KLR650A Амер
Додано: 24 лютого 2017, 09:46
Доброго дня! Мені трішечки наполегливо натякають про створення своєї гілочки, тому йдучи на зустріч виришив тут відписатися)).
По перше хочу сказати що в мото спорті я зовсім юнак, тобто тіки прошлим літом вперше сів за кермо двоколісного коня. Так, безумовно, більше 15 років водійського досвіду було в руку, тому знайомство проходило досить швидко і десь за 2 години я вже міг виїхати в місто з дуще щільним трафіком. Потім десь через тиждень на пару годин я потрапив в мокрий ліс. І ось після цього мабуть я захворів. Ну ви розумієте як це хворіти чимось - це коли ти виїхав з темного лісу під малесеньким дощиком в поле, а там раптом сонце та веселка над головою, і повітря від якого п*янієшь відразу. Відчуття можуть зрозуміти тільки хто в тємє)).
Потім прийшлося йти та получати права. Потренувався трохи на вісімці, та на колі, прийшов та сам здав екзамен (правда лише з другого разу, з переляку ногу виставив там де не треба). Потім знайшов у себе в місті таких саме любителей ендуро та вже в вересні потрапив на Бурлук Рейд, але як технічна служба супроводу на авто. Но там було дуже велике розмаїття техніки та стилей, покатався на всьому що дали потримати, даже на харді одному проїхався)), правда боявся чихнути)). І ось зрозуміло стало що перший мот повинен бути чекушкой. Ну тобто вони майже у всіх є, чи були колись і тому треба вибирати чекушку. Став читати форуми та відгуки різних власників на просторах і зрозумів що у нас дуже полюбляють Suzuki Djebel 250XR. Про було більше гарних відгуків та й самих їх було досить богато на ринку. АЛе. Але ціна за 20 річний мот була для мене дуже зависокою, не те що я не мав ті грощі, але я дуже богато їздив на автівках і маю якусь свою оцінку техніці, та вважаю що 3 кілобаксів за 20 річну машину то забагато. Тобто ціна неадекватна реальному стану байка. Відразу хочу сказати що це моє сугубо суб*єктивне бачення, тому без образ будь ласка.
Було пару байків які продавали з рук, але їх стан не відповідав їхньому ценніку. Тому я почав разширювати діапозон пропозицій і шукати мото більшої куботури, заодно дивлячись їх пряме використання. Мені дуже сподобався DR-Z 400. Але знову ж каке, ціна від 4500. Хоча я продивлявся різні варіанти, даже замовити з закордону.
І ось десь під новий рік мені потрапляє на розсуд Кава КЛР. Але ж це 650 кубів. а я ще замалий для такого обїєму, брати таку техніку на виріст? ну тобто було трішечки ссикотно. Але трішечки. Знову почав вивчати форуми, та зрозумів що внас їз дуже замало, та мот цей чомусь не такий популярний. Прийшлось вивчати навички перекладача з англійської та читати буржуїв. Та ось яке диво, цей мот чомусь став мото 2008 року. Так, вийшла його нова модіфікація, але крім нового пластика нічого не змінилось, навіть мотор залишився тим самим, а американці від нього просто шаленіли. Та мабудь біло від чого: новій дизайн, та простий, як вони кажуть, мотор - як швацька машинка. А крім того безліч людей які сіли на ньго як на перший мот. І що саме приємне: те що в нього малий попит у нас, то він стоє недорого. Так в нього є деяки болячки, але повністю описані та виліковні. І став варіан між європейцем чи амером. Бо моделі декілько відрізняются, а саме амер він же модель А трішки завище, трішки легше та трішки потужніше, а що саме головне - в нього бак 24 літри, це самий великий бак в своєму класі!! Ну і саме цей мот я купив))
Зараз з тим що в гаражі стало трішки тісно, то я як просохне сфотаю конячку на волі.
Дякую за увагу.
По перше хочу сказати що в мото спорті я зовсім юнак, тобто тіки прошлим літом вперше сів за кермо двоколісного коня. Так, безумовно, більше 15 років водійського досвіду було в руку, тому знайомство проходило досить швидко і десь за 2 години я вже міг виїхати в місто з дуще щільним трафіком. Потім десь через тиждень на пару годин я потрапив в мокрий ліс. І ось після цього мабуть я захворів. Ну ви розумієте як це хворіти чимось - це коли ти виїхав з темного лісу під малесеньким дощиком в поле, а там раптом сонце та веселка над головою, і повітря від якого п*янієшь відразу. Відчуття можуть зрозуміти тільки хто в тємє)).
Потім прийшлося йти та получати права. Потренувався трохи на вісімці, та на колі, прийшов та сам здав екзамен (правда лише з другого разу, з переляку ногу виставив там де не треба). Потім знайшов у себе в місті таких саме любителей ендуро та вже в вересні потрапив на Бурлук Рейд, але як технічна служба супроводу на авто. Но там було дуже велике розмаїття техніки та стилей, покатався на всьому що дали потримати, даже на харді одному проїхався)), правда боявся чихнути)). І ось зрозуміло стало що перший мот повинен бути чекушкой. Ну тобто вони майже у всіх є, чи були колись і тому треба вибирати чекушку. Став читати форуми та відгуки різних власників на просторах і зрозумів що у нас дуже полюбляють Suzuki Djebel 250XR. Про було більше гарних відгуків та й самих їх було досить богато на ринку. АЛе. Але ціна за 20 річний мот була для мене дуже зависокою, не те що я не мав ті грощі, але я дуже богато їздив на автівках і маю якусь свою оцінку техніці, та вважаю що 3 кілобаксів за 20 річну машину то забагато. Тобто ціна неадекватна реальному стану байка. Відразу хочу сказати що це моє сугубо суб*єктивне бачення, тому без образ будь ласка.
Було пару байків які продавали з рук, але їх стан не відповідав їхньому ценніку. Тому я почав разширювати діапозон пропозицій і шукати мото більшої куботури, заодно дивлячись їх пряме використання. Мені дуже сподобався DR-Z 400. Але знову ж каке, ціна від 4500. Хоча я продивлявся різні варіанти, даже замовити з закордону.
І ось десь під новий рік мені потрапляє на розсуд Кава КЛР. Але ж це 650 кубів. а я ще замалий для такого обїєму, брати таку техніку на виріст? ну тобто було трішечки ссикотно. Але трішечки. Знову почав вивчати форуми, та зрозумів що внас їз дуже замало, та мот цей чомусь не такий популярний. Прийшлось вивчати навички перекладача з англійської та читати буржуїв. Та ось яке диво, цей мот чомусь став мото 2008 року. Так, вийшла його нова модіфікація, але крім нового пластика нічого не змінилось, навіть мотор залишився тим самим, а американці від нього просто шаленіли. Та мабудь біло від чого: новій дизайн, та простий, як вони кажуть, мотор - як швацька машинка. А крім того безліч людей які сіли на ньго як на перший мот. І що саме приємне: те що в нього малий попит у нас, то він стоє недорого. Так в нього є деяки болячки, але повністю описані та виліковні. І став варіан між європейцем чи амером. Бо моделі декілько відрізняются, а саме амер він же модель А трішки завище, трішки легше та трішки потужніше, а що саме головне - в нього бак 24 літри, це самий великий бак в своєму класі!! Ну і саме цей мот я купив))
Зараз з тим що в гаражі стало трішки тісно, то я як просохне сфотаю конячку на волі.
Дякую за увагу.