
Проблема в ВАЗах с насосами - поголовно. Плунжерный насос решает все проблемы.
Славко - в мене є рідий насос, але не базарний а рідний знятий з ВАЗа 2107 з 03 движком. А ще є "трампльор" теж рідний а також заводські мануали на авто (до речі автівка вродь 21076 йшла на експорт, кажись в Іран але продалась чомусь тут). Мануали на двох мовах, прикольні такі...liach писав:MAXDZ писав:...перегревался в жару и плохо качал, приходилось заматывать тряпкой его и поливать водой (охлаждать) что бы доехать...Перегрів, то їрунда, я просто знімав шлангочку з омивача лобового скла і направляв струмінь на бензонасос.XedoX писав:...при перегреве стандартного насоса, опытные автолюбители обматывали его мокрой тряпкой - помогало, но не на долго(пока тряпка не высохнет)
Знайшов на пункті прийому металолому від "Запорожця", зараз буду щось ліпити. Як не вийде, то в хлопців є Валбро за 200₴ від якоїсь іномарки.
Дякую, бензонасоса вже не треба, трамблера теж, бо я поставив електронне, Вінниця вроді випускає, то за свічки взагалі забув. Хоча кришку трамблера взяв би, якщо в доброму стані.-Vit- писав:Славко - в мене є рідий насос, але не базарний а рідний знятий з ВАЗа 2107 з 03 движком. А ще є "трампльор" теж рідний а також заводські мануали на авто (до речі автівка вродь 21076 йшла на експорт, кажись в Іран але продалась чомусь тут). Мануали на двох мовах, прикольні такі...
Може потрібно таке...
Он не плунжерный,там просто расположение клапанов по другому устроено.Плунжера в дизельных тнвд.Хотя пару лет назад сам так думал!oleksa писав:А мне ЛАЗ больше нравится чем МАЗ. Как пассажиру.
Проблема в ВАЗах с насосами - поголовно. Плунжерный насос решает все проблемы.
Ниву тобі треба)Лях писав: 10 серпня 2018, 14:29
А в цьому довбаному селі мусиш Тазіка ґвалтувати в хвіст і в гриву, бо Пассатом, чи Ескортом трохи не випадає, особливо по таких дорогах, по яких мені приходиться їздити.
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів