Сторінка 8 з 19

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 22 травня 2018, 19:19
Dr_Hammer
Та я собі думаю шо завальохаю 5 мм, шоб навєрочку, а там якшо шо то можна торцанути)

Сьодні токарнув корєшу вісь колеса для мегакастома на базі Дніпра, аж самому сподобалось )))

Зображення

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 22 травня 2018, 20:02
Aleks1978
охвігеть :)

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 22 травня 2018, 20:22
Vvv
Ляпотаа... :lol:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 22 травня 2018, 21:13
Dr_Hammer
Правда сталь марки ХеЗе (певно Ст.3), то нормальної чистоти мабуть і ельбором не доб'єшся, прийшлось залишити 2-3 сотки на "штучне хонінгування")
наждачку вкладаєш в призмочку і мастурбуєш нею пару секунд по осі)))))

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 22 травня 2018, 21:46
Vvv
Так мастурбация , то есть творчество :lol:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 16 червня 2018, 19:37
Dr_Hammer
Поки шановні лучани та гості міста трохи втихомирились з моторами і колінвалами, я помалу йду до завершення своєї епопеї.
Сьогодні потокарив трошки і зібрав всю ліву половину:
Шайби на пружини зробив 4 мм, але поки поставив пружини від 634-ки, бо авіаційні при таких шайбах стискаються майже повністю, зчеплення потім не вижмеш, побачу, якщо буде буксувати, поторцую шайби до 2 мм і тоді вже поставлю ті красиві хромовані, хоч їх і не буде видно)))

Зображення

Гайку ведучої зірки виточив з пробки пера вилки Ковровець/Восход, тепер ключ треба не на 27, а на 30.

Зображення

Ну і накінець "главная доработка", задля якої це все затіювалось, в зливний болт КПП вклеїв на епоксидку магніт з датчика Холла :)

Зображення

Також зробив сальник штока зчеплення.

Залишилось вимити і поставити поршневу, віддраяти адово грязну праву головку, яку знайшов в пацанів в чудовому стані, ще й всі цифри співпадають з лівою, що на моєму моторі.
А, випадково запоров правий сальник колінвала при установці, от блядство, такий класний сальник був, завтра попробую на базарі шось імпортове підібрати.

Чузз філкі, прадалженіє слєдуєт ;)

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 17 червня 2018, 17:00
Geser
Собі теж нещодавно вклеїв магніта. Купував циліндрика 6х6 за 5 грн. Липне нормально.

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 17 червня 2018, 20:46
Dr_Hammer
А в мене просто тріснутий ДХ валявся, гріх було не використати, липучий капєц, напевно неодимовий)))

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 07 липня 2018, 22:16
Dr_Hammer
Сьогодні запустив таки чехословацьку тарахтілку, мотор шепче, прокатався по двору (далі почало темніти, та і я задовбався за день) - все легко і мягко, переключення передач просто песня, до старушачої куліси привикну скоро, а 634-те зчеплення просто лапочка, мі-мі-мі :D
Цікаво що карб багатити почав, настройок я не зачіпав, завтра-післязавтра розберемся.

Фотку зробив тільки одну, бо потім "вашол в раж" і до вечера хуярив під сайкобіллі від Batmobile, Gorilla і Mad Heads Trio.

Зображення

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 09 липня 2018, 09:24
KWAKA
Вітаю!

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 09 липня 2018, 09:28
Dr_Hammer
Дякую :beer1:
Сьогодні хочу обнулити спідометр, заодно поставити механізм від старухи і поїду покатаюсь подалі.

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 09 липня 2018, 13:08
Dr_Hammer
Розібрав спідометра, а там таке (одометр працював):

Зображення

Обнулив і поставив "кольорові" шестерні:

Зображення

І роликом закатав як абрикосове варення:

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 09 липня 2018, 13:45
KWAKA
Токарний станок є в мануалі до яви, як необхідне обладнання для кожного явіста? :lol:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 09 липня 2018, 18:48
Geser
То для абрикосового варення за рецептом. :super:

Оце, розумію, підхід до діла. А то все зубило та молоток.

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 09 липня 2018, 19:50
Dr_Hammer
Антипионер писав: 09 липня 2018, 13:45Токарний станок є в мануалі до яви, як необхідне обладнання для кожного явіста? :lol:
Дійсно, могли би свій MN-80 постачати в комплекті з мотиком :)

А мєжду тєм, ява на трасі їбенить як дурнувата, доводка пішла на користь, і розгін прикольний, але на холостих багатить трохи, де хто бачив шоб зразу все було гут...

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 09 липня 2018, 22:11
JUK
Dr_Hammer писав: 09 липня 2018, 19:50 А мєжду тєм, ява на трасі їбенить як дурнувата, доводка пішла на користь, і розгін прикольний
Е , дядя , ти дивись там полегше єбаш , прикатай хоч спочатку :sotona:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 09 липня 2018, 23:01
Dr_Hammer
Обкатка? Нє, нє слишал!)))
Всьо під контролем ;)

Думаю шо з карбом завтра робити, головний жикльор поміняти на менший чи з рівнем гратись...

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 10 липня 2018, 01:36
USS
Думаю шо з карбом завтра робити, головний жикльор поміняти на менший чи з рівнем гратись...
Голка на якій канавці?Спробуй опустити та перенастрой карб. По впуску все добре? Повітряний фільтр маю на увазі. Комплектуха карба рідна? Перевір емульсійні трубки холостого ходу та перехідної системи, воно все впливає на якість суміші. Я на свою , після переходу на БСЗ, головний поставив 80, перехідної залишив 72, голка на верхній канавці, тобто повністю опущена. Ще перевір свічки, буває "не всі одинаково корисні", були випадки.

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 10 липня 2018, 01:44
Dr_Hammer
USS писав: 10 липня 2018, 01:36після переходу на БСЗ, головний поставив 80, перехідної залишив 72
О, цікава комбінація, так ще не пробував, все інше перечислене - піонерський мінімум)))

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 10 липня 2018, 02:03
USS
все інше перечислене - піонерський мінімум)))
Буває, що причина така елементарна, а забуваєш перевірити і проковиряєшся день поки виявиш.

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 10 липня 2018, 21:32
Dr_Hammer
Поставив сьогодні головний жиклер 80 - не їде. Зняв карбюратор, замінив поплавок (незнаю нащо) і жиклер холостого ходу (той шо 40), рівень виставив чотко по банці, карб став працювати як треба!
Є потреба ще підкорегувати зажигу, шось мені здається світлодіод в Сіркових оптодатчиках підпизджує))), позичив стробоскоп ради спортивного інтересу, завтра перевірю.

пс: практика показує що найкраще виставляти запалення на заведеному гарячому моторі, (від базових 3,0мм) повертаючи пластину з датчиком, знаходжу коли трохи зростають оберти і мотор починає працювати м'яко, ото і є шо він хоче)))

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 10 липня 2018, 22:44
JUK
Dr_Hammer писав: 10 липня 2018, 21:32 Є потреба ще підкорегувати зажигу, шось мені здається світлодіод в Сіркових оптодатчиках підпизджує)))
Як це пiдпизджує ? А можно про цей момент детальнiше ?

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 10 липня 2018, 23:30
Dr_Hammer
ну там же є світлодіод для установки момента запалювання, от по ньому в мене не виходить точно виставити, хоча може так просто здається)

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 10 липня 2018, 23:50
JUK
Не знаю , в мене все чiтко выходить , чи то ти може хочеш мiкрони зловити ? ;)

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 11 липня 2018, 01:31
USS
Є потреба ще підкорегувати зажигу, шось мені здається світлодіод в Сіркових оптодатчиках підпизджує))), позичив стробоскоп ради спортивного інтересу, завтра перевірю.
Зажига яка?
Просто БСЗ без ФВВЗа на мій погляд то недодроч. Гарний єфект досягається саме через динамічну зміну вугла запалення в залежності від обертів. Динаміка та економія пального.
По оптодатчику то особлива розмова, вони буває глючать після довгої експлуатації, а буває і нові глючать, ще буває їздять довго і не глючать, спробуй інший.