Сторінка 1 з 1

Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Додано: 15 грудня 2016, 13:00
livsi
Всім привіт.
В наявності Jawa 350 634 з карбом Jikov 2926.
Назріло питання заміни штатного карбюратора, у зв'язку з тим що йому підходить кінець.

За результатами пошуків намітив 2 претендента: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань).
Примітка: мова йде про оригінали ціною орієнтовно 100$ s 70$ відповідно і в даному випадку китайські підробки-аналоги не розглядаються:)

Колеги, відізвіться, будь-ласка, хто є реальними власниками, можливо хтось вже проводив такий тюнінг топливної системи?
В мене дилема:
1. переплатити за японську якість Mikuni але менш сучасний тип карбюратора (кругла заслонка і т.п.), чи
2. взяти економнішу, але оригінальну, ліцензійну копію Keihin PWK 28 (він же OKO PWK 26), при цьому більш сучасний карбюратор (D-подібна форма заслонки, більш швидке проходження повітряного потоку, і т.п.), при цьому це Тайвань, хоч якісний, але метал менш якісний ніж в японських оригіналах...

Є інформація, що мікуні працює дуже добре, але топлива споживати буде більше...

МЕТА ТЮНІНГУ: чітка стабільна робота двигуна на хх, відсутність провалів при наборі оборотів, економія топлива. При цьому збільшення потужності не обов'язкове. Мотор, поршнева в порядку, після кап. ремонту. Є відео роботи:)

Буду вдячний реальним власникам за консультацію і допомогу, бо я впевнений, що такі люди є. :)

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Додано: 15 грудня 2016, 14:12
livsi
В кого вже є досвід установки, підкажіть, які витрати пального (середні/мінімальні), які жиклери використовували, чи нема провалів на низьких/середніх обертах?...

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Додано: 15 грудня 2016, 14:49
Slavik
Если для себя, я бы ставил Микуни или Кейхен. Но меня жаба давит 100у.е. отдать за карб. ОКО это копия, а копия есть копия))))

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Додано: 15 грудня 2016, 14:57
Slavik
Я видел ты на ОЛДЕ такую тему создал, счас там тебя хлопнут))), там есть такие темы, поюзай поиском. Вот человек карбами занимается, пообщайся, может что умное подскажет. http://www.motocross.ua/forum/viewtopic.php?t=47685

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Додано: 15 грудня 2016, 15:09
livsi
Ти правий) На Олді тема дійсно є... Так сказати, закинув удочки скрізь)
Тому й запитую, бо жаба жушить за гроші) Але справа тут не тільки в грошах. Продавець OKO завіряв, що, оскільки це оригінал, то якість дуже пристойна. Повна відповідність з Кейхіном. І фішка в тому що там заслонка цікава, що обіцяє кращу реакцію на газ, теоретично - економічність... ОКО більш технологічний, сучасний, а це теж важливо...

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Додано: 15 грудня 2016, 16:57
MAXDZ
Такой ставил Mikuni VM30-83 (то же самое, только на 30мм) давно. Сам смотри, ракеты не будет, будет просто новый карб, который нормально работает. По качеству смеси нужно жиклеры подбирать. Примерно 130й жиклер главный пойдет. На сегодняшний день карб обойдется как пол мотоцикла в прямом смысле.

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Додано: 15 грудня 2016, 18:19
Slavik
MAXDZ писав: На сегодняшний день карб обойдется как пол мотоцикла в прямом смысле.
Стоит ли? Понятно, хочется - хуже чем болит)))

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Додано: 15 грудня 2016, 18:55
MAXDZ
Если эта ява на всю жизнь, то и стОит и стоИт. Если в будущем планируется другая техника, то даже по курсу ~8 еще дважды подумал, а сейчас бы точно не покупал.

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Додано: 15 грудня 2016, 19:30
Slavik
MAXDZ писав:Если эта ява на всю жизнь,
Ну как "ЯВА на всю жизнь"? Это у наших дедов выбора не было и они брали один раз и на всю жизнь. У нас счас жизнь чуть другая, приедет сосед, забери японо-мать по скудной цене и заберёш!!!! А ЯВУ продаш и никто не оценит стоимость карбюратора)))

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Додано: 15 грудня 2016, 19:55
Vvv
Отличий от родного особо не почувствуешь , а финансовая разница ощутима.

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Додано: 15 грудня 2016, 20:04
Slavik
Когда то в детстве ставили на ПС Микуни 30 или 32й диффузор, счас уже не помню. Единственное, что помню, херячил ПС, что скаженный, ЗИНБИН ЖРАЛ, но пёр, это того стоило)))

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Додано: 15 грудня 2016, 20:11
livsi
Просто хотів бути впевненим в топливній системі свого мота...
Рідний новий карб найти - баригі співають ті самі 70-80$... Тому і перекинувся на ідею установки карба-"іномарки"... А якщо ще врахувати ігри з жиклерами - то по факту дійсно, вартість, як пів мота... І хочеться і колеться.
Дякую, хлопці, за інформацію і роздуми.
Щось надумаю - відпишуся. Всім удачі!

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Додано: 15 грудня 2016, 20:15
MAXDZ
Там и так VM32 должен был стоять и стоял на ранних моделях до удешевления и замены на к62

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Додано: 15 грудня 2016, 20:25
Slavik
MAXDZ писав:Там и так VM32 должен был стоять и стоял на ранних моделях до удешевления и замены на к62
Я понимаю,что общаюсь с кроссмэном, я таким не являюсь, могу ошибатся, давно это было. Но дух мощии))), как счас помню(20ть лет прошло), как адреналин вырабатывался))))

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Додано: 15 грудня 2016, 20:45
MAXDZ
На то время быстрее ПСа лайбы не было доступно.

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Додано: 15 грудня 2016, 21:08
sirop
Скинь ссылку на это чудо, и сколько за него хотят? Купил по дурости как то копию этого ОКО, барахло еще то, а как ориджинал тайвань хз. На яваклубе есть тема, на страниц эдак 5

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Додано: 15 грудня 2016, 21:13
Slavik
sirop писав: Купил по дурости как то копию этого ОКО,
Во, подтверждение моих слов))) :100:

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Додано: 15 грудня 2016, 22:07
sirop
Азиаты лепят кучу подделок на тему аля keihin pwk 28, всякие око, коso и тд, а еще копии копий, и как оно будет работать лотерея еще та

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Додано: 16 грудня 2016, 13:27
livsi
sirop писав:Скинь ссылку на это чудо, и сколько за него хотят? Купил по дурости как то копию этого ОКО, барахло еще то, а как ориджинал тайвань хз. На яваклубе есть тема, на страниц эдак 5
Придивляюсь покупку в цьому магазині:
http://maxiscooter.com.ua/shop/product_896.html

Фотки, характеристики та інформація від продавця налаштовують дуже оптимістично...

На цьому ж сайті наявна стаття з порівнянням OKO з оригіналом від Keihin:
http://maxiscooter.com.ua/shop/page_17.html

П.С. Не сприймайте як рекламу, просто висловлюю свої дослідження...

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Додано: 16 грудня 2016, 17:50
Slavik
livsi, На ОЛХе есть парняга, он предлагает японо-карбы для установки на ЯВУ, МТ, ИЖ и т.д. Цена от 600т и выше. Если интересно, то дам ссылку.

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Додано: 16 грудня 2016, 21:38
sirop
Как по мне,если и брать, то только оригинал.

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Додано: 16 грудня 2016, 23:49
livsi
triZet писав:livsi, На ОЛХе есть парняга, он предлагает японо-карбы для установки на ЯВУ, МТ, ИЖ и т.д. Цена от 600т и выше. Если интересно, то дам ссылку.
Звісно давай. Скинь ссилку в ЛС, або на загал, як тобі зручно. В любому випадку буду вдячний.

Ще попутно запитання... Може хтось знає, підскажіть, де можна взяти, або від чого підходять жиклери для карба на Ява 638 (Jikov 2928)?
Маю в заґашніку даний карб з підубитою заслонкою... Багато мотомайстрів переконують, що можна даний карб досить якісно і економічно налаштувати на 634-й Яві. Але в мене якісь нестандартні жиклери там: 95, 75 і хх невідомо...

Коли його встановлював, ява люто перла, але відмовлялась тримати хх менше 2000 обертів... Може спробувати погратись?

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Додано: 31 січня 2017, 19:59
Сериййй
за скільки придбав мікуні

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Додано: 30 грудня 2017, 23:24
Maxiscooter
triZet писав:livsi, На ОЛХе есть парняга, он предлагает японо-карбы для установки на ЯВУ, МТ, ИЖ и т.д. Цена от 600т и выше. Если интересно, то дам ссылку.
И мне ссылочку