LELIK. 638-ма відновлюється.
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
LELIK. 638-ма відновлюється.
Коротко: доставили мені мотоцикл (638-00 на шильді). Основні деталі вже викрашені - залишилось найсмачніше - зібрать...деякі детальки цинковані-хромовані...ммм-короче кайф
При огляді рами було ясно, шо не все так ясно і сонячно. Вирішено заварити зайві отвори в рамі, підкорегувати положення кронштейну бокового упору, та приварити передні кріплення випускної с-ми - що було виконано сьогодні.
На черзі встановлення рульової на конусні підшипники, маятника з амортизаторами. Але до цього треба підкрасить раму в місцях зварки.
Двигун на дане творіння вже готовий - нові підшипники, МЦО, ковані вилки КПП - готовий до запуску короче.
Далі буде
При огляді рами було ясно, шо не все так ясно і сонячно. Вирішено заварити зайві отвори в рамі, підкорегувати положення кронштейну бокового упору, та приварити передні кріплення випускної с-ми - що було виконано сьогодні.
На черзі встановлення рульової на конусні підшипники, маятника з амортизаторами. Але до цього треба підкрасить раму в місцях зварки.
Двигун на дане творіння вже готовий - нові підшипники, МЦО, ковані вилки КПП - готовий до запуску короче.
Далі буде
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: LELIK. 638-ма відновлюється.
Криво - в кавичках;)
(лита-кована, є ще й інші назви...хто стикався - зрозуміє)
Покажу трохи ніштяків - вилка та маятник.
По вилці все по-феншую: нерух.труби хромовані, Пробки-шайби після цинку, дюраль викрашена, нові сальники. Лишилось стоп. кільця сальників прикупить і зібрать.
Маятник: Крашений, вісь та шайбочки-колечки цинковані, врізана прес-масльонка. Необхідно чимось замінить вставки-сітки. Вони вже витерлись - втулка вільно ковзає в посадочном маятника. - Які поради будуть ?-крім як виточить втулки в розмір з латуні...
(лита-кована, є ще й інші назви...хто стикався - зрозуміє)
Покажу трохи ніштяків - вилка та маятник.
По вилці все по-феншую: нерух.труби хромовані, Пробки-шайби після цинку, дюраль викрашена, нові сальники. Лишилось стоп. кільця сальників прикупить і зібрать.
Маятник: Крашений, вісь та шайбочки-колечки цинковані, врізана прес-масльонка. Необхідно чимось замінить вставки-сітки. Вони вже витерлись - втулка вільно ковзає в посадочном маятника. - Які поради будуть ?-крім як виточить втулки в розмір з латуні...
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: LELIK. 638-ма відновлюється.
Новини: збірка розпочалась
- Встановлена рульова колонка на конусних підшипниках...
- Встановлена центральна і бокова лапа
Вісь маятника в парі з тормозним валом в токарному цехі - потрібно нові втулки загнать.
Після інсталу маятника з амортизатиорами займусь вилкой та колесами.
- Встановлена рульова колонка на конусних підшипниках...
- Встановлена центральна і бокова лапа
Вісь маятника в парі з тормозним валом в токарному цехі - потрібно нові втулки загнать.
Після інсталу маятника з амортизатиорами займусь вилкой та колесами.
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: LELIK. 638-ма відновлюється.
Собираю потихоньку. Занимаюсь поворотниками, подседельным ящиком, дальше буду ставить заднее колесо.
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: LELIK. 638-ма відновлюється.
Можна додати: поршні "JA", шатуни як і сам кривошип оригінал...пробіг його понтовий. Двигун повинен бадьоро крутитьсяlelik писав: Двигун на дане творіння вже готовий - нові підшипники, МЦО, ковані вилки КПП...
Прикупили гофри чех
Востаннє редагувалось 21 лютого 2017, 00:26 користувачем lelik, всього редагувалось 1 раз.
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: LELIK. 638-ма відновлюється.
Поведаю немножко новостей сопутствующим...
установлено :
- заднее колесо в сборе с ним вторичная цепная передача. Гофры чех (дорогие блин), цепь прибалтика.
- свое место разумеется занял силовой агрегат.
- рычаги выжима тормоз-сцепление, тросы к ним.
- выпускная с-ма обслужена, заменены кольца глушащих элементов...слегка отполированы глушители и патрубки.
В ближайшее время инсталлирую водительские подножки (болты докупить надо), статор генератора. И начну заниматься электрооборудованием
Всем спасибо за внимание - удачи!
установлено :
- заднее колесо в сборе с ним вторичная цепная передача. Гофры чех (дорогие блин), цепь прибалтика.
- свое место разумеется занял силовой агрегат.
- рычаги выжима тормоз-сцепление, тросы к ним.
- выпускная с-ма обслужена, заменены кольца глушащих элементов...слегка отполированы глушители и патрубки.
В ближайшее время инсталлирую водительские подножки (болты докупить надо), статор генератора. И начну заниматься электрооборудованием
Всем спасибо за внимание - удачи!
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: LELIK. 638-ма відновлюється.
Пока морозы давят, в гараж не особо охота сунуться
По желанию, занимаюсь мелочами в тепле..дома
Покажу хромированный корпус замка ,и основание крышки бака. Блестит как зеркало блин - сам наслаждаюсь вот...отпечатки даже стираю
Хомуты на вилку и на защиту цепи - нержавейка
Жду тепла - буду цеплять проводку потихоньку.
По желанию, занимаюсь мелочами в тепле..дома
Покажу хромированный корпус замка ,и основание крышки бака. Блестит как зеркало блин - сам наслаждаюсь вот...отпечатки даже стираю
Хомуты на вилку и на защиту цепи - нержавейка
Жду тепла - буду цеплять проводку потихоньку.
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: LELIK. 638-ма відновлюється.
Жаба не сильно душила, коли хомути купував?
Підкажи ширину хомута вилки, будь-ласка.
Підкажи ширину хомута вилки, будь-ласка.
Слава Україні!
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: LELIK. 638-ма відновлюється.
Давила спершу.. .але потім порахував, звичайний нерж. хомут на третину дешевший лише виходив (на місцевому ринку)...тож зважився взять ці.
7.2мм ширина полоси з якої вони зроблені. можна 7 робить сміло - на гофрах проріз 7.2 якраз.
внутрішні діамерти хомутів в макс. зжатому положенні 53мм \ 45.5мм відповідно низ\верх
7.2мм ширина полоси з якої вони зроблені. можна 7 робить сміло - на гофрах проріз 7.2 якраз.
внутрішні діамерти хомутів в макс. зжатому положенні 53мм \ 45.5мм відповідно низ\верх
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: LELIK. 638-ма відновлюється.
Як бачимо, "запахло весною" - роботи над мотоциклом на днях відновив...а саме:
- проведена діагностика і обслуговування задніх амортизаторів (заміна сальників, ущільнювачів і мастила)
- продіагностовані перемикачі (тумблери), та виконано монтаж електрообладнання (готовність 90%). Залишилось встановити тумблер "стоп-двигун" з оригінальною гріпсою, та підключити с-му запалення (БСЗ холл, а якшо розкошелимось то оптика), та купити аккумулятор. По можливості треба замінити гол.оптику, відшукати оригінальні "стікляшки" покажчиків повороту (наразі китай).
Такош виточені і вмонтовані розпірні втулки дзеркал, та "грузи руля" з нерж. сталі - виглядають шикарно (креслення Ярика Зайця ).
Встановлено номерний знак, та ще деякі дрібниці.
Також знайдено оригінальне 638-ме переднє крило, та чезетовські (алюм) колеса, які наразі проходять відновлювально роботи (цинк, або навіть хром спиць, поліровка ободів і ступиць)...ще в планах толкова гума на них...(орієнтовно: перед 90мм зад 110- 120).
найближчим часом плануєм придбати дзеркала, "ризинки" кріплення пал. баку.
Весною буде перекрас баку, та переднього крила.
Дякую за увагу
P.S. на фото фара світить "білим світлом" - то режим "габарит" - лампа що налічує декілька світлодіодів SMD монтажу, має досить високу віддачу по люменах
- проведена діагностика і обслуговування задніх амортизаторів (заміна сальників, ущільнювачів і мастила)
- продіагностовані перемикачі (тумблери), та виконано монтаж електрообладнання (готовність 90%). Залишилось встановити тумблер "стоп-двигун" з оригінальною гріпсою, та підключити с-му запалення (БСЗ холл, а якшо розкошелимось то оптика), та купити аккумулятор. По можливості треба замінити гол.оптику, відшукати оригінальні "стікляшки" покажчиків повороту (наразі китай).
Такош виточені і вмонтовані розпірні втулки дзеркал, та "грузи руля" з нерж. сталі - виглядають шикарно (креслення Ярика Зайця ).
Встановлено номерний знак, та ще деякі дрібниці.
Також знайдено оригінальне 638-ме переднє крило, та чезетовські (алюм) колеса, які наразі проходять відновлювально роботи (цинк, або навіть хром спиць, поліровка ободів і ступиць)...ще в планах толкова гума на них...(орієнтовно: перед 90мм зад 110- 120).
найближчим часом плануєм придбати дзеркала, "ризинки" кріплення пал. баку.
Весною буде перекрас баку, та переднього крила.
Дякую за увагу
P.S. на фото фара світить "білим світлом" - то режим "габарит" - лампа що налічує декілька світлодіодів SMD монтажу, має досить високу віддачу по люменах
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: LELIK. 638-ма відновлюється.
Подовжив вібропластини зв. сигналу (на рідних фара впиралась) - використовував полотно ножовки 1мм - сверлиться ой як не просто, якість сталі на рівні. Завтра хочу встанивить "лягушку" та підключить реле поворотів (ваз 2108). Можливо встигну налаштувать запалення і пустить їдкий дим 2т вихлопу
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4199
- З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 406 разів
- Подякували: 205 разів
- Контактна інформація:
Re: LELIK. 638-ма відновлюється.
якщо фара рідна то звук повинен був стати на місце без переробок і доробок. оту херню до якої кріпитця сигналка правильно встановив?
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: LELIK. 638-ма відновлюється.
Вроде по фотке правильно стоит, если её перевернуть, то при хорошей яме, может сигнал до крыла достать.Aleks1978 писав: оту херню до якої кріпитця сигналка правильно встановив?
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: LELIK. 638-ма відновлюється.
Так - кріплення встановлено правильно...грішу на флажки...вони від 634..але обрізав зверху - повинно все буть "по феншую", але трохи нестиковочка - мабуть фара трошки нижче ніж повинна. Та нічо, обдурив як зміг...відстань від крила до клаксону 150мм - не повинно наче при макс. ході телескопа діставать... На практиці побачим. Можна було на 5мм коротшим робить кронштейн..але нехай як є...накрайняк там овальна прорізь на кріпленні - трохи здвинуть вверх ще можна. Заміряю хід на резервному пері - все буде ясно - здвигать чи ні.
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: LELIK. 638-ма відновлюється.
Прилепил вкл. стопсигнала, и трехконтактое ВАЗовское реле поворотов.
]
]
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: LELIK. 638-ма відновлюється.
І так, друзі, з електрообладнанням пляски завершені
Сьогодні навіть пустив перший дим - запустився двигун легко, працює добре...карбюратор ще не регулював, то після перших виїздів. Поки зібрав запалення на холлі, з "калічним" модулятором...далі буде встановлена оптика і новий модулятор. Для виїзду ще неодхідно встановити бензобак (гумові вироби під нього ще не купив) і сидіння (також пару гумових проставок не вистачає).
Не дочекаюсь вже першого прохвату на цьому мотоциклі
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wBNciIB ... e=youtu.be[/youtube]
Сьогодні навіть пустив перший дим - запустився двигун легко, працює добре...карбюратор ще не регулював, то після перших виїздів. Поки зібрав запалення на холлі, з "калічним" модулятором...далі буде встановлена оптика і новий модулятор. Для виїзду ще неодхідно встановити бензобак (гумові вироби під нього ще не купив) і сидіння (також пару гумових проставок не вистачає).
Не дочекаюсь вже першого прохвату на цьому мотоциклі
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wBNciIB ... e=youtu.be[/youtube]
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: LELIK. 638-ма відновлюється.
Розібрався з баком. Ориг. ризиночки на які він опирається здалися ну надто дорогими (комплект передні-задні, і та що на шпильку тягнули 200грн+), тому заїхав в магазин з\ч для с\г техніки... по розмірах підвернулась "втулка грохота комбайн Нива" - внутрішній діаметр те що треба! - зовнішній для заднього кріплення якраз..під передні "вуха" довелось обточить до 33мм приблизно. на шпильку взяв "Пыльник дверной проводки ВАЗ 2101" - це все коштувало в 4 рази дешевше. Для страховки ще взяв резинку стабилизатора 2101, но она не понадобилась.
Також звяб шланг, фільтр дизель-сітка, та кран.
Прикрутить праву кришку, заправить паливну суміш, і можна зробить перший виїзд.
Також звяб шланг, фільтр дизель-сітка, та кран.
Прикрутить праву кришку, заправить паливну суміш, і можна зробить перший виїзд.
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: LELIK. 638-ма відновлюється.
Задорожный подготовил колесики... CZ...алюминий полированый - ступици и обода (зеркало блин), спицы хром... новые подшипники, выточены новые дист. втулки.
Куплена резина, камеры, флипперы...фотки завтра покажу;)
Куплена резина, камеры, флипперы...фотки завтра покажу;)
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: LELIK. 638-ма відновлюється.
Сьогодні попрацював з колесами: виправив осьове і радіальне биття, натягнув фліпери, і взув заднє колесо. Сток іж гума 98мм завширшки...мітас н-06 4.0-18" має 105мм по габаритах - за кожух затирать не повинна...на практиці побачимо.
Завтра хочу зважить сток і алюм. колеса - цікаво яка різниця буде
дякую за увагу
Завтра хочу зважить сток і алюм. колеса - цікаво яка різниця буде
дякую за увагу
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів