного оффтоп, но в общем про ресурс мотора при указанных запчастях и извнстной манере эксплуатации
https://youtu.be/hqr0nO16t88
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 821
- З нами з: 18 серпня 2019, 08:46
- Мотоцикл: Днепр, Jawa 634, ИЖ-П
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Вот я написал, что при известной манере эксплуатации
- JUK
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1653
- З нами з: 13 березня 2011, 09:45
- Мотоцикл: JAWA 638
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Когда я здесь говорил что ресурс 638 го двигателя с пропорцией масла 33гр.л -- 50 - 80 тысяч , меня некоторые ... пытались закидать говном . Единственным слабым местом остаётся узел с центральными подшипниками , но и это более менее излечимо ...

Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів