Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 267 разів
- Подякували: 881 раз
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
видно
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Хіба хотів? Мусив!Никòла писав: То Пан сам склепав?
Кому потрібні нові дешеві явовські гріпси - віддам задарма. Купував заради вставки на газ.
Слава Україні!
- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1229
- З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 497 разів
- Подякували: 148 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Поділись розмірами. Яка довжина, ширина лєнти? Якої товщини метал?Geser писав:Коли жаба перемогла
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Робив на свій страх і ризик під діаметр 45 мм і 53 мм. Ширина 7 мм. Товщина 0,5 мм.
Слава Україні!
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Куди віднести циліндри на розточку? І який зараз зазор під оригінальні поршні актуальний?
Слава Україні!
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Тут у мене трохи поршнева поламалася.
Питання, в яких ситуаціях стопори пальців можуть губити вуса, випадати, видавлюватися і які стопори максимально надійно тримають? Про правильну установку в курсі. Штампований стопор варіант?
Питання, в яких ситуаціях стопори пальців можуть губити вуса, випадати, видавлюватися і які стопори максимально надійно тримають? Про правильну установку в курсі. Штампований стопор варіант?
Слава Україні!
- Vvv
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1597
- З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
- Мотоцикл: А́льфа 110
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 49 разів
- Подякували: 127 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Вот увидел обявление https://prom.ua/p573973579-rastochka-tsilindra-izh.html
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Тут у мене трохи поршнева поламалася.
Питання, в яких ситуаціях стопори пальців можуть губити вуса, випадати, видавлюватися і які стопори максимально надійно тримають? Про правильну установку в курсі. Штампований стопор варіант?
Тримають надійно стокові стопорні кільця, нові.
Плоский стопор не варіант, гіркий досвід ОлегХантер.
Виламуватися вуса можуть у процесі довгої експлуатації, коли пальцем підтирає колечко і вусик відпадає. Також колечки можуть повилітати, навідь нові, коли у поршні проточені неправильні канавки для стопорів мілкі та занадто широкі, або при встановленні пошкодили самі колечки, дуже стиснули і вони недостатньо розтискаються у канавках, ну то вже людський фактор.
Колечки фуфлові- затонкі та не пружинні.
Також на поршневому пальцю обов'язково повинна бути добра фаска на торцях за рахунок якої палець трохи входить у стопорне кільце та не дає йому вийти з канавки якби розтискаючи його.
Висновок- стопорні кільця пальця повинні бути виключно круглого перерізу і палець повинен мати фаски на торцях. У поршнях для яви канавки зроблені саме під такі кільця. Плоскі кільця використовують у деяких двигунах, але там відповідно зроблені прямокутного перерізу канавки у поршні.
Для надійності, при монтажу колечок, можна повідкушувати зодовгі кінці вусиків колечок залишити міліметра два, щоб було за що зачепити при демонтажу, або повністю їх видалити, тіко в поршні троба протиляти канавку дла того, щоб потім піддіти колечко при потребі розібрати поршневу.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4199
- З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 406 разів
- Подякували: 205 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
ля,я колечки з вело спиць робив замість рідних випавших. ох тоді мені поршень з ціліндром порвало.порвало рідними.
Востаннє редагувалось 19 травня 2018, 20:24 користувачем Aleks1978, всього редагувалось 2 разів.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
- JUK
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1653
- З нами з: 13 березня 2011, 11:45
- Мотоцикл: JAWA 638
- Дякував (ла): 66 разів
- Подякували: 159 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Якщо вiдкинути брак , то в ситуацiях коли розбитi отвори в бобишках поршня , палець довгий час крутиться в них як гiмно в ополонцi , стирає вус кiльця , якщо вiн виступає всередину , далi при неглибоких канавках в бобишках видавлює i cам стопор з подальшими наслiдками . Я при установцi заглиблюю в ручну канавки , та трохи вигибаю навпаки круглогубцями саме стопорне кiльце .
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Може то в мене помутнєніє в очах після "філософії" з колінвалом, але я не можу розібрати що на фото)))
Jedem das Seine!
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
По-ходу обломками кілець рострощило - заклинило сепаратор НГШ Але це ще не точно. Треба половинити.
Заодно треба думати за ремонт овала на втулці рогатого валу.
Жесть!
Заодно треба думати за ремонт овала на втулці рогатого валу.
Жесть!
Слава Україні!
- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1229
- З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 497 разів
- Подякували: 148 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
І сам вал бажано б новий встановити)
viewtopic.php?f=53&t=5655
Мені праву половину тупо розсверлили на свердлільному і запресували бронзову втулку (ціна питання 60 грн.). А на виході залишили канавку для кільця гумового ущільнення. Вийшло не погано. Головне, що люфт пропав зовсім+вузол став більш зносостійким і, надіюсь, масло не буде капать (хоча здається що ущільнення треба ставити між половинами)
viewtopic.php?f=53&t=5655
Мені праву половину тупо розсверлили на свердлільному і запресували бронзову втулку (ціна питання 60 грн.). А на виході залишили канавку для кільця гумового ущільнення. Вийшло не погано. Головне, що люфт пропав зовсім+вузол став більш зносостійким і, надіюсь, масло не буде капать (хоча здається що ущільнення треба ставити між половинами)
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
- JUK
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1653
- З нами з: 13 березня 2011, 11:45
- Мотоцикл: JAWA 638
- Дякував (ла): 66 разів
- Подякували: 159 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Нiхуя собi . Що сталося ? Ти надзвукову швидкiсть розвивав ? Ну а за сепаратор дуже не засмучуйся , там просто шматочки впали в кривошипну камеру та банально заклинили щоку .
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів