Сторінка 1 з 3

Kawasaki KLR650 Tengai

Додано: 01 червня 2018, 11:53
KWAKA
В конце 80-ых годов корпорация Kawasaki приняла решение, о производстве специальной модификации мотоцикла KLR650. Целью было заполнить нишу dual sport с уклоном на дальние поездки по ДОП и возможностью съезда на грунтовки. Так появился Tengai, что в переводе с японского "The end of the sky" (Где заканчивается небо).

Зображення

Модель получила новый пластиковый обвес, который обеспечивал хорошую ветрозащиту, защитные накладки на тормозные диски, низкое переднее крыло и топливный бак на 23 литра, что обеспечивало запас хода в 450 км.

Подвески остались без изменений: передняя вилка с диаметром пера 39 мм и ходом 230 мм без регулировок и задняя подвеска Uni-track с регулировкой отбоя и преднатяга пружины и ходом 230 мм.

Двигатель - хорошо зарекомендовавший себя 650-ти кубовый одноцилиндровый. Система ГРМ с двумя распредвалами на четыре клапана, тремя балансирными валами и вакуумным карбюратором Keihin CVK40. Такая компоновка без существенных изменения производится по сей день.
Основными конкурентами на то время были:

Honda NX650 Dominator

Зображення

Yamaha XTZ660 TENERE

Зображення

Suzuki DR650RS

Зображення

И с некоторой натяжкой Honda XL 600 V Transalp

Зображення

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Додано: 01 червня 2018, 11:56
Well
Леша, когда то на него засматривался

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Додано: 01 червня 2018, 12:08
KWAKA
А тепер відійдемо від історії, і поринемо в сучасність. Чи можна купити Тенгай сьогодні? - Так. Чи буде мотоцикл в нормальному технічному стані? - Ні! За тридцять років мотоцикл буде в стані дров. Але, якщо вам потрібен бюджетний турист і ви маєте навички ремонту, то це доволі непоганий варіант. Запчастини до двигуна підходять з сучасних моделей, резинки, сальники, расходніки досі в продажу. Єдина проблема може виникнути з пластиком, але рішення також існують.

Знайомтесь, зліва ваш старий знайомий KLR650C Омар, а праворуч пацієнт з хронічними хворобами за віком KLR650 Tengai 1989 (мабуть). Він на деякий час прописався в мене в гаражі, поки не вилікується.

Зображення

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Додано: 01 червня 2018, 12:34
KWAKA
Вільного часу маю небагато, і все що вийшло діагностувати станом на сьогодні:

● вилка сцить, але люфта нема (обійдеться заміною сальників і пильників);
● аморт не працює, витекло масло;
● спідометр не працює, бо зломані приливи на ступиці;
● двигун працює нестабільно і закіпає;
● сіро-чорний дим з вихлопної при перегазовці;
● неприємні звуки з ЦПГ;
● люфт лапки КПП на валу та наслідки приземлення мотика на неї.

Тепер трохи фоторепортажу.

Кришка головки на герметосі. Прокладка під заміну.

Зображення

Термостат мабуть здох (до пари з датчиком включення вентилятора). Обидва під заміну.

Зображення

Результат перевірки зазорів клапанів. Можливо, що один пережатий клапан є причиною нестабільної роботи двигуна, але я ще не дивився карбюратор.

Зображення

Хотілось би відзначити гарний стан ланцюгу, шестерен ГРМ та постелів розпредвалів. За недоглядом вони часто страждають.

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Додано: 01 червня 2018, 12:36
Avior
Цепь баланс валов как себя чувствует? Ну и сам нятжитель тюненг или сток?

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Додано: 01 червня 2018, 12:48
KWAKA
Застряг на зйомі генератора. Він сука приріс до цапфи колінвала так, що навернув зйомника. Буду застосовувати план Б :gazenvagen: Виглядає так наче криворукі майстри туди не добралися і все ще рідне.

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Додано: 04 червня 2018, 11:54
KWAKA
Пригоди продовжуються.

Злизало різьбу. Болт сиренький, ще й дєдушка токар нарізав рвану різьбу.

Зображення

Прийшов час плану Б. Нагрівання газовим пальником і пиздячки зворотнім молотком.

Зображення

Я зрозумів, що поки не буде нормального болта, то нічого не вийде.
Поки йшли пошуки болта М22*1,5, сходив на місцеву барахолку і придбав іржавого рожкового ключа 32х36. Зробив з нього фіксатор ротора v2.0. Попередній варив не я, і він був кривий. А цей прикручується замість водійської підніжки, і дає можливість закручувати скажений болт ротора з зусиллям в 16 кг без особливих напрягів.

Зображення

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Додано: 12 червня 2018, 13:46
KWAKA
Їдемо далі. Паралельно доповнюємо список нових запчастин :sotona:

Генератор здався. Болт колісний від MAN'a і метрова труба вирішили питання.

Зображення

Проблема всіх клрів - оця деталь, так званий Doohickey. Вона з заводу якась слаба. Якщо на новіших моделях вона просто розвалюється, то на Тенгайчику розбивається посадка під вал, і цеп балансирів вже не натягується.

Зображення

Не натягнутий цеп уграв зірку на колінвалі.

Зображення

Заспокоювач цього ж цепа розвалився на дві частини. Причина - кронштейник, що відпав, не приварений належним чином.

Зображення

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Додано: 12 червня 2018, 13:55
MAXDZ
Посещают меня идеи что нужно все же на 4Т пересаживаться, но пока буду дымить ...
А так да, без инструмента и приспособ ремонт лучше даже не начинать.
Сам 2 месяца ждал пока все выточат и сделают, а потом за 2-3 дня все перебрал.

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Додано: 12 червня 2018, 14:14
KWAKA
Я тобі так скажу. Якщо маєш 4т, то хочеться, щоб і 2т було в гаражі. І навпаки)

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Додано: 12 червня 2018, 16:44
MAXDZ
А лучше новая ямаха инжекторная...

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Додано: 12 червня 2018, 17:04
Avior
2т на инжекторе ?)

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Додано: 12 червня 2018, 17:43
MAXDZ
Avior писав: 12 червня 2018, 17:04 2т на инжекторе ?)
Не, 2Т на инжекторе только КТМ выпулил в 2018 году и то только EXC т.е эндуро модели, что бы получить допуск на ДОПы. По мощности там +- одинаково с карбом, ну может больше на 1-2 л.с, но более плавнее отзыв на "ручке".
А ямаха просто делает модель 2т YZ125 и 250 образца 2006 года, меняя только пластик периодически, крутя подвеску и тормозишки увеличивая, хоть делают и на том спасибо.
Имел ввиду 4Т модели с обратным цилиндром на инжекторе. Как не крути, но реально на 4Т ехать меньше сил надо, плавно вывозят из поворотов с плохим зацепом + торможение двигателем есть, ручку закрыл и иногда тормозить не приходится.

P.S Да что там говорить, на них даже можно с телефона без провода топливные карты менять сидя на стулочке и попивая кофе, а не менять жиклеры )))
И сейчас уже почти на всех лаунчи идут, жмакнул кнопку и стартанул красиво.

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Додано: 12 червня 2018, 19:50
KWAKA
Не флудіть! В цій темі тільки біль, страждання і кавасакі.

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Додано: 04 липня 2018, 13:29
KWAKA
Прийшла перша партія із запчастинами: пильники і сальник (один є) вилки, термостат, прокладка клапанної кришки, шестерня ГРМ і корінний підшипник.
Останній по оригінальному каталогу коштує аж 90 баксів, що не могло мене обурити. Із заводу туди встановлюють NTN. Сівши за довідники, я знайшов йому 100% замінника у Великобританії за 60. В Україні такого не знайшлось. Звичайно можна було взяти N208 китайський за гривень 200, але то вже лютий колхоз і кроїлово. Не наш метод. :gazenvagen:


Зображення

Попереду повна розборка двигуна і продовження дефектовки.
Купка на фото потягла на 200 баксів приблизно.

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Додано: 04 липня 2018, 15:45
valerazaz
я китайским больше доверяю,и ходят они нормально
да, и по твёрдости там всё окей

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Додано: 04 липня 2018, 16:11
KWAKA
Сильно великий об'єм робіт треба виконати, щоб його замінити, плюс прокладки не по три копійки. Тут китай не канає.

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Додано: 04 липня 2018, 16:27
Avior
кроилово ведет к попаданию..
Не тот подшипник на котором можно экономить..
Колеса всякое навесное, еще можно.. Но коренной, который меняется 1-2 раза в жизни японца.. лучше не надо..

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Додано: 04 липня 2018, 16:56
Geser
Я. Не. Довіряю. Японським. Підшипникам. За. 60. Баксів. Я. Довіряю. Китайським. За. 9.

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Додано: 04 липня 2018, 19:43
archer
Валерий, никак иначе меняется твердость материала укололом твердомера. Хотя как это характеризует качество я хз. Пилить китайский подшипник китайским напильником это успех, болгаркой попробуй ))).

Комплект прокладок двигателя 100 баксов, работа по разборке - сборке 200 баксов, ставить китайский подшипник за 10 баксов - нонсенс

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Додано: 04 липня 2018, 20:08
Dr_Hammer
Та засрете зара тему!
Валєру ж напільнік всеодно не бере...

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Додано: 23 липня 2018, 10:03
KWAKA
Тим часом мотор майже повністю розібрався. Залишилось розсухарити голову (майже зварив приспособу) і розібрати коробку. Думав, що вийде не знімати корзину счеплення, але ні. Вторинний вал попросився на пенсію, залишати його в моторі не можна.

Зображення

Добре, що у власника є склад б/в запчастин, і трохи порившись, знайшов йому заміну.

Зображення

Попрацював з донорським колінвалом, пресом гідравлічним зтягли шестерню ГРМ, та звичайним трьох лапим зйомником підшипник. Далі новий підшипник підігрів феном, а нову шестерню запердолили знову таки пресом. Колінвал залишилось вимити, та можна ставити.

Зображення

Далі по плану маю закінчити розсухарку, та виготовити приспособу для фіксації корзини. Виглядає вона отак

Зображення

Мій варіант буде не такий красивий, зліплений з двох старих дисків і якогось металобрухту.

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Додано: 23 липня 2018, 10:08
Avior
Как закончишь опубликуй бюджет оживления старого ушатаного монстра)

Это именно самый худший вариант если покупаешь укатанный мот. Думаю всем интересно будет.

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Додано: 23 липня 2018, 10:30
KWAKA
Такий мот оправдано брати на доках і займатись ремонтом, якщо він коштує до 1500 дол. Сума буде не точна, бо деякі запчастини були в наявності давно: колінвал, новий поршень, вторинний вал і може якісь дрібнички ще.

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Додано: 26 липня 2018, 13:03
KWAKA
Приїхала мала посилка зі штатів. Той самий натяжник ланцюга балансирних валів - древня проблема КЛРів. На першій сторінці можна глянути на фото оригінального. Також тюнінгова торсіонна пружина, яка має набагато більший строк служби за оригінальну.

Зображення

Зображення