KLR650A Амер
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 63
- З нами з: 19 лютого 2017, 14:20
- Мотоцикл: klr650
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
KLR650A Амер
Доброго дня! Мені трішечки наполегливо натякають про створення своєї гілочки, тому йдучи на зустріч виришив тут відписатися)).
По перше хочу сказати що в мото спорті я зовсім юнак, тобто тіки прошлим літом вперше сів за кермо двоколісного коня. Так, безумовно, більше 15 років водійського досвіду було в руку, тому знайомство проходило досить швидко і десь за 2 години я вже міг виїхати в місто з дуще щільним трафіком. Потім десь через тиждень на пару годин я потрапив в мокрий ліс. І ось після цього мабуть я захворів. Ну ви розумієте як це хворіти чимось - це коли ти виїхав з темного лісу під малесеньким дощиком в поле, а там раптом сонце та веселка над головою, і повітря від якого п*янієшь відразу. Відчуття можуть зрозуміти тільки хто в тємє)).
Потім прийшлося йти та получати права. Потренувався трохи на вісімці, та на колі, прийшов та сам здав екзамен (правда лише з другого разу, з переляку ногу виставив там де не треба). Потім знайшов у себе в місті таких саме любителей ендуро та вже в вересні потрапив на Бурлук Рейд, але як технічна служба супроводу на авто. Но там було дуже велике розмаїття техніки та стилей, покатався на всьому що дали потримати, даже на харді одному проїхався)), правда боявся чихнути)). І ось зрозуміло стало що перший мот повинен бути чекушкой. Ну тобто вони майже у всіх є, чи були колись і тому треба вибирати чекушку. Став читати форуми та відгуки різних власників на просторах і зрозумів що у нас дуже полюбляють Suzuki Djebel 250XR. Про було більше гарних відгуків та й самих їх було досить богато на ринку. АЛе. Але ціна за 20 річний мот була для мене дуже зависокою, не те що я не мав ті грощі, але я дуже богато їздив на автівках і маю якусь свою оцінку техніці, та вважаю що 3 кілобаксів за 20 річну машину то забагато. Тобто ціна неадекватна реальному стану байка. Відразу хочу сказати що це моє сугубо суб*єктивне бачення, тому без образ будь ласка.
Було пару байків які продавали з рук, але їх стан не відповідав їхньому ценніку. Тому я почав разширювати діапозон пропозицій і шукати мото більшої куботури, заодно дивлячись їх пряме використання. Мені дуже сподобався DR-Z 400. Але знову ж каке, ціна від 4500. Хоча я продивлявся різні варіанти, даже замовити з закордону.
І ось десь під новий рік мені потрапляє на розсуд Кава КЛР. Але ж це 650 кубів. а я ще замалий для такого обїєму, брати таку техніку на виріст? ну тобто було трішечки ссикотно. Але трішечки. Знову почав вивчати форуми, та зрозумів що внас їз дуже замало, та мот цей чомусь не такий популярний. Прийшлось вивчати навички перекладача з англійської та читати буржуїв. Та ось яке диво, цей мот чомусь став мото 2008 року. Так, вийшла його нова модіфікація, але крім нового пластика нічого не змінилось, навіть мотор залишився тим самим, а американці від нього просто шаленіли. Та мабудь біло від чого: новій дизайн, та простий, як вони кажуть, мотор - як швацька машинка. А крім того безліч людей які сіли на ньго як на перший мот. І що саме приємне: те що в нього малий попит у нас, то він стоє недорого. Так в нього є деяки болячки, але повністю описані та виліковні. І став варіан між європейцем чи амером. Бо моделі декілько відрізняются, а саме амер він же модель А трішки завище, трішки легше та трішки потужніше, а що саме головне - в нього бак 24 літри, це самий великий бак в своєму класі!! Ну і саме цей мот я купив))
Зараз з тим що в гаражі стало трішки тісно, то я як просохне сфотаю конячку на волі.
Дякую за увагу.
По перше хочу сказати що в мото спорті я зовсім юнак, тобто тіки прошлим літом вперше сів за кермо двоколісного коня. Так, безумовно, більше 15 років водійського досвіду було в руку, тому знайомство проходило досить швидко і десь за 2 години я вже міг виїхати в місто з дуще щільним трафіком. Потім десь через тиждень на пару годин я потрапив в мокрий ліс. І ось після цього мабуть я захворів. Ну ви розумієте як це хворіти чимось - це коли ти виїхав з темного лісу під малесеньким дощиком в поле, а там раптом сонце та веселка над головою, і повітря від якого п*янієшь відразу. Відчуття можуть зрозуміти тільки хто в тємє)).
Потім прийшлося йти та получати права. Потренувався трохи на вісімці, та на колі, прийшов та сам здав екзамен (правда лише з другого разу, з переляку ногу виставив там де не треба). Потім знайшов у себе в місті таких саме любителей ендуро та вже в вересні потрапив на Бурлук Рейд, але як технічна служба супроводу на авто. Но там було дуже велике розмаїття техніки та стилей, покатався на всьому що дали потримати, даже на харді одному проїхався)), правда боявся чихнути)). І ось зрозуміло стало що перший мот повинен бути чекушкой. Ну тобто вони майже у всіх є, чи були колись і тому треба вибирати чекушку. Став читати форуми та відгуки різних власників на просторах і зрозумів що у нас дуже полюбляють Suzuki Djebel 250XR. Про було більше гарних відгуків та й самих їх було досить богато на ринку. АЛе. Але ціна за 20 річний мот була для мене дуже зависокою, не те що я не мав ті грощі, але я дуже богато їздив на автівках і маю якусь свою оцінку техніці, та вважаю що 3 кілобаксів за 20 річну машину то забагато. Тобто ціна неадекватна реальному стану байка. Відразу хочу сказати що це моє сугубо суб*єктивне бачення, тому без образ будь ласка.
Було пару байків які продавали з рук, але їх стан не відповідав їхньому ценніку. Тому я почав разширювати діапозон пропозицій і шукати мото більшої куботури, заодно дивлячись їх пряме використання. Мені дуже сподобався DR-Z 400. Але знову ж каке, ціна від 4500. Хоча я продивлявся різні варіанти, даже замовити з закордону.
І ось десь під новий рік мені потрапляє на розсуд Кава КЛР. Але ж це 650 кубів. а я ще замалий для такого обїєму, брати таку техніку на виріст? ну тобто було трішечки ссикотно. Але трішечки. Знову почав вивчати форуми, та зрозумів що внас їз дуже замало, та мот цей чомусь не такий популярний. Прийшлось вивчати навички перекладача з англійської та читати буржуїв. Та ось яке диво, цей мот чомусь став мото 2008 року. Так, вийшла його нова модіфікація, але крім нового пластика нічого не змінилось, навіть мотор залишився тим самим, а американці від нього просто шаленіли. Та мабудь біло від чого: новій дизайн, та простий, як вони кажуть, мотор - як швацька машинка. А крім того безліч людей які сіли на ньго як на перший мот. І що саме приємне: те що в нього малий попит у нас, то він стоє недорого. Так в нього є деяки болячки, але повністю описані та виліковні. І став варіан між європейцем чи амером. Бо моделі декілько відрізняются, а саме амер він же модель А трішки завище, трішки легше та трішки потужніше, а що саме головне - в нього бак 24 літри, це самий великий бак в своєму класі!! Ну і саме цей мот я купив))
Зараз з тим що в гаражі стало трішки тісно, то я як просохне сфотаю конячку на волі.
Дякую за увагу.
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 07:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650A Амер
Мои поздравления) И таки да нас все больше! Вливайся в колектив!
П.С. Знаю какого амера ты взял (Антипионер поделился). Он еще был в продаже когда я свой покупал (ох я слюньки на него пускал))) ), тогда его цена была 7к уй и пробег 10к. Зачетный мот с кучей тюнинга)
П.С. Знаю какого амера ты взял (Антипионер поделился). Он еще был в продаже когда я свой покупал (ох я слюньки на него пускал))) ), тогда его цена была 7к уй и пробег 10к. Зачетный мот с кучей тюнинга)
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- Chezara
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1039
- З нами з: 15 серпня 2012, 04:42
- Мотоцикл: CZ 472.6=>Honda TA650
- Звідки: Бровары
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650A Амер

Життя стає цікавішим, якщо частіше відривали ср@ку від дивану.
- zek009
- МАЖОР
- Повідомлень: 1246
- З нами з: 25 травня 2009, 15:30
- Мотоцикл: Jawa634=>Honda CB400SF=>Yamaha Super Tenere 750=>CB1300SF;
- Звідки: Украина, г.Славутич
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650A Амер
Зеленый - это решающий критерий выбора для кавовода!MAXDZ писав:Надеюсь зеленый?
Поздравлю с правильной покупкой!
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 63
- З нами з: 19 лютого 2017, 14:20
- Мотоцикл: klr650
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650A Амер
нет, красненький, точнее вишневый.MAXDZ писав:Надеюсь зеленый?
Avior писав: П.С. Знаю какого амера ты взял (Антипионер поделился). Он еще был в продаже когда я свой покупал (ох я слюньки на него пускал))) ), тогда его цена была 7к уй и пробег 10к. Зачетный мот с кучей тюнинга)
так у него сейчас пробег 11500.
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 63
- З нами з: 19 лютого 2017, 14:20
- Мотоцикл: klr650
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650A Амер
Поменять подножки, зеркала на эндуровские. Брал мот сразу на новой злой резине, по этому на какоето время ее хватит.
есть на него защитные дуги, сумка на бак, ветровое стекло. Все забрал у предыдущего хозяина.
Аппарат 2006 года.
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 07:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650A Амер
Вот мне кажется что у него уже поменян дукей. Его уже с таким фаршом в Украину пригнали думаю и дукей поменяли тоже... Лучше скинь одну крышку и проверь.
Отправлено с моего Redmi Note 3 через Tapatalk
Отправлено с моего Redmi Note 3 через Tapatalk
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 07:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650A Амер
Прямоток, павербуст
Увеличеный тормозной диск и суппорт
Руль протайпер
Защита рычагов (не помню фирму)
Это все правильные переделки. Те же тормоза сток А ужасны, у тебя этот косяк исправили.
Увеличеный тормозной диск и суппорт
Руль протайпер
Защита рычагов (не помню фирму)
Это все правильные переделки. Те же тормоза сток А ужасны, у тебя этот косяк исправили.
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- mephis
- мож че и выростит
- Повідомлень: 67
- З нами з: 12 травня 2015, 16:10
- Мотоцикл: Geon Aero 200 -> Kawasaki KLR650C
- Звідки: Донецк
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650A Амер
Gracias! На фотке чистенький такой, без царапин... как из салона 

Если у вас не зеленая кавасаки — вам продали или брак или китайскую подделку!
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 63
- З нами з: 19 лютого 2017, 14:20
- Мотоцикл: klr650
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650A Амер
Надо для первой поездки шлем купить. Хочу себе дуалспорт. Смотрел в сторону IS2 433 или 436 Но продавец в магазине категорически настоял не покупать его. Говорит что шлемы так себе. Кто-то может сказать в чём лучше катать до 4 к грн.
- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1229
- З нами з: 14 серпня 2012, 06:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650A Амер
Пару месяцев назад поднимали вопрос бюджетных шлемов.
Б/у не рассматриваешь? Я бы обратил внимание на флиппер, т.к. удобно и на заправках, и кофе попить в дороге и т.д. Но под твой мот скорее подойдет эндуровский или дуал. Ну а там смотри где ты его будешь использовать
viewtopic.php?f=27&t=136&start=50
Б/у не рассматриваешь? Я бы обратил внимание на флиппер, т.к. удобно и на заправках, и кофе попить в дороге и т.д. Но под твой мот скорее подойдет эндуровский или дуал. Ну а там смотри где ты его будешь использовать
viewtopic.php?f=27&t=136&start=50
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 07:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650A Амер
Люди ездят в LS, вроде как сертифицированный китай . Я бы смотрел в сторону Б\У. Если не спешить можно нормальный вариант найти..
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2423
- З нами з: 01 березня 2012, 20:23
- Мотоцикл: ыыы
- Звідки: ыыы
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650A Амер
Если с козырьком типа кросс-эндуро, то придется еще и очки покупать, но дешевле чем дуал.
P.S Как у меня шлём сейчас 4300 стоит, а брал за ~1400
P.S Как у меня шлём сейчас 4300 стоит, а брал за ~1400
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 08:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650A Амер
Caberg Stunt ще як варіант, але там козирок, мабуть, окремою опцією. 99 євро був на Луїсі.
Слава Україні!
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2423
- З нами з: 01 березня 2012, 20:23
- Мотоцикл: ыыы
- Звідки: ыыы
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650A Амер
Кроссовый шлём с козырьком + очки есть смысл брать, если эндурить. А по трассе лучше что-то с визором, иначе весь фейс будет в дорожной пыли с запахом дороги 
У меня Shark SX2 белый

У меня Shark SX2 белый
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 63
- З нами з: 19 лютого 2017, 14:20
- Мотоцикл: klr650
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650A Амер
Буду брать эндуро с визором, а потом очки отдельно возьму. Черепаху товарищ свою отдаст за недорого, новую. Останутся только боты.
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів