конкретно на шестерне первой передачи нет стопора.
Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 10 жовтня 2011, 10:19
- Мотоцикл: ява 350\638
- Звідки: харьковская обл.
- Дякував (ла): 128 разів
- Подякували: 16 разів
- Контактна інформація:
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 10 жовтня 2011, 10:19
- Мотоцикл: ява 350\638
- Звідки: харьковская обл.
- Дякував (ла): 128 разів
- Подякували: 16 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
привет! как и обещал, отписыаваюсь:Geser писав: ↑11 червня 2018, 09:37 Фронт робіт наступний:
- Ремонт колінвала
- Ремонт/заміна ЦО
- Проточка головок
- Ремонт/заміна валу перемикання швидкостей
- Встановлення втулки під вал перемикання швидкостей
- Заміна проміжного валу і першої шестерні з регулюванням коробки
- Сортування голок ВГШ
- Ремонт ЦПГ
- Заміна лівого підшипника КВ
- Заміна корзини зчеплення і моторного ланцюга
По спадній від спеца з обладнанням і можливостями до мене.
ремонт кв на качественных запчастях от 1800 до 2300 в зависимости от степени запущеннности.
ремонт цо около 800грн. замена включена в перечень работ по двиглу.
проточка головок не могу сказать. это к токарю. "мой" попросит около 100грн.
ремонт вала 70грн. замена входит в перечень работ по двиглу.
установка втулки входит в перечень работ по двиглу. если отдельно, то втулку выточить около 40, установить 20грн.
регулировка кпп, либо замена вала входит в перечень работ по двиглу. если только регулировка, то от 600 до 800грн. как пойдет.
сортировка входит в перечень работ по двиглу. если отдельно, гривен 200. могут быть сложности.
ремонт цпг: поршня 20 баксов, альмет 30 баксов. кольца 9 баксов, пальцы 9 баксов, расточка 300грн. мое время 300грн с проездом.
замена подшипника входит в перечень работ по двиглу. если отдельно, то 50грн.
замена корзинки и цепи входит в перечень работ.
стоимость работ по полной капиталке движка -2000грн.
вот последнюю фразу не понял.
- JUK
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1653
- З нами з: 13 березня 2011, 11:45
- Мотоцикл: JAWA 638
- Дякував (ла): 66 разів
- Подякували: 159 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Ага , все таки сепаратор в шатунi розвалився ? Не шкодуй грошей , бери поки ще попадаються у продажу за 2500 - 2700 чссрiвськi шатуни , все iнше це собаче лайно з пробiгом 10 , в найкращому випадку 30 тисяч , пiдшипники мiняй одразу всi - японськi койо не набагато дорожчi вiд zkl , де беру - я вже казав .
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
[youtube]https://m.youtube.com/watch?v=r734itVFG ... e=youtu.be[/youtube]
Слава Україні!
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3155
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 264 рази
- Подякували: 879 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Смысла нету.. Что вал, что шестерня на выброс..
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
- assistant
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1480
- З нами з: 10 грудня 2011, 09:09
- Мотоцикл: Jawa 634-8-15, Jawa360, Honda Gold Wing 1200
- Звідки: Leszno Polska
- Дякував (ла): 37 разів
- Подякували: 99 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Була така проблема, шестерню молотком збив, причиною була відсутність продольного люфта проміжного валу. Шестерня ще ходить, а з валу мабудь щось нове відлили
Не кропотливый тяжкий труд, а мыслей ход определяет Ваш доход
+380960819191
+380930819191
+48884668779
+380960819191
+380930819191
+48884668779
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Ага, я купив недавно на ринку стопори, 8 шт, добре шо 5 з них рівні і сідають в канавки.
Один вус відріжу, другий вкорочу.
Один вус відріжу, другий вкорочу.
Jedem das Seine!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Не варто, смазка не покращиться, та і з опорою не співпаде всеодно.
Розширити канавки доцільніше в лабіринті, бо там чеські роботяги нібито забули)))
Розширити канавки доцільніше в лабіринті, бо там чеські роботяги нібито забули)))
Jedem das Seine!
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Я вражаюся, що заважало чехам зробити більше тіла опори. Навіть не моноліт, 10 мм там би влізло. Тим більше, що не один рік випускали.
Слава Україні!
- JUK
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1653
- З нами з: 13 березня 2011, 11:45
- Мотоцикл: JAWA 638
- Дякував (ла): 66 разів
- Подякували: 159 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Я собi розширив отвори тут , але так щоб не заважала опора , i змiнив з протилежної cторони пiд них скоси для кращого стiкання оливи . На мою думку оливи попадає мало саме через цi отвори . Через лабiринт воно i так пройде , йому є де накопичуватися в самiй опорi .
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Ок.
Поршні кромсати для співпадання продувки з циліндрами?
Поршні кромсати для співпадання продувки з циліндрами?
Слава Україні!
- JUK
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1653
- З нами з: 13 березня 2011, 11:45
- Мотоцикл: JAWA 638
- Дякував (ла): 66 разів
- Подякували: 159 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Думаю не треба , не замарачуйся , а от продувочнi цилiндр картер - глянь . Дивись щоб прокладка пiд цилiндри не виступала бодай трохи всередину картера .
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Смакота!Годний підшипник?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів