Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
САМ шокований. Це не я, Явка у мене і не продається
Слава Україні!
- Андрей 96
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1276
- З нами з: 07 грудня 2011, 13:25
- Мотоцикл: JAWA 350 640 2010г.в. JAWA 350 634-5-1979г.в. Восход 2 1975г.в.
- Звідки: Россия Московская Обл.
- Дякував (ла): 18 разів
- Подякували: 15 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
У нас тоже полно таких обьявлений, моя 640я тоже продавалась! сначала Шок потом злость, ну а после жалоб и удаления объявы, гордость. Мошеники тырят фота из интернета и выкладывают. Мою на Олде быстро отбили, на звонок продавец так и не ответил.
- Віталік
- мож че и выростит
- Повідомлень: 124
- З нами з: 13 березня 2012, 20:47
- Мотоцикл: Jawa 350 638
- Звідки: м.Тернопіль
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 9 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
в диню таким треба жалуватисьVitaha_N писав:Пожаловался на обьявление
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Привіт усім
Які можуть бути проблеми з подачею палива до циліндрів?
В спокійному темпі їде норм, на другій швидкості крутиться до 6000, а на третій при 90 км/год починає "гавкати". Кран-шланг-дизельний фільтр-шланг-карбюратор з новим клапаном від Мирона. Може бути проблема у низькому рівні в карбі, чи тупо не встигає затікати? Рівень виставлений за інструкцією.
Які можуть бути проблеми з подачею палива до циліндрів?
В спокійному темпі їде норм, на другій швидкості крутиться до 6000, а на третій при 90 км/год починає "гавкати". Кран-шланг-дизельний фільтр-шланг-карбюратор з новим клапаном від Мирона. Може бути проблема у низькому рівні в карбі, чи тупо не встигає затікати? Рівень виставлений за інструкцією.
Слава Україні!
- Никòла
- los Relajados
- Повідомлень: 3188
- З нами з: 07 серпня 2009, 13:19
- Мотоцикл: 350-638-1-03
- Звідки: Днепропетровск
- Дякував (ла): 394 рази
- Подякували: 299 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
А если снять весь этот бутер и попробовать прямотоком на другом шланге?Geser писав: Кран-шланг-дизельний фільтр-шланг-карбюратор з новим клапаном від Мирона.
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
ну, я колись грішив на фільтр. Без нього ніби аналогічно поводиться.
Крана давно не перевіряв, може забитий трохи, але бензин тече
Крана давно не перевіряв, може забитий трохи, але бензин тече
Слава Україні!
-
- ex-analogg
- Повідомлень: 520
- З нами з: 03 квітня 2012, 22:56
- Мотоцикл: « ⒿⓐⓌⓐ ❻❸❽ » ₁₉₈₇
- Звідки: Днепропетровская обл.
- Дякував (ла): 49 разів
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
У меня такое было, как оказалось кран забился.
ʁɔvʎнdǝвǝdǝu dиw - ɐwʎ ɔ vǝmоɔ dиw
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Салям-балям!
Вчора повернув на місце втулку під сальник правої цапфи КВ. Сальник на розмір "без втулки" працює одним бортом. Підозрюю, що підсмоктувало знатно на швидкості. Активний флюс трохи допоміг пропаяти раковини. Може якось до пер вилки руки дійдуть, бо сопливить трохи.
Треба швидко ефективне рішення по ущільненню штока зчеплення. Я так розумію, кращий варіант - сальник клапана китайського дирчика + втулка? Бувають готові, бо випав з інфопростору по явах?
Нарив сальник 5х16х7. Чи краще маслозйомний ковпачок шукати?
Стик коліно-труба теж сопливить і теж третій комплект кілець пішов. Герметик впридачу до кільця спасе?
Треба якісні гофри на цеп, бо вже третьому комплекту лози. Які взяти?
Хир пам'ятає розміри кільця під пробку вилки, підкажіть, завтикав поміряти.
Вчора повернув на місце втулку під сальник правої цапфи КВ. Сальник на розмір "без втулки" працює одним бортом. Підозрюю, що підсмоктувало знатно на швидкості. Активний флюс трохи допоміг пропаяти раковини. Може якось до пер вилки руки дійдуть, бо сопливить трохи.
Треба швидко ефективне рішення по ущільненню штока зчеплення. Я так розумію, кращий варіант - сальник клапана китайського дирчика + втулка? Бувають готові, бо випав з інфопростору по явах?
Нарив сальник 5х16х7. Чи краще маслозйомний ковпачок шукати?
Стик коліно-труба теж сопливить і теж третій комплект кілець пішов. Герметик впридачу до кільця спасе?
Треба якісні гофри на цеп, бо вже третьому комплекту лози. Які взяти?
Хир пам'ятає розміри кільця під пробку вилки, підкажіть, завтикав поміряти.
Слава Україні!
- Jataw
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1062
- З нами з: 20 серпня 2011, 16:57
- Мотоцикл: Jawa638
- Звідки: Днепропетровская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 26 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
По маслосъёмному клапану...готовых нет,самому сделать дело 15 минут.Geser писав:Салям-балям!
Вчора повернув на місце втулку під сальник правої цапфи КВ. Сальник на розмір "без втулки" працює одним бортом. Підозрюю, що підсмоктувало знатно на швидкості. Активний флюс трохи допоміг пропаяти раковини. Може якось до пер вилки руки дійдуть, бо сопливить трохи.
Треба швидко ефективне рішення по ущільненню штока зчеплення. Я так розумію, кращий варіант - сальник клапана китайського дирчика + втулка? Бувають готові, бо випав з інфопростору по явах?
Нарив сальник 5х16х7. Чи краще маслозйомний ковпачок шукати?
Стик коліно-труба теж сопливить і теж третій комплект кілець пішов. Герметик впридачу до кільця спасе?
Треба якісні гофри на цеп, бо вже третьому комплекту лози. Які взяти?
Хир пам'ятає розміри кільця під пробку вилки, підкажіть, завтикав поміряти.
резиновые уплотнения колено-труба брал у А.Киселёва в контакте.Гофры тоже его-проблем пока не было.
Гражданская война будет!
-
- ex-analogg
- Повідомлень: 520
- З нами з: 03 квітня 2012, 22:56
- Мотоцикл: « ⒿⓐⓌⓐ ❻❸❽ » ₁₉₈₇
- Звідки: Днепропетровская обл.
- Дякував (ла): 49 разів
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
ахахаха)) +1Geser писав:Ява з каляскою
ʁɔvʎнdǝвǝdǝu dиw - ɐwʎ ɔ vǝmоɔ dиw
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Колеги, у зв'язку з загубленим кільцем незадарма шукаю лівий поршень 2 ремонту (б/у). Ще треба втулка на заднє колесо, та що між ним і зіркою. Буду вдячний за пропозиції. Кататися хо
Слава Україні!
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Невеличкий звіт по ущільненнях.
Поки що в коробку залита АТФ ІІ. Текла звідусіль. На заводному валу у мене два кільця. Спочатку там пітніло, зараз стало сухо. З-під приводу тахометра сопливило - додав трохи герметику на гайку - норм. Сопливило з-під приводу спідометра з сальником із якогось мотомагазину - нещодавно поставив куплений в Автопромпідшипнику за 8 грн - тримає поки (на ньому пружинка є, на відміну від, і два борти). Там же взяв на шток зчеплення. Відрізняється тільки внутрішнім діаметром, але коштував 26 грн. Посадка вийшла послаблена, що по зовнішньому, що по внутрішньому. Треба думати далі про це місце. Може пружинку трохи підтягнути і обойму з жерстянки зробити.
Також заглядав недавно на правий сальник КВ. Трошки витекло густого і чорного. Хз, чому не тримає.
Стики "коліно-труба" ущільнив двома парами кілець з авторинку. Одна десь 39х47, другу взяв 40хскількись там (тонше, ніж перше), довелося підрізати. Думаю, можна поставити 39х47+39х45 і буде тримати чудово.
У OlegHunter взяв сальники на шток амортизаторів. Стали щільненько, на відміну від зношених рідних. Думаю, там теж буде сухо.
Ще потрібно буде зробити сухо на вилці.
Хто ставив гофри на ланцюг "польські" блискучі такі, відпишіться, як ходять?
Поки що в коробку залита АТФ ІІ. Текла звідусіль. На заводному валу у мене два кільця. Спочатку там пітніло, зараз стало сухо. З-під приводу тахометра сопливило - додав трохи герметику на гайку - норм. Сопливило з-під приводу спідометра з сальником із якогось мотомагазину - нещодавно поставив куплений в Автопромпідшипнику за 8 грн - тримає поки (на ньому пружинка є, на відміну від, і два борти). Там же взяв на шток зчеплення. Відрізняється тільки внутрішнім діаметром, але коштував 26 грн. Посадка вийшла послаблена, що по зовнішньому, що по внутрішньому. Треба думати далі про це місце. Може пружинку трохи підтягнути і обойму з жерстянки зробити.
Також заглядав недавно на правий сальник КВ. Трошки витекло густого і чорного. Хз, чому не тримає.
Стики "коліно-труба" ущільнив двома парами кілець з авторинку. Одна десь 39х47, другу взяв 40хскількись там (тонше, ніж перше), довелося підрізати. Думаю, можна поставити 39х47+39х45 і буде тримати чудово.
У OlegHunter взяв сальники на шток амортизаторів. Стали щільненько, на відміну від зношених рідних. Думаю, там теж буде сухо.
Ще потрібно буде зробити сухо на вилці.
Хто ставив гофри на ланцюг "польські" блискучі такі, відпишіться, як ходять?
Слава Україні!
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Вчора додав ще одного сальника на зчеплення і маю в загашнику пару маслозйомних ковпачків.
Вкотре замінив прокладки у флейтах. Цього разу купив якісь металізовані. Побачимо, скільки проживуть...
Замінив масло у вилці і амортизаторах на 15W. Попереднє у вилці було досить прозоре ще. Залишив прозапас. А новим можу поділитися: Motul Fork oil 15W medium heavy. Десь з півлітра.
Сьогодні дорвався до токаря. Втулку в колесо, виявилося, легше виточити, ніж купити. І довів до тями знімача. Попередня версія не витримувала навантажень.
Вкотре замінив прокладки у флейтах. Цього разу купив якісь металізовані. Побачимо, скільки проживуть...
Замінив масло у вилці і амортизаторах на 15W. Попереднє у вилці було досить прозоре ще. Залишив прозапас. А новим можу поділитися: Motul Fork oil 15W medium heavy. Десь з півлітра.
Сьогодні дорвався до токаря. Втулку в колесо, виявилося, легше виточити, ніж купити. І довів до тями знімача. Попередня версія не витримувала навантажень.
Слава Україні!
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Обновив катафоти і розжився тримачем для смартфона. Буду потрохи замінювати кріплення на нержавійку.
Слава Україні!
- kruzhkovn
- уважаемый
- Повідомлень: 509
- З нами з: 24 січня 2010, 15:15
- Мотоцикл: REXTER 250
- Звідки: Крым
- Дякував (ла): 152 рази
- Подякували: 19 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Что случилось со старыми катафотами на вилке?
Сектор Газа - "Ява"
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Загубив одного. Цього разу посадив на епоксидку.
Слава Україні!
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Які диски зчеплення зараз найкращі?
Спиці хромовані існують у продажу взагалі?
І ще поділіться фото передніх дуг, які вам сподобалися. Крім стандартних.
Спиці хромовані існують у продажу взагалі?
І ще поділіться фото передніх дуг, які вам сподобалися. Крім стандартних.
Слава Україні!
- валико
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1110
- З нами з: 13 липня 2012, 21:49
- Мотоцикл: MZ ETZ250
- Звідки: Мерефа Харьковской обл.
- Дякував (ла): 247 разів
- Подякували: 128 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
А чим не влаштовують ті дуги що на твоєму мотоциклі? У мене такі стояли свого часу. Декілька разів виручали - падав на невеликій швидкості при повороті чи розвороті. Руки, ноги цілі та й мот без ушкоджень залишався.
Ich fahre eine,ich repariert eine
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Виглядають класно, але кріплення тріщать і кілька разів мот через них перекидався - дзеркала-повороти-фара страждають.
Слава Україні!
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Затарився обжимками і клем на сотню накупив у передчутті сезону
Ще трохи дротів кольорових візьму найближчим часом.
Вибрав нарешті акумулятора
Зацінимо, що за звір за $17.
З екіпом якось дебет з кредитом не зійшлися. Рукавички по ціні просто Поки що будуть
Зимові техроботи переносяться на сезон...
До зустрічі на дорогах
Ще трохи дротів кольорових візьму найближчим часом.
Вибрав нарешті акумулятора
Зацінимо, що за звір за $17.
З екіпом якось дебет з кредитом не зійшлися. Рукавички по ціні просто Поки що будуть
Зимові техроботи переносяться на сезон...
До зустрічі на дорогах
Востаннє редагувалось 31 березня 2016, 14:17 користувачем Geser, всього редагувалось 1 раз.
Слава Україні!
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів