
Kawasaki KLR650 Tengai
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2423
- З нами з: 01 березня 2012, 20:23
- Мотоцикл: ыыы
- Звідки: ыыы
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
Если нужно сделать держатель корзины сцепления с ручкой, то мне по размерам Миша делал из Николаева, дал ему размеры и он сделал чертеж, а дальше лазерной резкой станок вырезал. Обошлось примерно ~400 грн. уже не помню, инструмент используется не часто, но зато он есть и работает без проблем, по качеству - как заводской.


- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
В мене вже є половина фіксатора у вигляді одного фрикційного диска і стального. Залишилось їх скрутити до купи, і приварити ручку. Чотири сотні зекономив 

- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
Годинка роботи, а потім ще хвилин 15, бо щось не зійшлося, і готово.

Фото зроблено вже після того, як я відкрутив корзину. Метрова труба стала в нагоді. Фіксатор погнувся трохи, але витримав.
Розібрав повністю ГБЦ. Без саморобної приспособи також не обійшлося. Розсухарив клапани та відчистив нагар всюди. На фото видно, що випускним клапанам було вже зле.

Замінив вторинний вал. Тепер не вистачає одного О-рінга, щоб скласти картери до купи.


Фото зроблено вже після того, як я відкрутив корзину. Метрова труба стала в нагоді. Фіксатор погнувся трохи, але витримав.
Розібрав повністю ГБЦ. Без саморобної приспособи також не обійшлося. Розсухарив клапани та відчистив нагар всюди. На фото видно, що випускним клапанам було вже зле.


Замінив вторинний вал. Тепер не вистачає одного О-рінга, щоб скласти картери до купи.

Востаннє редагувалось 30 липня 2018, 07:40 користувачем KWAKA, всього редагувалось 1 раз.
- Chezara
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1039
- З нами з: 15 серпня 2012, 04:42
- Мотоцикл: CZ 472.6=>Honda TA650
- Звідки: Бровары
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
А на кой там оринг? Що він виконує. В автомагазі підбери, ціна питання 10 грн.
Життя стає цікавішим, якщо частіше відривали ср@ку від дивану.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
Та вже замовив. Кільце на вторинному валу, під стальною втулкою - 92055. Поки все їде займуся підготовкою картерів і ходовою.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
Завіз циліндра і головку на шліфовку. Власник надав циліндра з новим поршнем, але я засумнівався в якості шліфовки, і тому завіз рідний також. Також майстри нададуть правильну геометрію фаскам клапанів і посадочним місцям.
Перебрав вилку. Так як перо менше в діаметрі, ніж Омарове (39 мм проти 41 мм), то прийшлося виготовити новий фіксатор штока. Традиційно це був шматок арматури і гайка на 22. Сорян за якість фото.

Попутно змінив нижні направляючі втулки. Верхні ще досить живі, шар тефлону в порядку. Люфти в рамках дозволеного.

Встановив нові гофри Polisport, та зібрав все до купи. Від себе хочу сказати, що весь цей аеродинамічний обвіс додає мороки, щоб зняти колесо.

Перебрав вилку. Так як перо менше в діаметрі, ніж Омарове (39 мм проти 41 мм), то прийшлося виготовити новий фіксатор штока. Традиційно це був шматок арматури і гайка на 22. Сорян за якість фото.

Попутно змінив нижні направляючі втулки. Верхні ще досить живі, шар тефлону в порядку. Люфти в рамках дозволеного.

Встановив нові гофри Polisport, та зібрав все до купи. Від себе хочу сказати, що весь цей аеродинамічний обвіс додає мороки, щоб зняти колесо.


- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
Одне з технологічних рішень, що мені не подобається, це пробка для зливу масла, яка сильно стирчить. І якщо невдало заїхати на бордюр, то можна наробити горя. Навіть рідний захист двигуна не завжди врятує.

Можна купити за 10 баксів занижену пробку, а можна затюнити рідну.


Перетягнув сидіння. Доволі жорсткий матеріал попався, тому прийшлось йти в ютуб, і шукати поради.

Приїхала посилка. Купка на фото потягла ще на 200 баксів.


Можна купити за 10 баксів занижену пробку, а можна затюнити рідну.


Перетягнув сидіння. Доволі жорсткий матеріал попався, тому прийшлось йти в ютуб, і шукати поради.

Приїхала посилка. Купка на фото потягла ще на 200 баксів.

Востаннє редагувалось 30 жовтня 2018, 13:59 користувачем KWAKA, всього редагувалось 1 раз.
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 08:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
Проломаний картер, це на цьому тенгаї, чи просто страшне фото з інтернету?
Вірю в закони динаміки
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 08:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
Складність в тому, що поверхні поролону і матеріалу обшивки дуже цупкі. Вирішується таким чином: спочатку поролон розпарюється праскою з паровим ударом, а потім будь-яким технічним мастилом без різкого запаху обробляється. Також сам матеріал обшивки прогрівається. Після таких маніпуляцій все набагато простіше.
Матеріал отакий:

Матеріал отакий:

-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2423
- З нами з: 01 березня 2012, 20:23
- Мотоцикл: ыыы
- Звідки: ыыы
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
Для защиты движки можно Skid Plate сделать, дешевле самому из листа алюминия, хотя если прикинуть, может и не дешевле.
А свечи зачем везти оттуда? У нас тоже должны быть в наличии на складах.
А свечи зачем везти оттуда? У нас тоже должны быть в наличии на складах.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
Приїхала головка. Випускні клапана прийшлося замінити, через великий знос. На допомогу прийшла зелена жаба з Ірпіня.




- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2423
- З нами з: 01 березня 2012, 20:23
- Мотоцикл: ыыы
- Звідки: ыыы
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
Да, клапана это дело такое, никогда не знаешь сколько ему еще жить осталось и никак это не проверить...
Повезло что не титановые.
Но зато на 4Т ехать легче, меньше выматывает.
Повезло что не титановые.
Но зато на 4Т ехать легче, меньше выматывает.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
Ось і казочці кінец....
В принципі остаточна зборка пройшла без якихось проблем, окрім ГБЦ. Прийшлося шліфувати торці клапанів, бо шайби навіть найменшого номіналу не влазили. Ще трохи подовбав мізки кранік з дірявою мембраною, із-за якого я довго не міг завестись.
Також за час простою заклинила мембрана в карбюраторі, що відповідає за перехідний режим.
Мот заводиться чітко, працює рівненько, прискорюється нормально, як для стандартної поршневої та впуску/випуску. По відчуттям він м'якший та комфортніший по підвісці, ніж Омар. Але варто виїхати на грунт і швидкість треба збавляти.
Вообщім, многая кілометрів.
Трохи фоток.



Відос з холодним стартом.
В принципі остаточна зборка пройшла без якихось проблем, окрім ГБЦ. Прийшлося шліфувати торці клапанів, бо шайби навіть найменшого номіналу не влазили. Ще трохи подовбав мізки кранік з дірявою мембраною, із-за якого я довго не міг завестись.
Також за час простою заклинила мембрана в карбюраторі, що відповідає за перехідний режим.
Мот заводиться чітко, працює рівненько, прискорюється нормально, як для стандартної поршневої та впуску/випуску. По відчуттям він м'якший та комфортніший по підвісці, ніж Омар. Але варто виїхати на грунт і швидкість треба збавляти.
Вообщім, многая кілометрів.

Трохи фоток.



Відос з холодним стартом.
Востаннє редагувалось 21 лютого 2019, 15:01 користувачем KWAKA, всього редагувалось 1 раз.
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1413
- З нами з: 25 липня 2014, 06:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 07:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
Ну, а какой бюджет восстановления трупа ?
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
900 по акції. Технічно все працює, окрім привода спідометра, бо приливи на ступиці звернуті. Ну і косметичне питання. Все таки роки дають пластику своє - майже всі кріплення зірвані, численні тріщини і т.д. Пластик на європейській версії не фарбований і гнучкий, а тут навпаки.
Я б забив на то всьо і катався. Воно не гримить, єдине шо ставити/знімати геморно.
Я б забив на то всьо і катався. Воно не гримить, єдине шо ставити/знімати геморно.
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів