Kawasaki KLR650 Tengai
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Kawasaki KLR650 Tengai
В конце 80-ых годов корпорация Kawasaki приняла решение, о производстве специальной модификации мотоцикла KLR650. Целью было заполнить нишу dual sport с уклоном на дальние поездки по ДОП и возможностью съезда на грунтовки. Так появился Tengai, что в переводе с японского "The end of the sky" (Где заканчивается небо).
Модель получила новый пластиковый обвес, который обеспечивал хорошую ветрозащиту, защитные накладки на тормозные диски, низкое переднее крыло и топливный бак на 23 литра, что обеспечивало запас хода в 450 км.
Подвески остались без изменений: передняя вилка с диаметром пера 39 мм и ходом 230 мм без регулировок и задняя подвеска Uni-track с регулировкой отбоя и преднатяга пружины и ходом 230 мм.
Двигатель - хорошо зарекомендовавший себя 650-ти кубовый одноцилиндровый. Система ГРМ с двумя распредвалами на четыре клапана, тремя балансирными валами и вакуумным карбюратором Keihin CVK40. Такая компоновка без существенных изменения производится по сей день.
Основными конкурентами на то время были:
Honda NX650 Dominator
Yamaha XTZ660 TENERE
Suzuki DR650RS
И с некоторой натяжкой Honda XL 600 V Transalp
Модель получила новый пластиковый обвес, который обеспечивал хорошую ветрозащиту, защитные накладки на тормозные диски, низкое переднее крыло и топливный бак на 23 литра, что обеспечивало запас хода в 450 км.
Подвески остались без изменений: передняя вилка с диаметром пера 39 мм и ходом 230 мм без регулировок и задняя подвеска Uni-track с регулировкой отбоя и преднатяга пружины и ходом 230 мм.
Двигатель - хорошо зарекомендовавший себя 650-ти кубовый одноцилиндровый. Система ГРМ с двумя распредвалами на четыре клапана, тремя балансирными валами и вакуумным карбюратором Keihin CVK40. Такая компоновка без существенных изменения производится по сей день.
Основными конкурентами на то время были:
Honda NX650 Dominator
Yamaha XTZ660 TENERE
Suzuki DR650RS
И с некоторой натяжкой Honda XL 600 V Transalp
Востаннє редагувалось 14 серпня 2018, 12:14 користувачем KWAKA, всього редагувалось 1 раз.
- Well
- ВЕТЕРАН
- Повідомлень: 3656
- З нами з: 23 травня 2009, 21:33
- Мотоцикл: Honda VFR750F rc36 + Suzuki DRZ400S
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 157 разів
- Подякували: 191 раз
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
Леша, когда то на него засматривался
Удача - смелых любит!
http://www.bikepics.com/members/well/
http://www.bikepics.com/members/well/
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
А тепер відійдемо від історії, і поринемо в сучасність. Чи можна купити Тенгай сьогодні? - Так. Чи буде мотоцикл в нормальному технічному стані? - Ні! За тридцять років мотоцикл буде в стані дров. Але, якщо вам потрібен бюджетний турист і ви маєте навички ремонту, то це доволі непоганий варіант. Запчастини до двигуна підходять з сучасних моделей, резинки, сальники, расходніки досі в продажу. Єдина проблема може виникнути з пластиком, але рішення також існують.
Знайомтесь, зліва ваш старий знайомий KLR650C Омар, а праворуч пацієнт з хронічними хворобами за віком KLR650 Tengai 1989 (мабуть). Він на деякий час прописався в мене в гаражі, поки не вилікується.
Знайомтесь, зліва ваш старий знайомий KLR650C Омар, а праворуч пацієнт з хронічними хворобами за віком KLR650 Tengai 1989 (мабуть). Він на деякий час прописався в мене в гаражі, поки не вилікується.
Востаннє редагувалось 27 липня 2018, 14:14 користувачем KWAKA, всього редагувалось 1 раз.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
Вільного часу маю небагато, і все що вийшло діагностувати станом на сьогодні:
● вилка сцить, але люфта нема (обійдеться заміною сальників і пильників);
● аморт не працює, витекло масло;
● спідометр не працює, бо зломані приливи на ступиці;
● двигун працює нестабільно і закіпає;
● сіро-чорний дим з вихлопної при перегазовці;
● неприємні звуки з ЦПГ;
● люфт лапки КПП на валу та наслідки приземлення мотика на неї.
Тепер трохи фоторепортажу.
Кришка головки на герметосі. Прокладка під заміну.
Термостат мабуть здох (до пари з датчиком включення вентилятора). Обидва під заміну.
Результат перевірки зазорів клапанів. Можливо, що один пережатий клапан є причиною нестабільної роботи двигуна, але я ще не дивився карбюратор.
Хотілось би відзначити гарний стан ланцюгу, шестерен ГРМ та постелів розпредвалів. За недоглядом вони часто страждають.
● вилка сцить, але люфта нема (обійдеться заміною сальників і пильників);
● аморт не працює, витекло масло;
● спідометр не працює, бо зломані приливи на ступиці;
● двигун працює нестабільно і закіпає;
● сіро-чорний дим з вихлопної при перегазовці;
● неприємні звуки з ЦПГ;
● люфт лапки КПП на валу та наслідки приземлення мотика на неї.
Тепер трохи фоторепортажу.
Кришка головки на герметосі. Прокладка під заміну.
Термостат мабуть здох (до пари з датчиком включення вентилятора). Обидва під заміну.
Результат перевірки зазорів клапанів. Можливо, що один пережатий клапан є причиною нестабільної роботи двигуна, але я ще не дивився карбюратор.
Хотілось би відзначити гарний стан ланцюгу, шестерен ГРМ та постелів розпредвалів. За недоглядом вони часто страждають.
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 267 разів
- Подякували: 881 раз
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
Цепь баланс валов как себя чувствует? Ну и сам нятжитель тюненг или сток?
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
Застряг на зйомі генератора. Він сука приріс до цапфи колінвала так, що навернув зйомника. Буду застосовувати план Б Виглядає так наче криворукі майстри туди не добралися і все ще рідне.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
Пригоди продовжуються.
Злизало різьбу. Болт сиренький, ще й дєдушка токар нарізав рвану різьбу.
Прийшов час плану Б. Нагрівання газовим пальником і пиздячки зворотнім молотком.
Я зрозумів, що поки не буде нормального болта, то нічого не вийде.
Поки йшли пошуки болта М22*1,5, сходив на місцеву барахолку і придбав іржавого рожкового ключа 32х36. Зробив з нього фіксатор ротора v2.0. Попередній варив не я, і він був кривий. А цей прикручується замість водійської підніжки, і дає можливість закручувати скажений болт ротора з зусиллям в 16 кг без особливих напрягів.
Злизало різьбу. Болт сиренький, ще й дєдушка токар нарізав рвану різьбу.
Прийшов час плану Б. Нагрівання газовим пальником і пиздячки зворотнім молотком.
Я зрозумів, що поки не буде нормального болта, то нічого не вийде.
Поки йшли пошуки болта М22*1,5, сходив на місцеву барахолку і придбав іржавого рожкового ключа 32х36. Зробив з нього фіксатор ротора v2.0. Попередній варив не я, і він був кривий. А цей прикручується замість водійської підніжки, і дає можливість закручувати скажений болт ротора з зусиллям в 16 кг без особливих напрягів.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
Їдемо далі. Паралельно доповнюємо список нових запчастин
Генератор здався. Болт колісний від MAN'a і метрова труба вирішили питання.
Проблема всіх клрів - оця деталь, так званий Doohickey. Вона з заводу якась слаба. Якщо на новіших моделях вона просто розвалюється, то на Тенгайчику розбивається посадка під вал, і цеп балансирів вже не натягується.
Не натягнутий цеп уграв зірку на колінвалі.
Заспокоювач цього ж цепа розвалився на дві частини. Причина - кронштейник, що відпав, не приварений належним чином.
Генератор здався. Болт колісний від MAN'a і метрова труба вирішили питання.
Проблема всіх клрів - оця деталь, так званий Doohickey. Вона з заводу якась слаба. Якщо на новіших моделях вона просто розвалюється, то на Тенгайчику розбивається посадка під вал, і цеп балансирів вже не натягується.
Не натягнутий цеп уграв зірку на колінвалі.
Заспокоювач цього ж цепа розвалився на дві частини. Причина - кронштейник, що відпав, не приварений належним чином.
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2423
- З нами з: 01 березня 2012, 22:23
- Мотоцикл: ыыы
- Звідки: ыыы
- Дякував (ла): 10 разів
- Подякували: 239 разів
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
Посещают меня идеи что нужно все же на 4Т пересаживаться, но пока буду дымить ...
А так да, без инструмента и приспособ ремонт лучше даже не начинать.
Сам 2 месяца ждал пока все выточат и сделают, а потом за 2-3 дня все перебрал.
А так да, без инструмента и приспособ ремонт лучше даже не начинать.
Сам 2 месяца ждал пока все выточат и сделают, а потом за 2-3 дня все перебрал.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
Я тобі так скажу. Якщо маєш 4т, то хочеться, щоб і 2т було в гаражі. І навпаки)
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 267 разів
- Подякували: 881 раз
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
2т на инжекторе ?)
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2423
- З нами з: 01 березня 2012, 22:23
- Мотоцикл: ыыы
- Звідки: ыыы
- Дякував (ла): 10 разів
- Подякували: 239 разів
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
Не, 2Т на инжекторе только КТМ выпулил в 2018 году и то только EXC т.е эндуро модели, что бы получить допуск на ДОПы. По мощности там +- одинаково с карбом, ну может больше на 1-2 л.с, но более плавнее отзыв на "ручке".
А ямаха просто делает модель 2т YZ125 и 250 образца 2006 года, меняя только пластик периодически, крутя подвеску и тормозишки увеличивая, хоть делают и на том спасибо.
Имел ввиду 4Т модели с обратным цилиндром на инжекторе. Как не крути, но реально на 4Т ехать меньше сил надо, плавно вывозят из поворотов с плохим зацепом + торможение двигателем есть, ручку закрыл и иногда тормозить не приходится.
P.S Да что там говорить, на них даже можно с телефона без провода топливные карты менять сидя на стулочке и попивая кофе, а не менять жиклеры )))
И сейчас уже почти на всех лаунчи идут, жмакнул кнопку и стартанул красиво.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
Прийшла перша партія із запчастинами: пильники і сальник (один є) вилки, термостат, прокладка клапанної кришки, шестерня ГРМ і корінний підшипник.
Останній по оригінальному каталогу коштує аж 90 баксів, що не могло мене обурити. Із заводу туди встановлюють NTN. Сівши за довідники, я знайшов йому 100% замінника у Великобританії за 60. В Україні такого не знайшлось. Звичайно можна було взяти N208 китайський за гривень 200, але то вже лютий колхоз і кроїлово. Не наш метод.
Попереду повна розборка двигуна і продовження дефектовки.
Купка на фото потягла на 200 баксів приблизно.
Останній по оригінальному каталогу коштує аж 90 баксів, що не могло мене обурити. Із заводу туди встановлюють NTN. Сівши за довідники, я знайшов йому 100% замінника у Великобританії за 60. В Україні такого не знайшлось. Звичайно можна було взяти N208 китайський за гривень 200, але то вже лютий колхоз і кроїлово. Не наш метод.
Попереду повна розборка двигуна і продовження дефектовки.
Купка на фото потягла на 200 баксів приблизно.
-
- тюнингрокер
- Повідомлень: 1480
- З нами з: 21 серпня 2012, 18:27
- Мотоцикл: иж-ю3 стрит
- Звідки: киев.обл
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 38 разів
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
я китайским больше доверяю,и ходят они нормально
да, и по твёрдости там всё окей
да, и по твёрдости там всё окей
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
Сильно великий об'єм робіт треба виконати, щоб його замінити, плюс прокладки не по три копійки. Тут китай не канає.
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 267 разів
- Подякували: 881 раз
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
кроилово ведет к попаданию..
Не тот подшипник на котором можно экономить..
Колеса всякое навесное, еще можно.. Но коренной, который меняется 1-2 раза в жизни японца.. лучше не надо..
Не тот подшипник на котором можно экономить..
Колеса всякое навесное, еще можно.. Но коренной, который меняется 1-2 раза в жизни японца.. лучше не надо..
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
Я. Не. Довіряю. Японським. Підшипникам. За. 60. Баксів. Я. Довіряю. Китайським. За. 9.
Слава Україні!
- archer
- И так сойдет
- Повідомлень: 2093
- З нами з: 25 травня 2009, 14:13
- Мотоцикл: Suzuki GS 500F => DR650r => KTM 690 Enduro R
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 78 разів
- Подякували: 130 разів
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
Валерий, никак иначе меняется твердость материала укололом твердомера. Хотя как это характеризует качество я хз. Пилить китайский подшипник китайским напильником это успех, болгаркой попробуй ))).
Комплект прокладок двигателя 100 баксов, работа по разборке - сборке 200 баксов, ставить китайский подшипник за 10 баксов - нонсенс
Комплект прокладок двигателя 100 баксов, работа по разборке - сборке 200 баксов, ставить китайский подшипник за 10 баксов - нонсенс
И так сойдет
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
Та засрете зара тему!
Валєру ж напільнік всеодно не бере...
Валєру ж напільнік всеодно не бере...
Jedem das Seine!
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
Тим часом мотор майже повністю розібрався. Залишилось розсухарити голову (майже зварив приспособу) і розібрати коробку. Думав, що вийде не знімати корзину счеплення, але ні. Вторинний вал попросився на пенсію, залишати його в моторі не можна.
Добре, що у власника є склад б/в запчастин, і трохи порившись, знайшов йому заміну.
Попрацював з донорським колінвалом, пресом гідравлічним зтягли шестерню ГРМ, та звичайним трьох лапим зйомником підшипник. Далі новий підшипник підігрів феном, а нову шестерню запердолили знову таки пресом. Колінвал залишилось вимити, та можна ставити.
Далі по плану маю закінчити розсухарку, та виготовити приспособу для фіксації корзини. Виглядає вона отак
Мій варіант буде не такий красивий, зліплений з двох старих дисків і якогось металобрухту.
Добре, що у власника є склад б/в запчастин, і трохи порившись, знайшов йому заміну.
Попрацював з донорським колінвалом, пресом гідравлічним зтягли шестерню ГРМ, та звичайним трьох лапим зйомником підшипник. Далі новий підшипник підігрів феном, а нову шестерню запердолили знову таки пресом. Колінвал залишилось вимити, та можна ставити.
Далі по плану маю закінчити розсухарку, та виготовити приспособу для фіксації корзини. Виглядає вона отак
Мій варіант буде не такий красивий, зліплений з двох старих дисків і якогось металобрухту.
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 267 разів
- Подякували: 881 раз
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
Как закончишь опубликуй бюджет оживления старого ушатаного монстра)
Это именно самый худший вариант если покупаешь укатанный мот. Думаю всем интересно будет.
Это именно самый худший вариант если покупаешь укатанный мот. Думаю всем интересно будет.
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
Такий мот оправдано брати на доках і займатись ремонтом, якщо він коштує до 1500 дол. Сума буде не точна, бо деякі запчастини були в наявності давно: колінвал, новий поршень, вторинний вал і може якісь дрібнички ще.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLR650 Tengai
Приїхала мала посилка зі штатів. Той самий натяжник ланцюга балансирних валів - древня проблема КЛРів. На першій сторінці можна глянути на фото оригінального. Також тюнінгова торсіонна пружина, яка має набагато більший строк служби за оригінальну.
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів