Сторінка 1 з 1

Доробка кріплення карбюратора на 638

Додано: 16 квітня 2017, 20:15
міша
Можливо комусь пригодиться ось така доробка кріплення карбюратора до ЯВА 638. Із такою доробкою іжджу уже третій сезон. Без нарікань.

Re: Доробка кріплення карбюратора на 638

Додано: 16 квітня 2017, 20:32
Dr_Hammer
Шо, з силікону на гріндері випиляв?)))

Re: Доробка кріплення карбюратора на 638

Додано: 16 квітня 2017, 20:36
міша
Ні , це ебоксидна смола. Пропускала штатна разинка ,а потрібно було виїхати. Зробив з чого було .Думав тимчасово , але тримає відміно.

Re: Доробка кріплення карбюратора на 638

Додано: 16 квітня 2017, 21:19
Dr_Hammer
ну а як зняв карб і поставив, тоже тримає?)

Re: Доробка кріплення карбюратора на 638

Додано: 16 квітня 2017, 21:25
міша
Знімав і неодин раз. До карбюратора ебаксидка приклеїлась " намертво ", а фланець прокручується вільно ( на фото показано ). Ставлю прокладку із пароніту.

Re: Доробка кріплення карбюратора на 638

Додано: 16 квітня 2017, 21:44
Geser
А якщо до новоробної вставки більш-менш нормальної якості приклеїти шайбу із бензомаслостійкої гуми із внутрішнім діаметром 28 мм, щоб отримати щось схоже на made in Czechoslovakia?

Re: Доробка кріплення карбюратора на 638

Додано: 17 квітня 2017, 10:25
USS
А якщо до новоробної вставки більш-менш нормальної якості приклеїти шайбу із бензомаслостійкої гуми із внутрішнім діаметром 28 мм, щоб отримати щось схоже на made in Czechoslovakia?
Був випадок з новоробним китайським карбом і китайською конусною гумкою, на нових гумках немає перекриття патрубка карба як на чехословацьких, тож був змушений підрізати сам патрубок карба на1,5мм щоб гумка при притисканні фланця виходила над торцем карба і щільно притискалась до впускного колектора. Після встановлення карба на своє місце прокладок не знадобилось, притиснулось щільно, підсосу не було.

Re: Доробка кріплення карбюратора на 638

Додано: 17 квітня 2017, 10:51
Dr_Hammer
міша писав:Знімав і неодин раз. До карбюратора ебаксидка приклеїлась " намертво ", а фланець прокручується вільно ( на фото показано ). Ставлю прокладку із пароніту.
Не, то всеодно не є гут, та гумка, окрім того що зручно підлампічити карб не знімаючи, термоізоляції і т.д., виконує роль демпфера, грубо кажучи щоб при вібраціях бензин не пінився в поплавковій камері і не порушувалось "смєсєобразованіє", то я читав в якійсь поважній книжці)))