Вариант ремонта подвижной части, вилка 638
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Вариант ремонта подвижной части, вилка 638
Наконец-то выкроил время для экспериментов над донорской вилкой. Я думаю всем известна проблема, когда вилка течет, и замена сальников не дает положительного результата. Вариант решения даной проблемы будет описан ниже, а тех, у кого есть возможность купить новую вилку за гроши, попрошу дальше не читать.
Итак, по моим скромным догадкам, больше всего вилка "устает" в этом месте
В итоге, вилка работает кагбэ наизгиб немного, тем самым одну сторону сальника прижимая, а противоположенную освобождая (получаеться зазор, через который масло выходит).
В технических условиях, которые мне были доступны, я произвел следующую манипуляцию
http://youtu.be/X63asJZLdKw
Проточил посадочное место на 60мм (сколько резца хватило), и диаметром 39мм для втулки из капролоктана.
Задача втулки - убрать эллипс в верхней части подвижной трубы ( и течь масла ессно). Также советую сразу заменить поршень, который отвечает за плавность хода.
"Хитрый" заводской разрез можно повторить канцелярским ножом, а диаметр подгонять аналогично поршневым кольцам.
Вот таким вот простым способом мы продлеваем жизнь вилочке еще на каких-то несколько сезонов.
Итак, по моим скромным догадкам, больше всего вилка "устает" в этом месте
В итоге, вилка работает кагбэ наизгиб немного, тем самым одну сторону сальника прижимая, а противоположенную освобождая (получаеться зазор, через который масло выходит).
В технических условиях, которые мне были доступны, я произвел следующую манипуляцию
http://youtu.be/X63asJZLdKw
Проточил посадочное место на 60мм (сколько резца хватило), и диаметром 39мм для втулки из капролоктана.
Задача втулки - убрать эллипс в верхней части подвижной трубы ( и течь масла ессно). Также советую сразу заменить поршень, который отвечает за плавность хода.
"Хитрый" заводской разрез можно повторить канцелярским ножом, а диаметр подгонять аналогично поршневым кольцам.
Вот таким вот простым способом мы продлеваем жизнь вилочке еще на каких-то несколько сезонов.
- Rock-N-Roll
- рокер
- Повідомлень: 454
- З нами з: 15 листопада 2010, 23:08
- Мотоцикл: Keeway RK III 150; Riga-12
- Звідки: Київ
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 2 рази
- Контактна інформація:
Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638
класно!)) Молодець, що написав, в мене така ж сама проблема почалась.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638
То в тебе ж ява більш-менш свіжа? Перед хірургічним втручанням потрібно провірити вилку на наявність люфта. Для цього треба вийняти перо з траверс, правою рукою взятись за верх (там де пробка), ногою наступити знизу (до вісь вставляється), лівою рукою взятись за верх стакана (де сальник), і спробувати пошатати.
- java 6v
- Старая гвардия
- Повідомлень: 808
- З нами з: 24 серпня 2011, 09:58
- Мотоцикл: CZ-350 472.5
- Звідки: Київ
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 3 рази
- Контактна інформація:
Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638
дякую за пораду!в мене теж таке сальники нові а вилка тече!
[ Post made via Mobile Device ]
[ Post made via Mobile Device ]
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638
Капролоктан,в цьому випадку, більш живучий матеріал.slovari31 писав:А если из бронзы сделать втулку
- FANAT
- рокер
- Повідомлень: 341
- З нами з: 09 січня 2010, 01:30
- Мотоцикл: jawa 350\638
- Звідки: львов
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638
я собі робив трохи по іншому, проточував посадку нижче і ставив два сальника і все було гуд нічого не текло
Хочешь быть ближе к Богу? ОБГОНИ МЕНЯ...
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638
Мені здається-це варіант при невеликому зношуванні. Ти ж не прибираєш кут між пером і стаканом, який виникає в процесі експлуатації. Ще може бути, що верхній сальник буде "голодувати", і стреться швидше. Але це бже здогадки.
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 57
- З нами з: 16 січня 2012, 22:02
- Мотоцикл: Jawa 350 638,Viper V250, Lifan Torero
- Звідки: Киев-Ялта
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638
А я себе немного усовершенствовал идею, и сделал втулку для второго сальника, смотреть здесь http://roker.kiev.ua/forum/viewtopic.php?f=19&t=2783&start=25
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638
Другий сальник, мены здається, це тимчасовий варіант. Практика покаже.
- JUK
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1653
- З нами з: 13 березня 2011, 11:45
- Мотоцикл: JAWA 638
- Дякував (ла): 66 разів
- Подякували: 159 разів
- Контактна інформація:
Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638
Cєрьога , я розумiю що це було вже давно , але розкажи , що в рештi решт показала їзда ? хочу теж поекспериментувати з стаканами вилкиАнтипионер писав: Практика покаже.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638
Ну як сказати. Зараз би такого не робив.
Такий ремонт доцільний лише за умови ідеальних нерухомих труб. Якщо вилка зношена в хлам, то краще піти іншим шляхом - купити живішу, або перейти на японську хромовану з нормальними змінними направляючими.
Такий ремонт доцільний лише за умови ідеальних нерухомих труб. Якщо вилка зношена в хлам, то краще піти іншим шляхом - купити живішу, або перейти на японську хромовану з нормальними змінними направляючими.
- JUK
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1653
- З нами з: 13 березня 2011, 11:45
- Мотоцикл: JAWA 638
- Дякував (ла): 66 разів
- Подякували: 159 разів
- Контактна інформація:
Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638
Якось туманно ти написав . Припустимо нерухомi труби в гарному станi , але є нюанс , дiаметр їх 35.9мм , а нижнi стакани всерединi зносилися за 90 тисяч до майже 36.2 мм . Викинути стакани можна , а ось пiдiбрати новi з внутрiшнiм дiаметром хоча би 36 мм - то вже проблема , ось чого i хочу зайнятися сєкасом за логiкою три десятки втулки повиннi компенсувати . Як в тебе при експлуатацiї повiв капролон , та i цiкавить жорсткiсть самого вузла з цими втулками .
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638
Він себе по-різному вів в залежності від температури навколишнього середовища. Коли було холодно, навіть підклинював в крайньому верхньому положенні. Тому, якщо геть варіантів нема, то краще бронза.
- JUK
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1653
- З нами з: 13 березня 2011, 11:45
- Мотоцикл: JAWA 638
- Дякував (ла): 66 разів
- Подякували: 159 разів
- Контактна інформація:
Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638
Даже так . А ще , ти не можеш згадати , який ти робив зазор : нерухома труба - втулка ?Антипионер писав: Коли було холодно, навіть підклинював в крайньому верхньому положенні.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638
Нажаль не згадаю. В мене нерухома труба була зношена, і зазор вибирався, щоб не підклинювало.
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів