
"Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)
- zek009
- МАЖОР
- Повідомлень: 1246
- З нами з: 25 травня 2009, 15:30
- Мотоцикл: Jawa634=>Honda CB400SF=>Yamaha Super Tenere 750=>CB1300SF;
- Звідки: Украина, г.Славутич
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)
Славко, а мотоцикл с водителем собираются посетить ежегодное мероприятие в конце августа
?

- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)
Закінчилось мастило для ланьцуха. Купляти новий балон за 20€ трохи жаба давить.
В мануалі взагалі пише, що можна трінсмісійкою мастити.

В інтернеті зустрічав багато різних автозмащувачів, тож вирішив спробувати змайструвати щось подібне.
З електрикою не захотів морочитись (зустрічав багато різних варіантів з електричним управлінням), взагалі не хотів сильно ускладнювати конструкцію, зробив простіше, використав вакуум.
Коли заводиш мотоцикла, вакуум відкриває кран - масло пішло. Заглушив - перестало.
Закупився різним барахлом.
Вакуумний кран від скутера.


Бачок хлопці з автосервісу підігнали на халяву, від якогось Мерса.


Інше барахло від Жугуля купив в автомагазині. Краник в сантехнічному відділі будівельного.

Спочатку до бачка прикрутив кран. Щоб просунути гайки, прийшлось повиламувати в бачку перегородки.

Сам бачок закріпив за лівим кофром. Зовнішній вигляд хвилює менше всього, тому на критику не реагуватиму, тим більше, що його видно не буде.

Трубки взяв з вакуумних замків Пассата. Трійник теж.

Біля зірки зробивхитровиї хитру капельницю з хободками на дві сторони, як в інтернеті (фото не зробив). Щось типу цього.

Але, як потім виявилось, це повна хрєнь і не оправдане ускладнення конструкції.
По-перше, масло витікає не однаково, а як люба рідина, спочатку тече по шляху меншого опору.
По-друге, під час стоянки один хоботок служить для другого сапуном і масло витікає з обох хоботків і система "висихає".
Тож вирішив залишити 1 хоботок, як потім вияснилось, його повністю вистачає для якісного змащування всього ланьцуха.

Жугульовский трійник залишив, з ним простіше направляти трубку.
В масляну магістраль вживив краник, настроїв його, щоб йшло 5 - 10 капель в хвилину, приблизно, бо як масло буде литись рікою, то ж не діло...

Провів ходові випробування.
Плюси:
1. Ланьцух завжди змащений, завжди помитий маслом.
2. Дешевизна (як деталей, так і мастила, є на будь-якій заправці).
3. Не треба обслуговувати (мити, мастити, чекати, коли смазка висохне).
Мінуси:
1. Весь зад мотоцикла засраний, в тому числі гальмівний диск!!!
2. Під час кожної стоянки під мотоциклом утворюються калюжі масла.



Мій висновок: для бездору все ґут! А для асфальту система потребує вдосконалення. Або ще зменшити дозу масла, або вмикати подачу масла вручну через певний проміжок, кілометрів так через 50 - 100 на певний час, щоб масло не лилось постійно.
Коротше, є ще над чим помислити.
Залюбки вислухаю ваші думки.
В мануалі взагалі пише, що можна трінсмісійкою мастити.
В інтернеті зустрічав багато різних автозмащувачів, тож вирішив спробувати змайструвати щось подібне.
З електрикою не захотів морочитись (зустрічав багато різних варіантів з електричним управлінням), взагалі не хотів сильно ускладнювати конструкцію, зробив простіше, використав вакуум.
Коли заводиш мотоцикла, вакуум відкриває кран - масло пішло. Заглушив - перестало.
Закупився різним барахлом.
Вакуумний кран від скутера.
Бачок хлопці з автосервісу підігнали на халяву, від якогось Мерса.
Інше барахло від Жугуля купив в автомагазині. Краник в сантехнічному відділі будівельного.
Спочатку до бачка прикрутив кран. Щоб просунути гайки, прийшлось повиламувати в бачку перегородки.
Сам бачок закріпив за лівим кофром. Зовнішній вигляд хвилює менше всього, тому на критику не реагуватиму, тим більше, що його видно не буде.
Трубки взяв з вакуумних замків Пассата. Трійник теж.
Біля зірки зробив
Але, як потім виявилось, це повна хрєнь і не оправдане ускладнення конструкції.
По-перше, масло витікає не однаково, а як люба рідина, спочатку тече по шляху меншого опору.
По-друге, під час стоянки один хоботок служить для другого сапуном і масло витікає з обох хоботків і система "висихає".
Тож вирішив залишити 1 хоботок, як потім вияснилось, його повністю вистачає для якісного змащування всього ланьцуха.
Жугульовский трійник залишив, з ним простіше направляти трубку.
В масляну магістраль вживив краник, настроїв його, щоб йшло 5 - 10 капель в хвилину, приблизно, бо як масло буде литись рікою, то ж не діло...
Провів ходові випробування.
Плюси:
1. Ланьцух завжди змащений, завжди помитий маслом.
2. Дешевизна (як деталей, так і мастила, є на будь-якій заправці).
3. Не треба обслуговувати (мити, мастити, чекати, коли смазка висохне).
Мінуси:
1. Весь зад мотоцикла засраний, в тому числі гальмівний диск!!!
2. Під час кожної стоянки під мотоциклом утворюються калюжі масла.
Мій висновок: для бездору все ґут! А для асфальту система потребує вдосконалення. Або ще зменшити дозу масла, або вмикати подачу масла вручну через певний проміжок, кілометрів так через 50 - 100 на певний час, щоб масло не лилось постійно.
Коротше, є ще над чим помислити.
Залюбки вислухаю ваші думки.
TA600 youtube Сайт
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 08:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)
Зустрічав думки, що 1 крапля за хвилину оптимально.
Слава Україні!
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2423
- З нами з: 01 березня 2012, 20:23
- Мотоцикл: ыыы
- Звідки: ыыы
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)
В. Кличко или не он...Что бы текло меньше, нужно уменьшить отверстие

- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 08:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)
Спробуй стержень від кулькової ручки з виколупаною кулькою на вихід втулити.
Слава Україні!
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)
Я отвір і так маленьким зробив, якщо зробити ще меншим, то може випадковим сміттячком забиватись.

Тут треба якийсь хитрий дозатор.
Тут треба якийсь хитрий дозатор.
TA600 youtube Сайт
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 08:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)
Бачив на луісі затискач для шлангів по типу струбцини. Можна щось подібне спробувати.
Слава Україні!
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)
Сьогодні знову весь день провів у гаражі, але проблему таки поборов.
Та про все по порядку.
Спочатку поїхав купив новий трійник, бо гімно за 10₴ лопнуло. Ніби не сильно тиснув...
Перегнув акуратніше трубки.


Потім десь з пів години сидів дрочив краника, та добитись бажаного результату ніяк не вдавалось. То багато, то мало.
Почав мозгувати, де може бути така система, що точніше дозує і на думку спала система холостого ходу в карбюраторах.
Пішов перетрясати відро з карбюраторами і знайшов від Хонди Діо. Те, що треба!


Вирізав з нього систему холостого ходу і змонтував на мотоциклі. Зайві отвори заглушив.



Хвилин за 15 вдалось все настроїти, щоб результат був + - однаковий.


Ходові випробування не встиг провести, була інша робота, але, думаю, все буде нормально.
Та про все по порядку.
Спочатку поїхав купив новий трійник, бо гімно за 10₴ лопнуло. Ніби не сильно тиснув...

Перегнув акуратніше трубки.
Потім десь з пів години сидів дрочив краника, та добитись бажаного результату ніяк не вдавалось. То багато, то мало.
Почав мозгувати, де може бути така система, що точніше дозує і на думку спала система холостого ходу в карбюраторах.
Пішов перетрясати відро з карбюраторами і знайшов від Хонди Діо. Те, що треба!

Вирізав з нього систему холостого ходу і змонтував на мотоциклі. Зайві отвори заглушив.
Хвилин за 15 вдалось все настроїти, щоб результат був + - однаковий.
Ходові випробування не встиг провести, була інша робота, але, думаю, все буде нормально.
TA600 youtube Сайт
- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1229
- З нами з: 14 серпня 2012, 06:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)
Мені здається по отому нижньому штуцеру на тройніку буде тарабанити цеп.
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 07:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)
Хм, может быть момент в том что стовят так что бы он капал на звезду, а у тебя оно капает на цепь.. В статике работает, а вот при езде капля может и не долететь до цепи..


Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)
Любе рішення має свої плюси і мінуси. Тут багато нюансів.
Практика покаже.
TA600 youtube Сайт
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 07:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)
Ну я к тому что инженеры скотины наверное не дураки что так рекомендуют ставить..
И ты учти, чуть ветер боковой и капля уже летит не так как на рисунку или поворот..
И ты учти, чуть ветер боковой и капля уже летит не так как на рисунку или поворот..
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)
Та понятно.
Але я теж не пальцем роблений! Скутери Сузукі теж інженери робили, я таке гімно не зробив би, навіть якби відро грибів з'їв.
Їм треба продати товар і вони придумують всяку хрєнь, практична користь від якої сумнівна.
Але це вже дєбрі...
Практика покаже.
Але я теж не пальцем роблений! Скутери Сузукі теж інженери робили, я таке гімно не зробив би, навіть якби відро грибів з'їв.
Їм треба продати товар і вони придумують всяку хрєнь, практична користь від якої сумнівна.
Але це вже дєбрі...
Практика покаже.
TA600 youtube Сайт
- XedoX
- уважаемый
- Повідомлень: 519
- З нами з: 28 січня 2012, 19:34
- Мотоцикл: GS500E, Восход 3М, Рига-22
- Звідки: Київ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)
А можно было поставить такую хрень, запитав ее через датчик нейтрали - и регулируется, и не течет на стоянке



Загробная жизнь начинается после 200 км/ч
- XedoX
- уважаемый
- Повідомлень: 519
- З нами з: 28 січня 2012, 19:34
- Мотоцикл: GS500E, Восход 3М, Рига-22
- Звідки: Київ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)
бензиновый клапан для гбо 2 поколения
ЗЫ: забыл добавить, его немного доработать нужно - чтобы кран не байпасом работал, а как ограничитель протока.
Загробная жизнь начинается после 200 км/ч
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)
Є в автомагазині повно різних клапанів, але я не впевнений, чи той дозатор можна так же точно регулювати, як в системі холостого ходу.
Продавець каже, що та крутілка для аварійного перекривання бензину.

Продавець каже, що та крутілка для аварійного перекривання бензину.
TA600 youtube Сайт
- XedoX
- уважаемый
- Повідомлень: 519
- З нами з: 28 січня 2012, 19:34
- Мотоцикл: GS500E, Восход 3М, Рига-22
- Звідки: Київ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)
Почти правильно говорит - аварийное открытие. Я ж говорю доработать надо: заставить идти подачу через кран, запаяв каналы.
Загробная жизнь начинается после 200 км/ч
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)
Після вчорашніх тестових покатушок зникла вінілова трубочка, з якої капало масло. Я так зрозумів, що її стягнуло цепом. Можливо потрапила між зіркою і цепом, він же коливається вгору, вниз.

Тож сьогодні пригнув трубку по-ближче до цепа, вимив його, протер для чистоти експерименту і поїхав тестити.


Протестив в різних режимах, в яких я їжджу.
Максимум, після якого починається воблінг.

Стандартний мій режим їзди, 100-110 км/год.

Села.

Розбита бетонка.

І гравійка.

Після поїздки цеп мав такий вигляд.

Скоріш за все певна частина масла таки потрапляє на цеп, але не вся, можливо що менша частина.
А мій карбюраторний дозатор свою функцію таки виконує, бо колесо вже не таке засране, майже чисте.
Тож дозатор залишається.
Коротше, вирішив я переробити систему знову на 2 хоботки, але цього разу зробити виходи з трійника в одній площині встановивши трійник горизонтально (раніше стояв вертикально), а наконечники зробити з тонких трубок від кулькової ручки, може не так буде скапувати з них масло.
Трубки цього разу взяв мідні від газової апаратури котла, їх легше гнути.
Ось що вийшло.






Завтра знову поїду тестити.
Тож сьогодні пригнув трубку по-ближче до цепа, вимив його, протер для чистоти експерименту і поїхав тестити.
Протестив в різних режимах, в яких я їжджу.
Максимум, після якого починається воблінг.
Стандартний мій режим їзди, 100-110 км/год.
Села.
Розбита бетонка.
І гравійка.
Після поїздки цеп мав такий вигляд.
Скоріш за все певна частина масла таки потрапляє на цеп, але не вся, можливо що менша частина.
А мій карбюраторний дозатор свою функцію таки виконує, бо колесо вже не таке засране, майже чисте.
Тож дозатор залишається.
Коротше, вирішив я переробити систему знову на 2 хоботки, але цього разу зробити виходи з трійника в одній площині встановивши трійник горизонтально (раніше стояв вертикально), а наконечники зробити з тонких трубок від кулькової ручки, може не так буде скапувати з них масло.
Трубки цього разу взяв мідні від газової апаратури котла, їх легше гнути.
Ось що вийшло.
Завтра знову поїду тестити.
TA600 youtube Сайт
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів