Была у меня Ява с колесами от ЧЗ, те что из алюминия.
Товарищ взвешивал обычное и алюминиевое - точно не помню, но чтоб даже алюминий не тяжелей был, со сто процентной увереностью утверждать не буду, подожду результата.
LELIK. 638-ма відновлюється.
- Андрейка 634-5-1980
- уважаемый
- Повідомлень: 583
- З нами з: 19 лютого 2012, 22:23
- Мотоцикл: Jawa-634|1980г,Иж П|1966г
- Звідки: Глухов
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 84 рази
- Контактна інформація:
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: LELIK. 638-ма відновлюється.
На моїй яві стоять обода з ЧЗ, важив їх в зборі з ступицями якимось совєцким безменом, памятаю шо майже на 1.5 кг легші були порівняно з стальними.
Jedem das Seine!
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: LELIK. 638-ма відновлюється.
Андрейка - логіка то де? - алюмінієвий сплав при тому ж об'єму повинен буть легшим...можна звичайно накинуть трішки на масивності (алюм візуально масивніші ніж сталь), але не думаю шо був сенс робити алюм обода, коли вони були б такими або важчими за сталь.
У мене вийшла різниця в кілограм... важив китайськими вагами...але вони досить точні. Колеса з підшипниками і розп. втулками...алюм. навіть з фліпером.
У мене вийшла різниця в кілограм... важив китайськими вагами...але вони досить точні. Колеса з підшипниками і розп. втулками...алюм. навіть з фліпером.
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: LELIK. 638-ма відновлюється.
Колеса на місці!
На днях зроблю прохват - побачим як на асфальті тримається...
Пізніше перекрашу бак...і заміню крило. Опто-запалення ніяк не доїде до мене ще от - поки на холлі
На днях зроблю прохват - побачим як на асфальті тримається...
Пізніше перекрашу бак...і заміню крило. Опто-запалення ніяк не доїде до мене ще от - поки на холлі
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: LELIK. 638-ма відновлюється.
да - катает без проблем. Единственное бензокран попался какой то корявый - малая пропускная способность - при активном драйве (подъем...или активный разгон, езда с крейсером 90) бывает наблюдается нехватка топлива. Расход топлива в норме (город 5-5.5).
Так же в планах электронная приборка (тах и спидометр)...и бак с крылом перекрасить надо.
В конце мая должны пригнать в гараж...
Так же в планах электронная приборка (тах и спидометр)...и бак с крылом перекрасить надо.
В конце мая должны пригнать в гараж...
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів