Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 94
- З нами з: 26 квітня 2015, 06:41
- Мотоцикл: Ява 634 12в, Honda cb600f-S
- Звідки: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Я не промерял, но общее впечатление о работе сложилось положительное, может повезло, но я говорю лично о себе. Сталкивался с человеком один раз и ничего плохого не могу сказать, все работает без нареканий и лишних шумов.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 13:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Про поршневу їхньої проточки я писав вище, проточена як для трактора, тобто циліндр по діаметру що знизу, що зверху однаковий поршень пролітає наскрізь, тобто прослаблена. Вже це обговорювалося.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- міша
- уважаемый
- Повідомлень: 641
- З нами з: 12 лютого 2012, 10:50
- Мотоцикл: Ява 350/638
- Звідки: Тернопільська обл. м.Чортків
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Форумчани , та взагалі то тема звучить по іншому ніж спори про роботу майстрів. Можливо краще створити окрему тему про роботу майстрів в Україні , на подобі інтеренет- магазинів і т.д. Булоб більш імформативно і для багатьох пізнавально.
-
- ньюб
- Повідомлень: 16
- З нами з: 24 червня 2016, 17:02
- Мотоцикл: cz472
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Поддерживаю! Будет очень полезно. Но явистов скоро почти не останется
(((

-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 10 жовтня 2011, 07:19
- Мотоцикл: ява 350\638
- Звідки: харьковская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
возможно. но с другой стороны, чем дальше в европу, тем больше мы в жопе. японцы далеко не всем по карману. сори за офтоп.ДиМа писав:Поддерживаю! Будет очень полезно. Но явистов скоро почти не останется(((
- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1229
- З нами з: 14 серпня 2012, 06:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Та явы тоже не дешевое удовольствие если на то пошло, но все таки не много дешевле японцаstudent1609 писав:возможно. но с другой стороны, чем дальше в европу, тем больше мы в жопе. японцы далеко не всем по карману. сори за офтоп.ДиМа писав:Поддерживаю! Будет очень полезно. Но явистов скоро почти не останется(((
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 07:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- Roller
- мож че и выростит
- Повідомлень: 88
- З нами з: 26 вересня 2011, 10:53
- Мотоцикл: JAWA 638-0 , Riga-16
- Звідки: Січеславська обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Прошу поради...
Приблизно рік тому забрав з перепресовки колінвал 638 , зараз кинувся збирати двигун , та виявив малопомітну неприємність - правий шатун кривий ! Поход до майстра ,що перепресовував колінвал успіхом не виявився - такіх подробиць він не пам`ятає вже ( хоча зобов`язаний був ще тоді перевірити шатуни на згиб ) ,тобто щось доказувати йому марно,та крім цього ще узяв з мене гроші типу за консультацію ! Але ж він запропонував звернутись до нього ,коли картер буде зібрано , та промовився яким чином він буде рихтувати шатун ,а саме - вставивши бородок у отвір ВГШ ні чим не підперши низ,та просто гнути на двигуні, а потім дивитись по поршню ( до якої стінки він прилягатиме і так далі...)
Ось у мене зклався сумнів що це вірно ,бо при такому важілі опора йде на ролики НГШ !
Розумію що найвірніше рішенння ,це "розірвати" щоки,зняти шатун та рихтувати на плиті ,або взагалі замінити його АЛЕ ; це знов чімалі витрати на прес та центровку ,а ще зайвий раз "зтирати" посадочне під палець НГШ (ресурс та кількість наступніх ремонтів)
Хто що може порадити ? Дякую !
Приблизно рік тому забрав з перепресовки колінвал 638 , зараз кинувся збирати двигун , та виявив малопомітну неприємність - правий шатун кривий ! Поход до майстра ,що перепресовував колінвал успіхом не виявився - такіх подробиць він не пам`ятає вже ( хоча зобов`язаний був ще тоді перевірити шатуни на згиб ) ,тобто щось доказувати йому марно,та крім цього ще узяв з мене гроші типу за консультацію ! Але ж він запропонував звернутись до нього ,коли картер буде зібрано , та промовився яким чином він буде рихтувати шатун ,а саме - вставивши бородок у отвір ВГШ ні чим не підперши низ,та просто гнути на двигуні, а потім дивитись по поршню ( до якої стінки він прилягатиме і так далі...)
Ось у мене зклався сумнів що це вірно ,бо при такому важілі опора йде на ролики НГШ !
Розумію що найвірніше рішенння ,це "розірвати" щоки,зняти шатун та рихтувати на плиті ,або взагалі замінити його АЛЕ ; це знов чімалі витрати на прес та центровку ,а ще зайвий раз "зтирати" посадочне під палець НГШ (ресурс та кількість наступніх ремонтів)

Хто що може порадити ? Дякую !
- archer
- И так сойдет
- Повідомлень: 2093
- З нами з: 25 травня 2009, 11:13
- Мотоцикл: Suzuki GS 500F => DR650r => KTM 690 Enduro R
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Порада наступна: при прийомі товару потрібно було перевірити всі нюанси, зараз вже нікому нічого не доведеш. По темі: шукай не пресований колінвал і віддавай на ремонт, рівняння шатуна це різьба по калу.
И так сойдет
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 13:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Шатун, якщо він рідний не китай, тайвань, рихтується дуже просто навідь на зібраному картері, особливо на 638, на 634й важче через особливості будови картера, якщо бажаєш подробиць пиши у ЛС поясню, нів'якому разі у ВГШ нічого не встромляй.Прошу поради...
Приблизно рік тому забрав з перепресовки колінвал 638 , зараз кинувся збирати двигун , та виявив малопомітну неприємність - правий шатун кривий ! Поход до майстра ,що перепресовував колінвал успіхом не виявився - такіх подробиць він не пам`ятає вже ( хоча зобов`язаний був ще тоді перевірити шатуни на згиб ) ,тобто щось доказувати йому марно,та крім цього ще узяв з мене гроші типу за консультацію ! Але ж він запропонував звернутись до нього ,коли картер буде зібрано , та промовився яким чином він буде рихтувати шатун ,а саме - вставивши бородок у отвір ВГШ ні чим не підперши низ,та просто гнути на двигуні, а потім дивитись по поршню ( до якої стінки він прилягатиме і так далі...)
Ось у мене зклався сумнів що це вірно ,бо при такому важілі опора йде на ролики НГШ !
Розумію що найвірніше рішенння ,це "розірвати" щоки,зняти шатун та рихтувати на плиті ,або взагалі замінити його АЛЕ ; це знов чімалі витрати на прес та центровку ,а ще зайвий раз "зтирати" посадочне під палець НГШ (ресурс та кількість наступніх ремонтів)![]()
Хто що може порадити ? Дякую !
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Roller
- мож че и выростит
- Повідомлень: 88
- З нами з: 26 вересня 2011, 10:53
- Мотоцикл: JAWA 638-0 , Riga-16
- Звідки: Січеславська обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
archer писав:Порада наступна: при прийомі товару потрібно було перевірити всі нюанси,....
Просто уся надія була на майстра , у якого дослід з ремонту колінвалів 25 років ! Але ж він інколи працює під

Колінвал був ще рідний-не пресований .... а шатун загнули мабуть як розбирали двигун на запчастини,бо шатун вигнутий назовню,та ще й ліву цапфу влупили так,що вона заклинила шатун... у любому випадку дуже не приємна ситуація ,бо знов затратиUSS писав:Шатун, якщо він рідний не китай, тайвань,

Але ж що цікаво після ремонту,що биття на одній цапфі 0 а та протилежній 0,02 мм ! ( Сам з
знімав колінвал з центрів щоб забрати ,та на власні очі бачив покази індікаторів .
- Roller
- мож че и выростит
- Повідомлень: 88
- З нами з: 26 вересня 2011, 10:53
- Мотоцикл: JAWA 638-0 , Riga-16
- Звідки: Січеславська обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Ось що знайшов від Іржі Дочкала ,уривок статті з книжки ... Выравнивание шатуна называют «правкой». Эта операция требует опыта, потому что шатун следует погнуть в требуемую сторону только чуть-чуть, а его подшипник не должен, конечно, нагружаться ни малейшим давлением !
Тобто порада майстра що до важіля у отвір ВГШ , та гнуття шатуну по місцю це усе !
Тобто порада майстра що до важіля у отвір ВГШ , та гнуття шатуну по місцю це усе !

- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 13:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Ну, буває, може той чоловік, що перепресовував вал не звернув на шатун уваги, рідні шатуни правляться по місцю нормально.Просто уся надія була на майстра , у якого дослід з ремонту колінвалів 25 років ! Але ж він інколи працює під,навіть цього не приховуючі...
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1229
- З нами з: 14 серпня 2012, 06:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Поділись методикою, може кому згодитьсяUSS писав:Ну, буває, може той чоловік, що перепресовував вал не звернув на шатун уваги, рідні шатуни правляться по місцю нормально.Просто уся надія була на майстра , у якого дослід з ремонту колінвалів 25 років ! Але ж він інколи працює під,навіть цього не приховуючі...
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 10 жовтня 2011, 07:19
- Мотоцикл: ява 350\638
- Звідки: харьковская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
то хороший мастерRoller писав:Прошу поради...
Приблизно рік тому забрав з перепресовки колінвал 638 , зараз кинувся збирати двигун , та виявив малопомітну неприємність - правий шатун кривий ! Поход до майстра ,що перепресовував колінвал успіхом не виявився - такіх подробиць він не пам`ятає вже ( хоча зобов`язаний був ще тоді перевірити шатуни на згиб ) ,тобто щось доказувати йому марно,та крім цього ще узяв з мене гроші типу за консультацію ! Але ж він запропонував звернутись до нього ,коли картер буде зібрано , та промовився яким чином він буде рихтувати шатун ,а саме - вставивши бородок у отвір ВГШ ні чим не підперши низ,та просто гнути на двигуні, а потім дивитись по поршню ( до якої стінки він прилягатиме і так далі...)
Ось у мене зклався сумнів що це вірно ,бо при такому важілі опора йде на ролики НГШ !
Розумію що найвірніше рішенння ,це "розірвати" щоки,зняти шатун та рихтувати на плиті ,або взагалі замінити його АЛЕ ; це знов чімалі витрати на прес та центровку ,а ще зайвий раз "зтирати" посадочне під палець НГШ (ресурс та кількість наступніх ремонтів)![]()
Хто що може порадити ? Дякую !

берещь друга в помощь, запасаешься терпением, и делаете следующее: друг слегка забивает между блином подходящую отвертку, и держит. а ты, через длинную проставку бьешь тяжелым молотком чуть ниже вгш. далее надеваешь цилиндр, и смотришь по поршню. регулярно так колхожу, потому что лушего варианта не нашел. и проверка шатуна перед сборкой кв не всегда помогает

-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 10 жовтня 2011, 07:19
- Мотоцикл: ява 350\638
- Звідки: харьковская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
в корне не верно.archer писав:Порада наступна: при прийомі товару потрібно було перевірити всі нюанси, зараз вже нікому нічого не доведеш. По темі: шукай не пресований колінвал і віддавай на ремонт, рівняння шатуна це різьба по калу.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 13:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Вірно, не завжди навідь рівний шатун у картері з циліндром, у зборі,дає вільний хід поршню, це пов'язано з деякими факторами наприклад на шатунах з мідною втулкою під палець після заміни втулки у домашніх умовах в основному буває неможливо розвернути втулку строго паралельно до пальця НГШ, стосується авто та мото техніки. Був нещодавно випадок "ведмежої" послуги від харківських майстрів Сорокіна, перед відправкою на перепресовку вала з 638ї були підібрані пальці та голки ВГШ щоб на старих втулках без люфтів було, вони ж без додаткової домовленості , ніхто їх про таке не просив, прошліфували втулки. Кинувся складати, а палець з підібраними голками вже бовтається, був змушений по новій купляти інші пальці та сидіти підбирати голки іншого діаметра, та до тогож прошліфовані втулки виявилися косо, поршні у циліндрах стали з перекосом- обидва! Буває під палець, у не зовсім якісних поршнях, отвори косо зроблені, ябо коли проточують поршневу якісь "толіки" невідомо на яких верстатах косо проточений циліндр виходе, треба правити за рахонок підгинання шатуна. Коли вже зайшла за це мова, хоч і не по темі запів, то розкажу як роблю я. Маю дві елементарних приспособи, а саме металеві пластини довжиною десь сантиметрів 30 шириною біля 25мм і товшиною десь 8мм, ну по типу монтировки, у них недалеко від краю зроблені прорізи щоб щільненько надівалися на шатун, одна ставиться якомога нижче на шатун інша вище, нижнью притримується щоб не було занадто сильних навантажень на підшипник НГШ а верхньою підгинається шатун разом з поршнем,щоб не знімати раз-позраз, у потрібному для вільного руху поршня у циліндрі напрямку. Нічого молотком не стукається і у ВГШ не встромляється.берещь друга в помощь, запасаешься терпением, и делаете следующее: друг слегка забивает между блином подходящую отвертку, и держит. а ты, через длинную проставку бьешь тяжелым молотком чуть ниже вгш. далее надеваешь цилиндр, и смотришь по поршню. регулярно так колхожу, потому что лушего варианта не нашел. и проверка шатуна перед сборкой кв не всегда помогает
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Roller
- мож че и выростит
- Повідомлень: 88
- З нами з: 26 вересня 2011, 10:53
- Мотоцикл: JAWA 638-0 , Riga-16
- Звідки: Січеславська обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
""""""""""""Нічого молотком не стукається і у ВГШ не встромляється."""
Саме так,цілком підтримую ! А молоток взагалі не повинен й поряд лежати біля зібраного колінвала...
А я вже міркую над товстим кронштеіном-крабом з різьбою у центрі зі для здоровенним гвинтом ,яким і буде задвалюватись середена шатуна. ( опори будуть біля нижньої та верхньої голівок шатуна ) Ось такий варіант обмірковую...
Саме так,цілком підтримую ! А молоток взагалі не повинен й поряд лежати біля зібраного колінвала...
А я вже міркую над товстим кронштеіном-крабом з різьбою у центрі зі для здоровенним гвинтом ,яким і буде задвалюватись середена шатуна. ( опори будуть біля нижньої та верхньої голівок шатуна ) Ось такий варіант обмірковую...
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 10 жовтня 2011, 07:19
- Мотоцикл: ява 350\638
- Звідки: харьковская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
а можно фото этих чудо-пластин? принцип понял, но что то не допонялUSS писав:Вірно, не завжди навідь рівний шатун у картері з циліндром, у зборі,дає вільний хід поршню, це пов'язано з деякими факторами наприклад на шатунах з мідною втулкою під палець після заміни втулки у домашніх умовах в основному буває неможливо розвернути втулку строго паралельно до пальця НГШ, стосується авто та мото техніки. Був нещодавно випадок "ведмежої" послуги від харківських майстрів Сорокіна, перед відправкою на перепресовку вала з 638ї були підібрані пальці та голки ВГШ щоб на старих втулках без люфтів було, вони ж без додаткової домовленості , ніхто їх про таке не просив, прошліфували втулки. Кинувся складати, а палець з підібраними голками вже бовтається, був змушений по новій купляти інші пальці та сидіти підбирати голки іншого діаметра, та до тогож прошліфовані втулки виявилися косо, поршні у циліндрах стали з перекосом- обидва! Буває під палець, у не зовсім якісних поршнях, отвори косо зроблені, ябо коли проточують поршневу якісь "толіки" невідомо на яких верстатах косо проточений циліндр виходе, треба правити за рахонок підгинання шатуна. Коли вже зайшла за це мова, хоч і не по темі запів, то розкажу як роблю я. Маю дві елементарних приспособи, а саме металеві пластини довжиною десь сантиметрів 30 шириною біля 25мм і товшиною десь 8мм, ну по типу монтировки, у них недалеко від краю зроблені прорізи щоб щільненько надівалися на шатун, одна ставиться якомога нижче на шатун інша вище, нижнью притримується щоб не було занадто сильних навантажень на підшипник НГШ а верхньою підгинається шатун разом з поршнем,щоб не знімати раз-позраз, у потрібному для вільного руху поршня у циліндрі напрямку. Нічого молотком не стукається і у ВГШ не встромляється.берещь друга в помощь, запасаешься терпением, и делаете следующее: друг слегка забивает между блином подходящую отвертку, и держит. а ты, через длинную проставку бьешь тяжелым молотком чуть ниже вгш. далее надеваешь цилиндр, и смотришь по поршню. регулярно так колхожу, потому что лушего варианта не нашел. и проверка шатуна перед сборкой кв не всегда помогает

- міша
- уважаемый
- Повідомлень: 641
- З нами з: 12 лютого 2012, 10:50
- Мотоцикл: Ява 350/638
- Звідки: Тернопільська обл. м.Чортків
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Можливо комусь буде цікаво по підшипниках.Прикупив для колінвала ось такі підшипники , фірми FAG із тепловим зазором С3 .Надіюсь що непрогадав.
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 10 жовтня 2011, 07:19
- Мотоцикл: ява 350\638
- Звідки: харьковская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
если не подделка, то не прогадал.міша писав:Можливо комусь буде цікаво по підшипниках.Прикупив для колінвала ось такі підшипники , фірми FAG із тепловим зазором С3 .Надіюсь що непрогадав.
- міша
- уважаемый
- Повідомлень: 641
- З нами з: 12 лютого 2012, 10:50
- Мотоцикл: Ява 350/638
- Звідки: Тернопільська обл. м.Чортків
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Купив підшипники в себе . Але по маркувані , упаковці один в один :
http://vpk-podshipnik.com.ua/product/6206-2rsr-fag
http://vpk-podshipnik.com.ua/product/6206-2rsr-fag
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 13:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Не всі, тиждень тому купляв пару 6201 FAG вироблені у Португалії
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів