На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но факт..
- Сірко
- Старая гвардия
- Повідомлень: 702
- З нами з: 01 червня 2010, 20:28
- Мотоцикл: Кастом, Крос, Ява 634
- Звідки: Тернопіль/Київ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но факт..
Короче, історія така.
Про електрику і іскру.
Якось підключав я свій світлодіодний тахометр на свій мот Вулкан. Підключив плюс, мінус і сигнал з катушки. Запускаю мотор, газую і споглядаю таку картину: частина діодів (скажем штуки три) світяться, а ше частина (десь 6) світяться слабше. І все це якось так хаотичо мигає. Трохи з цим повозився, але нічого не вийшло. Для себе довелося все сперти на помєхи.... Короче лишився я недовольний.
Сьогодні я підключаю таку штуку яка називаєтья Shift Light (лампа отсєчки), я вона теж не працює. Мало бути так: розкручуєш мотор до певних обертів - загорається червона лампа. Оберти знизив - лампа гасне. От. А воно якось хаотично мигає, незрозуміло себе веде. Знов якась хрень.
А тепер глянемо на фотку ротора генератора даного апарата:
https://pp.vk.me/c622624/v622624542/1c1 ... ThDj_c.jpg
На ньому є два виступи для індуктивного датчика (той, якого часто помилково називають датчиком хола).
Шо виходить: виступів два, бо два цилінда, а датчик один. Комутатор теж один. Катушок - дві. Виходить шо на кожну з катушок на кожен оберт колінвала припадає по дві іскри: одна для переднього горшка, одна для заднього. При цьому одна холоста іскра буде для кожного з циліндрів. І це при кожному оберті колінвала.
А як відомо для 4Т моторів іскру треба лише один раз на 4 такти, тобто один раз на два повних оберти колінвала. Виходить в кожному циліндрі іскра спалахує 4 рази за 4 такти, і лише один раз, повторюю, один раз підпалює суміш. Три лишніх іскри. Уму нєпостяжимо!
Повертаючись до Shift Light і тахометра.
Причина по якій вони не працюють правильно - те, що іскра для переднього циліндру буде і в задньому, і в задньому буде для переднього. І це не через 180-180 градусів як в МТ наприклад, а 30-150 (наприкад), бо В-Твін. Отака фігня..
забув додати: два циліндри по одній свічці на кожному зних.
Якшо я десь не прав - поправте мене.
Про електрику і іскру.
Якось підключав я свій світлодіодний тахометр на свій мот Вулкан. Підключив плюс, мінус і сигнал з катушки. Запускаю мотор, газую і споглядаю таку картину: частина діодів (скажем штуки три) світяться, а ше частина (десь 6) світяться слабше. І все це якось так хаотичо мигає. Трохи з цим повозився, але нічого не вийшло. Для себе довелося все сперти на помєхи.... Короче лишився я недовольний.
Сьогодні я підключаю таку штуку яка називаєтья Shift Light (лампа отсєчки), я вона теж не працює. Мало бути так: розкручуєш мотор до певних обертів - загорається червона лампа. Оберти знизив - лампа гасне. От. А воно якось хаотично мигає, незрозуміло себе веде. Знов якась хрень.
А тепер глянемо на фотку ротора генератора даного апарата:
https://pp.vk.me/c622624/v622624542/1c1 ... ThDj_c.jpg
На ньому є два виступи для індуктивного датчика (той, якого часто помилково називають датчиком хола).
Шо виходить: виступів два, бо два цилінда, а датчик один. Комутатор теж один. Катушок - дві. Виходить шо на кожну з катушок на кожен оберт колінвала припадає по дві іскри: одна для переднього горшка, одна для заднього. При цьому одна холоста іскра буде для кожного з циліндрів. І це при кожному оберті колінвала.
А як відомо для 4Т моторів іскру треба лише один раз на 4 такти, тобто один раз на два повних оберти колінвала. Виходить в кожному циліндрі іскра спалахує 4 рази за 4 такти, і лише один раз, повторюю, один раз підпалює суміш. Три лишніх іскри. Уму нєпостяжимо!
Повертаючись до Shift Light і тахометра.
Причина по якій вони не працюють правильно - те, що іскра для переднього циліндру буде і в задньому, і в задньому буде для переднього. І це не через 180-180 градусів як в МТ наприклад, а 30-150 (наприкад), бо В-Твін. Отака фігня..
забув додати: два циліндри по одній свічці на кожному зних.
Якшо я десь не прав - поправте мене.
Продаю ФУОЗ Саруман, Оптодатчики, БСЗ, Тахометри світлодіодні
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
- archer
- И так сойдет
- Повідомлень: 2093
- З нами з: 25 травня 2009, 11:13
- Мотоцикл: Suzuki GS 500F => DR650r => KTM 690 Enduro R
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но фак
Неа, в ГС 2 датчика разведены на180 градусов и одна метка. Соответственно на 4 такта 2 искры, одна холостая вторая рабочая.
И так сойдет
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2119
- З нами з: 26 жовтня 2010, 17:06
- Мотоцикл: Yamaha TW-200, Иж-56, Карпаты-2
- Звідки: Киевская обл. г.Украинка
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 2 рази
- Контактна інформація:
Re: На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но фак
Точно!.
Может в твине коммутатор какой-то не простой?
Может в твине коммутатор какой-то не простой?
- Сірко
- Старая гвардия
- Повідомлень: 702
- З нами з: 01 червня 2010, 20:28
- Мотоцикл: Кастом, Крос, Ява 634
- Звідки: Тернопіль/Київ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но фак
ще в мене така думка виникла: якшо по моїй теорії іскра буде одночасно на двох катушках, то нащо тоді дві катушки? можна було б одну двохвиводну поставити. Може комутаторі дійсно не такий простий і він знає коли подати іскру на передній циліндр, а коли на задній?
Думаю це треба перевірити якимсь осцилографом. Або можна світлодіоди паралельно до катушок підключити, на низьких обертах можливо візуально можна буде щось "зафіксувати"
Думаю це треба перевірити якимсь осцилографом. Або можна світлодіоди паралельно до катушок підключити, на низьких обертах можливо візуально можна буде щось "зафіксувати"
Продаю ФУОЗ Саруман, Оптодатчики, БСЗ, Тахометри світлодіодні
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
- sadam
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1696
- З нами з: 23 травня 2009, 19:20
- Мотоцикл: JBW-125; Kawasaki ZX-6
- Звідки: Киев, Дарницкий р-н
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но фак
шо то хреновая фотка ротора. Но по тому что я вижу - на роторе 3 метки
2 больших по 60 (?) градусов и одна маленькая в 5-7 градусов. Ну так вот, маленькая метка простой указатель первого цилиндра, по ней определяется какая катушка работает. Все остальное - почти так, 2 искры на котел в 4 такта: одна на рабочий ход и вторая на такт выпуска. Схема классика.

- Сірко
- Старая гвардия
- Повідомлень: 702
- З нами з: 01 червня 2010, 20:28
- Мотоцикл: Кастом, Крос, Ява 634
- Звідки: Тернопіль/Київ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но фак
я не бачу там маленької мітки. де вона?
Продаю ФУОЗ Саруман, Оптодатчики, БСЗ, Тахометри світлодіодні
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
- Сірко
- Старая гвардия
- Повідомлень: 702
- З нами з: 01 червня 2010, 20:28
- Мотоцикл: Кастом, Крос, Ява 634
- Звідки: Тернопіль/Київ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но фак
http://tws.dk-server.co.uk/item89692-0b.jpg
Продаю ФУОЗ Саруман, Оптодатчики, БСЗ, Тахометри світлодіодні
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
- sadam
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1696
- З нами з: 23 травня 2009, 19:20
- Мотоцикл: JBW-125; Kawasaki ZX-6
- Звідки: Киев, Дарницкий р-н
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но фак
Ну нет, тем более проще, у тебя же твин. Первый горшок, пускай первая метка, второй горшок - вторая. Мозги отрабатывают сначала опережение на один горшок, потом на второй. Все равно 2 искры на 4 такта. Горшки работают в противофазе со сдвигом 60 градусов(или сколько там). Так что все сходится.Сірко писав:я не бачу там маленької мітки. де вона?
- Skomoroh
- Йолккорокер
- Повідомлень: 3450
- З нами з: 25 травня 2009, 10:59
- Мотоцикл: XL600Lm, GSF1200S
- Звідки: Минск
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но фак
Народ, зачем вы обсуждаете некие абстрактные мотоциклы в ваккуме ?
Вполне верю, что у каких-то моделей может и быть 2 искры.
Вполне верю, что у каких-то моделей может и быть 2 искры.
Мотоциклизд, распиздяй и йолкобайкер.
Хожу, причиняю добро там и тут (с)
Хожу, причиняю добро там и тут (с)
- sadam
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1696
- З нами з: 23 травня 2009, 19:20
- Мотоцикл: JBW-125; Kawasaki ZX-6
- Звідки: Киев, Дарницкий р-н
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но фак
да так почти у всех. У меня тоже зажига на такте выпуска отрабатывает. И у тебя скорее всего тоже. Схему упростили на заводе.Skomoroh писав:Народ, зачем вы обсуждаете некие абстрактные мотоциклы в ваккуме ?
Вполне верю, что у каких-то моделей может и быть 2 искры.
- Vitaha_N
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1612
- З нами з: 05 січня 2011, 21:05
- Мотоцикл: Jawa, Suzuki
- Звідки: Кривой Рог
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но фак
Мне все равно непонятно как "лишняя" искра может мешать работать тахометру? Показания должны удвоиться, это да
- Сірко
- Старая гвардия
- Повідомлень: 702
- З нами з: 01 червня 2010, 20:28
- Мотоцикл: Кастом, Крос, Ява 634
- Звідки: Тернопіль/Київ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но фак
тахометр змінює покази після кожного імпульсу. і ці імпульси ідуть не з постійним інтервалом, а з різним. тому тахометр дуріє, бо не знає шо показати.Vitaha_N писав:Мне все равно непонятно как "лишняя" искра может мешать работать тахометру? Показания должны удвоиться, это да
якшо б тахометр раував кількість імпульсів за деякий короткий час, і тоді видавав результат - тоді б проблем не було.
Продаю ФУОЗ Саруман, Оптодатчики, БСЗ, Тахометри світлодіодні
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
- Vitaha_N
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1612
- З нами з: 05 січня 2011, 21:05
- Мотоцикл: Jawa, Suzuki
- Звідки: Кривой Рог
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но фак
А если бы паразитной искры не было? У V-твина же не 180 градусов сдвиг между искрообразованием, получается что все равно интервалы между искрами разные, то есть лишняя искра тут ничего не решает
- Сірко
- Старая гвардия
- Повідомлень: 702
- З нами з: 01 червня 2010, 20:28
- Мотоцикл: Кастом, Крос, Ява 634
- Звідки: Тернопіль/Київ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но фак
рішає.
ми не говоримо про запалення суміші.
ми не говоримо про запалення суміші.
Продаю ФУОЗ Саруман, Оптодатчики, БСЗ, Тахометри світлодіодні
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
- Skomoroh
- Йолккорокер
- Повідомлень: 3450
- З нами з: 25 травня 2009, 10:59
- Мотоцикл: XL600Lm, GSF1200S
- Звідки: Минск
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но фак
я на моноцилиндре сейчасsadam писав:да так почти у всех. У меня тоже зажига на такте выпуска отрабатывает. И у тебя скорее всего тоже. Схему упростили на заводе.Skomoroh писав:Народ, зачем вы обсуждаете некие абстрактные мотоциклы в ваккуме ?
Вполне верю, что у каких-то моделей может и быть 2 искры.

Мотоциклизд, распиздяй и йолкобайкер.
Хожу, причиняю добро там и тут (с)
Хожу, причиняю добро там и тут (с)
- sadam
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1696
- З нами з: 23 травня 2009, 19:20
- Мотоцикл: JBW-125; Kawasaki ZX-6
- Звідки: Киев, Дарницкий р-н
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но фак
Дык разницы никакойSkomoroh писав:я на моноцилиндре сейчасsadam писав:да так почти у всех. У меня тоже зажига на такте выпуска отрабатывает. И у тебя скорее всего тоже. Схему упростили на заводе.Skomoroh писав:Народ, зачем вы обсуждаете некие абстрактные мотоциклы в ваккуме ?
Вполне верю, что у каких-то моделей может и быть 2 искры.))

Возьми осциллограф и тыкни щупами на катушку.Сірко писав:тахометр змінює покази після кожного імпульсу. і ці імпульси ідуть не з постійним інтервалом, а з різним. тому тахометр дуріє, бо не знає шо показати.
якшо б тахометр раував кількість імпульсів за деякий короткий час, і тоді видавав результат - тоді б проблем не було.
З.Ы. У тебя может многоискровое зажигание

Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів