В наявності Jawa 350 634 з карбом Jikov 2926.
Назріло питання заміни штатного карбюратора, у зв'язку з тим що йому підходить кінець.
За результатами пошуків намітив 2 претендента: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань).
Примітка: мова йде про оригінали ціною орієнтовно 100$ s 70$ відповідно і в даному випадку китайські підробки-аналоги не розглядаються:)
Колеги, відізвіться, будь-ласка, хто є реальними власниками, можливо хтось вже проводив такий тюнінг топливної системи?
В мене дилема:
1. переплатити за японську якість Mikuni але менш сучасний тип карбюратора (кругла заслонка і т.п.), чи
2. взяти економнішу, але оригінальну, ліцензійну копію Keihin PWK 28 (він же OKO PWK 26), при цьому більш сучасний карбюратор (D-подібна форма заслонки, більш швидке проходження повітряного потоку, і т.п.), при цьому це Тайвань, хоч якісний, але метал менш якісний ніж в японських оригіналах...
Є інформація, що мікуні працює дуже добре, але топлива споживати буде більше...
МЕТА ТЮНІНГУ: чітка стабільна робота двигуна на хх, відсутність провалів при наборі оборотів, економія топлива. При цьому збільшення потужності не обов'язкове. Мотор, поршнева в порядку, після кап. ремонту. Є відео роботи:)
Буду вдячний реальним власникам за консультацію і допомогу, бо я впевнений, що такі люди є.
