Сторінка 21 з 36

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 05 липня 2018, 10:03
KWAKA
І я можу відправити розібраного зі старушки))) З трьох точно складе.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 05 липня 2018, 12:42
assistant
Dr_Hammer писав: 05 липня 2018, 02:00
Geser писав: 05 липня 2018, 00:48Я просив мінімум. Хз. Чим грозить?
Ну якшо дофіга зняв, то "полоса прилягання" до гільзи стає занадто широкою і поршень може стати "більшим" за ширину уклона, (забув як він називається, ніби сквіш-камера чи хз) і може діставати до головки.
Полюбому він десь десятки чотири зтесав, то вже міг би і уклон повторити, заодно підправилась та покоцана головка. Але він тут не винен - ти ж йому не сказав))
Дві прокладки питання вирішать аж бігом

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 05 липня 2018, 12:59
Dr_Hammer
assistant писав: 05 липня 2018, 12:42Дві прокладки питання вирішать аж бігом
Там походу і того не треба буде.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 05 липня 2018, 16:36
Vvv
Да как знать? Не попробуешь , не узнаешь :)

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 05 липня 2018, 16:57
Geser
Можемо помірятися шириною проточок :)

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 05 липня 2018, 17:09
Vvv
Моя практика , говорит о том , что можно , неделями , выяснять этот вопрос на форумах , а можно , за 30 минут , выяснить это , путем практики , за пол часа . :lol:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 05 липня 2018, 17:16
Dr_Hammer
Vvv писав: 05 липня 2018, 16:36Да как знать? Не попробуешь , не узнаешь :)
Знать як нєхуй дєлать!))) Токар не більше 0,5 мм зняв - поршень не дістане до голови, бо в 638-их навіть палєвні поршні сидять досить "глибоко" відносно верхньої кромки гільзи.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 09 липня 2018, 09:02
Geser
Треба запатентувати
Зображення

Зображення

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 09 липня 2018, 09:30
Dr_Hammer
Прикольно)))
Доречі коробас не виє?

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 09 липня 2018, 09:39
Geser
Не можу сказати, поки все в статиці.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 12 липня 2018, 12:24
Geser
Сьогодні трохи катнув. Думав, що буде погано обкатувати в спеку, але нічого. Жодного натяку на підклинювання.
Датчик температури під першим ребром циліндра ззаду - нагрівається більше 125 градусів і виходить за ліміт показів. Куди б його переставити?
Третя починає вити ближче до 3000 обертів.

Зображення

Зображення

Зображення

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 12 липня 2018, 13:30
валико
Коли в мене була 638-5( купував з пробігом 4300 ) то також на третій з'являвся такий приємний звук, я б його не назвав воем, ближче до турбонаддуву. При чому такий звук був, якщо заливав АИ-93, на нижчому октановому числі такого не помічав.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 12 липня 2018, 16:27
USS
Третя починає вити ближче до 3000 обертів.
То особливості конструкції кпп яви, не переймайся.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 12 липня 2018, 16:33
Geser
То я більше для Романа відзвітував.

Куди краще датчмк температури втулити щоб за перегрівом стежити і не більше 125 щоб було?

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 12 липня 2018, 17:01
Dr_Hammer
Geser писав: 12 липня 2018, 12:24Думав, що буде погано обкатувати в спеку, але нічого. Жодного натяку на підклинювання.
Правильні поршні грають! Вітаю!
В мене перша почала вити, але з кожною поїздкою все легше і легше (коробка з трьох зібрана - нічого дивного), такшо всьо пєрємєліцца тара-ра-ра, всьо пєрємєліцца павєрь :lol:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 12 липня 2018, 17:45
валико
Geser писав: 12 липня 2018, 16:33
Куди краще датчмк температури втулити щоб за перегрівом стежити і не більше 125 щоб було?
Там де ти його прилаштував, мабуть найкраще місто, якщо перенесеш, то можуть показання з затримкою приходити.
Мабуть краще знайти другий датчик з більшим діапазоном вимірювання.

P. S. Не петендую на " істіну в послєднєй інстанціі " :D

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 12 липня 2018, 18:06
Geser
Я так надіявся, що 125 град вистачить :)

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 29 липня 2018, 14:04
Geser
Датчик температури.
Зображення

Зображення

Як вам таке?

Зображення

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 29 липня 2018, 17:30
assistant
Нормально, до того карнизу не вистачає тільки тюлі щоб при їзді тіліпалась як фата у нареченої

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 29 липня 2018, 17:54
Geser
Буде. Все буде.
Я зараз думаю, чи знімати дуги і робити паралельно пеналу, чи і так піде.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 30 липня 2018, 07:53
Chezara
Звичайно знімати і робити паралельно. А тож нафіга тоді паралелограм придумали.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 04 серпня 2018, 15:38
Geser
Ну що, прикрутив антикрило. Без тюлі, проте з алюмінію.

Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 04 серпня 2018, 18:43
archerix
Долго думал, чо за шланг над кожухом, потом понял - велозамок? :)

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 04 серпня 2018, 19:05
Geser
Ну, товщина троса дозволяє називати його "мото".

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 04 серпня 2018, 19:39
archerix
Там хорошо бы заглянуть внутрь - бывает, оболочка толстая, а сам тросик внутри хлипенький :? Ну, на мото у меня основной расчет на громко орущую сигналку на сотрясение, спрятаную под облицовкой, так что в принципе не так важно. Тоже примерно такой на багажнике ездит.

А для велика, часто оставляемого на несколько часов под работой, сам сделал комбинированную шнягу - лодочная цепь и довольно толстый тросик с заклепанными на концах петлями в одной гофре с двумя раздельными замками :)