"Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 07:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 2 рази
- Контактна інформація:
Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..
Нормальна собі робоча така 638-ма, але вітровик це просто ппц, невже він Вам "дорог как память"?
Jedem das Seine!
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 13:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..
Трохи не зрозумів, тобто у поршень було вставлене штопорне кільце прямокутного перерізу, таке як на фото поряд з поршнем?= вылезло на свободу СТАНОЧНОЕ стопорное кольцо!..Сам виноват, при установке таки обратил внимание: - сжатое утиками колечко НЕ распрямляется до плотной посадки в канавке - а немножко в своей канавке = БОЛТАЕТСЯ! Вот - и доболталось!
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- OlegHunter
- рокер
- Повідомлень: 471
- З нами з: 25 вересня 2009, 10:25
- Мотоцикл: JAWA-638, JAWA-250/559, ЧЗ-180/487, ИЖ-П/56, Альфа
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..
- Саме так, кільце саме прямокутного перерізу! Тільки не Штопорне, а таки = СТОПорне!!
... Цитую себе ж українською: "
1)Штопор - неконтрольоване падіння літального апарату по спіралі;
2)штопор - спірально закручений дріт для витягування корків з пляшок;
..можна також попасти в любовний чи алкогольний штопор.......(стор.5 цієї теми, мій допис від 9 лютого 2011р.)
... Цитую себе ж українською: "
1)Штопор - неконтрольоване падіння літального апарату по спіралі;
2)штопор - спірально закручений дріт для витягування корків з пляшок;
..можна також попасти в любовний чи алкогольний штопор.......(стор.5 цієї теми, мій допис від 9 лютого 2011р.)

- OlegHunter
- рокер
- Повідомлень: 471
- З нами з: 25 вересня 2009, 10:25
- Мотоцикл: JAWA-638, JAWA-250/559, ЧЗ-180/487, ИЖ-П/56, Альфа
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..
- Задача "пенала" - регулярні поїздки до жінчиного родинного маєтку за Жмеринку = 308 км! Травневі свята - посадка городини..... Вересень - за картоплею, жовтень (при + 7 град.) - за яблуками... Вітровик якраз захищав і захищає від холоду та дощу/мряки! Інші три моїх моца = "голі", всі вони вище в темі.... Накатавши за 35 років більше 200 000км тільки на двохсвоїх моцах - вже і так маю невеликі скарги на здоров,я!Dr_Hammer писав:Нормальна собі робоча така 638-ма, але вітровик це просто ппц, невже він Вам "дорог как память"?

Востаннє редагувалось 15 липня 2016, 11:03 користувачем OlegHunter, всього редагувалось 1 раз.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 13:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..
Помилка у написанні не прешкода для розуміння про, що саме йдеться у реченні, а йшлося про переріз того стопорного кільця, на скільки мені відомо, стопорити поршневий палець необхідно виключно кільцями круглого перерізу, бо за рахунок своєї форми та фаски на поршневому пальці самовільно вийти з канавки при роботі таке кільце не може, хіба що через великий строк експлуатації відломить вусики. Від Вас я неочікував такого,як говорять російською, "опрометчивого" кроку встановити прямокутний стопор, тим більше, що сама канавка у поршню робиться також закруглена.- Саме так, кільце саме прямокутного перерізу! Тільки не Штопорне, а таки = СТОПорне!!
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- OlegHunter
- рокер
- Повідомлень: 471
- З нами з: 25 вересня 2009, 10:25
- Мотоцикл: JAWA-638, JAWA-250/559, ЧЗ-180/487, ИЖ-П/56, Альфа
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..
-- Тому й поділився досвідом. Всі "новодєли" зараз ідуть саме з такими стопорними кілечками.... 

- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1229
- З нами з: 14 серпня 2012, 06:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..
А як же Нива? Ви на пеналі дійсно мотаетесь за картоплею та яблуками?OlegHunter писав: - Задача "пенала" - регулярні поїздки до жінчиного родинного маєтку за Жмеринку = 308 км! Травневі свята - посадка городини..... Вересень - за картоплею, жовтень (при + 7 град.) - за яблуками... Вітровик якраз захищав і захищає від холоду та дощу/мряки!
- OlegHunter
- рокер
- Повідомлень: 471
- З нами з: 25 вересня 2009, 10:25
- Мотоцикл: JAWA-638, JAWA-250/559, ЧЗ-180/487, ИЖ-П/56, Альфа
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..
- Маю Ниву і не тільки, але не маю часу викласти свій досвід грузоперевозок та будівництва причепів (виготовив = 5 шт.!)......
- -Vit-
- уважаемый
- Повідомлень: 656
- З нами з: 12 червня 2012, 10:42
- Мотоцикл: JAWA 638-0-00, CBF1000
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..
Проїздив в молодості з таким років 5, в порівнянні з іншими дуже практична річ. Можливо зовнішній вигляд не дуже, але від вітру, дощу захищає супер. З часом було розбите верхнє оргскло і замінене саморобним але уже без верхнього вигину як в рідного, потім було пошкоджене скло яке перед фарою - теж вирізано було вже плоске замість опуклого...Dr_Hammer писав:Нормальна собі робоча така 638-ма, але вітровик це просто ппц, невже він Вам "дорог как память"?
Загалом як відкупив яву - люмінявий корпус вітровика мені теж віддали... Правда без скла. Тут на форумі колись запропонували новий такий вітровик - не стримався, купив. Навіть мануал рідний є.
Такий як тут:
http://olx.ua/uk/obyavlenie/obtekatel-m ... iniHi.html
Думаю що можливо і поставлю його колись. Єдина проблема що рідне резинове ущільнення навкруги скла фари росчипається на частини - чим його замінити поки не можу придумати.
Про користь сперечатись нема сенсу, кожен вирішує для себе
http://roker.kiev.ua/techinfo/docs/obte ... tsikl.html
http://bikepost.ru/blog/27356/Vetrovoe-steklo.html

- Vvv
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1600
- З нами з: 05 серпня 2014, 13:24
- Мотоцикл: А́льфа 110
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..
Как кому , на мой взгляд щиток будет получше чем термо обмундирование против дождя.
- OlegHunter
- рокер
- Повідомлень: 471
- З нами з: 25 вересня 2009, 10:25
- Мотоцикл: JAWA-638, JAWA-250/559, ЧЗ-180/487, ИЖ-П/56, Альфа
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..
-- Ця резинка навкруг корпуса фари - елементарно вирізається з автокамери (зовнішньої частини). Зовнішній край - закріплюється на штатну перегородку, внутрішній - просто натягується на корпус фари!, щоб своя ж фара не світила назад!! -......Єдина проблема що рідне резинове ущільнення навкруги скла фари росчипається на частини - чим його замінити поки не можу придумати.
Про користь сперечатись нема сенсу, кожен вирішує для себе...

- -Vit-
- уважаемый
- Повідомлень: 656
- З нами з: 12 червня 2012, 10:42
- Мотоцикл: JAWA 638-0-00, CBF1000
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..
Я мав на увазі ту резинку яка надівається на оргскло перед фарою, типу прямокутника неправильного.

Та що на корпус фари зрозуміло що можна з камери.

Та що на корпус фари зрозуміло що можна з камери.
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 07:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 2 рази
- Контактна інформація:
Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..
-Vit-, я не сумніваюсь в його ефективності проти дощу і вітру, просто написав зі своєї "дзвінниці")))
Оскільки не використовую яву в якості картоплевоза, то для мене естетична складова грає значну роль.
Оскільки не використовую яву в якості картоплевоза, то для мене естетична складова грає значну роль.
Jedem das Seine!
-
- ньюб
- Повідомлень: 2
- З нами з: 28 липня 2016, 11:13
- Мотоцикл: Ява
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..
)))фото супер, приємно було бачити стільки чудовой техніки
- OlegHunter
- рокер
- Повідомлень: 471
- З нами з: 25 вересня 2009, 10:25
- Мотоцикл: JAWA-638, JAWA-250/559, ЧЗ-180/487, ИЖ-П/56, Альфа
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..
Фото - які? Де розібраний лобовик, чи вище - де загажений пташками?? 

- Wyrik_st
- мож че и выростит
- Повідомлень: 100
- З нами з: 26 вересня 2010, 20:14
- Мотоцикл: CZ-350 / ММВЗ - 3.112/2
- Звідки: Софиевка-Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..
Фото з відновленння дисків щеплення з корковими вставками здивувало , креативний підхід .
If at first you don’t succeed try, try and try again .
- OlegHunter
- рокер
- Повідомлень: 471
- З нами з: 25 вересня 2009, 10:25
- Мотоцикл: JAWA-638, JAWA-250/559, ЧЗ-180/487, ИЖ-П/56, Альфа
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..
- Чуток мы отвлеклись. Вторая моя 250-ка была снова завезена в село и осталась там дожидаться нас в компании моей ИЖ-П/56 "Бронзовой птицы": 
..Не то, чтобы она не поместилась в обратную дорогу "На Киев", (зато поместилась "старушачья" коляска + токарник), а чтобы был повод поставить на колёса ЯВу250 №1! ..Потихоньку дело движется:

..Следущая задача = коляска! Изготовлены новые крепления к раме, выточены новые "шарики":
- НО: чтобы всё собрать "в кучу" нужно кинуть в раму двигло! Низ мотора = собран, цилиндр = прошлифован под 2-й ремонт, остановка - за ремонтными кольцами, обещаными vladyna..
- Кинуть же мотор без поршневой - значит снова его придётся снимать, бо цилиндр в раме НЕ одевается/снимается!
(нужно выкручивать его шпильки и т.д.) ............ждём..... 


..Не то, чтобы она не поместилась в обратную дорогу "На Киев", (зато поместилась "старушачья" коляска + токарник), а чтобы был повод поставить на колёса ЯВу250 №1! ..Потихоньку дело движется:


..Следущая задача = коляска! Изготовлены новые крепления к раме, выточены новые "шарики":


- НО: чтобы всё собрать "в кучу" нужно кинуть в раму двигло! Низ мотора = собран, цилиндр = прошлифован под 2-й ремонт, остановка - за ремонтными кольцами, обещаными vladyna..



- OlegHunter
- рокер
- Повідомлень: 471
- З нами з: 25 вересня 2009, 10:25
- Мотоцикл: JAWA-638, JAWA-250/559, ЧЗ-180/487, ИЖ-П/56, Альфа
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..
Напомню - как я давненько перевожу сопряжение "старушачьего" маятника с рамой на сферические подшипники ШС: 
- Дата чертежа - май 1988г.!
Вот чертёж самих корпусов:
..Наружный Ф = 45+3мм.
А вот так всё выглядит в сборе:

Ось - остаётся штатной, либо вытачивается из штока передней стойки ВАЗ-09, а распорные втулочки - из штока стойки "москвич 2141", либо VW T5...


Вот чертёж самих корпусов:


А вот так всё выглядит в сборе:


Ось - остаётся штатной, либо вытачивается из штока передней стойки ВАЗ-09, а распорные втулочки - из штока стойки "москвич 2141", либо VW T5...

- OlegHunter
- рокер
- Повідомлень: 471
- З нами з: 25 вересня 2009, 10:25
- Мотоцикл: JAWA-638, JAWA-250/559, ЧЗ-180/487, ИЖ-П/56, Альфа
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Привет с Нико!!!
Кому этот вопрос? Моё имя = Олег!GMB писав:Дядя Сережа Ява 638 у Вас в наличии есть????

-
- ньюб
- Повідомлень: 2
- З нами з: 05 листопада 2016, 16:43
- Мотоцикл: JAWA 638
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..
Ого!!!!!!!!))))))))) вот это я плуганул))))))))) А вопрос был Вам....))))))))))
- OlegHunter
- рокер
- Повідомлень: 471
- З нами з: 25 вересня 2009, 10:25
- Мотоцикл: JAWA-638, JAWA-250/559, ЧЗ-180/487, ИЖ-П/56, Альфа
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..
Последнее сообщение + фото на стр.1 этой темы! Меня сразу же подняли насмех за лобовик... Вот мой "пенал" - и без лобовика!.... - в зависимости от маршрутов и времени года (погоды!):


- - Разумеется - он = "НА ХОДУ", - с полным баком, - рядом стоит новый акум + электролит!


- - Разумеется - он = "НА ХОДУ", - с полным баком, - рядом стоит новый акум + электролит!

-
- ньюб
- Повідомлень: 14
- З нами з: 15 грудня 2016, 19:01
- Мотоцикл: jawa 360
- Звідки: Молдова, Кишинев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..
Олег, как с вами связаться, напишите свой номер телефона, или найдите меня на вайбере пож та +37379440660
- OlegHunter
- рокер
- Повідомлень: 471
- З нами з: 25 вересня 2009, 10:25
- Мотоцикл: JAWA-638, JAWA-250/559, ЧЗ-180/487, ИЖ-П/56, Альфа
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..
- Пока ждал заводной вал от одного знакомого,... другой сжалился и одолжил свой! ....Долгими зимними вечерами удалось восстановить/собрать мотор ЧЗ-250/455:


..хватило терпения сделать кронштейн для заднего винта правой крышки (от ЯВА-360):


...А проснувшийся энтузиазм сына - помог вкинуть сей движок в готовую ходовую:


- Завели, ..прокатались! Пока идёт обычный процесс устранения косяков, - ведь все детали этого мотика никогда не были единым целым...


..хватило терпения сделать кронштейн для заднего винта правой крышки (от ЯВА-360):


...А проснувшийся энтузиазм сына - помог вкинуть сей движок в готовую ходовую:


- Завели, ..прокатались! Пока идёт обычный процесс устранения косяков, - ведь все детали этого мотика никогда не были единым целым...

Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів