Разный выхлоп!
-
- мелко рокер
- Повідомлень: 34
- З нами з: 30 серпня 2012, 10:51
- Мотоцикл: Ява
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Разный выхлоп!
Вчера ехал за 634кой и заметил что трубы по разному дымят. С правой валит дым как с паровоза, а с левой почти нечего нет.
Задумался по этому поводу и пришел к выводу что это дело в зажигании. Скорее всего разное опережение.
Если есть мысли по этому поводу пишите.
Задумался по этому поводу и пришел к выводу что это дело в зажигании. Скорее всего разное опережение.
Если есть мысли по этому поводу пишите.
- vladuna
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1135
- З нами з: 10 лютого 2011, 18:51
- Мотоцикл: Jawa 350 638, ИЖ 56, Рига 26
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Разный выхлоп!
Почисть трубы и колени для профилактики)Если проблема не исчезнет выставь зажигание и смотри сальники КВ
Нужно знать предмет, о котором говоришь, в точности и подробности, выяснив себе вполне его положительные и отрицательные свойства... А. Ф. Кони.
- Roller
- мож че и выростит
- Повідомлень: 88
- З нами з: 26 вересня 2011, 10:53
- Мотоцикл: JAWA 638-0 , Riga-16
- Звідки: Січеславська обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Разный выхлоп!
Підійму тему... справа така : Бісля збірки двигуна " 638" вже приблизно 300 км , а вихлоп усе одне не рівний на хх,особливо на холодну - правий каптить добре ,а от лівий майже без диму ,і начеб-то пропускає такти ( як наче обіднена суміш). міняв місцями свічки запалювання - така ж саме ситуація. Встановлене БСЗ на ДХ, ВВ дроти мають опір ПО 5-6 кОм,свічки без резистору ,катушка запалювання ГАЗелівська двовивідна,тобто справа не у ВВ напрузі
. Де копати ?

Востаннє редагувалось 16 вересня 2018, 19:15 користувачем Roller, всього редагувалось 1 раз.
- Roller
- мож че и выростит
- Повідомлень: 88
- З нами з: 26 вересня 2011, 10:53
- Мотоцикл: JAWA 638-0 , Riga-16
- Звідки: Січеславська обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Разный выхлоп!
Зібрано двигун так : права втулка на герметику (на цапфі) + новий сальник ,тобто підсмоктування повітря виключене. Лівий сальник перевіряв до збірки на цапфі по натягу пружинки. Поршні з фасками на юбках ,доведені у зборі з циліндром по вікнах при відокремленіх картерах . Впускні "штани "однаково підігнані по вікнах. Після дальніх поїздок свічки мають однаковий колір (руда цегла),на ходу дим з труб наче б то однаковий , ...
- Vvv
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1600
- З нами з: 05 серпня 2014, 13:24
- Мотоцикл: А́льфа 110
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Разный выхлоп!
Такая же история , езжу так не один год , правда на прогретом моторе , такого , вроде не замечал , не помню кто , но кто-то , уже писал , что вроде , это из за того , что цилиндра два , а карбюратор один.
- Roller
- мож че и выростит
- Повідомлень: 88
- З нами з: 26 вересня 2011, 10:53
- Мотоцикл: JAWA 638-0 , Riga-16
- Звідки: Січеславська обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Разный выхлоп!
:навіть коли раніше була контактна сист.запалювання на старому двигуні - така ж сама біда... на ходу валить добре ,однаково палять свічки,а от на холодну один "строчить" 

- Vvv
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1600
- З нами з: 05 серпня 2014, 13:24
- Мотоцикл: А́льфа 110
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Разный выхлоп!
Я не парюсь , расход по городу 4 литра , свечи кирпичного цвета , что ещё нужно для счастливой езды
- валико
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1109
- З нами з: 13 липня 2012, 18:49
- Мотоцикл: MZ ETZ250
- Звідки: Мерефа Харьковской обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Разный выхлоп!
Roller , не переймайся. То що димить правий циліндр, це фішка моторів ЯВА і пропуски в запалюванні суміші також є нормою для 2Т моторів.
Ich fahre eine,ich repariert eine
- archerix
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4665
- З нами з: 05 лютого 2011, 16:42
- Мотоцикл: Ява 638
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Разный выхлоп!
А у меня вроде одинаково
Когда-то было, но причина оказалась банальна - один свечной колпачок контачил хуже другого.
Вроде слышал совет, что если цилиндры работают по-разному, можно попробовать слегка наклонить карб на сторону

Вроде слышал совет, что если цилиндры работают по-разному, можно попробовать слегка наклонить карб на сторону

Пусто 

- валико
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1109
- З нами з: 13 липня 2012, 18:49
- Мотоцикл: MZ ETZ250
- Звідки: Мерефа Харьковской обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Разный выхлоп!
Показником праці карбюратора і запалювання, є одинаковий та правильний колір свічок.
Ich fahre eine,ich repariert eine
- Roller
- мож че и выростит
- Повідомлень: 88
- З нами з: 26 вересня 2011, 10:53
- Мотоцикл: JAWA 638-0 , Riga-16
- Звідки: Січеславська обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Разный выхлоп!
я мотик працюючий нахиляв вже навіть у різні боки ....archerix писав: 17 вересня 2018, 05:55
Вроде слышал совет, что если цилиндры работают по-разному, можно попробовать слегка наклонить карб на сторону![]()

- Roller
- мож че и выростит
- Повідомлень: 88
- З нами з: 26 вересня 2011, 10:53
- Мотоцикл: JAWA 638-0 , Riga-16
- Звідки: Січеславська обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Разный выхлоп!
Навіть у 634 так ? Ну я тоді геть у ступорівалико писав: 17 вересня 2018, 05:41 [То що димить правий циліндр, це фішка моторів ЯВА і пропуски в запалюванні суміші також є нормою для 2Т моторів.


Ще спробую глушники місцями переставити

- валико
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1109
- З нами з: 13 липня 2012, 18:49
- Мотоцикл: MZ ETZ250
- Звідки: Мерефа Харьковской обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Разный выхлоп!
Про 634 не скажу, а от володів 360ю та 638-5 то в обох правий димів сильніше. Паронітка тут ні до чого, вона на це не впливає.
Ich fahre eine,ich repariert eine
- romanrusyn
- мелко рокер
- Повідомлень: 43
- З нами з: 02 січня 2013, 11:25
- Мотоцикл: Transalp 650
- Звідки: Бережани
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Разный выхлоп!
В мене теж так само було. Коли вже холодати починало то навіть таке враження було ніби лівий циліндр не працює. А тільки мотор прогрівався і все ставало ок.
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 07:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 2 рази
- Контактна інформація:
Re: Разный выхлоп!
Ото самий час підняти голку на одне ділення.romanrusyn писав: 18 вересня 2018, 07:29Коли вже холодати починало то навіть таке враження було ніби лівий циліндр не працює. А тільки мотор прогрівався і все ставало ок.
А по темі: як вони можуть однаково диміти, якшо канали в циліндрах та і в картері різні, короче ніде симетрії нема, карб один і всьо такоє...)
Нєфік тим паритись коли нормально їде.
Jedem das Seine!
- archerix
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4665
- З нами з: 05 лютого 2011, 16:42
- Мотоцикл: Ява 638
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Разный выхлоп!
Кстати, в этой области меня давно занимает один совет, про который де-то читал. А именно после выставлении зажигания по одному цилиндру проверить опережение на втором (оно, как утверждается, может заметно отличаться), и потом переставить зажигание в среднее арифметическое 

Пусто 

- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 13:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Разный выхлоп!
Отж, отож. Я колись викладав фотки, як різняться відливки картерів у місцях впуску, треба кожен картер допрацьовувати, або забити та їздити і не хвилюватися.А по темі: як вони можуть однаково диміти, якшо канали в циліндрах та і в картері різні, короче ніде симетрії нема, карб один і всьо такоє...)
Нєфік тим паритись коли нормально їде.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2423
- З нами з: 01 березня 2012, 20:23
- Мотоцикл: ыыы
- Звідки: ыыы
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Разный выхлоп!
Да там если посмотреть во впускной переходник со стороны карба на цилиндры можно ужаснуться от ступенек и переходов.
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 07:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 2 рази
- Контактна інформація:
Re: Разный выхлоп!
В 638-их, у впускному колекторі ще й отвори бувають різних розмірів)))MAXDZ писав: 18 вересня 2018, 11:38Да там если посмотреть во впускной переходник со стороны карба на цилиндры можно ужаснуться от ступенек и переходов.
Jedem das Seine!
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2423
- З нами з: 01 березня 2012, 20:23
- Мотоцикл: ыыы
- Звідки: ыыы
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Разный выхлоп!
Вот кстати типичный пример у меня такое было, и доводить это до ума у меня желания не было, один фиг не едет...


- romanrusyn
- мелко рокер
- Повідомлень: 43
- З нами з: 02 січня 2013, 11:25
- Мотоцикл: Transalp 650
- Звідки: Бережани
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Разный выхлоп!
В теорії так, а на практиці від піднімання голки при заводці ефекту не було, а при гарячому двигуні, то вже забагата суміш була.Dr_Hammer писав: 18 вересня 2018, 07:44Ото самий час підняти голку на одне ділення.romanrusyn писав: 18 вересня 2018, 07:29Коли вже холодати починало то навіть таке враження було ніби лівий циліндр не працює. А тільки мотор прогрівався і все ставало ок.
А по темі: як вони можуть однаково диміти, якшо канали в циліндрах та і в картері різні, короче ніде симетрії нема, карб один і всьо такоє...)
Нєфік тим паритись коли нормально їде.
На кожен циліндр має бути карбюратор. І буде щастя.
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 07:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 2 рази
- Контактна інформація:
Re: Разный выхлоп!
В мене так і на практиці було, навіть з старим (тоді ще не зовсім конченим) карбом.
Jedem das Seine!
- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1229
- З нами з: 14 серпня 2012, 06:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Разный выхлоп!
У мене на 634 моторі така ж біда. Хотів колись дізнатисб у чому причина, теж сказали не парся. У мене правий глушак завжди чистий, а лівий завжди засраний. Масло лью Іпон.
- РЕпа
- Фанат
- Повідомлень: 3372
- З нами з: 31 серпня 2011, 17:48
- Мотоцикл: клюшка Фишер краги Рибок, ЦЦМочки коньки,Ёфа шлем с решеткой Ифси,Истон налокотнички.
- Звідки: Восток-непокорный!
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Разный выхлоп!
http://s019.radikal.ru/i626/1510/bc/48f5b9f2b649.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
- Roller
- мож че и выростит
- Повідомлень: 88
- З нами з: 26 вересня 2011, 10:53
- Мотоцикл: JAWA 638-0 , Riga-16
- Звідки: Січеславська обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Разный выхлоп!
Вивчав сьогодні "на колінах" карбік 2928СЕ ,так ось що помітив . Вихід суміші Х.ходу з "латуньки" знаходиться не по центру ,а правіше по диффузору тобто ближче до правого циліндру ( де генератор ) ! А з іншого боку ,вихід каналу пускового пристрою знаходиться з лівої сторони ,навіть дуже з лівої ( коли працює "прогрів")...
Також вивчав карб 634-ки . Там канал Х.ходу знаходиться рівно по-центру !
Також вивчав карб 634-ки . Там канал Х.ходу знаходиться рівно по-центру !
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів