Мои ИЖи...
- assistant
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1480
- З нами з: 10 грудня 2011, 07:09
- Мотоцикл: Jawa 634-8-15, Jawa360, Honda Gold Wing 1200
- Звідки: Leszno Polska
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Мои ИЖи...
Ну по сравнению с толкачкой обернутой наждачной бумагой это космические технологии
Не кропотливый тяжкий труд, а мыслей ход определяет Ваш доход
+380960819191
+380930819191
+48884668779
+380960819191
+380930819191
+48884668779
- OlegHunter
- рокер
- Повідомлень: 471
- З нами з: 25 вересня 2009, 10:25
- Мотоцикл: JAWA-638, JAWA-250/559, ЧЗ-180/487, ИЖ-П/56, Альфа
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Мои ИЖи...
- Для установки в низ рулевой колонки конического подшипника - пришлось освоить точение ШХ15 с твёрдостью = 62-65 HRC! Особо пришлось покумекать при расточке внутренней обоймы:


А вот уже - готовый результат:



А вот уже - готовый результат:



- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 07:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 2 рази
- Контактна інформація:
Re: Мои ИЖи...
Ельбор чи кераміка використовувалась? А я не так давно "відкрив для себе", шо Т15К6 цілком собі нормально ріже підшипники, а Т30К10 так ващє, правда їх знайти зараз складно)
Jedem das Seine!
- OlegHunter
- рокер
- Повідомлень: 471
- З нами з: 25 вересня 2009, 10:25
- Мотоцикл: JAWA-638, JAWA-250/559, ЧЗ-180/487, ИЖ-П/56, Альфа
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Мои ИЖи...
- Эльбор, гексанит - по сути и есть = керамика, вот оба резца:


..Т15К6, ВК8 - "нормальные" = настоящие подшипники - НЕ режет!


..Т15К6, ВК8 - "нормальные" = настоящие подшипники - НЕ режет!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 07:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 2 рази
- Контактна інформація:
Re: Мои ИЖи...
Ну ВК8 не ріже навіть "не нормальні" підшипники, а Т15К6 сьогодні ще раз випробую на "СКФі", цікаво стало)
Jedem das Seine!
- OlegHunter
- рокер
- Повідомлень: 471
- З нами з: 25 вересня 2009, 10:25
- Мотоцикл: JAWA-638, JAWA-250/559, ЧЗ-180/487, ИЖ-П/56, Альфа
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Мои ИЖи...
- Имея за многие годы разные моцики и авто - невольно сравниваю их. Дошёл до Планетовских головок (для следующей Планеты):


..Слева - направо: - ЯВА250, ИЖ-П/56, ниже - ИЖ-П3, ИЖ-П5.. Взвесил их:


- Наши любимицы ЯВЫ-250 носят голову весом = 1,95кг!!, ИЖ-П/56 = 1,23кг; ИЖ-П3 = 1,45кг; ИЖ-П5 = 1,65кг. Не нужно быть доктором физико-математических наук для вывода: на 100 кубов меньшая ЯВА-чекуня о 14-ти силах имеет намного тяжелее голову = запас по охлаждению!


..Слева - направо: - ЯВА250, ИЖ-П/56, ниже - ИЖ-П3, ИЖ-П5.. Взвесил их:


- Наши любимицы ЯВЫ-250 носят голову весом = 1,95кг!!, ИЖ-П/56 = 1,23кг; ИЖ-П3 = 1,45кг; ИЖ-П5 = 1,65кг. Не нужно быть доктором физико-математических наук для вывода: на 100 кубов меньшая ЯВА-чекуня о 14-ти силах имеет намного тяжелее голову = запас по охлаждению!
- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1229
- З нами з: 14 серпня 2012, 06:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Мои ИЖи...
А как же площадь охлаждения? ИМХО головки П-3, П-5 более эффективно отводят тепло. БОльшая площадь при меньшей массе.
56-я, конечно, проигрывает всем.
56-я, конечно, проигрывает всем.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 13:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Мои ИЖи...
На всіх іжах хоч планета чи юпітер тепло відводитьсь геть погано. На П5 голові ширина самого картуза ефекту майже не дає, потрібні ребра вищі і густіше, тоді буда площа і відвід тепла буде кращий. Ява продумана краще.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 07:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 2 рази
- Контактна інформація:
Re: Мои ИЖи...
Те гребане КБ треба було ще після 56-го іжа розстріляти нахєр, щоб більше як пів століття одну і ту саму хуєргу не клепали, тільки баки з бардачками видозмінювали 

Jedem das Seine!
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 13:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Мои ИЖи...
Так на інше, ніж клепати копії відібраної трофейної техніки, ні розуму ні уміння не вистачало.Те гребане КБ треба було ще після 56-го іжа розстріляти нахєр, щоб більше як пів століття одну і ту саму хуєргу не клепали, тільки баки з бардачками видозмінювали
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 07:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 2 рази
- Контактна інформація:
Re: Мои ИЖи...
Ну да, "Значітєльно улучшена продувка...", "рєдкіє імпортниє аналогі могут похвастацца такой винослівостью і рєсурсом" - такі адові фрази з книжок тих часів, во жглі!
пс: і так той півкілограмовий поршень на 15мм пальці з 40-вих років телепається, прастігоспаді)))))

пс: і так той півкілограмовий поршень на 15мм пальці з 40-вих років телепається, прастігоспаді)))))
Jedem das Seine!
- OlegHunter
- рокер
- Повідомлень: 471
- З нами з: 25 вересня 2009, 10:25
- Мотоцикл: JAWA-638, JAWA-250/559, ЧЗ-180/487, ИЖ-П/56, Альфа
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Мои ИЖи...
- Просьба, от всех.. - взвесь её максимально точно и сообщи здесь всем!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
..Закрывая вопрос с головами даю ещё фото сбоку (ЯВА250, ИЖ-П5):


- Хорошо видно, что рёбра ЯВы и выше и гуще + 300грамм дополнительного веса!!
Востаннє редагувалось 20 грудня 2018, 08:41 користувачем OlegHunter, всього редагувалось 1 раз.
- JUK
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1653
- З нами з: 13 березня 2011, 09:45
- Мотоцикл: JAWA 638
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Мои ИЖи...
Николаевич , пардон , это не моя , фото просто из сети . Сам такую себе ищу за адекватную цену 

- OlegHunter
- рокер
- Повідомлень: 471
- З нами з: 25 вересня 2009, 10:25
- Мотоцикл: JAWA-638, JAWA-250/559, ЧЗ-180/487, ИЖ-П/56, Альфа
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Мои ИЖи...
- Вернусь к рулевым подшипникам (как уверяют - радиально-упорным): - снова таки - ЯВский (слева) может нести небольшую радиальную нагрузку, ИЖевский (справа) - практически только упорный..

..В одном из Ёжиков посадка нижнего подшипника была разбита, и я - радикально решил это "пытання":


+ даю эскиз этой втулки:




..В одном из Ёжиков посадка нижнего подшипника была разбита, и я - радикально решил это "пытання":


+ даю эскиз этой втулки:


- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1229
- З нами з: 14 серпня 2012, 06:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Мои ИЖи...
А зараз вистачає?USS писав: 19 грудня 2018, 14:47Так на інше, ніж клепати копії відібраної трофейної техніки, ні розуму ні уміння не вистачало.Те гребане КБ треба було ще після 56-го іжа розстріляти нахєр, щоб більше як пів століття одну і ту саму хуєргу не клепали, тільки баки з бардачками видозмінювали
- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1229
- З нами з: 14 серпня 2012, 06:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Мои ИЖи...
Ява ще й зроблена якісніше. Якби ИЖ робили на такому ж рівні як Яву, навіть при тій же конструкції, досить не поганий мотик був би. І вжарював би ту яву по повній.USS писав: 19 грудня 2018, 11:44 На всіх іжах хоч планета чи юпітер тепло відводитьсь геть погано. На П5 голові ширина самого картуза ефекту майже не дає, потрібні ребра вищі і густіше, тоді буда площа і відвід тепла буде кращий. Ява продумана краще.
У мене перший мотоцикл Ю-5, не продам його ні за які гроші. Ті емоції які він мені дарував з 15 років не забуду ніколи.
На даний час там двигун підушатаний, гремить як відро з гайками і без 3-ї передачі, коли сідаю на нього після яви 634, враження ніби він потужніший відсотків на 20.
Він і зараз на ходу. Постійно радую його новими ніштяками. На черзі відкапіталений двигун і боковий причіп з новим коритом. Коли все це поїде не знаю, бо часу зовсім немає, але потроху щось роблю.
- nik_2
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1088
- З нами з: 28 серпня 2013, 08:44
- Мотоцикл: Minsk 125
- Звідки: Киев (Буча)
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Мои ИЖи...
Змінюється! Приходитьсі якось обходити патентні бюро, тобто трохи думать їх таки змусили!

"Мечтай так, как будто будешь жить вечно!
Живи так, как будто завтра умрешь!" © В.Цой
-Обьем мозга должен справляться с обьемом двигуна!
Живи так, как будто завтра умрешь!" © В.Цой
-Обьем мозга должен справляться с обьемом двигуна!
- OlegHunter
- рокер
- Повідомлень: 471
- З нами з: 25 вересня 2009, 10:25
- Мотоцикл: JAWA-638, JAWA-250/559, ЧЗ-180/487, ИЖ-П/56, Альфа
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Мои ИЖи...
Продолжу, патыхеньку.. Собирая ещё первые Планеты возился с передними вилками - ничего не оставалось кроме как проклять её конструкцию! ..Удалось выкупить перья ИЖ-ПС, кем-то покрытые хромом, разумеется уже НЕ входящие в нижние стаканы! Пришлось взять круглую ножку от стула, разрезать с торца, и вставленной шкуркой довести посадочный диаметр. Поскольку моя "Бронзовая Птица" колясочная + низкий кожух вентилятора - попросилось чуток удлинить перья, выточив соотв. удлинители: 

Верх - конусный, под старого типа траверсу, которая зажималась на гайке колонки. - Одно из более умных решений, даже сравнивая с ЯВой. НО - уже на 3-4 сериях траверсу изменили, и как всегда - НЕ в лучшую сторону!


Сравнение перьев/вилок: - слева - ИЖ-П-П3, след.-П4-5, ПСячья, мною удлинённая, в серединке - ЯВА-638.




Верх - конусный, под старого типа траверсу, которая зажималась на гайке колонки. - Одно из более умных решений, даже сравнивая с ЯВой. НО - уже на 3-4 сериях траверсу изменили, и как всегда - НЕ в лучшую сторону!


Сравнение перьев/вилок: - слева - ИЖ-П-П3, след.-П4-5, ПСячья, мною удлинённая, в серединке - ЯВА-638.


- OlegHunter
- рокер
- Повідомлень: 471
- З нами з: 25 вересня 2009, 10:25
- Мотоцикл: JAWA-638, JAWA-250/559, ЧЗ-180/487, ИЖ-П/56, Альфа
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Мои ИЖи...
- Вернусь к головкам: - удалось прикупить веерную голову от Пл5, ну и весь движок - в придачу! Взвесил, = 1,91кг. Всё равно - проигрывает ЯВЕ250 с её 1,95!!


..слева, для сравнения - голова ИЖ56..


..слева, для сравнения - голова ИЖ56..
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів